Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

Před 2 roky bylo vydáno album Delta Machine

Před 2 roky bylo vydáno album Delta Machine

Jak se Vám líbí album Delta Machine po dvou letech?


24. březen 2015 o 21:19 • Dangerous • Aktuality a novinkyDiskuze (168) •

Diskuze

Uživatel: Jan Růžička

Jan Růžička      1   24. březen 2015 o 21:26

Po Violatoru to bude asi stejně plodná diskuze…:-)


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      2   24. březen 2015 o 21:30

Delta je nejlepší postalanovské album DM. Koncert v Edenu byl druhý nejlepší koncert DM v Praze.


Uživatel: smidak101

smidak101      3   24. březen 2015 o 21:32

Ovšem po 1998.


Uživatel: Ringo

Ringo      4   24. březen 2015 o 21:32

Album prakticky za ty dva roky nezestárlo. dokonce se mi stále přelévá oblíbenost písní dle nálady. Favoriti zůstávají, Should Be Higher, Broken, Welcome to my World a pak je to boj, na čtvrté místo se dere dalších minimálně 6 skladeb včetně těch z bonusového disku. U Delta Machine se mi nestalo to, co se mi stalo u SOTU, kdy se po opadu euforie z nového alba a turné dostavilo takové to nalití si čistého vína, kdy jsem zjistil, že mně na SOTU vlastně spousta skladeb moc nebaví, některé dokonce vůbec, což není u DM alb obvyklé a stalo se mi v historii kapely před tím jen jednou. Delta zůstala i po dvou letech stejně silná a znamená to pro mně, že už navždy.


Uživatel: Jan Růžička

Jan Růžička      5   24. březen 2015 o 21:32

Pavel : zimní koncert nebyl lepší, než v Edenu ?


Uživatel: Jan Růžička

Jan Růžička      6   24. březen 2015 o 21:36

Welcome To My World je nejoblíbenější skladbou pro většinu naší početné ostravské party, myslím, že za DMFFO Olomouc můžu toto napsat taky…


Uživatel: Ringo

Ringo      7   24. březen 2015 o 21:36

Jan Růžička: to se blbě říká, že nebyl, protože byl rovněž famózní, nicméně v letí části byl lepší setlist a Martinovy narozeniny za dorpovodu Higher Love v plné elektronické palbě, to je pro mně něco, co mi kompenzuje tu absenci předchozích zážitků s DM, na kterých jsem nebyl a chtěl bych být, tedy 1988, 1993, 1998. Ta zimní část byla bomba, ale přišla mi méně překvapivá.


Uživatel: margot

margot      8   24. březen 2015 o 21:40

Deltu poslouchám stále a zatím se mi neomrzela, líbí se mi snad čím dál tím víc… časem jsem si oblíbila i MLU, kterou jsem zpočátku fakt vůbec nemusela. Momentálně ji mám v autě a ráno cestou do práce si prozpěvuju s Davem grin


Uživatel: Jan Růžička

Jan Růžička      9   24. březen 2015 o 21:47

Po uplynulých dvou letech za sebe tvrdím, že Delta nemá slabé místo, což právě po Violatoru i Ultře mohu napsat právě jen o Deltě...


Uživatel: smidak101

smidak101      10   24. březen 2015 o 21:50

Valí to.


Uživatel: margot

margot      11   24. březen 2015 o 22:03

refresh: ano, už je to dva roky a taky už jenom dva roky grin teda snad wink


Uživatel: Ringo

Ringo      12   24. březen 2015 o 22:05

Jan Růžička 24.3.2015 o 21:47: souhlas, tohle mám stejně, dcoela se mi ale k těm dokonalostem tam vkrádá i PTA, dnes přemýšlím, co vlastně na tom albu bylo slabého a zjišťuji, že taky nic:-)


Uživatel: margot

margot      13   24. březen 2015 o 22:41

refresh: je to tak grin hochy poflakování evidentně neba - za měsíc tu máme Martinovo MG, Dave pěje se Soulsavers, příští rok budeme netrpělivě vyhlížet první zprávu o zahájení práce na dalším DM albu a napřesrok je to tu grin


Uživatel: Pavel.Z

Pavel.Z      14   24. březen 2015 o 23:00

Jan Růžička • 24.3.2015 o 21:32 nebyl jsem. A nebyl jsem ani na všech koncertech DM v Praze, moje hodnocení je subjektivní ne objektivni. Nemusíte s tím souhlasit, ale nemusíte si kvůli tomu ani demonstrativně mazat účty, trhat vlasy,  apod. Děkuji.


Uživatel: Federman

Federman      15   24. březen 2015 o 23:48

Delta zni urcite lepe nez SOTU. Pro jeji uspesnost hovorilo ale nekolik faktu, ktere dostala bez vlastniho pricineni zdarma. Jednak to byla necelistvost predchazejiciho alba, ktera tim vyvolala urcity nadsazeny pozitivni efekt a Delta z nej rozhodne profitovala.
Jeji kvalita neni zdaleka tak dobra, aby se o ni hovorilo v takovych superlativech. Violator 21. stoleti, nema slaba mista, nejlepsi album postalanovske ery….atd. Je to opravdu tak, a nebo je to pouze nadsazka vychazejici z uspokojeni prakticky 8mi leteho frustrujiciho cekani od PTA na neco, co se bude libit vic nez Goreho vesmir ? To je podle meho nazoru dalsi podstatna pomoc Delte. Tahle neuveritelne dlouha doba naplnena ocekavanim a pranim, aby se zklamani neopakovalo, nebo nedej boze neprohloubilo. Tim vsim nechci Deltu nijak srazet, mam ji rad a znamena urcite postup do vyssi souteze, ale DM uz udelalo po Alanovi lepsi alba.
    Oznacil bych ho spis jako album dokazujici a dulezite nez vynikajici a nevim jake jeste. Dokazuje totiz neustaly potencial skupiny lepsit se a vyvijet se i po zakolisani smerem nahoru. Pokud se nekomu skutecne libi nejvic, tak je to v poradku, ale podle meho nazoru obsahuje nejen slaba mista, ale i pisne ktere oznacim primo za spatne az surove. Jejich nedopracovanost me rusi mnohem vic nez urcita predprodukovanost SOTU, ktere ostatne zacinam prekvapive vstrebavat a zacina mi nejak zrat. 
Delta dosahla urcite na medaily, ale pouze v ere po Wilderovi a z jakeho kovu je, to at si kazdy rozhodne sam. Ja ji davam velmi solidni bronz.


Uživatel: Logic1

Logic1      16   25. březen 2015 o 7:18

Fedrmann pre mňa je Delta, album ktorý znamenal veľký návrat po 20 rokoch. Je to super album. Vieš ako to viem? Že ho v kuse počúvam, to znamená pre mňa dobrý album a nič viac. Azda nebudem niečo počúvať, čo sa mi nepáči. Tebe sa páči SOFAD, ja ten album moc nemusím. Delta má 17 pesničiek, kľudne z toho mohli byť dva super albumy.


Uživatel: Federman

Federman      17   25. březen 2015 o 8:43

Ty pises, jako bych se snazil presvedcit Te ji nepooslouchat. Kdyz Te, bavi tak je to prece v poradku a uzivej si ji dal.
Ja napsal jenom vlastni nazor na Deltu a ne vycitku k Tem kteri ji zboznuji. Doufam, ze je to take z textu jednoznacne znat.


Uživatel: Ringo

Ringo      18   25. březen 2015 o 8:50

Federman: vůbec nic proti tvému názoru, chraň bůh, ale minimálně jedna věta je tam taková, která tu v jedné diskusi skončila brutal flamewarem a uzavřením vlákna. A ta věta minimálně naznačuje, že se ostatní hluboce mýlí a píší nepravdy, ne-li přímo nesmysly.

“Jeji kvalita neni zdaleka tak dobra, aby se o ni hovorilo v takovych superlativech. Violator 21. stoleti, nema slaba mista, nejlepsi album postalanovske ery….atd.”

