Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

Camouflage vystoupí živě v Praze 19.4.2015

Camouflage jsou zpět. Jsou sice o pár let starší, ale pořád jsou to kluci, které poutá velké přátelství přetrvávající více než 32 let. Talentovaní, jedineční a geniální hudebnící se opět hlásí o slovo a po dlouhých 9 letech vydávají 8 studiový počin jménem Greyscale. V rámci turné kapela opět zavítá do České republiky, kde 19. dubna představí pražskému publiku v Klubu Roxy nové skladby z aktuální desky, která po svém vydání v Německu zaznamenala raketový nástup v hitparádách a dočkala se vysokého umístění.

Synthpopová ikona se narodila v roce 1983, kdy pod názvem Licenced Technology zkoušeli jako kytarovka s hardcorovými riffy. Změna názvu na Camouflage přišla o rok později na základě stejnomenného hitu tehdejší japonské kapely Yellow Magic Orchestra. První debutová deska vycházi v roce 1988 pod názvem Voices & Images, z níž pochází megahit The Great Commandment, který ji okamžitě katapultoval na přední příčky hitparádách a zajistil kapele popularitu. Následující rok je ve znamení druhé desky Methods Of Silence, z níž pochází další megauspěšný singl Love is a shield. Jejich kariéra i nadále pokračuje a to i přesto, že Oliver Kreyssig opouští kapelu. V roce 1991 vychází album Meanwhile o 2 roky později Bodega Bohemia a v roce 1995 pak experimentální elektronicky laděné Spice Crackers. V roce 2003, po dlouhých 8 letech vydávají temné, famozní album s názvem Sensor, opět s Oliverem Kreyssigem. Rok 2006 přináší další studiový zářez a to desku Relocated .

V roce 2011 se kapela zapojuje do nahrávacího procesu a připravuje kolekci skladeb pro jejich poslední studiový počin jménem Greyscale. 20. února 2015 vychází pilotní singl Shine. Silná, famozní skladba je předzvěstí toho co bude následovat. Ohlasy jsou okamžité a fanoušci nešetří chválou. Album vychází v Německu 6. března a 27. března se dočká celosvětového vydání. Je to návrat ve velké stylu, Greyscale je učebnicový příklad fenomenálního synthpopu. Jsou silnější než kdykoliv předtím. Nahrávka působí kompaktně a je umocněna bravurní produkcí. Její doménou je neskutečná hitovost doplněna elektronickou melancholií. Album nabízí velké množství skladeb, které mají singlový potenciál. Na skladbě Count Of Me Camouflage spolupracovali s Peterem Heppnerem (Ex-Wolfsheim). In the Cloud a Still jsou skladby, kterých se po vokální stránce ujal Oliver Kreyssig. Laughing, Leave Your Room Behind nebo beatová Misery nabízí posluchačům nevšední hudební zážitek. End of The Words je monumentální skladba, ze které doslova mrazí.

Kapelu na turné doprovázejí jejich dlouholetí spolupracovníci - Jochen Schmalbach (bicí) a Volker Hinkel (kytara). 19. dubna kapela dorazí do České republiky již po páté. Velkou zbraní této legendy jsou našláplé a energické koncerty, umocněné frontmanem Markusem Meynem, který má pověst jedinečného showmana a také naprosto přesvědčivý vokální projev. Jejich live prezentace vždy patřila mezi jejich doménu. Sami členové přiznávají, že milují koncertování a vždy na pódiu působí velmi uvolněně. Kapela do České republiky a na Slovensko jezdí pravidelně, také proto, že podle jejich slov mají rádi české a slovenské fanoušky. Velký podíl a zásluhu na tom má organizátor a manažer z Bratislavy Maroš Maček.

Před Pražským koncertem se v roli předskokana představí Radek Holiš alias DJ Agent Orange,který je znám jako pořadatel a DJ na Depeche Mode parties v České Republice. ,,Je mi velkou ctí předskakovat této legendě, jsem jejich velkým fanouškem a ve svých setech rád hraji tvorbu této legendární kapely. Publiku chci představit současnou synthpopovou scénu, doplněnou kultovními Depeche Mode.´´ říká.

Pro majitele VIP lístků se po koncertě uskuteční After Party v Klubu Roxy za účasti kapely a bude opět pod taktovkou Dje Agenta Orange.

