Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

Aktuální srazy



Živě z Berlína

Živě z Berlína

Tato aktualita je speciálně pro Vás, milí fanoušci, abyste mohli napsat své názory na nové DVD Live In Berlin. Sám jsem tento záznam ještě neviděl, ale určitě napíšu po jeho shlédnutí vlastní recenzi. Dangerous.


1. prosinec 2014 o 14:15 • Dangerous • Aktuality a novinkyDiskuze (265) •

Diskuze

Uživatel: Aleš Rada

Aleš Rada      1   1. prosinec 2014 o 14:42

Je rozhodně lepší než barcelona
Nej natočený písně jsou black celebration , a pain that im used to , soothe my soul, just cant get enough a hlavně question of time nehorázně šlape a dave se točí neuvěřitelně rychle smile
já jsem z dvd nadšenej pouštím si ho každej den furt dokola
Škoda jen že u never let my down nejsou dobře zachyceny stěrače


Uživatel: indy

indy      2   1. prosinec 2014 o 16:02

Ach jo, zdá se mi, že to zatím není takřka nikde běžně k dostání....to už abych si to nadělil rovnou pod vánoční stromeček smile už cítím vůni nových vylisovaných koleček…. propíranou obrazovou kvalitu DVD zatím neřeším, ale těší mne, že údajně zvukově to je velmi dobře namixované (zvuk mi nesedl například na Barceloně)


Uživatel: Dara

Dara      3   1. prosinec 2014 o 16:56

to Aleš: souhlasím s tebou,mě osobně nejvíc se líbí píseň SMS =) skvělěj zvuk =D kvalita obrazu by mohla být lepší,ale celkově jsem hodně nadšená =)


Uživatel: honza88dm

honza88dm      4   1. prosinec 2014 o 17:49

Tak kde začít, protože toho dobrého zase tolik není. Zvuk je výborný o tom není pochyb, moc pěkně to hraje grin.
Jenže tady bych asi skončil. Obraz je dost mizerný, i když patřím k těm, kteří zpočátku tvrdili, že to remcání kolem rozlišení je zbytečné, ale tohle je vážně hrůza.
Celkově ten záznam není špatně vymyšlený, ale realizace se Antonovi vůbec nepovedla, sorry.
Další věc co nechápu, jsou ty vsuvky kapely a fanoušků v koncertu? Trochu mimo, protože by možná bylo lepší udělat celistvý dokument a fouknout ho na bonus disc. Další věc je naprostá absence projekcí jako samostatného bonusu. Určitě by si zasloužila samostatnou kapitolu, protože pro fanoušky jsou to v podstatě další videoklipy a mnohdy lepší než ty oficiální.
Takže mi z toho vychází jediné - je to špatně udělaná ONIP, která na bonusy byla rozhodně bohatší.
Anton nevyužil potenciál tak výborného turné a v podstatě zabil sám sebe.
Je to jenom můj pohled, je to obrovská škoda, protože tohle tour bylo opravdu impozantní.


Uživatel: Ringo

Ringo      5   1. prosinec 2014 o 17:54

honza88dm: jaké vsuvky kapely a fanoušků máš na mysli? Já žiji v přesvědčení, že tohle je obsahem bonusového DVD a první DVD je celistvý koncert bez nějakých rušivých prvků s fanoušky, jako to bylo na 101, což mně vždycky u tohoto fandovského záznamu štvalo, že tam vyrušují od koncertu.


Uživatel: honza88dm

honza88dm      6   1. prosinec 2014 o 17:55

Málem bych zapomněl, škoda, že byla opomenuta studio session, taky jedna z věcí, která k Deltě patří.
Dokument o natáčení samotného alba. Mohli tam toho našlapat daleko víc. Je to takový chudý příbuzný mezi vydanými koncerty.


Uživatel: honza88dm

honza88dm      7   1. prosinec 2014 o 17:57

Ringo: přesně to myslím, ten bonusový disk. Dal bych to spíše do uvozovek, protože bonusy si představuji trochu jinak.


Uživatel: blackhound

blackhound      8   1. prosinec 2014 o 18:09

honza88dm:

Celkově ten záznam není špatně vymyšlený, ale realizace se Antonovi vůbec nepovedla, sorry.

Sorry, ale tohle jsem trochu nepochopil.. smile

Další věc co nechápu, jsou ty vsuvky kapely a fanoušků v koncertu? Trochu mimo, protože by možná bylo lepší udělat celistvý dokument a fouknout ho na bonus disc.

OK, ale máš na výběr. Live in Berlin, kde máš celý koncert ničím nenarušený, a Alive in Berlin se vsuvkami. Tady bych průser neviděl.

Další věc je naprostá absence projekcí jako samostatného bonusu.

Na samostatných projekcích lpí hodně lidí, nicméně já mezi ně tak nějak nepatřím. Bez toho všeho okolo mě projekce spíš nudí. Ale to je můj subjektivní názor. Dát je tam mohli.

Obraz je dost mizerný, i když patřím k těm, kteří zpočátku tvrdili, že to remcání kolem rozlišení je zbytečné, ale tohle je vážně hrůza

V tomto naprostý souhlas. I kdyby tam nacpali další DVD plné bonusů, na které já si až tak nepotrpím, tak tímto to zabili na plné čáře.

Záznam samotný já osobně považuji za povedený a v podstatě jsem podobné provedení očekával. Čert vem bonusový materiál, vydejte to na BD v dnes již alespoň standardní kvalitě, a budu spokojen.. smile


Uživatel: Federman

Federman      9   1. prosinec 2014 o 18:26

Delta je skvela, Tour bylo slusne, ale bouzel me nicim neprekvapilo. Ano, solidni vykon, ale rad bych si pral vice odvahy hrat nove veci. Je to takova sazka na jistotu a podle me zbytecne. Mam v regalu vsechno co vydali, ale v podstate se nemeni mnoho.
K DVD samotnemu. Barcelona mne prijde profensionalne udelana i kdyz pro mnohe nudna. Ja si ji poustim moc rad, mozna i z duvodu, ze jsme Berlin vratil smile Podle meho nazoru je zvukove prebasovany, ale asi umyslne. Kvalitu obrazu uz rozebirat nebudu, protoze se o zadne ani mluvit neda. Corbijn neco umi a uz to mockrat dokazal i u DM. Tentokrat ale sahnul vedle.  Dostal do ruky nejkvalitnejsi bily mramor a vytesal z nej sadroveho trpaslika. Vsechno je ale pouze muj nazor a tem kterym se Berlin libi, preji prijemnou zabavu.


Uživatel: Ringo

Ringo      10   1. prosinec 2014 o 18:29

Federman: to je zvláštní, jak se mohou pohledy dvou lidí lišit. Já považuji Barcelonu za zpackaný záznam pod bootlegovou úrovní, baví mně více koukat na bootlegový záznam než na Barcelonu. Tolik k té profesionalitě:-)


Uživatel: blackhound

blackhound      11   1. prosinec 2014 o 18:30

Federman:

Tour bylo slusne, ale bouzel me nicim neprekvapilo.

Dostal do ruky nejkvalitnejsi bily mramor a vytesal z nej sadroveho trpaslika.

Trochu si protiřečíš wink


Uživatel: Ringo

Ringo      12   1. prosinec 2014 o 18:34

ad samostatné projekce - jo, taky jsem si tak nějak říkal, proč tam nedali i samostatné projekce. Ale teď jsem si vlastně uvědomil, že jsem se na samostatné projekce vlastně ani jednou nepodíval na předchozích záznamech. Člověk tak nějak chce bonusy a pak se na ně stejně nekouká. Pro mně od počátku je prioritou špičkový záznam výkonu kapely, prostě něco, na co se člověk s náležitou hrdostí podívá třeba za přítomnosti rodinné návštěvy s pocitem, že tohle muselo dostat každého, ne jen skalního fandu. A u Live in Berlin byla pro mně priorita číslo 2 Delta Machine v 5.1 mixu, když už nebyla přítomna v deluxe edici alba. Druhá priorita bude splněna do puntíku, první zhodnotím, až uvidím komplet čistý live záznam z DVD č. 1. Ostatní už jsou věci ne až tak podstatné, na které se možná někdy mrknu po letech, jak budu hctít zavzpomínat na to, jak kapela vypadala a co říkala v tehdejší době o své tvorbě.


Uživatel: Federman

Federman      13   1. prosinec 2014 o 18:39

Tim mramorem je DM a tim trpaslikem myslim ten mobil, kterym to tocil a Atari na kterem to srihal a mixoval.


Uživatel: Ringo

Ringo      14   1. prosinec 2014 o 18:40

ad že turné nepřekvapilo - no, mně teda doslova rozsekalo. Higher Love v plné palbě zpívaná Martinem, za doprovodu Happy Birthday pražského publika. Blue Dress, Barrel of a Gun, But not Tonight, zmixované Halo (byť mám radši plnou palbu, tak tomuhle třeba říkám odvaha to pojmout takto), APTIUT v perfektním maxisinglovém remixu, Gordeno s basovkou, z počátku turné opravdu silné zastoupení Delty v setlistu, nejvíce odehraných songů z katalogu DM v historii kapely (jestli se nepletu)...ne, promiň Federmane, máš na to sice názor, ale podle mně dosti zkreslený, ne-li přímo mylný. To je jako bych řekl, že DM opravdu překvapí, když zahrají něco od Stounů a ne pořád jen písničky od DM:-)


Uživatel: blackhound

blackhound      15   1. prosinec 2014 o 18:40

Ringo: Přesně tak. Samostatné projekce jsem viděl asi tak jednou, navíc ani ne do konce. Ale co je doma, to se počítá smile Co se týká samotného záznamu, troufám si odhadnout, že budeš spokojen. V tomto trochu nechápu Honzu a jeho tvrzení, že se Antonovi realizace nepovedla. Asi to bude tou nedotaženou omáčkou v podobě bonusů.