Když to napíšeš takto, dávaš podnět k tomu, aby lidé, kteří tyto superlativy napsali, protože si je na rozdíl od tebe myslí, s tebou svedli o tyto slova spor. Přitom by stačilo napsat: “její kvalita není tak dobrá, abych si myslel, že….” a kontext takového vyjádření by byl hned úplně jiný.


Uživatel: Federman

Federman      19   25. březen 2015 o 9:02

mas pravdu, to stastne napsane nebylo


Uživatel: Herrer

Herrer      20   25. březen 2015 o 9:45

Ještě vypusťte holubice míru, hipíci! tongue laugh


Uživatel: Ringo

Ringo      21   25. březen 2015 o 9:48

Herrer: a žili šťastně, až do smrti:-D


Uživatel: Federman

Federman      22   25. březen 2015 o 9:50

smile))))))))


Uživatel: Logic1

Logic1      23   25. březen 2015 o 11:05

Pravdaaaaa!!!!!!


Uživatel: Ota

Ota      24   25. březen 2015 o 11:51

Jeste pred treba 2 tydny bych napsal to co vetsina. Tzn., ze Delta je i po dvou letech dokonala a nestarne. Pred par dny jsem si ji ale poustel v max kvalite a v klidu a prekvapive me uz par pisnicek tolik nebavilo. To se mi u Violatoru a nebo Ultra nestava. Ale samozrejme je to skvele album, ktere stale radim mezi ty nejlepsi.


Uživatel: Federman

Federman      25   25. březen 2015 o 12:20

co myslis v max kvalite ? smile


Uživatel: Ota

Ota      26   25. březen 2015 o 12:22

Federman: Blurayaudio


Uživatel: Logic1

Logic1      27   25. březen 2015 o 12:24

Ota, čo je tá max.kvalita, myslíš to vydanie blu-ray v 5-kanalovom zvuku. Práve, že ja som to počúval blu-ray a je to rozdiel, ďalšie nové zvuky som tam počul, ktoré pri normálnom vydaní som nepočul. Delta je pre mňa božské dielo.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      28   25. březen 2015 o 12:28

Delta v blu-ray audio je podle mě fantastická...to mám v 5.1 problém z některými skladbami z Ultra…


Uživatel: Federman

Federman      29   25. březen 2015 o 12:35

To je jediny disk ktery se mne nechtelo vracet s Delux Boxem…

5.1 Ultra ? ono neco takoveho existuje ?


Uživatel: Dangerous

Dangerous      30   25. březen 2015 o 12:40

Nebudu žertovat, že jsi asi musel poslední léta prospat v jeskyni, ale ano, Ultra v DTS 5.1, Dolby Digital 5.1 existuje…


Uživatel: Ota

Ota      31   25. březen 2015 o 12:46

Logic1 a Dangerous: presne. Zvuk na tomhle BD je vyborny. Zajimave je, ze na prehravaci OPPO 105 mi hraje nejlip DTS 5.1 downmixle do sterea, ale na prehravaci Mcintosh mi hraje lip PCM stereo 96khz/24bit. V kazdem pripade je to nejlepsi verze vydani tohoto alba (vcetne vinylu).


Uživatel: Federman

Federman      32   25. březen 2015 o 12:47

kousku do kyselyho jablka a uznam, ze asi ano….a ted nech byt at to muzu v klidu objednat…THX:)


Uživatel: Ota

Ota      33   25. březen 2015 o 12:49

Federman: Jasne. Vsechny alba DM jsou dostupne v DTS5.1 navDVD nosicich, pouze delta je na BD.


Uživatel: Logic1

Logic1      34   25. březen 2015 o 12:51

Federman, ja mám všetky vydania DM albumov v 5.1. Táto edícia vyšla myslím, že v roku 2006, obsahuje CD+DVD. CD je klasický album, ale keď máš superaudio prehrávač, to má len sony a philips, tak to môžeš počúvať aj v takom formáte. DVD je klasický album, ktorý môžeš počúvať vo zvuku PCM stereo, Dolby digital 5.1. a taktiež aj v dolby thetaer system, plus sú tam aj nejaké bonusy, myslím tým nealbumovky a rozhovor o albume. Ale neviem, či toto vydanie niekde ešte žoženieš.


Uživatel: Federman

Federman      35   25. březen 2015 o 12:52

porad neinformovanemu…kdy to vyslo ?


Uživatel: Federman

Federman      36   25. březen 2015 o 12:55


Uživatel: Ota

Ota      37   25. březen 2015 o 13:25

Federman: Ano, ta DVD jsou u prvních 10 alb vydaná v setu s Cd. Jedna edice (myslím 2006) byla vydaná v setu s hybridním SACD. Pak byly ještě myslím dvě edice, ale už jen s CD. Logic1 Tě trochu mate s tím super audio přehrávačem. SACD přehrávače dělá samozřejmě většina kvalitních značek. Sony a Philips stály u vzniku SACD formátu, ale co se týká přehrávačů tak je to střední třída a vůbec už neurčují trendy v hifi technice. To je ale jedno. Jestli nemáš SACD player tak DVD audio verze (alba DM) mají slyšitelně lepší zvuk než ta samá na SACD. Zkoušel jsem to mnohokrát porovnávat a na mnoha přístrojích. Také jsou jak píšu hybridní, takže běžný CD přehrávač si přečte tu druhou CD stopu. Další alba (11-13) už seženeš v DTS mimo tu zmiňovanou kolekci.


Uživatel: Ringo

Ringo      38   25. březen 2015 o 13:38

tohle jsou moji miláčci, reedice starých alb v 5.1 CD+DVD


http://mh.ringo.sweb.cz/DM51.jpg

Povedlo se mi je kdysi chytnout v jedné akci u jednoho CD shopu pod 300 za kus, fungl nové, žádné bazarovky:-)


Uživatel: Logic1

Logic1      39   25. březen 2015 o 14:05

Ota ja tiež radšej počúvam DVD ako superaudio cd, lebo nevidím v tom nejaký rozdiel medzi cd a superaudio cd. Zas kamrát, ktorý má aparatúru za 5000 eur, a remastruje niekedy staré albumy, tak hovorí, že superaudio je na tom o mnoho lepšie, neviem.


Uživatel: Ringo

Ringo      40   25. březen 2015 o 14:09

Federman: jinak proč chodit tak daleko, mrkni na DM shop, tam je to taky za luxus cenu 458 za kus, 4580 celá kolekce 10 alb:

http://shop.depechemode.cz/cs/alba/924-komplet-set-10-remastered-albums-digipack-cddvd-.html


Uživatel: Ota

Ota      41   25. březen 2015 o 14:50

Logic1: SACD nahrávky mají technické předpoklady být lepší než klasické CD. Například používají DSD formát a frekvenční rozsah je až 40.000Hz (CD jen 20.000Hz). Ale záleží na daném vydání. Některé tituly hrají skvěle a jiné jen průměrně. Což je případ i DM kolekce. Ta DVD část kolekce je naopak povedená. Kamarádova aparatura je asi slušné hifi, ale do referenčního high endu ji bohužel řadit nemůžeš. Referenční SACD přehrávač začíná na 5.000EUR sám o sobě. Nicméně mu můžeš věřit, že některé SACD tituly hrají výborně. U DM by Ti ale i on určitě potvrdil, že jejich DVD audio alba hrají lépe než SACD.


Uživatel: Federman

Federman      42   25. březen 2015 o 19:59

Panove dekuji za informace…jeste mozna jenom ...jak zni Ultra a SOFAD ?  Stoji to za to ?