Sestava:Markus Meyn,Heiko Maile,Oliver Kreyssig,Jochen Schmalbach (bicí),Volker Hinkel (kytara)

Camouflage - Live in Prague
Místo: Roxy Club, Praha (Dlouhá 33)
Datum: 19.4.2015
Začátek: 20.00
Vstupenky: www.ticketpro.cz

Exkluzivní ceny vstupenek jsou pro vás připraveny v DMshopu.
Na koncertech bude k dispozici shop (prodej CD, triček Camouflage, atd.) !!!
Klub: roxy.cz

*********************************************

Camouflage - Live in Bratislava
Místo: Ateliér Babylon, Bratislava (Náměstí SNP 473/14)
Datum: 18.4.2015
Začátek: 20.00 (brána otevřena od 19.00)
Vstupenky: www.ticketportal.sk
Klub: babylonatelier.sk

***********************************************

 

 

 

 


23. březen 2015 o 17:20 • dmf • Aktuality a novinkyDiskuze (88) •

Diskuze

Uživatel: dozi

dozi      1   23. březen 2015 o 18:09


Uživatel: Ringo

Ringo      2   23. březen 2015 o 18:23

supééér, nemůžu se už dočkat. Greyscale je nářez a koncert bude taky nářez, a Radek coby předskokan a pak DJ na afterparty, no masakr prostě, bude to neskutečný večer:-)


Uživatel: duran80

duran80      3   23. březen 2015 o 18:25

Super,jejich nové album Greyscale je na 14 místě v žebříčku.


Uživatel: RadekH

RadekH      4   23. březen 2015 o 19:17

Bude to neskutečný večer. grin


Uživatel: Ringo

Ringo      5   23. březen 2015 o 19:22

Jinak Radku, skvěle jsi to napsal, pěkný článek, super čtení a moc se těším.


Uživatel: RadekH

RadekH      6   23. březen 2015 o 20:16

Děkuji moc Pane Ringo. grin


Uživatel: smidak101

smidak101      7   23. březen 2015 o 21:14

Tak si to užijte.


Uživatel: girl happy

girl happy      8   23. březen 2015 o 21:34

chápu že jde i pan prase??moc ráda tě poznám.Je to možné:-)


Uživatel: Logic1

Logic1      9   24. březen 2015 o 8:57

Súhlas s Ringo, nový album Camouflage, tak to je neskutočná pecka a End Of Words, tak pri tejto pesničke si myslím, že takú bezchybnú pesničku plnú emócii mohli urobiť len DM, ale je to Camouflage starý dobrý synthpop. S novým albumom má nenormálne potešili, nesklamali.


Uživatel: Ringo

Ringo      10   24. březen 2015 o 9:07

Logic1: ano, pro mně je taky Greyscale velká událost, je tam spoustu věcí, na které už léta čekám a nikdo je nechce udělat tak, jak bych si představoval:-) Shine je klasika, Misery je našlapaný hit, u kterého si člověk prostě musí minimálně samovolně podupávat nohou, In The cloud je konečně balada, u které se nenudím po třetím poslechu (snad od doby Things You said:-), If… je neskutečně vyšperkovaná skladba, stejně tak i Laughing,  End of the words je nádherná procítěná píseň a Count on Me s Heppnerem je úžasná. Co píseň, to perla.


Uživatel: Logic1

Logic1      11   24. březen 2015 o 10:05

Súhlas s tebou Ringo, počúvaš aj logic & Olivia, alebo Blume, ten nový album od nich “autumn ruins”, tak to je superbomba, čo pesnička to nádhera.


Uživatel: Ringo

Ringo      12   24. březen 2015 o 10:08

Logic1: Logic&Olivia; a Blume neposlouchám


Uživatel: Logic1

Logic1      13   24. březen 2015 o 10:10

A počul si to niekedy?


Uživatel: Ringo

Ringo      14   24. březen 2015 o 10:16

Logic1: ne, mám toho strašně moc:-)


Uživatel: Peppa

Peppa      15   24. březen 2015 o 13:07

Jedu do Bratislavy (z Ostravy).
Bude tam taky nějaká After Party?


Uživatel: Ota

Ota      16   24. březen 2015 o 13:17

To album Greyscale si musím pořídit když Vás tak nadchlo. Koncert už po minulé zkušenosti nedám. Myslel jsem, že to bylo asi částečně místem (Lucerna Music Bar), ale nedávno jsem tam byl na Kiesza a bylo to super. Takže mi Camouflage na živo prostě nesedí. Ale přeji Vám, kterým se to líbí, pěkný zážitek.


Uživatel: Herrer

Herrer      17   24. březen 2015 o 15:22

Ota: Bych se na téma Greyscale rozepsal, ale bojim se, že by Ringo odepnul Smidakovi košík grin


Uživatel: Herrer

Herrer      18   24. březen 2015 o 15:23

Ba ne, žádná hrůza to rozhodně není... wink


Uživatel: Ringo

Ringo      19   24. březen 2015 o 15:39

OTA: no mně právě koncert Camouflage v Lucerně nadchnul


Uživatel: Ota

Ota      20   24. březen 2015 o 16:03

Ringo: vím… Pamatuju si, že jsme se tenkrát neshodli smile. Já si zase celkem užil růžový koncert Erasure. Každý to máme jinak, ale hlavně že se většinou shodneme ohledně DM.


Uživatel: Ringo

Ringo      21   24. březen 2015 o 16:12

OTA: jo, tak na Erasure bych zase nešel já:-D


Uživatel: Jan Růžička

Jan Růžička      22   24. březen 2015 o 21:04

Při vší úctě k předskokanovi tohoto koncertu mi dovolte vyjádřit názor, že upoutávka na tento koncert nepatří do hlavních článků na depechemode.cz


Uživatel: girl happy

girl happy      23   24. březen 2015 o 21:08

Jan-myslíš předskokana agenta orange?


