Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

DVD/BD ►▲▲ Live by mělo být vydáno 17. listopadu. Bude to revoluce? ;-)

DVD/BD ►▲▲ Live by mělo být vydáno 17. listopadu. Bude to revoluce? ;-)

Datum vydání nového koncertního záznamu se začíná rýsovat a celý projekt by měl vydán 17. listopadu 2014.

http://getreadytorock.me.uk/blog/2014/03/upcoming-new-releases-albums-dvds-2014/


16. srpen 2014 o 9:54 • Dangerous • Aktuality a novinkyDiskuze (30) •

Diskuze

Uživatel: smidak101

smidak101      1   16. srpen 2014 o 14:31

No kdyby ten záznam byl z Prahy, tak určitě.Jsem strašně zvědavej a natěšenej.Moc si přeju, aby Anton dal tomuto skvostu, Delta Machine, v rámci tour pěknej obraz a hutný zvuk.


Uživatel: Beladona

Beladona      2   16. srpen 2014 o 16:12

Ano, taky doufám, že se dočkáme nejlepšího dvd od dob Devotional.
Aspoň nás čeká něco pěkného v hnusném depresivním listopadu.


Uživatel: martin VH1

martin VH1      3   17. srpen 2014 o 12:16

No me mrzi jak se to stale oddaluje to vydani a uz se nemuzu dockat. Jinak krome Devotional bylo krasne zpracovane i Exciter tour a Totu wink


Uživatel: blackhound

blackhound      4   17. srpen 2014 o 18:36

S tím, že TOTU bylo krásně zpracované, se tak úplně neztotožňuji wink Jinak souhlas.
BTW dnes jsem narazil na tohle video DM Tribute bandu: http://www.youtube.com/watch?v=7qj91Cxs6Dg

Pan zpěvák musí trpět nějakou poruchou osobnosti. Kdyby si nechal dodělat ještě pár kérek, tak mu budu věřit, že se jmenuje David Gahan grin Ještě bych pochopil, že někdo fakt napiluje ty pohyby a grimasy….ale ten hlas? Nezdá se mi, že by byl z playbacku.. grin


Uživatel: smidak101

smidak101      5   17. srpen 2014 o 19:31

To si děláš prdel.Chocholoušek hadra, je dobrej.


Uživatel: smidak101

smidak101      6   17. srpen 2014 o 19:38

Dangerous naše srdcovka.


Uživatel: smidak101

smidak101      7   17. srpen 2014 o 19:43

To mě poser.Luxusní video.Ten borec tím žije.


Uživatel: smidak101

smidak101      8   17. srpen 2014 o 19:46

Hodil tam pár kopanců ze 101čky, ale dobrý.


Uživatel: smidak101

smidak101      9   17. srpen 2014 o 19:52

Ty vole. Je snad lepší covers?


Uživatel: indy

indy      10   18. srpen 2014 o 9:03

Tak už vím co budu chtít na narozeniny v listopadu smile . Jinak DVD Devotional asi už nikdy nic nepřekoná, ale tak nechme se překvapit. Konečně po dlouhé době se toho zase ujal Corbijn a to je zárukou kvality, moc se na to těším. Hlavně ať je dobře namixovaný zvuk. Přijde mi totiž, že snad dneska neumí nikdo dobře vyvážit jednotlivé zvukové stopy záznamu nebo co. Buď tam je potlačený zpěv, nebo nástroje. Stačí se podívat nejen na různá koncertní DVD ale i třeba záznamy či živé přenosy z různých hudebních festivalů, kolikrát tak domrví zvuk, že i z nějakých levných mobilů v kotli to zní lépe.
Jinak DVD TOTU se mi líbilo více než PTA.


Uživatel: blackhound

blackhound      11   18. srpen 2014 o 9:40

DVD z TTA je podle mě totální nekoukatelný průser. Režisér by za ty svoje kreační orgie zasloužil pověsit za koule do průvanu.