Uživatel: blackhound

blackhound      16   1. prosinec 2014 o 18:43

Federman: Natočené je to v HD, viz VEVO kanál DM na YT, kde je obraz nesrovnatelně lepší, než na DVD, kde to zkomprimovali do totálních sraček. Zvukově já osobně nemám výtky. Nejsem audiofil, ale přebasované mi to rozhodně nepřijde.


Uživatel: Ringo

Ringo      17   1. prosinec 2014 o 18:44

Honza se dost nepřesně vyjádřil, protože to vypadá, že ty prostřihy s fanoušky jsou v samotném záznamu toho koncertu. Přitom je to až v tom bonusu a to by měl naopak ocenit.


Uživatel: Federman

Federman      18   1. prosinec 2014 o 18:54

to blackhound: diky, ja vim, ale to vedle HD ani nelezelo. Na nemeckem netu si na to stezuje velka cast fanousku. Asi zalezi na cem se to pousti a co kdo ma rad…..kazdy audiofil vi, ze basy zakryvaji nedostatky, tezko rict, je to live a neni to snadny trefit.


Uživatel: blackhound

blackhound      19   1. prosinec 2014 o 19:04

Federman: Obraz asi rozebírat nebudeme, protože i ty dvě věci, co jsou na YT v 1080p, jsou vysoko nad kvalitou, kterou nabízí aktuální DVD nosič. Ad “každý audiofil” ...znovu opakuji, že nejsem audiofil smile


Uživatel: Herrer

Herrer      20   1. prosinec 2014 o 20:02

Každej audiofil ví, že od záznamu show pro 20 tis. lidí, musí očekávat “zábavnej” zvukovej charakter a ne (předem prohranou) bitvu o referenční zvuk.


Uživatel: blackhound

blackhound      21   1. prosinec 2014 o 20:04

Herrer: Dík grin


Uživatel: zenstation

zenstation      22   1. prosinec 2014 o 20:09

Tak já dám taky svůj pohled. Dokoukal jsem DVD1 a pokud pominu kvalitu obrazu ( na kterou jsem si po dvou třech skladbách přivykl), tak jsem spokojen. Audio mi přijde hodně dobrý, takhle to mám rád. Nejsem znalec, takže mě někdo může roznést na kopytech, ale mě se to takhle líbí. Video, no obrazově nic moc, ale jelikož nemám plátno na stěně a čekal jsem co bude, tak jsem byl připraven, to co se týče obrazové kvality. Natočený mi to přijde taky dobře, prostřihy tak akorát, jen bych trochu přidal vícero fanoušky. Co se týče koncertu samotného, možná by ani neměli Daveovi říkat, kterej koncert se bude točit ofiko, protože podle mě dost přehrával, viz samotný nástup (ale opět jen můj pohled). Setlist výborný, ale dvě věci bych vyměnil nebo bych se bez nich obešel a dal jiný. Nějak mi tam nesedí I Feel You a oželel bych i Child Inside, zato bych určitě doplnil Behind The Wheel a Home. Atmosféra výborná, pěkně to graduje a ta uvolněnost v Just Can´t Get Enough je perfektní. Když tak přemýšlím, co bych zvolil jako nejlepší song, tak těžko volit, páč APTIUT a AQOT již bylo zmiňováno, stejně tak SMS, já bych dal jedničku asi Policy Of Truth, to je nášup. A hodně se mi líbí tečka v podobě Goodbye, ta mi zní snad ze všeho nejlíp.


Uživatel: Herrer

Herrer      23   1. prosinec 2014 o 20:11

blackhound: grin nemáš zač grin


Uživatel: Ringo

Ringo      24   1. prosinec 2014 o 20:38

trochu jsem na Facebooku probral s Radkem Agentem Orange tu absenci projekce a vlastně mi pomohl si uvědomit jednu věc, která mi v reakci na absenci projekce nedošla. Na TTA a TOTU jsem projekce nedokoukal, protože byť jsou skvělé, mají dokreslovat show, je to jakási koláž obrazců a barev, které mi neodmyslitelně patří ke stage a celkové show, proto to samostatně nedávám. Ale Radek mi připomněl, že tam byly vlastně videoklipy, kreré píší na pokračování v písních Heaven a Goodbye vlastně příběh podobně jako za časů Strange a Strange Too. Takžew ty samostatné projekce by tam fakt sedly. Vzpomněl jsem si, jak jsem si na koncertě vlastně sám říkal, že ačkoliv má Heaven klip pěkný, tak ten, co je na projekci by byl k té písni ještě mnohem lepší.


Uživatel: wertyz

wertyz      25   1. prosinec 2014 o 20:45

Kvalita obrazu je špatná, ačkoliv nejsem fanoušek BD apod. Ale to bych dal stranou. Mně osobně se nelíbí ten formát. Na jednom DVD je celý koncert a na druhém DVD je celý koncert s vsunutými komentáři a rozhovory. Není to dynamické. Navíc je podle mně podivné dávat koncert dvakrát do jednoho formátu.
Co mě nejvíce zaráží je to, že součástí toho Halo je ta herečka. Objeví se ale až v Alive in Berlin a v celém koncertu není. Podle mně tam fantasticky sedí a tvoří tu písničku. Ta projekce je sama o sobě úžasná, s tou herečkou mezi diváky ještě lepší.
Měli dát koncert s bonusy, tj. dokument zvlášť a koncert zvlášť. Je to tak zbytečné.
Zvuk je fantastický, ale nepasuje s obrazem a to je ta chyba.


Uživatel: honza88dm

honza88dm      26   1. prosinec 2014 o 21:31

Ringo, blackhound: já měl samozřejmě na mysli projekce k Heaven a Goodbye, které jsou schopné obstát i jako samostatný videoklip podobně jako projekce z Paříže k Its No Good. Je to vážně jen o tom co kdo očekává a s čím se je nakonec spokojený.
K tomu jak jsou pojaty bonusy tentokrát napíšu jen to, že se mi to nelíbí, lepší by pro mě byl samostatný dokument. Pak by odpadlo to, že vydám 2 dvd se stejným záznamem koncertu.
Je pravda, že časem svůj pohled na celkové provedení boxu můžu změnit, ale zatím jsem zklamán.
Chtělo by to reparát v podobě boxu klidně za 2.000,—Kč, ale ať je to našlapaný, tohle je takový Toníkův nedodělek. grin


Uživatel: Ringo

Ringo      27   1. prosinec 2014 o 23:05

honza88dm: takže v podstatě demo. Jo, jsem pro vydání total deluxe boxu v max kvalitě a se vším všudy, klidně za dva litry. Ona i ta cena 600 totiž vypadá tak trochu jako made in Vietnam. Ale Antonovi bych to fakt nevyčítal, myslím, že jeho režisérská práce bude na jedničlku, spíše bude problém v tom, jak to dokázali dát do kupy technici.


Uživatel: indy

indy      28   2. prosinec 2014 o 7:52

Hm, jak to tak čtu, tak jsem čím dál tím více zvědavý smile . To že na druhém DVD se opakuje znovu koncert, ale s vloženými komentáři fanoušků apod, opravdu působí na první pohled zbytečně, nicméně chápu snahu Antona o poněkud jiný (a zajímavý) přístup - viz. slečna z HALO. Kupříkladu mě napadlo, že Anton možná takto primárně zamýšlel vydat koncert, což by sedělo i na jeho specifický přístup (takže jen Alive in Berlin). Což mě ale opět dostává k vydavatelům, kteří měli zřejmě na 101 % podle smlouvy konečné slovo a rozhodli se to vydat 2x i se zmíněnou nepříliš povedenou obrazovou kvalitou obrazu v důsledku značné komprimace. Proto opět připomínám neházejte pořád vinu Antona (filmařsky to, jak jsem zatím z komentářů vysledoval, zvládl velmi dobře), je velice pravděpodobné, že s tím konečném důsledku nemohl moc udělat - otázka ovšem je, zda vůbec chtěl…třeba to je velká blamáž smile a čert s v tom vyznej….pravdu se stejně nedozvíme


Uživatel: d.stripped

d.stripped      29   2. prosinec 2014 o 8:20

Včera navečer jsem konečně zasedl k TV, vložil placku do stroje, zapl a ....
První celkový dojem je pozitivní. Dave v super formě, chvílemi vtipkuje skoro na hranici Mr.Beana(a že on to umí), “kalhotková story” fakt vtipná, Martin taktéž vtipný(jsouz to oba velcí tanečníci smile), koncert jde tak, jak má, jedna perla za druhou, jsem rád za But not tonight, trochu smutním po Higher love, ale nemůže být každý den posvícení.
Jak zde psal někdo výše, na obraz se dá zvyknout, což samozřejmě není omluva pro absenci HD. Ovšem beru život tak, jak ho voda přinese. všechno prostě není HD smile
Dcera seděla vedle mě, poskakovala a natřásala se, bylo na ní vidět, že se jí to fakt libí (21 let).
Vždy, když Dave provedl nějakou legrácku, zaculila se na mě a pronesla něco ve smyslu “je to zlatíčko atd.”.
Souhlasím se všemi, co zde vypichují chudost De Luxe verze,ale jak jsem psal výše: beru to tak, jak to je.
Rozhodně nejsem zklamaný, těším se na další projekci a věřím, že to čase zaleze pod kůži a možná, po pár letech, se záznam stane hodně oblíbeným.Antonova kamera mi vyhovuje,ale abych si do něj trochu rýpl: čekal jsem větší invenci při SBH, kdy se rozsvítil prstenec kolem haly. Jakoby si toho nikdo nevšiml smile A přitom tohle na mě v Praze udělalo obrovský dojem, přičemž já nejsem zrovna milovníkem této skladby. pro mě je stále diamantem na Delta Machine jednoznačně Alone.
Všem,co ještě neviděli, přeji příjemnou zábavu a hlavně - naše tlachy vypusťte, vyčistěte si hlavičky a čistí jako slovo Boží zmáčkněte PLAY!