Uživatel: Ringo

Ringo      24   24. březen 2015 o 23:00

Jan Růžička: Tak ono to info je tu asi proto, že Camuflage jednou elektronickou hudbu, tak jako DM a že Agent Orange dělá předskokana této kapele, což je velká čest, protože je to pořadatel DM parties, a bude dělat po koncertě i afterparty s účastí kapely, kde v setlistu nějací ti DM určitě chybět nebudou.


Uživatel: Ota

Ota      25   24. březen 2015 o 23:19

Musime tady obcas resit i pribuzne kapely, protoze temata ohledne DM nejsou zcela bezedna. Minimalne si pritom muzeme uvedomavat jak se DM oproti souputnikum ala Erasure nebo Camouflage posunuli za tu dobu mnohem dal.


Uživatel: Ota

Ota      26   25. březen 2015 o 0:38

Ted jsem si neco z noveho alba pustil a neni to skutecne vubec spatne. Na druhou stranu klipy na YTB z koncertu v Mnichove z 19.3. mi znovu pripomnely ten propastny rozdil oproti koncertu DM a radeji budu Camouflage jen obcas poslouchat pekne doma z CD smile.


Uživatel: Ringo

Ringo      27   25. březen 2015 o 7:12

Ota: A co je na těch koncertech tak špatně? Jednak je to v klubu, takže nelze porovnávat s megapódiovým koncertem DM a podle mně je skupina hodně v pohodě a Marcus je skvělý frontman.


Uživatel: Ota

Ota      28   25. březen 2015 o 9:31

Ringo: nic ve zlem. Beru, ze to nekomu sedi. Nechci aby to znelo nadute. Proste mi to prijde jako takova druha liga. Mam-li to napsat opravdu osklive tak oproti koncertum soucasnych prvoligovych kapel je to takova vesnicka zabava. Ten frontman mi take nesedel. Ale vazne to prosim neber spatne. Nechci kritizovat za kazdou cenu. Jen mi zrovna Camouflage na zivo nesedi, ikdyz jejich hudbu poslouchat urcite muzu.


Uživatel: Ringo

Ringo      29   25. březen 2015 o 9:34

Ota: a myslíš, že kdyby první liga šla zahrát do Lucerna baru, že by to vypadalo jinak než, jak ty píšeš, “vesnická zábava” ?


Uživatel: Ota

Ota      30   25. březen 2015 o 10:07

Ringo: prave jsem psal, ze ta Kiesza byla v Lucerna Baru super. U ni jsem se naopak divil jak profi koncert dokaze udelat na par metrech ctverecnich a pred par set lidma.


Uživatel: Ringo

Ringo      31   25. březen 2015 o 10:09

Ota: pořád nějak nevím, proč by ten od Camouflage byl neprofi. Mně na nich právě zaujalo, s jakou energii se do toho vetli na tak malém pódiu, očekával jsem spíše barovou záležitost a ono to byla neskutečná pařba.


Uživatel: Ota

Ota      32   25. březen 2015 o 10:56

Ringo: vazne verim, ze spousta lidi byla nadsena. Me i manzelce to prislo takove jak jsem psal. Ale opravdu to nehlasam jako svatou pravdu. Mozna je to jen nejaky muj predsudek. Neres to smile


Uživatel: Herrer

Herrer      33   25. březen 2015 o 11:31

Ringo: Greyscale se mi pomalu začíná líbit wink Upřímně, nevim, jestli mě nebaví konkrétně zpěvák, nebo vokální party obecně, ale kazí mi to celkovej dojem, protože zvuková omáčka okolo zní, nebál bych se říct výborně. I tady je vidět, jak je Gahan nepostradatelnej a i Mart je imho hodně jinde. Celkově ale palec nahoru wink


Uživatel: Herrer

Herrer      34   25. březen 2015 o 11:35

...i když v některejch skladbách je zpěvák OK. Hlavně v těch pomalejších…


Uživatel: Ringo

Ringo      35   25. březen 2015 o 13:57

Herrer: zpěvák Camouflage není Gahan, prostě je to jiný hlas. Já s ním problém nemám. Poslouchám už tolik různých hlasů v různé hudbě, které nejsou Gahan a určitě bych je nezatracoval proto, že to není Gahan. Gahan je samozřejmě jen jeden. Jinak In The cloud a Still zpívá Oliver, většinu písně Count on Me odzpíval hostující ex člen z Wolfsheim Petter Heppner a všechno ostatní zpívá Marcus. Ale jsem rád, že se ti to líbí aspoň teda zvukově:-)


Uživatel: Herrer

Herrer      36   25. březen 2015 o 15:46

Ringo: Vždyť já přece taky nesrovnávám všechny s Gahanem… U mejch oblíbenejch desek mimo DM není ani jeden Gahan a nevadí mi to grin To porovnání nebylo na místě, máš recht. Jo, zvukově se mi to líbí dost wink