Uživatel: leondm

leondm      43   25. březen 2015 o 20:41

Poslouchat DM v DTS 5.1 je fakt jinej level, slysis zvuky ktery tam pred 20 lety slyset nebyly a nebo tam ty zvuky nebyly vubec. Mam takhle vsechny alba, sice ripnuty z DVD DTS 5.1 a pak prevedeny na CD DTS 5.1 a vypaleny, celkem narocny na ten prevod, ale vysledek je super. Tady je to uz hotovy, jen vypalit na CD a vlozit do domaciho kina podporujici DTS. Sorry za trochu warezu. DM delta 5.1


Uživatel: smidak101

smidak101      44   25. březen 2015 o 20:44

Ringo • 25.3.2015 o 13:38 Nemachruj mám taky.Jestli to stojí za to?


Uživatel: Ringo

Ringo      45   25. březen 2015 o 20:47

smidak101: jako jestli stojí za to to koupit? Ty jsi to ještě neposlouchal když to máš? Určitě to stojí za to.


Uživatel: Ringo

Ringo      46   25. březen 2015 o 20:48

Federman: všechny ty alba v 5.1 stojí za to, je to prostě jiný poslech.


Uživatel: smidak101

smidak101      47   25. březen 2015 o 20:49

Ale ne to bylo jako, že o tom pochybuješ.


Uživatel: smidak101

smidak101      48   25. březen 2015 o 20:50

Federman • 25.3.2015 o 19:59


Uživatel: Ringo

Ringo      49   25. březen 2015 o 21:04

Smidak101: jo jako ta druhá věta už byla na Federmana, to mi nějak nedocvaklo:-)


Uživatel: Federman

Federman      50   25. březen 2015 o 21:15

od PTA to mam vsechno v 5.1 az na Deltu, ale Ultra a hlavne SOFAD me laka, i kdyz jak se znam, zase na tom neco najdu smile

Dik objednam to na DM Shopu


Uživatel: smidak101

smidak101      51   25. březen 2015 o 21:30

Ultra je super.A ještě bych tak popíchl Tebe Federmane.Diakritika?Nějak se mi to na DM cz blbě čte.


Uživatel: Ringo

Ringo      52   25. březen 2015 o 21:44

smidak101: to jsi mně teď hodně pobavil, jinak díky, že jsi mně před léty zrovna k té diakritice dokopal, víš co to bývalo za peklo napsat několikastránkovou recenzi a zjistit na konci, že tam nemám diakritiku? :-D


Uživatel: Federman

Federman      53   25. březen 2015 o 21:57

omlouvam se, ale nepisu z Ceske republiky, musite louskat smile


Uživatel: Logic1

Logic1      54   26. březen 2015 o 17:02

leondm ja som stiahol z tej stránky pre kamaráta, lebo nemá blu-ray prehraváč, len obyčajný, napálil na cd, ale to nefunguje. Môžeš mi pomôcť, lebo on žere albumy v 5.1 zvuku a Deltu bohužiaľ ešte nepočul. Vďaka.


Uživatel: leondm

leondm      55   26. březen 2015 o 19:12

@Logic1: Pokud to vložíš do obyčejného CD přehraváče, tak budeš slyšet jen šum. Jak jsem psal výše, musíš to přehrávat v domácim kině s podporou DTS, nebo použít CD přehrávač spojený s DTS 5.1 zesilovačem optikou.


Uživatel: Ringo

Ringo      56   26. březen 2015 o 19:37

hlavně je třeba vypálit to DVD, nikoliv CD a neripnout to o ty DTS stopy, jestli se bavíte o těch CD + DVD. Na těch CD samotných to v 5.1 není


Uživatel: Ringo

Ringo      57   26. březen 2015 o 19:39

leondm: když ripneš to DVD, ono se to pak vleze na CD ten 5.1 formát?


Uživatel: leondm

leondm      58   26. březen 2015 o 20:01

Někde na netu existuje návod a postup, jak ripnout z DVD zvuk v DTS a ten pak rozdělit na 6 stop(5.1) s ten pak přesamplovat a spojit do wavu a pak vypalit na CD !! cca 700MB !!.  Je to docela slozity, pouzival jsem DVD Audio Extractor + Besure a Azidts, uz si to moc nepamatuju, je to 6 let, co jsem se s tim s*al. Ale jak jsem popsal výše, nutnost zesilovače který umí DTS spojený s CD přerávačem optikou. Nebo domací kino s podporou DTS. DTS není AC3(dolby digital) !!!!


Uživatel: Ota

Ota      59   26. březen 2015 o 20:03

Ringo a Leondm: presne na to myslim kdyz to tady ctu. CD ma malou kapacitu a soubory alb v DTS jsou urcite vetsi nez maji alba ve standardni kvalite CD (PCM v 44.1/16bit). Takze se to pri ripnuti musi zkomprimovat? Pak moc nechapu smysl kdyz to obycejny streo CD prehravac stejne neprehraje. Ja mam do PC ripnuta vsechna ta DVD od DM, a rip ma vsechny verze formatu jako na orig.disku, tj. PCM stereo, Dolby 5.1 i DTS 5.1, ale v puvodni velikosti. Ten prevod na jakesi CD DTS nechapu. Nikdy jsem takovy vyraz ani neslysel, protoze na CD nosic se DTS nevejde. Proc to tak vlastne delas?


Uživatel: Ota

Ota      60   26. březen 2015 o 20:05

Aha, uz odpovidas. Je to na me nejak moc komplikovane.


Uživatel: Logic1

Logic1      61   26. březen 2015 o 20:08

Takže to mám napáliť na Dvd ako dvd dáta, alebo čo?


Uživatel: leondm

leondm      62   26. březen 2015 o 20:08

@Ota: nikdy jsi neslyšel o CD DTS ??? CD DTS
Omlouvám se, ale nechci tady chytračit, je to formát kterej se v evropě moc nepoužívá, ale daj se takhle ty CD DTS normálně koupit, většinou v USA.


Uživatel: leondm

leondm      63   26. březen 2015 o 20:09

@Logic1: vypal to jako normální CD.


Uživatel: Ringo

Ringo      64   26. březen 2015 o 20:10

lemondm: no, tomu nerozumím a pochybuji, že o tohle se pokoušel Logic1 při tom pálení na CD.


Uživatel: Logic1

Logic1      65   26. březen 2015 o 20:15

Veď som to vypálil ako klasické cd, ale bolo počuť len šum.


Uživatel: leondm

leondm      66   26. březen 2015 o 20:18

@Logic1: a v čems to přehrával ???


Uživatel: Logic1

Logic1      67   26. březen 2015 o 20:19

Na normálnom domácom kine panasonic, má asi 8 rokov? Ale bolo počuť len ten šum.


Uživatel: leondm

leondm      68   26. březen 2015 o 20:21

Ja mam taky dom.kino panasonic, napis presnej typ.
Dolby Digital 5.1 (AC3) není to stejne jako DTS 5.1, je to kua rozdil !!!


Uživatel: Logic1

Logic1      69   26. březen 2015 o 20:23

Panasonic ht-550, ale neviem isto. Je to z tých starších, lebo to nemá ani vstup na optický kábel.


Uživatel: leondm

leondm      70   26. březen 2015 o 20:30

Pokud sumi, tak to CD cte ok,ale asi DTS neumi. CD nevyhazuj a zkus ho jinde. Z toho http://dts-music.net/ jsem toho stahl uz vice a vzdycky mi to hralo super.


Uživatel: Ota

Ota      71   26. březen 2015 o 20:34

Leondm: neslysel. Vazne. Vicekanalovy zvuk jsem videl prodavat vzdy jen na nosicich DVD, SACD a nebo BD. Na tom CD musi byt v nejakem nizkem rozliseni, jinak by se tam cele album v DTS nemohlo vejit.


Uživatel: Logic1

Logic1      72   26. březen 2015 o 20:36

Diki, skúsim to stiahnuť, ale napáliť na DVD. Diki moc.


Uživatel: leondm

leondm      73   26. březen 2015 o 20:44


Uživatel: Ota

Ota      74   26. březen 2015 o 21:00

Btw, trochu se tu motaji ruzne nesmyly. Treba opticky kabel neni urcen pro prenos multikanaloveho digi zvuku. Ten se prenasi z prehravace bud v digitalni podobe pomoci HDMI a nebo jiz prevedeny do analogu, kde ma jiz kazdy kanal vlastni kabel (rca nebo xlr). To jen tak naokraj, mozna proto nemusi neco fungovat smile.