Uživatel: Ringo

Ringo      30   2. prosinec 2014 o 8:35

d.stripped: super


Uživatel: d.stripped

d.stripped      31   2. prosinec 2014 o 8:47

@Ringo:vždyť mě znáš, já nejsem žádný válečník…navíc, ve svých skoro 44 letech jsem už hodně vychladlý, tudíž se raduji i z maličkostí.A možná to je nastupujicí senilita smile
Jeden nikdy neví smile smile smile


Uživatel: Ringo

Ringo      32   2. prosinec 2014 o 8:53

d.stripped: já vím, že se z toho budu radovat stejně, že uvidím zase DM pořádně v detailu, tak jak to má být a to mi udělá největší radost. To ostatní jsou buď bonusy a když nejsou, tak se pro mně nic neděje. Když si na facebooku čtu, že Anton do toho nedal náboj, a že oproti jiným skupinám vychází LiB jako opelichaná slepice, tak mně to docela rozesmutňuje, kam zmizela ta radost fanoušků z kapely na pódiu? Tuto radost mi může vzít jen zpackaný záznam jako Barcelona, kdy režisér neví, na co se doopravdy zaměřit a to by Anton nikdy neudělal. Nevěřím, že by šlápl s DM někdy vedle v tomto směru.


Uživatel: blackhound

blackhound      33   2. prosinec 2014 o 9:03

Ringo: Z režisérského hlediska myslím Anton opravdu vedle nešlápl. Vytkl bych snad jedinou věc, a to je to plácání si na začátku á la ONIP, což ve mně vzbudilo dojem, že koukám na ONIP 2. Pochybuji o tom, že je to nějaký rituál, a takto si plácají před každou show už řadu let. Spíš mám podezření, že to měli opět ve scénáři. Ale vzhledem k celkovému výsledku je to v podstatě prkotina.


Uživatel: zenstation

zenstation      34   2. prosinec 2014 o 9:33

Po shlédnutí Alive In Berlin si myslím, že je to skoro ztráta času. Nechápu proč to nesestříhali do těch 15 - ti minut a nepřidali to jako bonus na Live In Berlin. Jediné co je tam trochu zajímavé, tak Halo s modelkou v hledišti, to se mi jako bonus věc líbí. Stejně tak Bordello session, to je lahůdka, ale jinak velká bída, spíš to ruší ty vsuvky mezi skladby, ikdyž historka se ztracenou přítelkyní v Berlíně byla vtipná (teď , tehdy asi ne). Skoro bych doporučil těm co neviděli ať si to nepouští za sebou. Holt byznys je byznys.


Uživatel: Ringo

Ringo      35   2. prosinec 2014 o 9:48

blackhound: tak ono je jasné, že vědomí, že se to nahrává dá podnět k tomu zahrát něco navíc, pro diváky. Ale teda když jsem koukal v Praze v zimě na Dejva, jak srandičkuje, tak jsem si říkal, ty jo, nenahrávají to i tady?


Uživatel: blackhound

blackhound      36   2. prosinec 2014 o 10:01

Něco navíc…třeba kalhotky http://i.imgur.com/pjNbwI1.jpg grin grin


Uživatel: Ringo

Ringo      37   2. prosinec 2014 o 10:08

blackhound: zdá se mi to nebo jsou nějaké zažloutlé? :-D


Uživatel: blackhound

blackhound      38   2. prosinec 2014 o 10:12

Spíš to bude odraz od Dava, jak je nasvícen. Ale těžko říct, v tomhle supr rozlišení grin


Uživatel: Dangerous

Dangerous      39   2. prosinec 2014 o 10:24

Ringo: Z režisérského hlediska myslím Anton opravdu vedle nešlápl. Vytkl bych snad jedinou věc, a to je to plácání si na začátku á la ONIP, což ve mně vzbudilo dojem, že koukám na ONIP 2.

Je to skutečný rituál.

blackhound: zdá se mi to nebo jsou nějaké zažloutlé? :-D

Bože smile)) tak tady bude asi Bluray potřeba smile)


Uživatel: blackhound

blackhound      40   2. prosinec 2014 o 10:26

Dangi: Tak to jsem netušil a křivě jsem obvinil Tondu grin Dík za info…člověk se učí celý život smile


Uživatel: Dangerous

Dangerous      41   2. prosinec 2014 o 11:05

to blackie: úplně v poho, tahle kapela je rituály posedlá... wink


Uživatel: Ringo

Ringo      42   2. prosinec 2014 o 11:10

před koncertem rituálně obětují osla, kterého přivede Anton.


Uživatel: blackhound

blackhound      43   2. prosinec 2014 o 11:11

To tam mohli dát místo toho plácání grin


Uživatel: d.stripped

d.stripped      44   2. prosinec 2014 o 11:13

@Ringo: Osla? Tak to se příště přihlásím a budu slavný.
“Největší hvězda z Live in Prague? Osel d.stripped:):) ”


Uživatel: Ringo

Ringo      45   2. prosinec 2014 o 11:19

d.stripped: :-D no jeden nikdy neví, v Halo osel, v Useless osel…:-) Doufám že to nebude nějaká Antonova úchylka:-) To bys nemusel dopadnout úplně dobře:-D


Uživatel: dmmaniac

dmmaniac      46   2. prosinec 2014 o 12:17

Zvukově a střihem super…. kvalitou je to “žumpa”


Uživatel: Dangerous

Dangerous      47   2. prosinec 2014 o 12:23

neřekl bych žumpa, ale spíš, jako když si krátkozraký sundá brýle nebo čočky a dívá se na televizi z 20 metrů...


Uživatel: d.stripped

d.stripped      48   2. prosinec 2014 o 12:40

@Dangi:je fakt,že jak si člověk zvykne na ostrý obraz,je pak hodně,ale hodně vidět,když to není v HD.
Ale když si vzpomenu,jak jsem koukal na Live in Hamburg se zelenými a růžovými pruhy( Viva La VHS smile ), občas se to seklo atd.,tak tohle je křišťálová studánka, kde nejhlubší je les ... smile


Uživatel: Dangerous

Dangerous      49   2. prosinec 2014 o 12:44

červené pruhy přes všechny klipy a 101 na VHS, to bylo naše mládí smile)


Uživatel: d.stripped

d.stripped      50   2. prosinec 2014 o 13:04

@Dangi: ...a DM jsou náš život!(stejně nás jednou všechny pochytaj a zavřou do klecí - alespoň budeme pohromadě smile )


Uživatel: Ringo

Ringo      51   2. prosinec 2014 o 13:04

jinak ani dneska stále nic. Vypadá to, že budu dříve číst recenze než mi bude z hůry dáno a taky se na to konečně podívám:-(


Uživatel: blackhound

blackhound      52   2. prosinec 2014 o 13:08

Ringo: Jestli to pošta vozí vlakem, tak si asi ještě počkáš grin


Uživatel: Ringo

Ringo      53   2. prosinec 2014 o 13:13

blackhound: no dík teda


Uživatel: blackhound

blackhound      54   2. prosinec 2014 o 13:19

Zítra se má trochu oteplit, tak jim snad rozmrznou dráty a už to bude ok smile


Uživatel: davuangel

davuangel      55   2. prosinec 2014 o 15:07

Těžko se mi to hodnotí a tak to udělám kulantně a vyjmenuji klady i zápory.

+ výborný audio mix
  je to barevný a hejbe se to
  písně z Delty


- skandální kvalita obrazu (neomluvitelné v roce 2014!!!)
  chvílemi člověk neví jestli kouká na záznam předešlého turné (podobnost pódia a set listu je hanebná)
  chybějící projekce (neomluvitelné)
  nevydáno na BD a s tím chybějící funkce přepínání kamery (neomluvitelné!!!)


Filmový materiál měl být jednoznačně pořízen při Evropské části turné po stadiónech kdy to bylo ještě turné k Deltě a ne ta nastavená kaše co vždy po návratu z US vznikne! To už je jen slabý odvar, který sice neurazí, ale rozhodně nenadchne.


Uživatel: d.stripped

d.stripped      56   2. prosinec 2014 o 15:23

@Ringo: ty máš ale pech,kámo.
Ale víš co říká můj táta ?
Nejlepší jsou ty chvíle, kdy se na něco těšíš. Pak to máš a už to není ono.