A přiznám se, že ty předsudky, ze kterejch jsi mě obvinil na FB, v tom hrají možná taky svou roli… Já vlastně vše od Camouflage porovnávám s dobou Love Is a Shield a Great Commandment, kdy mně přišli jako až moc kopie Depeche, navíc dost plytká kopie a málo svý. Proto jsem vše další od nich jen projel, abych si udělal čárku, ale vlastně jsem vnitřně asi ani nechtěl, aby se mi začli líbit grin

Měli by ti poslat prachy za to, jak efektivní promo jim děláš, protože mě to asi donutí zkusit znovu i starší desky grin

Přesto a to už se po snad deseti posleších Greyscale těžko změní, si stojím za tím, že DM jsou jiná liga a jakýkoli srovnání s čímkoli od DM (natož s Violatorem), je v mých očích/uších těžkej hřích wink


Uživatel: Herrer

Herrer      37   25. březen 2015 o 15:51

Ringo, jinak ten převodník je prodanej…


Uživatel: dozi

dozi      38   25. březen 2015 o 15:56

Doporučuju k poslechu výběrovku The Singles,jsou tam všechny zásadní kousky.Miluju Neighbours v singlový verzi,proti albový je strašně nadupaná.Mám rád Heaven (I Want you),u týhle písničky platí že v jednoduchosti je síla.Jediná Love is a shield mě nikdy k srdci nepřirostla,vždycky mě připadala strašne podbízivá.


Uživatel: Herrer

Herrer      39   25. březen 2015 o 16:01

dozi: Nerad poslouchám výběrovky, ale určitě dám ještě šanci těm řadovkám…

btw, tu Love Is a Shield jsi popsal tak, jak ji vnímám i já...


Uživatel: Herrer

Herrer      40   25. březen 2015 o 16:06

Docela se mi líbí Gesaffelstein - Aleph. Já snad na starý kolena ještě začnu bejt na tuc tuc mjuzik grin


Uživatel: Dangerous

Dangerous      41   25. březen 2015 o 17:01

Docela se mi líbí Gesaffelstein - Aleph. Já snad na mladý kolena ještě začnu bejt na tuc tuc mjuzik

+1 smile


Uživatel: Herrer

Herrer      42   25. březen 2015 o 17:12

grin takže nejsem sám… grin


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      43   25. březen 2015 o 22:39

Camouflage - Strangers Thoughts, pro mě No. 1 výborná skladba, ale především obdařena klasicky skvělým corbijnovským černobílým videoklipem smile
https://www.youtube.com/watch?v=Rqt0ztKHwm0


Uživatel: Ringo

Ringo      44   25. březen 2015 o 22:47

cowlleyka: v tom klipu mi Marcus připomíná strašně Brada Pitta:-)


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      45   25. březen 2015 o 23:15

Ringo: Marcus je velmi charismatický muž, takový muž mi imponuje, no prostě stál by za hřích grin


Uživatel: Ringo

Ringo      46   25. březen 2015 o 23:21

cowlleyka: jo tak v tomhle směru nemůžu sloužit, to já posuzuji takto ženy:-D


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      47   25. březen 2015 o 23:32

Ringo: Tak to zcela chápu grin


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      48   25. březen 2015 o 23:45

Ani já nemám moc v lásce skladbu “Love Is a Shield” konzumní popík.


Uživatel: Herrer

Herrer      49   25. březen 2015 o 23:55

Nepatří to sem, ale musim se podělit o pocity z desky, kterou jsem po letech znovuobjevil a nějak nechápu, jak jsem ji mohl “ztratit”... grin Front 242 - Front By Front. Naprostá špička - tohle je elektronika přesně podle mýho gusta! Kdyby jednou DM zkusili sáhnout do něčeho ve stylu EBM scény, kterou určitě i oni inspirovali, tak bych byl nadšenej. S tou obrovskou nadstavbou v podobě geniálního skladatele a přirozenou hitovostí, kterou proti EBM formacím mají, by to mohlo bejt neskutečný album!


Uživatel: Herrer

Herrer      50   26. březen 2015 o 0:22

mohlo by z toho vzniknout něco jako Dangerous, na kterou, resp. na singl PJ, jsem po doposlouchání Front přešel. Kdepak, DM jsou jinde… wink Kurva, jak to, že to vůbec nezní retro, když to je 25 let starý...? grin


Uživatel: Ringo

Ringo      51   26. březen 2015 o 7:08

Herrer: ad retro, možná je to tím, že hudba se nedělí na to, jestli je stará nebo nová, ale jestli je dobrá nebo špatná:-)


Uživatel: Herrer

Herrer      52   26. březen 2015 o 7:14

Ringo: S tím tak úplně nesouhlasím. Je mnoho skvělejch desek, ze kterejch je ta doba cítit. Což ale nemusí být nutně na škodu, nerad bych, aby retro mělo vyznít jako něco urážlivýho. Já mám retro rád. Jak to nový, pokud je cílený, tak to starý, který se postupem věků retrem stává... grin