Uživatel: leondm

leondm      75   26. březen 2015 o 21:09

@Ota: Optickym,nebo coaxial kabelem se 5.1 zvuk bezne prenasi. Podivej se na lepsi zesilovac kolik ma optickejch vstupu . Nesmysly nemotam ja.


Uživatel: Ota

Ota      76   26. březen 2015 o 21:15

Myslis vice digi RCA (coax) a Optic vstupu pro vice kanalu? To je nesmysl. Pletes si vice vstupu pro ruzne zdroje a vice kanalovy analogovy vstupy.


Uživatel: Ota

Ota      77   26. březen 2015 o 21:20

Napis mi prosim nejaky model “lepsiho zesilovace”


Uživatel: smidak101

smidak101      78   26. březen 2015 o 21:21

Ringo • 25.3.2015 o 21:44 : Nevím, protože toho slohu jsem od přírody moc nepobral, ale tenkrát mě to na Tobě sralo, že jsi psal telegraficky.Na sk jo čeština a na cz ne.


Uživatel: Ringo

Ringo      79   26. březen 2015 o 22:09

smidak101: já jsem byl zvyklý od dřevních dob, že diakritika ne. Jak ti tohle vejde automaticky do krve, tak úplně zapomeneš na horní řádek písmen s diakritikou. Psal jsem takhle léta a můžu ti říct, že když jsi mi napsal, ať píšu s diakritikou a pak mně na to ještě několikrát upozorňoval, tak jsem si uvědomil, že když kouknu na ty, kteří s tou diakritikou píšou, že to fakt vypadá lépe. Šel jsem do sebe a můžu ti říct, že jsem cca půl roku s tím bojoval, než jsem začal horní řádek ve svém megarychlém neorganizovaném dvouprstokladu brát v potaz. Ale jsem toi dodnes vděčný za ten podnět:-)

Hlavně mi to pomohlo při psaní recenzí, já jsem v té době, jak jsi mně na to upozornil, psal hodně recenze a komenty na deskové hry na jeden server a asi po třetí recenzi bez diakritiky jsem si řekl, fakt dost, odteď s háčkama a čárkama:-)


Uživatel: Ringo

Ringo      80   26. březen 2015 o 22:18

Ota + Lemondm: nejsem technicky zdatný na to, abych tady oponoval ohledně kanálů, vstupu, zesilovačů, typů kabelů a pod., v tomto jsem laik, ale z IT hlediska je převod DTS 5.1 z DVD na CD ve stejné kvalitě nesmysl. Možná toho nějakým RIPem docílíš, ale nebude to bezztrátové, čili to bude takříkajíc lidově ojebané.


Uživatel: Ota

Ota      81   26. březen 2015 o 22:45

Ringo: to jsem presne myslel a nikdy jsem originalni CD nosic s hudbou v DTS nevidel. Ale mozna to vazne nekdo takto komprimije. Jen nevim proc. Ty vstupy jsou jen takova hloupost. Koax a optika prenasi digitalni signal, jak stereo tak multikanolovy. Ale s nastupem modernich formatu uz se tyhle kabely pouzivaji hlavne pro stereo a pro multikanal s vysokym rozlisenim se pouzivaji HDMI 1,3 a vyssi.


Uživatel: Logic1

Logic1      82   27. březen 2015 o 16:36

Ringo čítal som tvoju recenziu na album Greyscale, veľmi pekná, ale aj pravdivá recenzia. Nový album je fakt super. Trošku s tebou nesúhlasím ohľadom pesničky Let in your room, že je taká slabšia, mne sa naopak nenormálne páči. Ale každý sme iný. Je to ok. Môžeš mi napísať odkaz na tvoju recenziu na album Delta machine. Ďakujem.


Uživatel: smidak101

smidak101      83   27. březen 2015 o 21:29

Díky, že jsi se o tom zmínil, protože byla opravdu někdy škoda Tvoje komentáře přeskakovat jen kvůli tomuto.Haf.


Uživatel: Logic1

Logic1      84   27. březen 2015 o 22:34

smidak101 nepochopil som to.


Uživatel: smidak101

smidak101      85   28. březen 2015 o 7:16

Logic1 : to bylo na Ringa.


Uživatel: Ringo

Ringo      86   28. březen 2015 o 10:05

Logic1: Delta Machine jsem dal hodnoicení 10/10, ale recenzi v podobě článku jsem na ni nenapsal. Názory a hodnocení jsem ventiloval jen diskusními posty.


Uživatel: Logic1

Logic1      87   28. březen 2015 o 10:12

Aj tak diki.


Uživatel: Herrer

Herrer      88   28. březen 2015 o 10:16

Logic1: Ringo tu napsal na Delta Machine dost obsáhlé hodnocení. Při troše hledání určitě najdeš.


Uživatel: Logic1

Logic1      89   28. březen 2015 o 13:45

Dangerous mohol by si mi poslať odkaz tvojej recenzie na album Delta Machine. Diki. Prajem pekný deň


Uživatel: smidak101

smidak101      90   28. březen 2015 o 13:57

Když jsme u toho hodnocení.Tak jsem nečetl Dangerousi Tvou recenzi na Live in Berlin.A to už je nějakej pátek od shlédnutí.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      91   28. březen 2015 o 14:06

to Logic1: http://depechemode.cz/clanek/pisne-o-lasce-smrti-a-vykoupeni/
to smidak101: nebudu ji psát, nějak to nemohu dokoukat (Live In Berlin) opravdu komplet…


Uživatel: Logic1

Logic1      92   28. březen 2015 o 15:26

Dangerous veľmi pekne ďakujem. Tvoja recenzia je zaujimavá a je samá chvále, ale právom, lebo Delta je vážne super album, pre mňa božské dielo. Ja dávam 11/10.


Uživatel: little 33

little 33      93   28. březen 2015 o 20:27

Připadá mi, že to jsou ne dva roky, ale alespoň pět. No jo, to byly nervy! Zvědavost, napětí a dohady k nevydržení - jaké asi nové album bude? grin  Dočkali jsme se. A navíc i luxusní nadílky dvou koncertů...kéž by se vše opakovalo!!!


Uživatel: smidak101

smidak101      94   28. březen 2015 o 21:19

Dangerousi, já jsem to taky neviděl od začátku do konce v tahu.Čím to je?


Uživatel: Dangerous

Dangerous      95   28. březen 2015 o 21:27

to smidak 101: zkouknul jsem nové skladby a paráda…ostatní znám, téměř s každým Daveovým pohybem dopředu.
Bude to vypadat jako rouhání nejvyššího stupně, ale nebaví mě Dave Gahan. Ztracím svou víru? Možná smile


Uživatel: smidak101

smidak101      96   28. březen 2015 o 21:31

Čím to je?


Uživatel: Dangerous

Dangerous      97   28. březen 2015 o 21:52

Urputnost…Dave mi v určitých chvílích přijde, že příliš tlačí na pilu…
Kdysi Dave řekl: “Chtěl jsem být frontman jako Bono, Hutchence, Jagger…” čím dál tím víc mi přijde, že se jim přibližuje…
A přitom Welcome To My World je skvělé, stejně tak Angel…ale jak začne Walking, tak mi přijde trochu jako karikatura…ještě 2005/2006 jsem takový názor neměl…:)


Uživatel: Ringo

Ringo      98   28. březen 2015 o 22:03

mně teda Gahan baví pořád, jenom to koukání se na DVD pro mně ztratilo nějak to kouzlo od doby, co jsem viděl DM z pod pódia, oproti tomu jsou všechna videa slabší odvárek. Další věc je, že si málokdy už najdu čas na to, abych strávil před televizí dvě a půl hodiny a když už se rozhodnu, že jo, tak mě obvykle někdo v polovině záznamu vyruší a musím jít něco řešit. No a poslední věc, poslední tři záznamy z posledních třech turné vypadá Dave tak nějak stejně a nebýt tam vždycky nových písní z nového alba, tak bych si skoro myslel, že jsou všechny dělány ze stejného turné. Doufám, že se nedostáváme do stavu, kdy se nám to začíná přejídat, ono je nádhera, že DM jezdí 2x do roka v rámci jedné tour, ale jaksi se vytrácí ty momenty, že se stan něco jedinečného. Hamburg 94, BCT 1986, Tour for the Massess 87, WVT 1990, Devotional 93, Singles Tour 98 a Exciter Tour 2001, jak se na to člověk tak dívá, tak to byl vždycky docela jiný koncert a vždycky o něco jinačejší Dave.