Asi to není přímo adekvátní k této situaci, ale když si z toho vezmeš jen kousek, užiješ si to o to více.
Hlavu vzhůru,brod je daleko smile


Uživatel: blackhound

blackhound      57   2. prosinec 2014 o 15:23

davuangel: Naprostý souhlas s posledním odstavcem, a vlastně de facto se vším. Pořád doufám, že příští tour bude dle modelu TTA, kde první nabušená část byla po halách, materiál, který bohužel totálně dojebal režisér svými rádoby efektními kreacemi, byl z této části pořízen, a nastavená kaše se jela v létě na stadionech.


Uživatel: Ringo

Ringo      58   2. prosinec 2014 o 15:30

d.stripped: já jsem smolař od narození, když je varianta dobrá a špatná, vyjde na mně obvykle ta špatná:-)


Uživatel: margot

margot      59   2. prosinec 2014 o 15:38

Ringo: nezoufej, taky se dočkáš wink Já to mám doma od včera, ale to jsem měla takový frmol, že jsem to prostě nedala (chci se podívat pěkně v klidu a nerušeně) a dnes to nejspíš taky nedám, protože jsem se právě dozvěděla, že doma nejde elektřina :-( A teď, co je horší: nemít to doma vůbec a nebo to mít a nemít možnost se podívat?
Hlavně nepropadat depresi grin grin grin


Uživatel: Ringo

Ringo      60   2. prosinec 2014 o 15:42

margot: určitě je lepší mít a nemoct než nemít vůbec:-D


Uživatel: davuangel

davuangel      61   2. prosinec 2014 o 15:44

blackhound : přesně tak smile


Uživatel: margot

margot      62   2. prosinec 2014 o 15:45

ale ta muka, že se nemůžeš podívat, když to držíš v ruce!!! za chvíli pádím dom…


Uživatel: Beladona

Beladona      63   2. prosinec 2014 o 16:15

Včera jsem nestihla poštu, ale mám lístek. Držte mi palce, ať mi dneska nezavřou!!! smile


Uživatel: Ringo

Ringo      64   2. prosinec 2014 o 17:46

a mně to přijde kdo ví kdy, ptal jsem se v dmshopu a psali mi, že je to pořád v expedičním stavu.


Uživatel: Ringo

Ringo      65   2. prosinec 2014 o 17:47

Beladona: co ten Vsetín, přijedeš?:-)

Denydog: co ten Vsetín, přijedeš?:-)


Uživatel: Beladona

Beladona      66   2. prosinec 2014 o 19:03

Nezavřeli!!! Ale bylo to o chlup smile Večer bude extáze!!! grin


Uživatel: Ringo

Ringo      67   2. prosinec 2014 o 19:17

Beladona: ty se máš, já mám slzičky na krajíčku :-O


Uživatel: indy

indy      68   2. prosinec 2014 o 19:19

Cifix už abych to měl taky doma


Uživatel: Beladona

Beladona      69   2. prosinec 2014 o 19:21

Ringo: i na tebe jednou dojde smile A pořád se máš na co těšit smile


Uživatel: dmmaniac

dmmaniac      70   2. prosinec 2014 o 19:46

Dnes jsem si pro to byl na poště smile


Uživatel: Beladona

Beladona      71   3. prosinec 2014 o 7:48

Deny: extáze byla veliká, ale jediný muž večera byl Dave grin

První a nejsilnější moment: po Devotional první video, které dokázalo zachytit kouzlo Depeche Mode. Víc nepotřebuju.


Uživatel: d.stripped

d.stripped      72   3. prosinec 2014 o 11:15

No tak jsem na to včera zase koukal ....To jste asi nečekali,co??? smile smile smile
Snažil jsem se soustředit na něco, co mi přijde “echt”.
Jakkoliv se asi všichni shodneme, že závěrečná Goodbye nebyla standardně uvedena apod.,na mě to strašně zapůsobilo.
Přiznám se bez mučení: hodně často si pouštím “EP Delta Machine” WTMW,STTE,Broken,Alone a Goodbye. Prostě mi to sedí, líbí se mi to šíleně moc, hulákám u toho jako hovado a adrenalin stříká proudem.
Ale tady Goodbye zní jinak. Zaprvé je výborně zahraná, Eigner je hodně klidný, Dave střídá polohy hlasu a upřímně - po těch dvou hodinách zpívá jako Bůh. Proč jako,že jo? smile
Zadruhé-nemohu si pomoci, ale pro mě zní tato skladba live jinak než na albu. Možná je to tím mojím “EP”, možná něčím jiným.
Každopádně-abych to moje lyrické blouznění trochu odlehčil - takhle si, kurva,představuji koledy na letošní Vánoce! smile smile smile
(P.S. To samozřejmě neznamená, že na LIB není spousta jiných zajímavých momentů,ale tohle je pro mě te´d tak čerstvé a živé, že to prostě muselo ven)


Uživatel: blackhound

blackhound      73   3. prosinec 2014 o 11:21

d.stripped: Souhlas. Goodbye live je masterpiece!! Přiznám se bez mučení, že už “live studio session” verze mi sedla lépe, než klasická studiovka na albu.


Uživatel: davuangel

davuangel      74   3. prosinec 2014 o 12:23

No ještě že si Anton Goodbye prosadil jelikož fanfáni ji v plánu hrát neměli! Myslel jsem že by mohla vyjít jako třetí singl a jako klip by mohl posloužit live materiál a prostřihy na skvělou projekci k této perle. Bohužel není vůle a tým kolem DM to ani ve snu nenapadne :(


Uživatel: Jan Růžička

Jan Růžička      75   3. prosinec 2014 o 12:54

Souhlas, Goodbye je vyzdvihována naprosto právem a celé DVD se bez ní neobejde !! To, jak ji Dave odzpíval, je zvláštní, odpočatě, uvolněně a přitom čistě...


Uživatel: blackhound

blackhound      76   3. prosinec 2014 o 13:54

Je to podle stejného scénáře, jako Barcelona. Během zimní části TOTU se Waiting For The Night také nehrála, a dali jí jen v Barceloně kvůli DVD.


Uživatel: d.stripped

d.stripped      77   3. prosinec 2014 o 14:18

@blackhound: máš to zmáknutý,tohle jde úplně mimo mě smile
Zase je fajn, že na to “mám” lidi jako jsi ty smile smile smile


Uživatel: Herrer

Herrer      78   3. prosinec 2014 o 14:28

Tak jsem neodolal a při (snad ne marnym) čekání na oznámení BD verze, jsem si pořídil aspoň Alive In Berlin z iTunes. Tak se i já podělím o dojmy… Předem upozorňuju, že ač kapelu a její veškerou tvorbu miluju jako žádnou jinou od nějakých 10ti let, nepovažuju se za fanatickýho příznivce. Při hudbě DM se nedojímám k slzám, komplet v černym jsem nikdy nechodil, na srazy nejezdil, přesto jsem se kapely před odpůrci vždycky zastával a hrdě se k ní hlásil i přes kecy o buzících, který si jistě vyslechli mnozí z nás… grin Tady to sleduju, protože mě baví číst vaše pocity a dojmy a upřímně se obdivuju tý neskutečný oddanosti a neutuchajícímu nadšení, který z mnohých z vás pořád sálá.

Co se mi líbilo:

Obraz tzv. HD verze nakonec neni zdaleka tak příšernej, jak jsem se obával, zvuk je nad očekávání - tedy naprosto parádní.
Fantastickej pocit z pěveckých výkonů Dava i Marta - vážně klobouček dolů, pánové wink

Co se mi nelíbilo:

Antonův výkon za kamerou považuju za jen lehce nadprůměrnej. Úžasný, někdy až monumentální záběry střídá s lehkou nudou. Drive “101” a atmosféra i vizuál “Devotional” zůstaly nepřekonány.
No a teď ještě jedna věc, taková Pandořina škříňka, za jejíž otevření mě doufám neukamenujete… grin Davovy lascivní pohyby a poloha pyšnýho páva, už mi přijde dost na hraně, že se začínám bát, aby to příště už nebylo moc…  Ocenil bych prostě větší spontánnost, ne tohle showmanství za každou cenu, jestli mi jako rozumíte… wink

Celkově ale ze záznamu skvělej pocit. Ne euforickej, ale skvělej rozhodně...


Uživatel: blackhound

blackhound      79   3. prosinec 2014 o 14:52

Herrer: S tím, že už nikdy nikdo nenatočí 101 nebo Devotional, jsem já osobně smířen. Je třeba si uvědomit, že 101 byl ve všech směrech výjimečný koncert, a v záznamu je to hodně vidět. Devotional mělo jako celek také svojí unikátní a neopakovatelnou atmosféru. Takže je to takové srovnávání nesrovnatelného. Je to zkrátka záznam koncertu novodobých DM, ze kterého jsem, po posledních dvou omylech TTA a TOTU, nadšen.