Uživatel: Ringo

Ringo      53   26. březen 2015 o 7:35

Herrer: ale jo, já to beru, třeba Boys Dont Cry od The Cure zní jako retro a ještěk tomu jak z garáže, asi šlo spíše o technický problém. CTA od DM mi zní moderně dodnes. Takže pokud by někdo udělal dnes něco ve stylu CTA, tak tomu řeknu, že to je dobrá deska znějící moderně a nenapadne mně říct,že je to moc retro, protože tu s tím už někdo byl, ale protože prostě zní prostě moderně:-) Pokud bych měl vzít elektronickou hudbu a posuzovat dnešní alba, tak ty co znějí hodně dobře, tak by o nich někdo mohl říct, že jsou retro, ty co znějí příšerně, tak by se o nich dalo říci, že jsou moderní, protože s takovou příšerností tu ještě nikdo nebyl:-) Pokud vezmu kytarovou hudbu, tak ta by mi mohla jako rero znít veškerá, protože kytara je pořád kytara:-)


Uživatel: Herrer

Herrer      54   26. březen 2015 o 9:39

Ringo: Ty mi prostě neodpustíš to retro směrem ke Greyscale, co? wink Já to tak cítil a vlastně pořád i cítím, ale není to nic, co by mi vadilo. Navíc se to netýká přímo zvuku, jako spíš celkovýho vyznění. Blbě se mi to popisuje… Ale určitě retro zvuk (necílenej), není jen otázkou technický kvality, ale spíš hudebních postupů... Mně třeba kytarovky retro většinou nezní, což je asi výhoda tý kytary. Tobě to přijde jako nevýhoda a já s tím nemám problém. Takový Master of Puppets od Metallicy mi retro nezní, ale třeba novější Appetite for Destruction od Guns N´ Roses už jo. Ale mám ty desky rád obě, takže no problem wink


Uživatel: Ringo

Ringo      55   26. březen 2015 o 9:46

Herrer: možná je to hlavně tím, že prostě neřeším jestli retro nebo neretro, ale hlavní je pro mně, jestli mně to baví poslouchat. Když už jsi načal to téma kolem Greyscale, co by museli udělat, a by to neznělo retro, ale aby to znělo moderně? Mají zkopírovat nějaký moderní trend? Mají jít do nějakého RNB? Co je vlastně to ne-retro? Když si dneska pustím Violator, bude mi znít velice moderně, byť je to z časového hlediska retro.


Uživatel: Herrer

Herrer      56   26. březen 2015 o 10:11

Violator zní moderně i mně. Camouflage mi zní jako retro prostě proto, že jsou to Camouflage a dělaj muziku, jakou dělaj. Nic proti ničemu, ale asi to holt není úplně můj šálek kávy… Vlastně bych je asi ani nedával do spojení s Depeche Mode. Rozhodně ne s jakýmikoli Depeche Mode od SOFAD dál… Ale už MFTM bylo jinde, bylo progresivnější, než cokoli od Camouflage. Violator zní dospěleji, než současná Greyscale a to i přesto, že kapela byla ještě relativně mladá. Ty říkáš, že nemáš rád ukňouraný desky, ale já u Camouflage cejtim skoro až puberťáckou melancholii, narozdíl od DM, se kterejma adekvátně “stárne” i jejich muzika. Fandy Camouflage i přes výše popsaný respektuju a přeju jim, že se jim kapela trefuje do vkusu. Každej holt máme rádi něco jinýho a je jen dobře, že zrovna DM dokáží spojit lidi s jinak třeba úplně odlišným hudebním vkusem wink

Hlavně ale nechci zrovna v tomhle vlákně spustit flame a proto už se k tomu raději nebudu dál vyjadřovat.


Uživatel: Ringo

Ringo      57   26. březen 2015 o 11:00

Herrer: však já tě nechci nějak lámat nebo přesvědčovat, chci jen z tebe vytáhnout to, co popisuješ jako že cítíš, protože tomu moc nerozumím, protože já tam u nich žádnou ukňouranost teda neshledávám a puberťácká melancholie? Was ist das? Znít dospěleji než něco, to je taky takový abstraktní pojem, musel bys určit, co je dospělé a co je pubertální. Nechápu dle čeho poměřuješ, co vlastně hodnotíš, jestli zvuk, texty, nebo co vlastně konkrétně v tobě tyhle dojmy budí? Hlavně to nechápej, že tě tady chci tlouct argumenty nebo ti nutit můj názor, mně jenom zajímá, jak docházíš k těm dedukcím:-) Pokud bych se měl v tom nějak hnípat já, tak řeknu, že mi Violator dodnes zní moderně, protože je takto nadčasový a mohl by vzniknout klidně dneska a bylo by to megadílo. Když vezmu ale Greryscale, tak ve srovnání s Violatorem je na Greyscale hodně cítit moderní postupy dnešní doby. Třeby takový ten hutný sound co začne znít po jemném úvodu v End of the words bys v 80. letech asi takto neslyšel, spíše by tam obíhal nějaký jemnější klávesový břinkot.

