Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

Píseň dne: Sacred

Píseň dne: Sacred

Další úžasná skladba z alba Music For The Masses. Setkal jsem se i s názorem, že tahle píseň je na Hudbě pro masy spíš taková vyplňující vata, ale to může říct jen někdo, kdo DM nerozumí.

SACRED
Posvátné
svaté
dát to do slov
napsat to
To procházení po posvátné půdě
ale je to má povinnost
jsem misionář
Takže zde je má zpověď
je to posedlost
jsem pevně věřící
a vřele přijímající
a udělal jsem svá rozhodnutí
je to náboženství
o tom není pochyb
jsem jeden ze zbožných
co se snaží prodat příběh
o nekonečné slávě lásky
Posvátné
svaté
dát to do slov
napsat to
To procházení po posvátné půdě
ale je to má povinnost
jsem misionář
Šířím ty zprávy po celém světě
Prohodím slovo s chlapci a děvčaty
jsem pevně věřící
a vřele přijímající
a pokleknu na kolena
když vidím krásu
o tom není pochyb
jsem jeden ze zbožných
co se snaží prodat příběh
o nekonečné slávě lásky
Posvátné
svaté
dát to do slov
napsat to
To procházení po posvátné půdě
ale je to má povinnost
jsem misionář
Posvátné
svaté
Posvátné
svaté
Posvátné
svaté
Posvátné
svaté

 

SACRED

Posvátné

svaté

dát to do slov

napsat to

To procházení po posvátné půdě

ale je to má povinnost

jsem misionář


Takže zde je má zpověď

je to posedlost

jsem pevně věřící

a vřele přijímající

a udělal jsem svá rozhodnutí

je to náboženství

o tom není pochyb

jsem jeden ze zbožných

co se snaží prodat příběh

o nekonečné slávě lásky


Posvátné

svaté

dát to do slov

napsat to

To procházení po posvátné půdě

ale je to má povinnost

jsem misionář


Šířím ty zprávy po celém světě

Prohodím slovo s chlapci a děvčaty

jsem pevně věřící

a vřele přijímající

a pokleknu na kolena

když vidím krásu

o tom není pochyb

jsem jeden ze zbožných

co se snaží prodat příběh

o nekonečné slávě lásky


Posvátné

svaté

dát to do slov

napsat to

To procházení po posvátné půdě

ale je to má povinnost

jsem misionář


Posvátné

svaté

Posvátné

svaté

Posvátné

svaté

Posvátné

svaté


22. prosinec 2014 o 9:48 • Dangerous • Aktuality a novinkyDiskuze (40) •

Diskuze

Uživatel: Helča

Helča      1   22. prosinec 2014 o 10:30

Celé Music For The Masses je skvost,nejde ho poslouchat napřeskáčku ani jednu skladbu vynechat.

Setkal jsem se i s názorem, že tahle píseň je na Hudbě pro masy spíš taková vyplňující vata, ale to může říct jen někdo, kdo DM nerozumí.


Vyplňující vata…. Bože.


Uživatel: Ringo

Ringo      2   22. prosinec 2014 o 10:48

Sacred byla ta, která se mi zalíbila na první poslech a líbí se mi dodnes. Neumím si představit, že by po Strangelove hrála jiná píseň. Tam je parádně doladěný i ten přechod mezi těmi písněmi, jako by to navazovalo.


Uživatel: ingle

ingle      3   22. prosinec 2014 o 14:09

vyborny text super hudba co bych dal za ty aranže dnes super song


Uživatel: Aleš Rada

Aleš Rada      4   22. prosinec 2014 o 16:46

Live 101 mazec smile ten zvuk mně vždycky dostane, jako u všech dm songu :D


Uživatel: Hanz 397

Hanz 397      5   22. prosinec 2014 o 18:20

Jo,přesně,jak píše Ringo-ty písně na sebe skvěle navazují a není jiná možnost,co by mohlo následovat po Strangelove…
Jinak třeba to navazování písní na sebe mi u pozdějších alb docela chybí-teď na rychlo si to tak matně vybavuju u Violatoru a pak… Nějak ne.
Přitom je to úžasná věc,která to celý album jakoby stmelí,prováže…..nevím,jak to jinak říct.