No, a jestli někdy Dave předváděl showmanství za každou cenu, tak to bylo právě v období Devotional smile


Uživatel: Herrer

Herrer      80   3. prosinec 2014 o 15:09

blackhound: Na Devotional mi to vzhledem k okolnostem sedělo a přišlo vlastně i přirozený... Dnes bych ocenil decentnější přístup. Jako jasně, určitě se změnilo i publikum a možná potřebuje víc žhavících impulsů, než to o 20 a víc let mladší. Možná je to dokonce i Daveova forma nadhledu, nevím… Jen jsem napsal, jak to cítím a věř mi, že jsem nad tím dost přemýšlel, než jsem to postnul grin Nikdo nemládnem a já prostě jen nechci, aby jednou DM ne fanouškům, ale komukoli vyzněli směšně... Ne v době, kdy se jim dostává ze všech stran zaslouženýho respektu.

Jinak jak vidím kapelu v akci, tak osobně pořád věřím v další koncertní i tvůrčí vrchol. Možná naivně, ale co už by nám zbylo, kdybysme ztratili víru… grin


Uživatel: Herrer

Herrer      81   3. prosinec 2014 o 15:46

denydog: Díky ti, chlape. Vidím to stejně. U mě taky ani zdaleka nejde o něco, z čeho by mi snad měl běhat nepříjemnej mráz po zádech, ale jen vyjádření určitý obavy nad tím, aby se to v budoucnu nevymklo kontrole. Dave je a vždycky byl dokonalej frontman, doslova chodící charisma, proto si i já myslim, že až takovou nadstavbu nemá zapotřebí wink


Uživatel: Dangerous

Dangerous      82   3. prosinec 2014 o 15:48

ale řekl si to přesně,,páv

Já se omlouvám za hrubší výraz, ale mně to skoro přijde až jako křeč...
Mně se nejvíc líbila ta Gahanova elegance 87+88 a 90.


Uživatel: Ringo

Ringo      83   3. prosinec 2014 o 15:49

Nothing


Uživatel: Ringo

Ringo      84   3. prosinec 2014 o 15:59

Ad Gahanova Show: pro mně je také nej vizuál i Davova show během 101 a 1990. Ještě bych přidal i Black Celebration Tour. Hamburg 94 je pro mně naprosto kultovní záležitost, takže i tam, ale tam bylo vidět, že se Dave pohybově teprve rozkoukává. Když se mrkneme na léta 1981 - 83, tak tam z dnešního pohledu opravdu uvidíme pózy, které jsou směšné, zrovna včera jsem se kouknul na New Life v jakémsi televizním pořadu, a Dave i fletch tam vypadají,že chvílemi dostávají 220 voltů do zad a do noh. Kdybych měl ale vzít dva koncerty, kde je Dave tanečně a pohybově totální dokonalost, tak je to na WWT a One Night in Paris. Co se týče toho páva, tak jo, něco pravdy na tom je, ale pořád to je pro mně v rovine “šaškuje a užívá si to”. Neřekl bych, že je to trapně směšné, to zatím ne. Ale jak psal Dangerous, trochu to postádá onu eleganci, řekl bych chladnou eleganci Dejva z let 86 - 90.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      85   3. prosinec 2014 o 16:00

Dange-asi ano,nějakej novej taneční grimas.Martin jeden čas začal furt používat ruku,Dave to už dělá také,ruce v bok,nevím nevím.

to máš pravdu, možná spíš než křeč je to takový tik…ono ale na druhou stranu je to těžké, když Dave mění své pohyby, tak mu vyčítáme, že 101 éra byla lepší, a když by je neměnil, tak budeme zase říkat, jak je 30 let předvídatelnej smile


Uživatel: Ringo

Ringo      86   3. prosinec 2014 o 16:04

Denydog: Martinové live gesta mi třeba přišly srandovní vždy, s tou rukou to přeháněl, někdy se tak podivně vlní, je vidět, že mu to pohybové nadání, co má Dave dost chybí, ale je to skladatel především, ne pódiový showmen. Jestli mi u Dava něco vadí, tak asi ty jeho předklony, kdy to jakoby ze sebe moc tlačí, někdy trochu schází ta lehkost toho se prostě postavit k mikrofónu vzpřímeně a odzpívat to bez zbytečných předklonů a křečovité mimiky v obličejí. Kdysi to vypadalo, že mu to zpívá tak nějak samo. Možná by si měl někdy vzít na pódium to, co předvádí při studio sessions, tam je to stále dokonalost absolutní.


Uživatel: Ringo

Ringo      87   3. prosinec 2014 o 16:07

nakonec jestli se v tom nepitváme až příliš už patologicky, připomeňme si tento sestřih perverz Delta Dejva, já nevím, i když je to spíše divadlo pro ženskou část populace, mně to i tak příjde dokonalé:-)

https://www.youtube.com/watch?v=HN_y7ipJ5JM&feature=share


Uživatel: Herrer

Herrer      88   3. prosinec 2014 o 16:11

Kurva, to se ten obsah Pandořiny skříňky slušně rozbordelil… grin Počkejte až se ze mdlob vzpamatuje dámské osazenstvo, to budou jatka wink


Uživatel: blackhound

blackhound      89   3. prosinec 2014 o 16:19

Ringo: Kdysi mi šly některé věci také tak nějak samy, a dnes u nich mám křečovitou mimiku v obličeji grin Nezapomeň, že už mu není 25, jako kdysi..

Ad studio sessions.. Tam jsou vesměs pomalé písně podané procítěně, a je to trochu jiná kategorie, než live show. Taková SMS, předvedená live á la studio session, by mě nejspíš unudila k smrti.


Uživatel: margot

margot      90   3. prosinec 2014 o 17:06

zdravím, pánové grin možná Vás jakožto dámská část osazenstva zklamu, ale souhlasím s vámi!

Dave je a vždycky byl dokonalej frontman, doslova chodící charisma, proto si i já myslim, že až takovou nadstavbu nemá zapotřebí

Naprostý souhlas. Dave má neuvěřitelný charisma, to občasné “přehrávání” nebo “křeč”, jak jste to zde pojmenovali, rozhodně není třeba. Za mě, klidně bych se obešla i bez Daveova sjíždění mikrofonu wink Ale to pohupování v bocích wink

Kdysi mi šly některé věci také tak nějak samy, a dnes u nich mám křečovitou mimiku v obličeji Nezapomeň, že už mu není 25, jako kdysi..

Čas je sviňa, nikdo nemládnem :-( To co by bylo před lety v pohodě se nám dnes začíná zdát trochu na hraně a za pár let to bude vypadat směšně... Opravdu to chce zachovat zdravý rozum a trochu dekórum a nesnažit se dělat šou za každou cenu. Doufám, že mě neukamenujete…
PS: jsem střízlivá wink


Uživatel: Ringo

Ringo      91   3. prosinec 2014 o 17:07

blackhound: to tě u toho někdo vyfotil?:-D

No právě u těch pomalých se Dave na pódiu svíjí, zatímco ve studiu cítím tu lehkost. Akční songy Davovi absolutně nevyčítám, tam je pořád na pódiu neskutečně perfektní.


Uživatel: Ringo

Ringo      92   3. prosinec 2014 o 17:11

margot: no kdo ví, jestli nemáš v sobě pár Lemondů:-)

Jinak kdysi jsme se báli, co bude, až bude Dave starší, jak tu show bude jako dělat, jestli to bude ještě tak akční nebo to bude virtuóz sedící na barové stoličce a když ty léta Davovi přišly a je stále neskutečně akční, tak po něm chceme dekórum. Za mně, já jsem rád, že je to takové jaké to je. Dave je prostě nejdivočejší frontman na světě. Jinak to sjíždění mikrofónu, to zrovna novinka není, s mikrofónem si uměl užívat docela už i na stařičkém záznamu z Hamburgu 84:-)


Uživatel: Síma XJ 600

Síma XJ 600      93   3. prosinec 2014 o 17:13

Ringo: Ty jo, tohle mi nějak uteklo…no to je klípek.
Herrer: Zač tě kamenovat, je fakt, že těch kudrdlinek tam Dejvák dává už celkem zbytečně hodně, ale kdo z nás to v jeho věku dá??? Tuhle jsem málem volala jeřábníka, aby mě vytáhl z pelechu….nějak mi louplo v kříži a to mi ještě nebylo 40!! Jsem ráda, že je dědek ještě v cajku -:)


Uživatel: Dangerous

Dangerous      94   3. prosinec 2014 o 17:26

http://youtu.be/TzFkWcJGWlk

další z těch kravinek s Hitlerem


Uživatel: blackhound

blackhound      95   3. prosinec 2014 o 17:28

blackhound: to tě u toho někdo vyfotil?:-D

V tomhle bych se asi nešťoural.. grin

No právě u těch pomalých se Dave na pódiu svíjí, zatímco ve studiu cítím tu lehkost.