Uživatel: Ringo

Ringo      12   18. srpen 2014 o 9:58

Video z TOTU je podle mně mnohem horší než video z TTA. TTA má sice občas různé režisérské úlety, ale alespoň nemá tak děsivou tendenci zabírat něco jiného, když to hlavní se děje právě někde na pódiu nebo u Dejva. Zatímco TOTU DVD mi příjde pomalu jak bootleg, když Dave zrovna nejvíce řádí např. na konci WIMS, tak si kamera vychutnává naprosto statického Martina a jeho kytaru. Podle mně rejža hodně nepochopil, o čem DM opravdu jsou, že nerežíruje U2 nebo Muse, že opravdu kamera nemusí sledovat nepřetržitě zrovna ten nástroj, který zrovna hraje. Neustálé záběry na Davovy boty u WIMS mi taky přišly mimo mísu, režisér to prostě pojal, jako by šel natočit nějakou tuctovou skupinu na nějaký fesťák a co pochopil z tectu písní, tak zkoušel převést i do obrazu a dopadlo to katastrofálně. Pokus navodit atmosféru, jako že jsme opravdu na koncertě zprznil záběry ze zadních řad, že má člověk pocit, že sleduje spíše ne moc kvalitní video z Youtube. Takže za mně TOTU naprosto nejhorší live záznam, který někdo mohl kapele DM udělat. Absolutně tam postrádám atmosféru, kultovnost, pocit, že sleduji něco opravdu velkého. Bootlegový záznam od Maďara je 1000x lepší a i když zabíraný jen z úhlu a není vidět hlavní plátno projekce, tak je tam jinak všechno, co tam chci mít. Celou kapelu jako na dlani, opravdu jako bych byl znovu na koncertě. aAne jak ta oficiální DVD slátanina. Popravdě jsem oficiální video z TOTU viděl 1x, pak jsem si jej pouštěl ještě 2x a nikdy jsem nedokoukal do konce.

Co se týče TTA, tak tam bych vytknul nejvíce pozastavované záběry u Suffer Well, nechápu, proč live záznam má mít efekt prohlížení fotoalba, to bylo naprosto mimózní. Pak pár rozmazaných záběrů, Martin zachycovaný z podivných úhlů, aby snad vypadal jako co nejobludněji nebo co no a zbytek byl docela ok, hlavně tam nebyla tendence zabírat něco jiného než centrum dění a také se moc nevzdalovalo z pódia.

Nej video DM je asi stále Devotional a One Night in Paris, který trochu rozlaďuje jen místy ne moc ok zpěv Dejva. Ale po obrazové stránce je ONIP naprostá špička, kvalitou možná i přesahující Devotional, ale Devotional měl zase hezčí stage a lepší setlist. Takže u těchto dvou Corbijnových prací fakt těžko hodnotit, co se mu povedlo lépe, když obojí je špica a vřím, že nové DVD bude ještě větším dilematem, co se Corbijnovi povedlo nejvíce z Devotionalu, ONIP a Delta Machine Tour. Corbijn umí prostě u DM vystihnout přesně to, co dělá DM kultovními, zachytit přesně ty detaily, které my fanoušci cítíme. Jeto vlastně zázrak.


Uživatel: blackhound

blackhound      13   18. srpen 2014 o 11:42

Ringo: Ohledně TOTU částečně souhlasím, nicméně ve srovnání s TTA je ten záznam aspoň nějakým způsobem konzistentní. I když je pravda, že to působí jako celek tak nějak nudně, ale dá se na to koukat.

Když jsem viděl TTA poprvé, tak jsem se nasral už ve třetí minutě a sedmadvacáté vteřině https://www.youtube.com/watch?v=LINWlr9RiO4 ...proboha proč mi má záznam koncertu přivodit epileptický záchvat? A podobné úlety v různých variacích (zpomalené nebo zastavené záběry doprovázené roztřeseným obrazem, sestříhané do půlvteřinových záběrů, rozkrájení obrazovky do několika “oken”, chvíli barevně, chvíli černobíle - co to má proboha za smysl? - a podobně) se táhnou celým záznamem. Rejža se pokoušel být za každou cenu originální a asi chtěl docílit toho, aby se divák nenudil ani vteřinu, tudíž lze s trochou nadsázky říct, že není v záznamu jediný záběr, trvající déle než onu jednu vteřinu grin Mě to prostě hrozně ruší a nedokážu si ten koncert pořádně vychutnat.

Shrnuto podtrženo, jsem rád, že se záznamu z Delty ujal Anton. Podle mě je to záruka toho, že to bude po dlouhé době vydařené dílo, protože spojení Corbijn + DM fungovalo vždycky perfektně.


Uživatel: Beladona

Beladona      14   18. srpen 2014 o 17:01

To je těžká diskuze, protože podle mě obě dvd stojí za velký kulový díky režijním experimentům. Vůbec mě nebaví na to koukat. To si radši pustím záznam z Rock am Ring.
Vzývám Antona, aby vytvořil zase jednou svojí klasiku.