Uživatel: Ringo

Ringo      6   22. prosinec 2014 o 18:32

Poslední album, kde mi každá píseň přišla jako jeden díl pokračování celého albumového příběhu bylo Ultra. Ale MFTM v tom bylo naprosto nejlepší a nepřekonatelné. I ty videoklipy. v NLMDA jede Dave v tom autíčku a v Behind the Wheel mu jej odtahují. Když konči Things You Said, tak Strengelove na to monumentálně naváže, pak Sacred, I Want You now je krásně provázané s To have and to hold ...naprosto jedinečné album.


Uživatel: Mirxon

Mirxon      7   22. prosinec 2014 o 18:43

No právě... skladba Sacred je ještě z období, kdy DM dělali desky vyloženě konceptuálním přístupem a tak všechny věci na deskách přesně do sebe zapadaly takže o nějaký “vatě” tady nemůže být řeč wink


Uživatel: Ringo

Ringo      8   22. prosinec 2014 o 18:59

Mirxon: DM dnes již sice nedělají navazující písně, kde by celé album napsalo příběh, nicméně je to asi jediná skupina, kde nemůžu prakticky o žádné písni říci, že je to vata. I když se třeba objeví jedna píseň, která se mi nelíbí vyloženě a třeba na SOTU se mi to boužel stalo 2x, tak i o písni, která se mi nelíbí, nemůžu řiíci, že by to byla vata. Jeden z důvodů, proč jsou DM mou nejoblíbenější kapelou na světě. Všechny ostatní kapely mají na albech mnohdy dost písní, u kterých člověk tak nějak hodně cítí, že bylo třeba vyplnit místo mezi dvěmi až třemi hity. DM takto alba nedělají a za to jsem rád. I ten slabý Exciter nebyl slabý proto, že by byl vyplněn vatou.


Uživatel: Mirxon

Mirxon      9   22. prosinec 2014 o 19:04

Ale tak DM přece nikdy nedělali žádnou vatu… to že se jim sem tam něco nepovedlo, to neznamená, že je to vyloženě špatný... já za sebe nemůžu říct, že by se mi od nich něco vyloženě nelíbilo…


Uživatel: Ringo

Ringo      10   22. prosinec 2014 o 19:18

denydog: milerád ti vysvětlím, proč byl slabý, fakt to můžeme dopodrobna rozebrat:-D Ale pořád to nebyla vata, já si jej poslední dobou pouštím častěji než kdy dříve:-)


Uživatel: Ringo

Ringo      11   22. prosinec 2014 o 19:29

denydog: tak BB jsem počítal, že potěší, když jsi psal, jak se ti líbí jejich jeden videoklip, to jsem si říkal, že ti musím palnout jejich legendární první album:-D


Uživatel: DepecheHead

DepecheHead      12   22. prosinec 2014 o 20:29

Nesuhlasim so slovom vata vo vseobecnosti, tak jak sa niekomu moze zdat nejaky album urcitej skupiny za slaby alebo ze je tam vela vaty tak iny ho povazuje za uzasne dielo, je to cisto subjektivny nazor, ak to ten umelec robi zo svojho vnutra a ma inspiraciu urcite nenapise dany song s umyslom iba vyplnit miesto na albume aby to slo vydat s tymi hlavnymi songami ktore su viac stravitelnejsie a maju potencial predavat. DM je vskutku originalna a jedinecna kapela v tom, ze prakticky kazdy album je uzasny a kazda skladba je uzasna, kazdy album ma svoju tvar a svoj pribeh a ziadna vata tam nie je, ona neexistuje na tych albumoch ci uz je to speak and speal, mftm ci exciter


Uživatel: smidak101

smidak101      13   22. prosinec 2014 o 20:57

U alba, prvotřídního alba, MFTM se mi líbí ta návaznost.Z TTYS na Strangelove atd.Nothing.Už zniňovaná Sacred a To Have And To Hold.Ale hlavně Strangelove.Tohle album je u mě na prvním místě.


Uživatel: Ringo

Ringo      14   22. prosinec 2014 o 21:07

DepecheHead: nic proti uměleckému citu interpreta, ale z některých alb od některých hudebníků vyloženě sálá to, že stvořil dva hity a více už nic moc. A aby bylo album, tak je třeba k těm hitům dolepit nějaké další písničky, které znějí jako naprosté zbytečnosti. Prostě klasická vata. Já s tím slovem teda problém nemám. Někdy si říkám ,ty jo, parádní píseň, kdo to udělal, chci to album a na tom albu pak kromě té písně praktické vzduchoprázdno. A jsem moc rád, že tohle prakticky nenacházím u DM. Píseň se líbí, v pár málo případech třeba i nelíbí, ale vždycky to nějak vyniká.