Uživatel: smidak101

smidak101      99   28. březen 2015 o 22:05

Je fakt, že i já mám někdy problém s Daevem na pódiu.Říkám si jestlli to už moc není divadlo.


Uživatel: Ringo

Ringo      100   28. březen 2015 o 22:09

Dangerous: Karikatura bych ani neřekl, WIMS si docela užívá a přijde mi to v pohodě, problém mám trochu z JCGE, která se vůbec k současným DM nehodí a přijde mi, že tam dělá Dave, že se strašně baví a přitom ho to dost možná nebaví. Co bych mu ještě vytknul jsou asi ty příliš teatrální xichtíky, někdy se scvhálně tváří, jak kdyby jej někdo praštil pytlem přes hlavu. Trocju se to vymyká chladným strojovým DM s temnou atmosférou, jak je mám rád, někdy prostě moc divadýlko, no, ale co můžeme po těch letech od nich chtít, buďto si to užijí po svém a Dave si z toho semo tamo pro rozptýlení udělá šaškárnu a nebo to taky mohou zabalit a to bych fakt nechtěl.

Ještě k tomu ale dodám, že ten záznam může dost zkreslovat, třeba v Praze 2014 se Dave fakt vyblboval a byla to sranda a hodně se mi tne koncert líbil. Vlastně to bylo fajn. Ale na těch videích to dost přehrává a je z toho cítit, že to není přirozené, že je to vyloženě pro kamery.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      101   28. březen 2015 o 22:09

to Ringo: to nebude o výjimečnosti…tuhle jsem si pouštěl 101 a já to pořád stejná bomba jako před více než čtvtstoletím smile ale musím souhlasit s otázkou, kterou si pokládá smidak, někdy mi přijde, že je to divadlo, ale z mého pohledu trochu křečovité.


Uživatel: smidak101

smidak101      102   28. březen 2015 o 22:13

Je to Dave.Náš idol, ale tak nějak mě začíná srát s tou monotóností s pilou v ruce.


Uživatel: Ringo

Ringo      103   28. březen 2015 o 22:14

Dangerous: kouzlo ve 101 je právě ale tou dobou, bylo to jedinečné, na tom se nic neztratí, ani když to uvidíš po stoprvé. Ale koukej se na Live in Berlin po té, co jsi zažil dva koncerty s odstupem půl roku. Já jsem Berlin viděl 3x a přišlo mi, že se na to dívám vyloženě z dokumentárního hlediska, ne proto, že bych si to užíval tak, jak když jsem si poprvé pustil Hamburg 84, kouzlo toho Hamburgu bylo už jen to, že jsem na tomhle turné nebyl a nemohl být.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      104   28. březen 2015 o 22:15

to smidak: přesně! to “pumpování” nebo jak to nazývaj, už vypadá trochu hráble, no, ale nechci to nikomu brát, já to prostě ale nekoukám…


Uživatel: Ringo

Ringo      105   28. březen 2015 o 22:17

Dangerous: “pumpování”? Myslíš to, co dělá s těmi lokty u JCGE?:-)


Uživatel: smidak101

smidak101      106   28. březen 2015 o 22:19

Neblbni.Až tak moc?


Uživatel: Dangerous

Dangerous      107   28. březen 2015 o 22:20

mně přijde, že pumpuje a řeže pořád :D Ať si dělá ale co chce smile


Uživatel: smidak101

smidak101      108   28. březen 2015 o 22:27

Ringo • 28.3.2015 o 22:17 : tak to se mi líbí, takovej kohoutí krok.Dangerousi, začínáš mít averzi na Daeva na live?Myslíš, už předem očekávanej pohyb?


Uživatel: Dangerous

Dangerous      109   28. březen 2015 o 22:31

Přesně, tak…zavřeš oči a vidíš to…zvláštní ale je, že na 101 nebo Devotional se mohu dívat po 101x101 a stále mě to baví...


Uživatel: Ringo

Ringo      110   28. březen 2015 o 22:32


Uživatel: Ringo

Ringo      111   28. březen 2015 o 22:37

Já bych nestresoval, můj názor je takový, že jsme toho fest přežraní, v dobách, kdy jsem to jel z kazet a později jen CD, žádný koncert jsem neviděl, neměl jsem každý den tuny záznamů z Youtube, DM pro mně byli nedosažitelní jak bohové promlouvající na mně jen z kazet a CD a představoval jsem si je všelijak a když se objevil nějaký záznam jako 101, Devotional nebo Hamburg 94, tak mi to přišlo jako svátek a pouštěl jsem si to doma každý den skoro jako povinnou motlitbu a čuměl na to jako na svatý obrázek.


Uživatel: OU751DER

OU751DER      112   28. březen 2015 o 22:38

Ale chlapi! Co je? Když jsem v diskuzi u článku k narozenínám Eignera napsal něco o nulové koncertní kreativitě byl jsem krititován a teď tady brečíte sborově. To není dobrý...


Uživatel: Ringo

Ringo      113   28. březen 2015 o 22:39

OUTSIDER: to je jen taková ponorková nálada, to je pokaždé, když skončí turné, něco jako když to DM chtějí po konci každé šňůry zabalit:-)


Uživatel: smidak101

smidak101      114   28. březen 2015 o 22:40

Ale u PJ to U mám rád.


Uživatel: smidak101

smidak101      115   28. březen 2015 o 22:48

Žádný balení nebude.Doufám.Jsme se zase rozjeli.


Uživatel: Ringo

Ringo      116   28. březen 2015 o 22:49

já s tím až tak tragický problém nemám, potíž je, že na mně jen na FB vybafne takovýchto videí několik denně.


Uživatel: Ota

Ota      117   28. březen 2015 o 23:38

Asi mam vyhodu v tom, ze si koncertni DVD a live CD poustim strasne malo a pak me to jednou za rok prijde fajn. Klasicka alba se prejidaji mnohem pomaleji. Ale je to jen moje gusto, hodne lidi live CD miluje a nadrazuje nad studiova alba.


Uživatel: Herrer

Herrer      118   29. březen 2015 o 7:04

Souhlasím. Dave to tlačí moc. Paradoxně mi to nevadí právě u Ringem zmíněný JCGE, kde mi naopak přijde, že tam je to nadsázka. Dave ví, co je to za skladbu a ona svým rytmem i naivním vyzněním přímo vybízí k tomu, aby si člověk zajuchal a udělal si tak trochu srandu sám ze sebe. Mnohem víc mi vadí, jak se trochu teatrálně “koupe v emocích” při vážnějších skladbách… Páví chůzi radši ani nezmiňovat… grin Tohle všechno mě svádí k tomu, abych si přál od DM krok stranou a určitý zpomalení, věku adekvátní zklidnění. Osobně by mi nevadilo, kdyby místo klasickýho “Greatest hits” setlistu, zkusili odehrát jen komplet novou desku. I když tuším, co by to způsobilo… wink U novejch písní Daveovi ty emoce věřím víc. Ono je asi logický a omluvitelný, že se na povel nedá naladit na stejnou vlnu, na který jsi byl třeba před 20ti lety. Těžko stejně interpretovat skladby a texty na základě pocitů, který jsi měl v době, kdys byl sám tak trochu jinej člověk. To kouzlo temnoty už DM mít nebudou nikdy, je jiná doba, kapela už nemá ty prvky kultovnosti a zbývá už jen dělat dobrou muziku. Což se zaplaťpánbůh daří a tím je oproti mnoha ostatním dinosaurům kapela výjimečná. Kdyby se začli snažit být takoví tajemní, jako mezi lety 86-95, působilo by to IMHO trapně a právě taková póza už by zaváněla karikaturou sebe sama.