Možná to bude tím, že ta studio sessions nejsou až zas tak live, jak se tváří wink


Uživatel: Ringo

Ringo      96   3. prosinec 2014 o 17:28

Dangerous: “twerking on Paper Monsters”...tak to je masakr:-D

DM ho stály více než operace Barbarossa a s Martinem si půjčoval hadry…:-)

Narážky na Camouflage a De/Vision, to vypadá, že to skládal někdo, kdo sleduje zdejší diskuse:-D


Uživatel: margot

margot      97   3. prosinec 2014 o 17:29

to nebylo myšleno tak úplně na dnešní dobu, ale spíš ještě víc do budoucna… Něco Ti zkrátka přijde ve 20 naprosto v pohodě a normální a když totéž udělá šedesátník, tak už se nad tím pozastavíš. A rozhodně tím nemyslím, že by měl Dave zpívat v sedě na barový židli! Je neuvěřitelný v jaký je formě, co všechno na pódiu během těch 2 hodin dokáže, kolik toho naběhá, natančí a ještě u toho zpívá... Myslím, že spousta z nás by to nedala. Ani bez zpěvu… grin
Jen je prostě pár věcí, bez kterých bych se klidně obešla…


Uživatel: blackhound

blackhound      98   3. prosinec 2014 o 17:29

Dangi: Ani to nemusím otvírat a vím na co to naráží grin grin


Uživatel: Dangerous

Dangerous      99   3. prosinec 2014 o 17:32

twerking on Paper Monsters” je fakt dost dobrý, možná by se mohli na párty skutečně dělat soutěže v twerkingu na skladby z Paper Monsters smile)


Uživatel: Ringo

Ringo      100   3. prosinec 2014 o 17:35

blackhound: nekaž mi radost, já jsem skálopevně přesvědčen, že studio sessions jsou fakt živé:-)


Uživatel: Dangerous

Dangerous      101   3. prosinec 2014 o 17:35

Berlínské průsery evidentně nekončí...  PCM stereo stopa na Live In Berlin je údajně mono!


Uživatel: Dangerous

Dangerous      102   3. prosinec 2014 o 17:36

to Ringo: neblázni smile Pamtuješ, jak nahrávali Walking In My Shoes pro bonus Barcelony? /heslo Gahana mizející šála/


Uživatel: Ringo

Ringo      103   3. prosinec 2014 o 17:38

denydog: tak to zase pozor, Robert má na tu show Simona Gallupa, to tam spíše rozskákáva on:-) Jinak máš pravdu že může v klidu žrát, taky podle toho vypadá:-D


Uživatel: Dangerous

Dangerous      104   3. prosinec 2014 o 17:39

Takovej ROBERT z kjuru muže vklidu žrát,chlastat kolu,a stejně v jedné zmrzlé poze rozskáče halu:-)

Fakt rozskáče halu? a na kterém koncertě a při které písničce? Třeba tady na tomhle koncertě všichni stojej v klidu a kdyby si mohli možná i lehnout, tak by to udělali wink Zlatej God Gahan.
https://www.youtube.com/watch?v=mTQRmMqadks


Uživatel: blackhound

blackhound      105   3. prosinec 2014 o 17:39

Ale Hitler mě teda rozsekal grin Zatím asi nejpovedenější.


Uživatel: Ringo

Ringo      106   3. prosinec 2014 o 17:41

Dangerous: njn, vše co je nafilmováno má klapku:-)


Uživatel: Ringo

Ringo      107   3. prosinec 2014 o 17:45

denydog: no říkal jsi, že Robert rozskáče celou halu v jedné zmrzlé póze. Kolikrát se na koncertě The cure stane, že skáče celá hala?:-) To jako nic proti nim, mám je hrozně moc rád:-)


Uživatel: blackhound

blackhound      108   3. prosinec 2014 o 17:45

Pamtuješ, jak nahrávali Walking In My Shoes pro bonus Barcelony? /heslo Gahana mizející šála/

To bude asi tohle, že? smile http://www.youtube.com/watch?v=srqTq3juh_0
Holt některé hvězdy se 30x za vystoupení převléknou, ale Gahan je schopen si během jednoho songu několikrát obléknout a sundat šálu smile


Uživatel: Dangerous

Dangerous      109   3. prosinec 2014 o 17:48

Co vím, tak Robert Smith rozskákal jedinou halu, a to při koncertě ve městě Nuuk (Grónsko), to už byla i Eskymákům z něj zima.

To jako nic proti nim, mám je hrozně moc rád:-)

Od 91 jsou The Cure spíš revival sám sebe…totální nuda…(IMO)


Uživatel: Ringo

Ringo      110   3. prosinec 2014 o 17:48

denydog: v pohodě, mně to přišlo takové srandovní, jak vypasený Robert, tajně z poza bubeníka ukusuje bůček, loká do sebe colu a pak rozskákává celou halu:-)


Uživatel: Dangerous

Dangerous      111   3. prosinec 2014 o 17:52

další nepřítel jiné music než dm se ozva

To ne, ale je spousta zajímavější muziky než vytučněný méďa Robík a jeho setlist ze 40 uspávánek smile


Uživatel: Ringo

Ringo      112   3. prosinec 2014 o 17:57

Dangerous: tak ve slunných letních dnech si velice rád pouštím Wild Mood Swings. Hrozně se mi líbí B strany z Wish, to byly správné Cureovky, ne to co bylo na albu. Líbil se mi Bloodflowers a jejich live Trilogy. Hodně z kopce to podle mně šlo s albem 2004 - The Cure. Tam bylo fakt dost ostudných (Never, Us or them) songů a ty správné si opět schovali na B stranách (This Morning, Why I Cant be Me). 4,13 Dream byla už jen taková setrvačnost a co se s touto kapelou děje od tohoto alba už nevím, nesleduji, když mám zájem o The Cure, většinou sahám po věcech 1979 - 90 + Wild Mood Swings,  Bloodflowers a Trilogy.


Uživatel: Ringo

Ringo      113   3. prosinec 2014 o 18:00

blackhound: Dave na tom videu vypadá neskutečně mladě na svůj věk a Martin má suprový svetr s kosočtvercema:-D


Uživatel: Ringo

Ringo      114   3. prosinec 2014 o 18:05

denydog: Jo, zpěvák Camouflage je taky pekelný divočák, před rokem v Praze mně dost pobavilo, jak si při té divočině asi 2x shodil mikrofón ze stojanu:-)


Uživatel: Dangerous

Dangerous      115   3. prosinec 2014 o 18:11

Camouflage, Camouflage, to mi nic neříká...není to ta zpěvačka jak zpívala Voyage, Voyage?


Uživatel: Dangerous

Dangerous      116   3. prosinec 2014 o 18:15

Jo, jen aby! To bude určitě ta Francouzka, jen vy mi to nechcete říct, abych to nezačal taky poslouchat :(


Uživatel: Ringo

Ringo      117   3. prosinec 2014 o 18:17

Dangerous: Camouflage je ta kapela, na kterou jdeš a pak řekneš, tohle není DM a ten zpěvák není Dave Gahan, to je nějaká kamufláž. No a tak vlastně ta kapela vznikla a já ji mám i přesto moc rád:-D


Uživatel: Dangerous

Dangerous      118   3. prosinec 2014 o 18:19

Tak si místo těch měkoušků z Camouflááááže dáme jeden skvělej Corbijnův klípek, kterej si vy mladí asi beztak nepamatujete wink

https://www.youtube.com/watch?v=m1cRGVaJF7Y


Uživatel: Ringo

Ringo      119   3. prosinec 2014 o 18:20

denydog: ano, tohle to je, na tomto koncertě jsem ještě nebyl, ale ty videa s tou sádrou jsem skouknul, masakr:-)

https://www.youtube.com/watch?v=WetJbmxQ8mk

V 1:31 je pěkný moment:-)


Uživatel: Dangerous

Dangerous      120   3. prosinec 2014 o 18:21

panebože! hlavně ne bono bono bonobo nebo erasure smile to by mě zabilo:)


Uživatel: Ringo

Ringo      121   3. prosinec 2014 o 18:25

denydog: ú dva nééé, a homoerasure taky ne, to bych běžel přes celou frontovou linii a přidal bych se k dangerousovi:-D A střílel bych po tobě municí, na které by bylo napsáno BSB:-DDD


Uživatel: blackhound

blackhound      122   3. prosinec 2014 o 18:28

Tady se to koukám zase zvrhlo… grin


Uživatel: Dangerous

Dangerous      123   3. prosinec 2014 o 18:28

hele deny, neposloucháš ty i One Direction? To zní jako takový mix Cam flage a Era sure.


Uživatel: blackhound

blackhound      124   3. prosinec 2014 o 18:30

deny grin grin


Uživatel: Ringo

Ringo      125   3. prosinec 2014 o 18:31


Uživatel: Dangerous

Dangerous      126   3. prosinec 2014 o 18:32

ale tohle uznej, že je trochu Camouflage a Erasure ovlivněný, to je skoro stejnej vokál a ty zvuky!

https://www.youtube.com/watch?v=JC2yu2a9sHk


Uživatel: Ringo

Ringo      127   3. prosinec 2014 o 18:34

to si děláš prdel!


Uživatel: Ringo

Ringo      128   3. prosinec 2014 o 18:37

to, co jsem pastnul 18:31 jsem měl pastnout až jako reakci na to, co pastnul Dangerous 18:32 grin


Uživatel: Dangerous

Dangerous      129   3. prosinec 2014 o 18:41

je to naprosto srovnatelné
Invence = 0
Zajímavost = 0
Fanoušků: desetitisíce…


Uživatel: Dangerous

Dangerous      130   3. prosinec 2014 o 18:43

Camouflage, Camouflage…to už jsem někde slyšel…


Uživatel: Ringo

Ringo      131   3. prosinec 2014 o 19:16

Dangerous: co se týče Camouflage, tak mohu s tebou jen hluboce nesouhlasit. Camouflage spadají do kategorie inteligentního elektra, hudba podobná té DM. Invence možná 0 co se týče hudebního stylu, písničky ovšem mají fajn, dělají to očividně pro radost. Srovnávat to s total sračkami typu Bieber, kteří dělají něco, co se dá hudbou nazvat velice stěží, to je čirá provokace. Je to jako poslouchat metalistu jak mluví o Depeche Mode.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      132   3. prosinec 2014 o 20:03

deny, kamaráde…protože to ne Ringo, ale já napsal naprostou blbost! Sorry.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      133   3. prosinec 2014 o 20:04

Jak jsem mohl srovnávat Camouflage a Biebera!