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      15   22. prosinec 2014 o 21:38

Album je ucelené, žádná skladba nevyčnívá, skladby na sebe krásně navazují, jedno album jedna píseň. Hudebně dotažený koncept nemá žádné hluché místo, jedním slovem DOKONALOST smile


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      16   22. prosinec 2014 o 21:52

Na tomto albu jsou tři skladby na které se mi velmi dobře tančí, tanečně pojatá “Nothing” Strangelove, Sacred smile


Uživatel: DepecheHead

DepecheHead      17   22. prosinec 2014 o 22:22

Ringo: moj nazor je ze ak ten interpret sa snazi robit hudbu a robi to v prvom rade nie pre peniaze, tak napr. nahra pesnicku, ktora sa 90% ludom co ju budu pocut nebude pacit aj tak ju mozno da na album, lebo ju tam z nejakeho dovodu chce mat na tom albume, je to jeho vyjadrenie, ktore sa jednemu bude pacit a dalsim deviatim nie… a mas pravdu:) zle som sa vyjadril narazal som na ozajstne skupiny, kvalitne s prirodzenym vyvojom ked beriem sucasnu pop music napriklad tak hej.. jeden hit a zvysok albumu = nula bodov (vata) ..len na tom zarobit.. je to len o byznise, najdu niekoho, vymodeluju ho na obraz bozi (svoj), napisu skladby, produkt sa preda a vsetci su spokojni smile


Uživatel: Herrer

Herrer      18   22. prosinec 2014 o 22:36

Zajímalo by mě, jestli to s tou absencí vaty mají podobně i fandové jiných kapel… grin Vidím to podobně jako Ringo a i to nejhorší z tvorby DM pořád považuju za nezaměnitelné jakoukoli jinou hudbou a je mi to často bližší dokonce i než to nejsilnější z tvorby takzvaných příbuzných kapel. Čím je vlastně projev DM tak specifickej, když je každý album tak odlišný... Fakt zvláštní... smile V touze po objektivitě se sám sebe ptám, nakolik je náš pohled ovlivněn výjimečností DM a nakolik třeba jen tím, že jiným interpretům prostě nevěnujeme tolik prostoru a nedáme tolik šancí? Ale ani to asi nebude tak horký, protože jsem v různejch dobách poslouchal různý věci a to docela intenzivně a po nadšení postupně přišel útlum, změna vkusu, pak třeba zas nostalgickej návrat, ale celou tu dobu se těmi obdobími bez ztráty kytičky proplétala furt ta jedna kapela. DM jsou zkrátka pro svý fandy naprosto osudoví. Kolikrát si říkám, že kdybych měl zakázanou veškerou jinou hudbu, tak by to byla škoda, ale asi bych to zvládnul ve větší pohodě, než by bylo zdrávo grin A to se rozhodně nepovažuju za fanatika wink Může bejt na jednu kapelu takhle vázanej fanoušek rocku, blues, jazzu atd.?


Uživatel: Ringo

Ringo      19   22. prosinec 2014 o 22:37

DepecheHead: jasan, je to kus od kusu. Třeba když jsem kdysi ještě hodně aktivně poslouhcal R.E.M., tak se mi hrozně líbilo album Up a staří fandové říkali, ty jo, jen vata vedle Lotusu a Daysleeperu. A mně se to album líbilo komplexně celé. Naopak Out of Time mi přišlo prakticky jako nalepená nudná vata kolem čtyř velmi silných písniček.


Uživatel: Ringo

Ringo      20   22. prosinec 2014 o 22:46

Herrer: tak to mám naprosto stejně jako ty. Já jinak poslouchám mraky hudby, ale u každé jiné najdu nějakou tu písničku, která mně nebaví a ani nijak nezaujme. DM mají ty alba tak nějak poskládané zajímavě, že i to, co je z hlediska nás fanoušků nejhorší, tak něčím vyčnívá nad ostatní hudbu kolem. Jinak já jsem obrovským fandou i jiných kapel, ale ti DM jsou prostě nejvýš po všech stránkách. Ještě než jsem se stal fanatickým fandou DM, tak jsem na základce fandil jiné kapele a u ní jsem to měl podobně, bavilo mně takřka vše, ale pár písniček bylo teda přeskakovacích a nudných, protože až DM mi ukázali, že jde natočit i písničku, která mi nemusí sednout a přes to si ji poslechnu pokaždé, když to album hraje:-) Jinak když jsem psal o té vatě, tak já se toho slova nebojím hlavně proto, že já jsem odjakživa konzument alb, ne jednotlivých písní, ale alb jako celku. Poslouchám hlavně alba, výběrovky jen velmi občas. Neumím si představit, že bych to dělal jak chce dnešní trend, že si přes net koupím jen ty písně z alba, které mně zaujmou.