Uživatel: Ota

Ota      119   29. březen 2015 o 8:33

Herrer: pekne napsane. Ve vetsine s Tebou souhlasim. Nedokazu si tedy vubec predstavit tuhle kritiku Gahana hned po poslednich koncertech, ale s odstupem je to soudna kritika a je asi zdrave, ze i skalni fanousci se na to umi podivat takto objektivne.


Uživatel: Herrer

Herrer      120   29. březen 2015 o 8:55

Ota: Díky. Já to mám s těmi živáky jako ty, takže mě to taky až tolik netrápí. 101 jsem viděl tak 5x v životě, Devotional možná 3x a zbytek v celku vlastně jen jednou po vydání. Na koncertě si užívám víc než řádění na pódiu, spíš celkovou atmosféru a narůstající euforii mezi fans. Jsem ten typ fanouška, kterej chce spíš udělat radost kapele, než abych čekal, že udělá kapela radost mně grin Cejtim pak zadostioučinění, když vidim pány se spokojenym úsměvem. Celkově chci, aby se kluci nebáli být víc sobečtí a aby se vykašlali na to, co fans chtějí a dělali v pvní řadě to, co baví je. Pak bude výsledek výbornej a zklamaní nebudou opravdoví fans, ale maximálně pár čumilů, co chodí na ETS! Takže klidně menší prostory, klubovější atmoška a jen pár super velkejch stage pro všechny typy lidí. Jenže to se těžko dělá, když pořád vyprodáváš i ty velký haly/stadiony. Trošku schíza grin Hlavně nechci, aby se např. Dave cítil v kleštích a svázanej závazky vůči fans, pověsti kapely atd., protože rozumnej člověk dokáže pochopit, že každej se v životě někam posouváme a stereotyp může člověka otupit natolik, že si pak hledá berličky a motivaci třeba i v tom zmiňovanym přehrávání. Blbě se to vysvětluje, ale snad víš, jak to myslím… wink


Uživatel: Ota

Ota      121   29. březen 2015 o 9:17

Herrer: pravdu díš. Osobně bych komornější koncert chtěl vidět hlavně od Martina. U DM by mi ty velké koncerty chyběly. Stěrače s 30.000 diváky jsou skvělé smile. Ale jinak bych samozřejmě taky rád obměnil setlist co jen by to šlo a třeba to co udělali Coldplay s poslední deskou bylo moc pěkné. To byl přesně takový koncert co asi myslíš Ty. Jedno album, pár diváků a perfektně nahrané (samozřejmě na Bluray). Dokonce si to pouštím bez obrazu, protože hraje fakt dobře a není tam moc velký rozdíl oproti studiové verzi.


Uživatel: Herrer

Herrer      122   29. březen 2015 o 9:21

Ota: No jo, stěrače by mi chyběly taky… Jak říkám, schíza grin


Uživatel: Ringo

Ringo      123   29. březen 2015 o 10:18

Divoká show je ale Gahanova přirozenost, podle mě je teď moc pod drobnohledem, pokud vím, jistá teatrálnost provázela ty koncerty vždy a Dave se snaží tam přidat občas něco dalšího, nového, něco navíc. Po tolika letech je tam toho navíc třeba už možná hodně. Já mu to vlastně nijak nezazlívám ať si chodí po pódiu jako páv:-). Vůbec bych jim nepodsouval myšlenky o uklizení se do klubů před pár svých věrných. To by byl faktický odchod do důchodu. Pokud kapela jakýmkoliv způsobem osloví až 30 000 fandů najednou, kteří přijedou na její koncert, tak bych ty koncerty těm lidem neupíral, ať tam přijdou z jakéhokoliv důvodu.


Uživatel: smidak101

smidak101      124   29. březen 2015 o 10:41

Ringo • 28.3.2015 o 22:32 : kurva, ale je to fešák.


Uživatel: Ringo

Ringo      125   29. březen 2015 o 10:44

smidak101: no právě, super sestřih, Dejv je prostě Dejv, moc to pitváme, přitom ty jeho show jsou strhující a úchvatné. On tohle v podstatě dělal vždy, takže se mi trochu zdá, že se na to občas někdo kriticky koune pohledem, jestli tohle přísluší 50. letému chlapovi, přitom kdyby to dělal ve 25, tak by to asi nikomu nepřišlo přes čáru.


Uživatel: Herrer

Herrer      126   29. březen 2015 o 10:55

Ringo: Dave je famózní frontman, ale s tou divokostí bych to nepřeháněl. Ta se podle mě narodila až někdy v době Devotional, kde se rochnil v takový póze Morrisona elektro-scény. Do tý doby bylo jeho vystupování spíš uhlazenější... Na Devotional upustil ventil, rozjel se a líbilo se mi to. Že to bylo způsobeno tím a tím, to už je jedno. Naposledy se mi opravdu hodně líbil na Singles Tour, kde si všechno vyloženě užíval a přišlo mi to jako jeho znovuzrození. V podobný pozici se od tý doby drží a stále lehce přidává, což už mi nepřijde přirozený. Ale třeba mu křivdím, nevím… S těmi “kluby” (spíš bych to viděl na haly s kapacitou kolem 5000 míst), jsem to nemyslel jako ústup z pozic, ale spíš jako pravděpodobný a citlivý vyústění toho, kdyby rázně změnili koncertní setlist a začli se soustředit na nový věci. K tomu dejme tomu 15-20 supervelkých stadionových show, se vším, co k tomu patří. Ale asi by to bylo dramaturgicky složitý, no… Pak je tam i faktor, co zmiňuješ, že by pak byly některé země ochuzeny… Asi je to nakonec nejlepší tak, jak to je. Jen se prostě podvědomě obávám tý potenciální karikaturnosti, kterou zmínil Dangerous.


Uživatel: smidak101

smidak101      127   29. březen 2015 o 11:02

Jenže je problém, že na koncerty DM chodí nejen Ultras Black Swarm.Ale i lidé na zkoušku.Kéž bych mohl ještě jednou zažít The Singles Tour 86-98.


Uživatel: Herrer

Herrer      128   29. březen 2015 o 11:06

smida101: Jo, máš pravdu. Je fakt, že za takovej “problém”, by spousta clubberů upsala duši ďáblu wink


Uživatel: Ringo

Ringo      129   29. březen 2015 o 11:07

Herrer: no tak ta divokost se podle mně zrodila někdy kolem CTA tour a SGR tour, viděl jsi Hamburg 1984? Už tehdy měl Dave v časopisech reklamu, že jej po koncertě z pódia odnášejí skoro v bezvědomí:-) SOFAD rozhodně nebyl zrozením Dejva divočáka na pódiu, tam se mi právě zdálo, že ztratil něco z takové té své ladnosti, ta se mu navrátila na Exciter Tour, kde přidal k tomu skvělej dancing a z tohodle hledicka pro mně budou kralovat dvě tour. Dancing Dave na WVT 1990 a na Exciter tour 2001 je po mně navždy nepřekonatelnou záležitostí:-)

Zběsilý Dave 1984 mlátící hlavou do repro v Told You So: https://www.youtube.com/watch?v=EnIm71jRb_o


ad karikaturnost - karikatura to bude, až si při nějaké otočce zamotá a spadne, dej bůh, ať se tohle nikdy nestane.


Uživatel: Ringo

Ringo      130   29. březen 2015 o 11:08

Smidak101: no a znám osobně docela pár lidí, kteří po takovém koncertě na zkoušku byli uchváceni a na další šli pak zase.