trochu nerozumím, jestli se ti Greyscale teda nelíbí, nebo tě nebaví to poslouchat, nebo, jak jsi sám přiznal, to není tak špatné, ale bráníš se tomu a hledáš důvody, proč už ve svém věku tuhle kapelu prostě nechceš přijmout, když už jsi ji nepřijal dávno před tím, jestli je to jako něco, co by bylo proti tvým zásadám tohleto poslouchat:-)


Uživatel: Herrer

Herrer      58   26. březen 2015 o 11:45

Ringo: Když ty právě chceš nejen specifikovat moje subjektivní pocity, ale navíc je ještě převést na relevantní argumenty. To nedokážu. Je možný, že to jen vypovídá o tom, jaký že to melu hovna, ale třeba to taky nevypovídá vůbec o ničem. Což doufám :-D Nejsem muzikant ani studiovej technik, abych dokázal popsat proč zní to nebo ono tak a tak, řídím se jen svýma ušima a instinktem.

Když bych to shrnul, tak bych to řekl zhruba takhle - shodnem se, že popkultura obecně podléhá trendům… Někdo se jimi neřídí, třeba i proto, že je spoluutváří (např. DM), na ty se pak nabalí umělci, kteří se v tom shlédnou a jedou podle toho trendu. Někdy může žák překonat učitele, většinou se tak ale neděje a pokud jo, tak ho překoná v disciplíně, ve který už ale ten učitel nesoutěží. Opravdový hudební legendy, se snaží neopakovat se. Ty nejlepší se asi ani snažit nemusí a jde jim to samo od sebe. Proto zanikají rychlokvašky neschopný posunu a zůstávají jen nadšenci bez přehnanejch ambicí, no a pak ty legendy… My si přejeme, aby naši oblíbenci zněli tak nebo onak a to logicky vychází z našich hudebních preferencí. Když se ti do toho kapela trefí, tak super a chápu, že se za ni budeš bít. Nakonec jsem ale rád, že nevím, co od DM příště čekat. U Camouflage bych asi tušil… I když i v konzistenci může bejt kouzlo, to nepopírám.


Uživatel: Herrer

Herrer      59   26. březen 2015 o 11:49

A jo, Greyscale se mi docela líbí... Jenže takhle se mi “docela líbí” spousta kapel, který jinak nemám důvod vyhledávat a vracet se k nim. Vracím se k deskám, který se mi nelíbí docela, ale který se mi líbí hodně grin


Uživatel: Logic1

Logic1      60   26. březen 2015 o 17:20

Greyscale je bomba, super albumik, vážne sa im vydaril.


Uživatel: dozi

dozi      61   27. březen 2015 o 8:56

Tak co se týká toho hodnocení od Dangerouse tak s Leave Your Room Behind teda zásadně nesouhlasim…Mě se prostě líbi,to bude ale asi tim že mi kolovrátky nevaději a poslouchám i Erasure…


Uživatel: dozi

dozi      62   27. březen 2015 o 9:51

Sory,příspěvek výše měl být jinde…


Uživatel: Ringo

Ringo      63   27. březen 2015 o 10:37

Recenze alba Greyscale:

http://mh.ringo.sweb.cz/Greyscale.txt


Uživatel: Herrer

Herrer      64   27. březen 2015 o 11:14

Ringo: Moc pěkná, s nefalšovaným fandovským zápalem psaná recenze. Přeju ti to nadšení. Taky bych chtěl, aby někdo vydal něco, co mě zas po delší době sejme. Vlastně poslední, co mě vyloženě nadchlo, je soundtrack k filmu Whiplash, což ani není řadový album, ale výběr. Buď už jsem zaprděnej staromilec, nebo se mi opravdu výjimečný desky vyhýbají (těch dobrejch vychází naštěstí furt dost) a nebo nevim… grin Popravdě, poslední deska, která mě usadila a považuju ji za výjimečnej počin, byl Humbug od Arctic Monkeys a to už je snad pět let…

Mimochodem, kámo, jak jsme se bavili o tom, že se nám dnešní mainstream strašně nelíbí, protože jsme starý a mladejm nerozumíme (to jsem tvrdil já, tys tvrdil, že se prostě točej sračky a hezky jsi je popsal wink ), tak na tohle téma se v časopise Level pěkně rozepsal Dan Vávra (herní vývojář - např. série Mafia), kterej popsal současnou popkulturu (upírský Tvajlajty, považovaný mládeží za kvalitu, sledování hraní her na Youtube, místo jejich hraní, prdění do kamery, jakýhosi nesympatickýho hipstera, kterej má z nějakýho neznámýho důvodu desetitisíce followerů, tragická muzika na hudebních TV), že jsem se musel smát, pokyvovat hlavou a zároveň mě trochu mrazilo. Nebudu to prodlužovat - jo, vyšlo z toho to, že právě poznal, že JE STAREJ :-D