Uživatel: Herrer

Herrer      21   22. prosinec 2014 o 23:06

Ringo: jj, super je, že i v tý nejmíň oblíbený písničce DM člověk vždycky najde to “něco”, co ho na nich tak oslovuje. Jenom holt nevim, jestli je to Davidův zpěv, Martův doplňující zpěv, nebo třeba takový to specifikum DM, kterýmu já říkám “druhej refrén”...  A nebo úplně něco jinýho… Prostě je tam ten podpis. Elektronickej grin


Uživatel: Herrer

Herrer      22   22. prosinec 2014 o 23:20

Ringo: Jináč ti musím dát za pravdu i s tím LIB i když mi tvoje recenze zprvu přišla až příliš nekritická. To já jsem byl zbytečně přísnej… Je to skvělá práce od všech, Antona nevyjímaje.

Nicméně pořád u mě vede Devotional - to je prostě uměleckej skvost, kde se krom dobrý atmosféry v kapele, sešlo všechno. Dospělejší projev, naprosto dokonalej, barevnej a přitom ukrutně temnej vizuál, skvělý pěvecký výkony, fanatismus fans… Přišlo mi to jak návrat šílenství sedmdesátých let. Takoví elektroničtí Doors na vrcholu slávy. Přitom bez toho, co bylo na Doors otravný...


Uživatel: Mercy

Mercy      23   22. prosinec 2014 o 23:23

Ringo, Herrer: přesně, v tomhle jsou DM naprosto dokonalí grin


Uživatel: Herrer

Herrer      24   22. prosinec 2014 o 23:52

Lída: grin Jsou wink

Baví mě, že dokážou celou kariéru perfektně balancovat na hranici mezi mainstreamem a dejme tomu nezávislou tvorbou. Oni nejen, že nikdy nesklouzli ani k jednomu, ale ještě si z obou břehů berou hlavně to dobrý. Spousta umělců se časem zahledí sama do sebe a v zoufalý touze nebejt za pozéry, se jimi právě z tohohle důvodu pomalu stávaj. Jsem rád, že to maj DM jinak. Určitě se některý svý tvorbě umí zasmát, ale přesto si nikdy na nic nehrají, nikomu nevnucovali, že “teď už jsou jiní a vy se s tim kurva smiřte!” Místo toho dál trpělivě tvoří nový věci a zároveň s pořád stejným nasazením lidem předhazují třeba JCGE grin Asi i díky tomuhle nenucenýmu přístupu se naprosto přirozenou cestou zrodil těžkej kult, kterej pořád přetrvává...


Uživatel: DepecheHead

DepecheHead      25   23. prosinec 2014 o 0:13

Ja osobne som tiez velkym fanusikom viacerych kapiel, zopar zjem aj s navyjakom celu tvorbu, tak sa mi pacia, ale depeche mode je absolutna jednotka a vzdy boli,su aj budu no.1 a ani neviem preco… asi okrem tych uzasnych skladieb koli celej tej aure a mystike, a je tam tolko toho ani neviem kde zacat ale vy to viete predsa tiez:-)  ked som bol mensi asi 11,12rocny, vtedy som hudbu ani nevnimal poriadne nicoho som nebol velkym fanusikom,  vtedy som zacul ETS a nejak to na mna zaposobilo silno a strasne sa mi ten moment zafixoval ako nieco zvlastne,  potom ked som mal 15 som ich nahodne spoznal a totalne tomu podlahol tomu vsetkemu a tym nechcem romantizovat ani tu rozpisovat jak ich milujem ale zo subjektivneho hladiska preco ich tak mame radi, a preco prakticky vo vsetkom od DM aj v nie zrovna oblubenej pesnicke vieme najst to nieco a dokazeme si to vypocut tak ten dovod u mna je ze ta kapela je vo mne,  kombinaciou toho vsetkeho co DM v sebe maju, prenikaju do duse.. z objektivneho hladiska je to genialna kapela… a mam rad kopec kapiel a velmi ale DM je jedina, ktoru pocuvam stale v podstate