Uživatel: Ringo

Ringo      15   18. srpen 2014 o 17:13

No je to škoda že TTA a TOTU nechali na pospas experimentu, protože obě turné byly nádherné a měly parádní stage, projekce a vše okolo. TOTU měli navíc natočit v té první části tour, které bylo originální sáhnutím po starších kouscích jako Strangelove a Master and Servant, což dost odlišovalo setlist od TTA.


Uživatel: blackhound

blackhound      16   18. srpen 2014 o 17:21

TOTU měli navíc natočit v té první části tour, které bylo originální sáhnutím po starších kouscích jako Strangelove a Master and Servant, což dost odlišovalo setlist od TTA.

Tak v tomhle naprostý souhlas a týká se to i Delty. První část tour měla být halová a mělo se točit během ní. Evropská/US “bonusová greatest hits” část měla být na stadionech, podle modelu TTA. To bylo ideální.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      17   18. srpen 2014 o 18:42

TTA DVD jsem i přes úlet v Suffer Well dost svého času sledoval, DVD z Barcelony (TOTU) jsem nedokoukal ani jednou…Ale letos bude stát za BluRay/DVD Anton Antonovič Corbijn wink


Uživatel: smidak101

smidak101      18   18. srpen 2014 o 20:00

Snad se dočkáme po TTA a TOTU skvělýho záznamu Delty.Milan mě sral od začátku až do konce a Barcelona?Jak píše Dangerous.Byl jsem natěšenej, když mi zásilka přišla.Ale zklamání hned od začátku.Asi jsem byl na jiným koncertě.Jak píše Ringo, maďar udělal v roce 2009 lepší záznam než tyhle dva.


Uživatel: Ringo

Ringo      19   18. srpen 2014 o 20:15

Dangerous: jo, TTA mám taky dost nasledovaný, je tam příliš mnoho skvělých momentů na to, aby to pár úletů zabilo. Třeba Sinner in Me mi příjde naprosto masakrální.


Uživatel: Beladona

Beladona      20   18. srpen 2014 o 20:26

Asi máte pravdu, TTA je lepší. Když vyšlo, tak mě chvíli bavilo. První bych se styděla to přiznat, ale TOTU jsem taky nedokoukala ani poprvé.
Radši si pustím Devotional nebo 101 po 101 smile


Uživatel: chmelko

chmelko      21   19. srpen 2014 o 12:03

Ja mám zase taký „zvláštný“ problém, že sa pre mna u tých posledných ultra HD záznamov totálne vytratila taká tá nepopsatelná mystika. Jak u hamburgu, tak rose bowl a hlavne devotionalu akoby boli súčastou samotnej projekcie, akoby som sa pozeral na film. Toto mi hrozne na tých novších záznamoch chýbá (ja skutočne nepotrebujem vidiet Daveovi až do hrdla, počítat kolko má chlpkov na pravej ruke, alebo akú značku kalhot má Fletch na sebe. Fakt som si celu dobu myslel, že je to práve tým vysokým rozlíšením, ale ak niekto máte naštudovaný trilogy od cure, tak tam práve zase tá atmosféra je.
Možno je to len samotným nasvetlením stage a režíserovi (om) krivdím, ale pre mna skutočne posledné záznamy stratili také korenie mystiky, ktoru som u DM miloval


Uživatel: Dangerous

Dangerous      22   19. srpen 2014 o 12:26

Live In Barcelona…tak nádherné město jako je Barcelona, a tak nudný záznam, jaký tam DM v roce 2009 nahráli. Je to z velké části problém režiséra, si aspoň já myslím. Celé video totiž působí naprosto sterilním dojmem. Sterilita. To je problém TOTU záznamu. U TTA je sice hraní s filtry a efekty dost přehnané, ale tento záznam je z mého pohledu mnohem plodnější, a když budu chtít reagovat na chmelka, tak mystičtější. Ale kdo stál za celou tou vizuální mystikou kapely? Anton. On je skutečně další člen kapely. A platilo to v 80. letech, když točil Behind The Wheel, o deset let později, když dělal kompletní vizuální stránku Barrel Of A Gun a platí to i teď k Delta Machine. Nakreslí si tři trojúhelníčky a je to naprosto úchvatné, jednoduché, a přitom vše říkající, naivní a přitom mystické. Anton je klíč,  aby Depeche Mode byli i vizuálně záhadní a atraktivní. A už teď vím, že až se mi dostane do rukou Live In Berlin, tak to dokoukám celé, když už pro nic, abych to mohl v recenzi pořádně zkritizovat, ale tomu sám nevěřím smile