Uživatel: Ringo

Ringo      65   27. březen 2015 o 11:29

Herrer: já bych to takhle věkem nezobecňoval, protože mít kolem 40. přeci neznamená hned zesenilnět a nerozeznat kvalitu. To co jsme si pospali jako mainstream musí přeci jako sračku odepsat každý trochu uvažující člověk, i kdyby mu mělo být 12. Víš, ony ty sračky vycházely i za naších náct, jmenovaly se 2 Unlimited, Twenty4Seven, DJ Bobo a pod., ale pořád tu byla naděje, že vznikaly i kapely, které byly kvalitní. Kolem těch let 1998 dále se ta naděje stále zužuje a když někdo vydá něco, co se třeba líbí mně, tak má většinou historii začínající v osmdesátkách. Herní scénu rozebírat nebudu, je to na hodně dlouhé vyprávění.


Uživatel: Herrer

Herrer      66   27. březen 2015 o 11:45

Ringo: Jasný, já se starej necejtim, ale sám na sobě pozoruju, že už se na některý věci a trendy koukám skrz prsty. Ono na tom ale asi nebude nic divnýho, že člověk těžko porozumí jiný generaci. Nedávno jsme po Spartě v hospodě s podobně starym a stejně naladěnym kámošem nutili mladejm, který jsou celý zblázněný do sitcomů typu Jak jsem poznal vaši matku, jak jsou krátkozraký, když se ochuzujou o britský perly typu Red Dwarf, Jistě pane ministře a další. Oni to zkoukli a tvrdili nám později, že je to nudí. Přitom já bych na humor těchhle seriálů přísahal a jsem přesvědčenej, že nejsou ani natolik složitý, že by třeba měli bejt jen pro insidery, nebo tak něco… Nakonec bude možná problém, že tam nehrajou krásní, mladí, úspěšní, což by ale bylo strašný grin Na druhou stranu, třeba BBT je v pohodě, resp. první dvě série byly a taky tam nehrajou archetypy po vzoru Friends. Ale to jsem hodně odbočil…


Uživatel: Ringo

Ringo      67   27. březen 2015 o 11:48

Herrer: já znám plno i o 10 - 15 let mladších jak jsem já, co mají na věc stejný pohled jak já a poslouchají podobné věci a znechucují je stejné věci jako mě. Nemyslím si, že by předčasně zestárli, je to prostě o vkusu, ne o věku.a nebo jsem možná nezestárnul já a jsem večný teen :-D


Uživatel: Herrer

Herrer      68   27. březen 2015 o 12:52

Ringo: Pak mám teda za mladší kamarády kretény grin I když jo, hodně věcí by to vysvětlovalo :-D


Uživatel: Logic1

Logic1      69   27. březen 2015 o 16:09

Ringo, veľmi pekná, ale aj pravdivá recenzia. Nový album je fakt super. Trošku s tebou nesúhlasím ohľadom pesničky Let in your room, že je taká slabšia, mne sa naopak nenormálne páči. Ale každý sme iný. Je to ok. Môžeš mi napísať odkaz na tvoju recenziu na album Delta machine. Ďakujem.


Uživatel: Ringo

Ringo      70   28. březen 2015 o 10:09

Logic1: tak neříkám, že je slabá, jenom je pro mně na pozici asi jako Alone na Delta Machine, nezapůsobila prostě na mě tak výrazně jako ostatní písně a při prvních posleších na mně působila přehlédnutelně.


Uživatel: Logic1

Logic1      71   28. březen 2015 o 12:09

To je ok.


Uživatel: Marek Raška

Marek Raška      72   28. březen 2015 o 12:26

LYRB je super, jediné co mi na ni trochu vadí, je ten počítačem upravený hlas, ale jinak je to TOP.

Jinak já se na ten koncert tak těším, že se mi dnes v noci o tom i zdálo. grin Takže veřejně přiznávám, že jsem těžce postižený grin


Uživatel: little 33

little 33      73   28. březen 2015 o 20:37

Marek, Ringo: Jsem zvědavá. Na koncert, na celý ten váš vysněný den. Mám pocit, že vkročím do chrámu plného věřících sama nevěřící...no, uvidíme. Třeba se stane zázrak jako když jsem zažila Chvrches - a bylo to tam, láska jako trám grin.


Uživatel: dozi

dozi      74   30. březen 2015 o 14:30


Uživatel: Herrer

Herrer      75   30. březen 2015 o 15:53

dozi: Nějakej DM fan Andy už tam řádí v diskusi :-D Bez předpojatosti by dal Greyscale 1,5/10 :-D


Uživatel: dozi

dozi      76   30. březen 2015 o 16:01

Jo to jsem četl ale radši jsem to ani nekomentoval…


Uživatel: dozi

dozi      78   30. březen 2015 o 16:08

Jo to hodnocení na Musicserveru je nutno brát s rezervou,je fakt že mě občas překvapí...