Uživatel: Dangerous

Dangerous      134   3. prosinec 2014 o 20:05

Prý desetitisíce fanoušků! Probůh!!! Vždyť Camouflage žádné vlastní fanoušky nemají! Jejich fanoušci jsou depešáci, kterým občas stačí low level.


Uživatel: Ringo

Ringo      135   3. prosinec 2014 o 20:07

Dangerous: takhle přesně to měl třeba i Muk. Akorát jsem teda asi jediný depešák, který Mukovi a všem jeho projektům nikdy nepřišel na chuť grin


Uživatel: Ringo

Ringo      136   3. prosinec 2014 o 20:09

A jinak, cokoliv mimo DM je low level. Ale člověk prostě někdy musí poslouchat i něco jiného. Nejde jíst pořád jen steak:-)


Uživatel: Dangerous

Dangerous      137   3. prosinec 2014 o 20:09

Ringo, co se týká Oceánu, tak ty měli vlastní fanoušky a věř, že jednu dobu jsme depešáci byli nepřátelé s Oceánistama…a byly tam i jisté konflikty smile


Uživatel: Dangerous

Dangerous      138   3. prosinec 2014 o 20:10

Deny: ber to jako žertování, já vám přece Camouflage neberu, naopak!
Myslím, že se tady info o koncertě Camouflage objeví wink


Uživatel: Marek Raška

Marek Raška      139   3. prosinec 2014 o 20:12

Dangerous: co se týče Camouflage no coment grin
Ale ten Oceán mě zajíma, já znal taky hodně fans Oceánu, ale nikdy nedocházelo k nijakým komfliktům. Byli jsme na jedné lodi.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      140   3. prosinec 2014 o 20:13

to Marek: naprosto nesouhlasím smile 93…94 rok wink


Uživatel: Ringo

Ringo      141   3. prosinec 2014 o 20:14

Dangerous: znám lidi, kteří moc nemusejí DM, ale Camouflage se jim líbí.


Uživatel: Ringo

Ringo      142   3. prosinec 2014 o 20:18

Když si vzpomenu na hádky na dm.sk DM vs The Cure a jak jednou Dangerous napsal Monghimu, že usnul na The cure koncertě Trilogy, opřený o své dva kámoše a ti jej pak vzbudili, až to skončilo…tak ne, je to pořád ten samý Dangerous:-D


Uživatel: Marek Raška

Marek Raška      143   3. prosinec 2014 o 20:19

Dangerous: hm, tak já jsem nikdy nebyl u toho, že by se fanoušek Oceánu dostal do konfliktu s fanouškem DM (a nebo naopak). Opravdu mě tahle informace překvapila.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      144   3. prosinec 2014 o 20:19

to Ringo: fakt? V životě jsem nikoho takového nepotkal
to deny: Camouflage tu maj prostoru dost, jen ty málo čteš wink
http://depechemode.cz/aktualita/30-let-oslavi-elektronicti-camouflage-take-v-praze/


Uživatel: Ringo

Ringo      145   3. prosinec 2014 o 20:26

Dangerous: jo, většinou jsou to ale lidi, kteří jsou tak nějak více popíkoví a od DM tak akorát ETS. Obvykle se jim i více než DM líbí PSB. Nemám s takovýma problém, můžu jim říct, jo Camouflage i PSB super, ale DM jsou prostě nejlepší. Většinou se s nima nepohádám:-)


Uživatel: Dangerous

Dangerous      146   3. prosinec 2014 o 20:27

to Ringo: hm, takové lidi fakt neznám.


Uživatel: zenstation

zenstation      147   3. prosinec 2014 o 20:50

nakonec jestli se v tom nepitváme až příliš už patologicky, připomeňme si tento sestřih perverz Delta Dejva, já nevím, i když je to spíše divadlo pro ženskou část populace, mně to i tak příjde dokonalé:-)

https://www.youtube.com/watch?v=HN_y7ipJ5JM&feature=share

No nevim, jak tohle působí na dámskou část, ale skoro jsem to nedokoukal, ale pokud by už třeba nechtěl zpívat a bavit ostatní tímto, může se živit jako striptér a své fans si taky najde. Přiznám se, že ta jeho “krutiprdel” (omlouvám se za ten výraz) mi tam už prostě napasuje. Dámy to možná budet vidět jinak.

To bude asi tohle, že? smile http://www.youtube.com/watch?v=srqTq3juh_0
Holt některé hvězdy se 30x za vystoupení převléknou, ale Gahan je schopen si během jednoho songu několikrát obléknout a sundat šálu smile

Tohle jen jen špatně pochopeno, bylo to točený zejména pro náročné diváky aneb najdi 10 rozdílů za deset bludišťáků.


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      148   4. prosinec 2014 o 0:02

to zenstation: Na chvíli jsem se zastavila, nutíš mě přemýšlet a kladu si otázky: Proč Dave na sebe zbytečně upozorňuje, má to Dave zapotřebí? Nemá, on má v sobě skrytý charisma, kouzlo, přirozenost, právě tou přirozeností mě okouzlil v letech (1984-1993) ne nadarmo se říká, že šaty dělají člověka smile


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      149   4. prosinec 2014 o 0:30

Včera jsem jásala jaká zde vládne pohoda a dnes jsem zklamaná :( Mrzí mě, že jsem tu večer nebyla, bývala bych vstoupila do diskuze k některým příspěům bych měla asi co říci:

Dangerous • 3.12.2014 o 20:09
Naprostý souhlas, ano já si na to velmi dobře pamatuji, ty konflikty vážně byli, ale až později, já skupinu Oceán poslouchala, již od roku 1988, díky TKM, ale Shalom to již šlo mimo mě, tenkrát mě to nenadchlo…


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      150   4. prosinec 2014 o 0:49

Co se týká skupiny Camouflage, pravda je jsou více popovější, ale já je mám ráda, ale přesto chápu Dangerouse…


Uživatel: Michaela 146

Michaela 146      151   4. prosinec 2014 o 0:51

Dangerous, a co říkáš na Covenant….
https://www.youtube.com/watch?v=xPnWOem7jok


Uživatel: Ringo

Ringo      152   4. prosinec 2014 o 7:38

zenstation: včera jsem zrovna kouknul na jedno video z Ultra party z 97, kde Dave zpívá NLMDA a bylo to děsivé. Dave totálně bez síly, bez pohybu, nedával ani mávačku rukama, buďme rádi, že je tohle za námi a užívejme si Dejva na pódiu takového, jaký je teďkom.

https://www.youtube.com/watch?v=-uGy-MXd20A


Uživatel: Dangerous

Dangerous      153   4. prosinec 2014 o 7:54

to cowlleyka: Covenant je OK (imo), a především je odtud Daniel Myer spolupracovník Alana Wildera, který si myslím dělá vynikající hudbu a jeho společný remix In Chains s Alanem považuji za skvost…

https://www.youtube.com/watch?v=e3IGjTksNyA


Uživatel: blackhound

blackhound      154   4. prosinec 2014 o 7:54

Ringo: To pro něj musela být hodně těžká doba. Bylo to znát ještě během Singles tour, že nebyl v plné síle.


Uživatel: zenstation

zenstation      155   4. prosinec 2014 o 8:21

Ringo : souhlasím s tím, že musíme být rádi za to co je teď, já jen reagoval na to video, když je toho tolik najednou, hodně to vynikne.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      156   4. prosinec 2014 o 8:24

rok 1991, každoroční Peter´s Pop Show…Depeche Mode si užívali volna, takže se tam neobjevili, ale podle nadšeného moderátora je na pódium přichází nahradit němečtí Camouflage…no a ti spustili naprosto tragickou písničku This Day.
To byla skutečná ostuda, že i ten moderátor tehdejší F1 (nikoliv formule, ale Federálního česko-slovenského kanálu) musel konstatovat: “A tady vidíte, jak to vypadá, když se elektronická hudba nepovede”....jo Camouflage, povídejte mi o nich…


Uživatel: Ringo

Ringo      157   4. prosinec 2014 o 8:28

Zenstation: ono je třeba si uvědomit, že to není žádný nějaký nový Dejvův vrtoch pro zviditelnění se, dělal to v podstatě vždycky, už v 84 to schytal od novinářů za to, že je perverzní, jak předváděl striptýz u Juct Cant Get Enought. Mokrofón si cpal mezi nohy taky vždycky, žádné nóvum to není:-)

https://www.youtube.com/watch?v=9NILFoQ51ec

od 3:23, Dave a jeho legendární úchylácké tilko:-)


Uživatel: Ringo

Ringo      158   4. prosinec 2014 o 8:42

Co to je za hospodu, když si tu člověk nemůže ani zabékat:-)


Uživatel: zenstation

zenstation      159   4. prosinec 2014 o 8:47

Ringo : nóvum to není, tak to taky beru. Na druhou stranu už jsme o 30 let dál a stárneme všichni, jsem konzerva a vidím to jinak než před 10-ti lety. Ale jak jsem už psal, prostě to k němu patří a hotovo. Můžu mu jen závidět ten elán a nasazení, někdy bych ho potřeboval taky. A hlavně když to dává, tak jedině dobře, já bych v jeho letech na podiu měl nejspíš židli nebo bych byl jako Fletch, občas pohyb ze strany na stranu, sem tam zamávat rukama a jinak asi nic. Jen ať mu to vydrží co nejdéle.

https://www.youtube.com/watch?v=aD94lPIivm4


Uživatel: zenstation

zenstation      160   4. prosinec 2014 o 8:49

Tričičko je moooc pěkný, asi bude už někde v muzeu :-D


Uživatel: Lex Barker

Lex Barker      161   4. prosinec 2014 o 8:58

To cowleyka: Taky jsem měl rád Oceán v letech 88-92, následný projekt Shalom jsem neposlouchal vůbec, hudebně se mi nelíbil a byla to už hodně komerce, předzvěst budoucího Petrova směřování k muzikálům. A zejména kvůli komerci a Shalomu jsme se skutečně v letech 93-94 dostávali do konfliktů s fanoušky Oceánu/Shalomu/P. Muka. I když bitku jsem myslím nikdy nezažil, narozdíl od spousty strkanic a bitek s metalisty a diskařema/popíkařema.