Uživatel: Herrer

Herrer      131   29. březen 2015 o 11:12

Tuhle jsem si při trochu jinym poslechu BC zkusil vzpomenout na to, co mi jako puberťákovi přišlo na DM takový to nepopsatelně výjimečný, atmosferický a našel jsem to tam. Jenže na týhle náladě jsem se neudržel dlouho, protože už mi holt není těch 15. Aby to nebylo chápáno špatně. Furt si hudbu DM strašně užívám, ale holt už ty emoce ve mně jsou jiný, než před 20ti lety. A to jsem jen fanda… Jaký to pak musí mít kluci, když to všechno odehráli bambilionkrát… grin Jde o přirozenej vývoj…


Uživatel: Herrer

Herrer      132   29. březen 2015 o 11:15

Ringo: :-D :-D :-D Nebo ho při paví chůzi chytne išias grin To by bylo znamení, že je čas zbrzdit… wink


Uživatel: smidak101

smidak101      133   29. březen 2015 o 11:18

A to je dobře.Šiřme Depeš dál.Ono to zní jako Landa projev, ale jsem rád, když vidím, že Depeche Mode se líbí i mladším ročníkům a třeba dříve neznalým.


Uživatel: Ringo

Ringo      134   29. březen 2015 o 11:19

Herrer 29.3.2015 o 11:15 : ten chytne dříve nás než jeho:-D Takže 55 letý Gahan bude po svojemu řádit na pódiu a předvádět nám jogína, zatímco my po té čtyřicítce budeme sedět na tribuně s tím, že jsme už staří a pod pódiem to už nedáváme:-D


Uživatel: Herrer

Herrer      135   29. březen 2015 o 11:21

amen grin


Uživatel: Ringo

Ringo      136   29. březen 2015 o 11:26

tak jsme uzavřeli nějaké pochybnosti nad Dejvem, pojďme ho mít zase rádi a užívat si jeho show:-)

Mě osobně to naštěstí nikdy neopustilo a jsem rád, že nejsou ani náznaky, že by mně to přestávalo bavit, kromě tedy těch co jsem tam někde zmínil výše, že jde o přejedenost a taky o málo času na to, abych si na 2,5 hodiny sedl k telce. Navíc, aby se to nepřejedlo, já to fakt posledních 10 let hodně prokládám jinými kapelami. Teď si strašně užívám Camouflage ( https://www.youtube.com/watch?v=2Aex52zxNjY&feature=youtu.be ) a DM jsou trochu na vedlejší koleji, odpočívají a já na chvíli odpočívám od nich. Je to prostě někdy třeba.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      137   29. březen 2015 o 11:27

“on tohle v podstatě dělal vždy, takže se mi trochu zdá, že se na to občas někdo kriticky koune pohledem, jestli tohle přísluší 50. letému chlapovi, přitom kdyby to dělal ve 25, tak by to asi nikomu nepřišlo přes čáru.”

To mně právě přijdou ty jeho pohyby, takové “důchodcovské”, těžko to popsat, ale mám pocit, že jsou úplně MIMO smysl hudby a atmosféry…Když během Told You So mlátil hlavou do beden, tak to bylo naprosto výstižné k té skladbě, a kdyby to dělal při této písni dnes, tak je to v pohodě...

Btw. ale musím ještě něco napsat, tuhle jsem v autě přelaďoval stanice, a naladil jedno komerční rádio, písničky na přání a nějaký chlapec vybíral pro svojí mámu Depeche Mode smile No a pustili Enjoy The Silence. To je tak úžasná písnička…samozřejmě jsem si ji zpíval celou dobu a potom jsem si říkal, proč já vlastně pořád píšu, že tuhle písničku nemám rád, když to vůbec není pravda…Tak jsem trochu přemýšlel, jak k tomu došlo a myslím, že mi vadí právě její live provedení, tak od roku 2001…a to jak po vizuální, tak hudební stránce…


Uživatel: Ringo

Ringo      138   29. březen 2015 o 11:33

Dangerous: no schválně si budu muset připomenout, o kolik se liší ETS live 2001 od ETS 1993. Mně přijde, že na tu píseň má Dave prakticky nacvičenou naprosto totožnou choreografii lišící se jen v detailu (na Devotionalu ji samozřejmě ozdobil dancingem na horní části pódia, ale to je asi tak největší rozdíl oproti jiným vystoupením.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      139   29. březen 2015 o 11:38

Na Devotional byla Enjoy ještě úplně luxusní...


Uživatel: Ringo

Ringo      140   29. březen 2015 o 11:41

Dangerous: asi bys mi musel popsat, které momenty na 2001 ti konkrétně nesedí. Já jsem byl ETS z Paříže naprosto uchvácen a prostě se mi líbil ten ladný dancing, měl to pohybově suprově zmáknuté a hodně jsem to pak porovnával z Devotionalem, kde se mi oproti Paříži zdál pak takový spíše prkenný.


Uživatel: Ota

Ota      141   29. březen 2015 o 11:47

Dangerous: Asi jsem malinko ujetý, ale mně se ETS líbí pořád, jak studiová tak každá další koncertní verze. Tenhle song je určitě něčím magický, protože se mi nějak nemůže omrzet a vlastně mi ani nevadí, že je tak profláklej. Jen se vždy směju jak na koncertě při ETS povstanou i ti dosud sedící diváci, jako by to byla jediná písnička kterou znají...


Uživatel: Dangerous

Dangerous      142   29. březen 2015 o 11:47

Prkenný? smile No ten Gahana special moon walk během opravdu skvělého kytarového riffu co Goráč zahrál na Devotional Tour je hodně dobrý...ono to v tom Corbijnovu videu není tak úplně dobře vidět, ale fakt hustý smile


Uživatel: Ringo

Ringo      143   29. březen 2015 o 11:50

Dangerous: ano, moon walk byl super, ale po zbytek písně mi přišel takový ....no prostě nebylo to tak rozpohybované, na mně takto působí celý Devotional oproti Paříži, prostě tam vidím pokrok směrem k tomu pohybu, na Devotionalu je tkaový hodně přikovaný k zemi, ono je to znatelné i ve srovnání s WVT, když vezmu WVT a Devotional, tak mi přijde, že na tom Devotionalo právě zvolnil oproti předchozímu turné. Možná to bylo taky tím, že se z něj stal rádoby ostřílený rocker, už to nebyl ten popíkový mladík s tanečními kreacemi.


Uživatel: Ota

Ota      144   29. březen 2015 o 11:55

Pánové klobouk dolu, když vidím jak máte nastudovaný každý jeho krok z různých koncertů tak si připadám jako Depešák na baterky. Já si z koncertů pamatuju jen jaké kde byly párky a případně jak velká ta hala kde byla. Jste vážně dobrý (to myslím bez ironie).


Uživatel: Ringo

Ringo      145   29. březen 2015 o 11:58

OTA: to je možná ten důvod, proč s Davovou show nemáš problém a jiní už jo, jak to uvidíš po dvousté, tak to možná začne lézt krkem:-)


Uživatel: smidak101

smidak101      146   29. březen 2015 o 11:59

Na Depeche Mode nedám dopustit.Ať vydaj i Moravanku.Já tam budu.


Uživatel: Ringo

Ringo      147   29. březen 2015 o 12:01

smidak101: moravanku by zrovna nemuseli teda:-) Já jsem zjistil, že na ně taky nedám dopustit, myslel jsem si, že nedám dopustit na nic, co kdokoliv z nich udělá a u Soulsavers se mi ale otevřely oči, zjistil jsem, že to tak úplně není:-)


Uživatel: smidak101

smidak101      148   29. březen 2015 o 12:05

Jsme Ultras.A pokud nejsem oficiálním členem, tak teď.