Uživatel: Dangerous

Dangerous      79   30. březen 2015 o 16:17

““Leave Your Room Behind” je hypnotická odpověď na depešáckou “Precious”, nepostrádá však důmyslný šmrnc a v mnoha ohledech se očekává, že právě ona se stane dalším singlem”

wow!!! Budu muset na ušní smile


Uživatel: Ringo

Ringo      80   30. březen 2015 o 16:21

Pro mně je to plichta, obě alba mně naprosto učarovaly, nesnažím se porovnávat, hodnotím jen, v jaké míře se mi to líbí a pocity jsou prakticky srovnatelné.


Uživatel: Ringo

Ringo      81   30. březen 2015 o 16:22

Little33: doufám, že se ti koncert zalíbí, oni jsou na pódiu charizmatičtí a zároveň naprosto pohodoví.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      82   30. březen 2015 o 16:26

Pro mně je to plichta, obě alba mně naprosto učarovaly, nesnažím se porovnávat, hodnotím jen, v jaké míře se mi to líbí a pocity jsou prakticky srovnatelné.

Ringo, to je úplně v poho, nějaké 7/10 či 8/10 to fakt nehraje nakonec pro fanoušky roli, a jak říkám, kdybych DM poslouchal jako jediný na světě, tak možná budu nejšťastnější smile) takže nepotřebuji, aby je nikdo chválil…ALE….“Leave Your Room Behind” je hypnotická odpověď na Precious?? smile Vážně? smile) Ještě někomu to tak přijde?


Uživatel: Ringo

Ringo      83   30. březen 2015 o 16:53

Dangerous: nepřijde, proto jsem psal, že neporovnávám. Jsou to diametrálně odlišné písně tak, jako jsou Greyscale a Delta Machine diametrálně odlišná alba. Porovnání LYRB s Precious absolutně nerozumím.


Uživatel: Logic1

Logic1      84   30. březen 2015 o 18:33

Pre mňa sú obe albumy super, ale Ringo máš pravdu, sú to dimatrálne odlišné albumy. Tomu porovnaniu tiež vôbec nerozumím, skôr by som LYRB prirovnal k skladbe od De/vision-remember (harmony mix)


Uživatel: Marek Raška

Marek Raška      85   31. březen 2015 o 5:44

Dangerous • 30.3.2015 o 16:17
Ty na to ušní rozhodně nemusíš, ale ten pisálek rozhodně. Jinak s tou recenzí mám docela problém, podle ní je Greyscale retrospektivou na snad všechny předešlé alba Camu. S tímto zásadně nesouhlasím.


Uživatel: Logic1

Logic1      86   31. březen 2015 o 6:05

Súhlas s tebou Dangerous a Marek Raška. Mám taký dojem, že ti takzvaní kritici nepočuli Camouflage ani z lietadla alebo vôbec. Ja takého kritika môžem…... Ja si urobím vlastný úsudok. Deltu taktiež zkritizovali, pre mňa to bol album roku 2013 a ja by som mu dál 11/10, to už som raz písal. By som chcel vedieť podľa čoho píšu tie svoje kritiky “odborníci”


Uživatel: Ringo

Ringo      87   31. březen 2015 o 6:34

V Hamburgu s Camouflage na pódiu speciální host, legendární Peter Heppner


https://www.youtube.com/watch?t=128&v=cmAJp9-NcwA


Uživatel: Maroš J

Maroš J      88   1. duben 2015 o 10:47

Ja album točím už druhý deň stále dokola a stále sa ho neviem nabažiť. Pri každom posluchu zachytávam nové zvuky a melodické linky. Dohadovať sa o tom, či je to tak alebo onak podobné DM, je už zbytočné. Podobnosť s DM, ktorá bola akcentovaná na prvom albume, si myslím, je už ta-tam. Camouflage si išli svojou cestou (viď napr. viac-menej akustický album Meanwhile alebo experimentálne elektronický album Spice Crackers). Na novom albume cítiť, že nebolo provoplánové, že vyšlo po dlhej odmlke a chlapci vybrali skutočne výborné skladby s dobrým potenciálom melodickým aj aranžérskym (chóry, jemne použité gitary, sláčiky,...). Album má hitové ambície (Shine, Laughing, Count On Me, Misery, Leave Your Room Behind), rýchlejšie skladby sú pretkávané pomalejšími (vynikajúca In The Cloud, ktorá mi svojou melanchóliou pripomína Goreovské pomalé veci, Still, I´ll Find), spolu s inštrumentálnymi medzihrami (Greyscale, Light Grey, Dark Grey). Podľa mňa sa jedná o nadpriemerné synthi album, z ktorého cítiť pohodu, umeleckú a skladateľskú vyzrelosť a či tam niekdo cíti DM alebo nie, je mi jedno, mne sa to páči. I keď milujem DM a sú stále na prvom mieste v mojom rebríčku, pretože proste boli “prví” grin, tak si rovnako rád pustím aj iné kapely tohoto štýlu, ako napr. aj Mesh, ktorí sú tiež svojskí a pritom sa jedná o vynikajúci britský synthi pop. Proste mám rád dobrú muziku grin Už sa tešíme s manželkou na koncert 19.4.. Pekný apríl všetkým.


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.