Uživatel: Aleš Rada

Aleš Rada      26   23. prosinec 2014 o 1:01

Musel jsem to sem dát absolutně mi to zvedne náladu je to fakt mazec hlavně teda ke konci :D http://m.youtube.com/watch?v=ETT4SJQxTLA


Uživatel: Mercy

Mercy      27   23. prosinec 2014 o 9:44

Herrer: jj s tím se dá pouze souhlasit, také mě stále baví. Dělají to po svém a dělají to sakra dobře. Každá deska je jiná, ale na každé je zcela zřetelně poznat, že je od DM. A na každé je něco skvělého a jedinečného i v tom co nám až tak úplně nesedí. Momentálně jedu na vlně DM, ale dřív, když jsem poslouchala spoustu jiné muziky tak jsem se stejně zase vrátila k osvědčené černé partě. Nic mne nedokázalo tak dokonale přitáhnout jako DM a v podstatě je pořád co objevovat grin


Uživatel: Mercy

Mercy      28   23. prosinec 2014 o 9:52

Aleš Rada : to se nedivím, je to nádhera se koukat na Deva jak si to užívá a blbne grin hned je člověku veseleji grin


Uživatel: smidak101

smidak101      29   23. prosinec 2014 o 11:19

DepecheHead : hezký.


Uživatel: smidak101

smidak101      30   23. prosinec 2014 o 11:27

To je frajer.


Uživatel: steve

steve      31   23. prosinec 2014 o 22:07

komentar?nic tak stupidniho bych si nedovolil-to je proste:SACRED ,HOLY


Uživatel: Hanz 397

Hanz 397      32   23. prosinec 2014 o 23:53

No a jeden příběh o vatě na cd,trošku jinak smile
...kdysi,když jsme ještě s přítelkyní každý týden vymetali diskotéky v okolí a ona ještě nebyla na 101% nakažená DM,tak se jí líbili nějaký Morandi. Tenkrát to hodně mlely rádia,určitě si mnozí z vás vzpomenou. Tak jsem si řekl,že jí k svátku udělám radost a letěl jsem na poslední chvíli do Liberce pro jejich cd.
No,když si to poslechla,tak na mě hodila takovej ten pohled:no tak děkuju za dárek,ale za měsíc se mě neptej,kde to cd je…
No a když to měla puštěný,tak jsem si řekl,že to jednou přežiju a poslechnu si to s ní. A světe div se,krom těch dvou rádiových stupidit,který se líbily jí,byl celej zbytek desky,aspoň teda pro mě,docela stravitelnej. No a jí se právě ten zbytek nelíbil,že by tam bohatě stačily ty dvě srágory…
Takže označení “vata” je opravdu velmi,velmi subjektivní...
Abyste to špatně nepochopili: normálně si to nepustím,ale pokud bych vrtal díry na pověšení obrázků,tak mezi jednotlivými vrtáními by mi ta “vata” na tom cd vůbec nevadila,kdyby hrála smile


Uživatel: little 33

little 33      33   24. prosinec 2014 o 0:51

Sacred - pro mě dokonalá symbióza textu s hudbou. Hezky gradující, melodická, hravá, přitom introvertně zpovědní. Super.

Hanz 397: Pěkný vatový příběh grin. Jasně, máš pravdu, není vata jako vata.

Aleš Rada: Tohle video znám, je fakt raritní, skvělé! Dave vysmátý na maximum, je na něj božský pohled. By mě zajímalo, co by na to řekl před 30 lety, kdyby se viděl v křišťálové kouli při věštění budoucnosti, co jako “dědek” za 3 desítky let bude vyvádět. Jeho bezprostřednost, pohyblivost a schopnosti gumového panáčka jsou neuvěřitelné.

Herrer: 23.12.2014 o 0:52 trefně napsáno a nejen tohle wink.


Uživatel: smidak101

smidak101      34   24. prosinec 2014 o 20:45

little 33 : mně se to líbí.


Uživatel: smidak101

smidak101      35   24. prosinec 2014 o 21:01

Aleš Rada : tohle je super.Mám rád Dave tanečky.Ale i tak si myslím,že v Praze bylo JCGE delší a lepší jako zážitek.Ovšem tohle je taky super.


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.