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      149   29. březen 2015 o 12:52

Já vím není to za poslední roky úplně dokonalé a chybí tomu takové ty přirozené pohyby, někdy to působí vážně křečovitě až divadelně. Sama vím, že by bylo moc fajn kdyby ke každému novému albu, byla jiná taneční choreografie, ale to je čistě můj názor. Ale na druhou stranu, jsem velmi ráda za jakoukoliv jeho taneční kreaci, krok či pohyb : ) Taky by to mohlo dopadnout, že by Dave na pódium mohl zůstat “stát jako solný sloup” nebo nám předvádět taneční kreace á-la Božský Kája, ten jak známo nikdy tancem neoplýval grin


Uživatel: Herrer

Herrer      150   29. březen 2015 o 13:09

cowlleyka: Náhodou, ten Kájův legendární grif ve stylu “sypání ptáčkům”, je nesmrtlenej :-D


Uživatel: little 33

little 33      151   29. březen 2015 o 13:16

Ota: Jsi první přiznaný člen z početné stáje Pivo - párek! grin Příště pojď s námi do FOSu a nezapomeneš nikdy wink.

smidak101 29.3.2015 o 12:59 :  Mám to nastavené stejně grin.

Ringo: Myslíš, že smidak101 ví o tom, že 6.6. ve Vsetíně bude nejen DM party, ale odpo tam bude hrát božská Kometa Brno?? wink

cowlleyka: Názor plně respektuju, ale je to fakt jen z říše snů. Dave není tanečník, aby nastudovával taneční choreografie. Starého psa (z 90%) novým věcem nenaučíš. Jo, třeba před 20 lety…no ale to jsme rádi, že tu dobu vůbec přežil a že DM jeli dál. Ano, i já jsem velmi ráda za každý jeho krok a i za grimasu, byť se mi nelíbí. I tak je to luxusní podívaná. Kája URČITĚ závidí grin.


Uživatel: Ringo

Ringo      152   29. březen 2015 o 13:22

Herrer: zase začínáš s těmi Zagorkami? :-D :D


Uživatel: Ringo

Ringo      153   29. březen 2015 o 13:25

little33: podle mně je Dave úžasný tanečník, Paris protančil od začátku do konce. A mrkni na některé videa z WVT, on se tam doslova nadnáší, viděl jsem u různých frontmanů lecos, ale tohle jen u Dejva:-) Pravda je, že on nepotřebuje měnit choreografii, on jí má vlastně docela bohatou a vymyslet něco jiného ke každé písni, to ani nejde. Přeci tam nebude předvádět swing, když mu dojdou nápady na to, jak se těď pohnout:-)

Jinak jak ho v 2009 v Edenu viděla sestra poprvé, tak se mně pak ptala, jestli má Dave udělanou nějakou taneční školu, že to bylo něco neskutečného.


Uživatel: little 33

little 33      154   29. březen 2015 o 13:35

Ringo: ano, proto Paříž miluju grin. Dave má super vlohy pro pohyb, to je nepochybné. Ale vezmi si, jak se pohyboval v r. 80?? No kdo by do něj řekl, že za 30 let bude úúúúplně někde jinde a bude z něj luxusní gumový playboy zdobený kérkama a vráskama?


Uživatel: Herrer

Herrer      155   29. březen 2015 o 13:36

Ringo: To je po Big Muff taková druhá slabost… :-D


Uživatel: Ringo

Ringo      156   29. březen 2015 o 13:51

little33: jo, Dave 1980 měl pohyby hodně směšné, o to více mi to, co předvádí teď přijde jako megataneční luxus:-) Přemýšlím, kdo kromně  Dejva uchvátil fandy, že je na parties plno Gahanů napodobujících jeho taneční kreace, které se staly legendárními:-) Snad jen Jackson? Možná Elvis?:-)


Uživatel: little 33

little 33      157   29. březen 2015 o 14:01

Ringo: Ano, je to živá legenda. Proto taky: víš, jak se těším na Vsetín? Všechny ty kopie DG zas uvidím v akci. Pohladí to po duši, srdce rozbuší a pocitově budu mít opět -náct grin.


Uživatel: Aleš Rada

Aleš Rada      158   29. březen 2015 o 14:24

Na world violator tour dave tancoval absolutně nejlíp, škoda že neni dvd :(
Jinak mně gahana tance absolutně fascinují furt si to doma zkouším


Uživatel: Herrer

Herrer      159   29. březen 2015 o 14:56

Holky, chlapi, nechcete třeba v Tatarce pokecat o průjezdu konvoje? Já vám z toho mám blbej pocit…


Uživatel: Ringo

Ringo      160   29. březen 2015 o 15:38

Herrer: mám obavy, že bych se jako NATO fanda s někým akorát pohádal, tak do toho raději nejdu:-D


Uživatel: Herrer

Herrer      161   29. březen 2015 o 15:44

Ringo: Naprosto v poho wink Já se považuju za neutrála, ctím povinnosti, který máme a tak beru tenhle “diplomatickej” akt, při ruský povaze, která nezná pojem “brzda” nebo dokonce “ústup”, jen za předem neefektivní. Snad nebude ani kontraproduktivní... Nic víc, nic míň.


Uživatel: Ringo

Ringo      162   29. březen 2015 o 16:27

Herrer: hele, napíšu jednu jedinou větu, protože lidi se tady raději budou bavit o tom, jestli Dave tančí dobře nebo špatně než aby řešili nějaký konvoj. a ta jedna věta zní: “žijeme ve šťastné době, že můžeme zprostředkovat průjezd spojencům, nikoliv přihlížet tomu, jak nás přijela okupovat cizí armáda”.


Uživatel: smidak101

smidak101      163   29. březen 2015 o 17:56

Kdyby ty taneční kreace Daeva dokázaly tu zasranou válku vyčistit.Tak stejně zasranej IS.ONIP je zážitek.Následující už mě nebaví.LIB.Čím to je?


Uživatel: Ringo

Ringo      164   29. březen 2015 o 19:44

smidak101: já přesně vím, čím to je, Mila na Barcelonu natočili v jednom případě lidový tvořitel a v druhém případě doslova břídil. LiB je luxusní prácička,ale Dave tam už nepředvádí tolik moc nového jako na Milanu a v Barceloně. Skoro to vypadá, že rozdíl je jen v tom filmařském pojetí, na samotném pódiu těch rozdílů mezi posledními třemi záznamy už moc není. Opět je to v přejedenosti, vem si, jaký rozdíl byl mezi Devotionalem a ONIP. 8 let. No a pak nám v horizontu 9 let naservírují rovnou 3 záznamy. No a kdyby ty záznamy nebyly, tak by se zase brblalo, kde je video z turné? WTF? a pod. Já jsm asi radši, když z těch turné ty videa jsou. Že už ta knenadchnou, protože jsou často, to je lepší volba než kdyby nebyly vůbec. Samozřejmě je třeba, aby to točil někdo, kdo to umí. A to se už ani nebavím o tom, že mezi těmi oficiálními videi shledneme během roku tuny dalších záznamů na Youtube. Bodejď by to nezačlo nudit.


Uživatel: Robiner

Robiner      165   30. březen 2015 o 23:13

Celý problém je v tom že sme prežraný internetu youtube a podobne… Nikdy už to nebude mat ten punc tajomnosti a sviatku že si si pustil vhs na vianoce lebo video mal rodinný známi…Všimol som si toho aj ja ked vidím Davea robit tie isté pohyby všade ale nejako to patrí k jeho show som si povedal ved čo sa dá vymysliet ešte v jeho aj rokoch je to aj tak bomba…a každý nie DM čumí čo ten človek robí...myslím že skákačky do fans sú už preč ale skúsme pochopit dobu a žit s nou tak ako to je..A budme radi za tu nostalgiu ktorú sme si prežili,skor to už dnes málo kto pochopí... smile


Uživatel: smidak101

smidak101      166   1. duben 2015 o 19:22

Stejně je to super vidět po 100-tý, to nepopírám, je to opravdu pro mě zážitek vidět Dave jak valí.O tom žádná.Ale přece jen.Já srkze tohle DM neopustím.


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.