Uživatel: Beladona

Beladona      23   19. srpen 2014 o 16:51

Ano, mystika je ten klíč. Můžu se dívat na ty úžasné staré koncerty pořád, a stále je tam napětí z určitého tajemství a ta atmosféra mě pohlcuje. Ty nové záznamy jsou prázdné, režisér se nedokázal vyladit na jejich frekvenci a zachytit náladu.
Na druhou stranu je to těžké, když je v kapele někdo tak těžkopádný jako Eigner.


Uživatel: Ringo

Ringo      24   19. srpen 2014 o 18:11

Někdo tomu říká mystika, já tomu říkám kultovnost, ale asi máme všichni na mysli totéž. On už VHS záznam z Berlína k SGR tour bylo v podstatě kultovní. Celé jako by to bylo v temnotě, nic přesvětleného, žádné hurá efekty. Prostě temné chladné kovy v Berlíně uprostřed studené války.  Atmosféra by se dala krájet. Pusťte si Lie to Me nebo Blasphemous Rumours, Leave in Silence či Photographic a taky zdivočelou Told You So….jo, je pravda, že příliš mnoho detailů tomu může škodit. Když mám porovnat poslední dva DVD záznamy TTA a TOTU, tak z toho TTA určitou dávku kultu cítím stále, na záznamu z TOTU ovšem vůbeca všechno je to vina režiséra, protože výkon DM na TOTU považuji za famózní a jeden kvalitní kultovní záznam z tohoto turné existuje a pochází z Prahy, však víte který:-)


Uživatel: smidak101

smidak101      25   19. srpen 2014 o 20:32

Ringo je to tak.Praha Eden 2009 záznam od čabajky je famózní.Už tehdy, jak jsem to viděl, tak jsem nechápal,  jak tam dostal věcičku, která dokáže tak výborně zaznamenat obraz a zvuk.Je to kvalita a asi dělo, na který to točil.Výbornej zoom a ostrej obraz, takže jsem se při AQOT viděl pod pódiem.


Uživatel: little 33

little 33      26   19. srpen 2014 o 22:23

Beladona: ahoj grin. Eigner? Pro mě sympoš a bezproblémová persona. Nějak tápu a marně hledám, co je na něm těžkopádného…něco mi uniklo…?


Uživatel: Ringo

Ringo      27   20. srpen 2014 o 5:48

Eigner je náhodou skvělý, pro mně je už v podstatě nedílnou součástí DM týmu a na Hourglass se ve spolupráci s Davem ukázal jako velmi přínosná osoba z hudební branže. Mně spíše dost vadí Gordeno. Doufám, že jej v záběrech uvidím velmi minimálně.


Uživatel: blackhound

blackhound      28   20. srpen 2014 o 8:19

Velmi minimálně = vůbec? grin Co ti na něm tak vadí? smile


Uživatel: Ringo

Ringo      29   20. srpen 2014 o 10:48

blackhound: Gordeno mi není sympatixcký, může to být dobrý člověk, ale prostě z něj cítím něco, co k DM vůbec nepatří. Na rozdíl od Eignera, který už tak živelnou show dělá živelnější a vzájemně se s Davem na pódiu povzbuzuji, u Gordena mám pocit, že to celé dost uspává. Ale za Delta Machine Tour má u mně dva významné plusy. První jak se dobře chytnul při Martinové oslavě narozenin a druhé za tu basu u APTIUT. Čím dal více mně mrzí, že Fletch není více muž činu, že neumí hrát na ty klávesy tak pořádně, že by DM dalšího klávesistu prostě nepotřebovali a pak, když už je teda zmiňován jako baskytarista, tak tu basu v APTIUT nechytnul sám a nešel dopředu. Mohl by být naprosto plnohodnotným a platným uznávaným členem DM, takhle ale se nevyhne různým posměškům a pochybnostem, na co že tam vlastně vůbec je.


Uživatel: Beladona

Beladona      30   20. srpen 2014 o 17:14

Ahoj little 33 smile Eigner je dozajista milý a sympatický chlapík smile Ale pro mě osobně je způsob jeho hry příliš agresivní a hudbě DM na koncertech dodává zemitost a ničí její abstraktnost.


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.