Ad. Camouflage- mám hodně rád, jedna z původních( i když ne příliš origo), klasických synth kapel .


Uživatel: margot

margot      162   4. prosinec 2014 o 9:03

zenstation: souhlas s Tebou, už jsem tu něco v tom smyslu psala včera, že něco vypadá jinak ve 20 a jinak se na to díváš o pár desetiletí později grin Ale před Davovou kondičkou klobou dolů!!! Obzvláš‘t, když víme co všechno má za sebou, že ? A ať si na pódiu trdluje jak chce, hlavně ať dál tvoří a vystupují!
Ringo: samo vím, že mikrofon není žádná novinka, jen bych se bez toho klidně obešla…


Uživatel: Ringo

Ringo      163   4. prosinec 2014 o 9:06

margot: tak mikrofón je jeho typická póza patřící do show, to je prostě Gahan, já si to asi bez toho už neumím ani představit. Bez čeho bych se obešel já je chytání se za little one:-D To bych ponechal Jacksonovi forever:-)


Uživatel: Ketrin

Ketrin      164   4. prosinec 2014 o 14:39

Je tu někdo, komu už došlo Live in Berlin Z DM shopu? Děkuji


Uživatel: blackhound

blackhound      165   4. prosinec 2014 o 14:43

Mně už dávno. Chytil jsem ještě tu první várku, než došly zásoby.


Uživatel: zenstation

zenstation      166   4. prosinec 2014 o 14:48

Já druhou várku a už to projelo přehrávačema.


Uživatel: Ringo

Ringo      167   4. prosinec 2014 o 14:57

já třetí várku, která se zasekla někde ve Francii


Uživatel: blackhound

blackhound      168   4. prosinec 2014 o 15:00

Ringo: Tobě to ještě pořád nedorazilo? :-O


Uživatel: Ketrin

Ketrin      169   4. prosinec 2014 o 15:04

Já jsem to platila už 6.11. a pořád nic, už mám chuť to zrušit.


Uživatel: Ketrin

Ketrin      170   4. prosinec 2014 o 15:05

Dneska mi přišlo tohle:
Dobrý den,

Rádi bychom se Vám omluvili, že i přes obdržení informačního emailu o odeslání zásilky, Vám Vaše zásilka nebyla odeslána. Toto zdržení bylo způsobeno chybnou informací ze strany výrobce a dodavatele o odeslání nosiče Depeche mode Live in Berlin (2CD/2DVD/ Bluray) z Francie. O novém termínu dodání Vás budeme informovat, jakmile tuto informaci obdržíme. Za DM shop se Vám ještě jednou omlouváme a uděláme vše, co bude v našich silách, abyste Vaši objednávku obdrželi, v co nejkratším termínu


Uživatel: blackhound

blackhound      171   4. prosinec 2014 o 15:30

Zdá se, že LIB je těžké faux pas ve všech směrech.


Uživatel: Ringo

Ringo      172   4. prosinec 2014 o 16:06

jediné, co by mně těšilo, že je to způsobeno tím, že tam objevili tolik failů, že to stáhli z prodeje a čeká se na nějakou revised edici:-) Včera jsem dostal stejný mail co Ketrin. Platil jsem to 15.11.


Uživatel: blackhound

blackhound      173   4. prosinec 2014 o 16:26

Zas tak si nefandi grin To by asi nebyla záležitost týdnů, ale několika měsíců.


Uživatel: Ringo

Ringo      174   4. prosinec 2014 o 16:38

blackhound: Číňani jsou rychlí. A nikde není řečeno, že to záležitost měsíců nebude:-)


Uživatel: indy

indy      175   4. prosinec 2014 o 17:07

No to byla sranda, kdyby přišla reedice - opravené chyby, video v obstojné DVD kvalitě a rovnou jako bonus BD jako dárek grin to by pak ti, co už to koupili asi nerozdýchali. Buď jak buď, každopádně stále jsem se k tomu ještě také nedostal :(


Uživatel: blackhound

blackhound      176   4. prosinec 2014 o 17:13

Ringo: Čert ví, kdo má výrobu na starosti. Píšou Made in EU, ale podle EAN kódu je to produkt Singapuru, což ovšem ještě neznamená, že to nejedou fabriky v Číně. Vítejte v globalizovaném světě grin


Uživatel: blackhound

blackhound      177   4. prosinec 2014 o 17:16

indy: V takovém případě bych předpokládal právo na vrácení produktu a vrácení peněz. Ale to si asi zase fandím já...kór v našich končinách grin


Uživatel: Ringo

Ringo      178   4. prosinec 2014 o 17:23

to zoufalství nás tady vede k tomu, snít si své sladké sny, koukám:-)


Uživatel: blackhound

blackhound      179   4. prosinec 2014 o 17:26

Chlapci, chlapci…já vám to snad nakopčím a pošlu grin


Uživatel: Ringo

Ringo      180   4. prosinec 2014 o 17:38

blackhound: v tomhle jsem magor, já se u takovýchto záležitostí potřebuji pomazlit s originál médiem, nehodlám se ukájet nad nějakým Verbatimem:-D


Uživatel: blackhound

blackhound      181   4. prosinec 2014 o 17:42

Jasný, chápu grin


Uživatel: indy

indy      182   4. prosinec 2014 o 17:54

Ale tak zase takový klasický Verbatim s modrým povrchem…alespoň něco modrého když není to Blu-ray smile
Už to je jako kdysi..beztak to mají někde jen jako podpultovku.


Uživatel: blackhound

blackhound      183   4. prosinec 2014 o 18:47

Tady garantují dodání do Vánoc. To jim teda držím palce grin
http://www.musicrecords.cz/catalogue/hudba/depeche+mode/live+in+berlin+2cd+2dvd+blu+ray/


Uživatel: Ringo

Ringo      184   4. prosinec 2014 o 18:50

Tak to taky držím palce, ty woe, ať to přežijou:-D


Uživatel: blackhound

blackhound      185   4. prosinec 2014 o 18:59

Tyhle “garance dodání do Vánoc” jsou hlavně noční můrou těch chudáků, co zvedaj telefony na zákaznické lince. Vzhledem k tomu, že jsem to nějakou dobu dělal, tak jim přeji pevné nervy grin


Uživatel: blackhound

blackhound      186   4. prosinec 2014 o 19:08

Tady to mají dokonce údajně skladem, jen za trochu vyšší cenu. grin Tomu se říká tržní ekonomika grin grin
http://www.shop4fans.cz/www-shop4fans-cz/eshop/1-1-Depeche-Mode/26-2-Specialni-a-limitovane-edice/5/2547-Depeche-Mode-Live-in-Berlin


Uživatel: Ringo

Ringo      187   4. prosinec 2014 o 19:14

blackhound: 1999? Co berou za matroš? To musí být kvalita. A nebo mají v rukou opravdovou deluxe edici, ne ten fake, který teď koluje mezi některými šťastlivci? :-D


Uživatel: blackhound

blackhound      188   4. prosinec 2014 o 19:18

Ringo: No jestli to mají opravdu skladem a vědí, že je to všeobecně nesehnatelné, tak prostě napálili cenu, a čekají kdo se chytne smile

deny: Pravděpodobně mají jen soundtrack a frajerka v tom má hokej
http://tony.cz/index.php/eshop/catalogsearch/result/?q=depeche+mode+berlin


Uživatel: blackhound

blackhound      189   4. prosinec 2014 o 19:48

Tak ti shop4fans jsou ultra střelci. Nabízejí tam nějaký bootleg DelMa z Londýna za 1.500,- ...knihu monument za 4.000,- a jiné srandy: http://www.shop4fans.cz/www-shop4fans-cz/eshop/1-1-Depeche-Mode/0/5/812-Depeche-Mode-Photos-1982-1987  Mám chuť tam zavolat, jestli si nedělaj prdel grin


Uživatel: indy

indy      190   4. prosinec 2014 o 19:59

1 999 Kč ??? za války se tomu říkalo černý obchod a byl za to kriminál. To je ta ruka trhu co? Zasloužili by ji useknout smile


Uživatel: indy

indy      191   4. prosinec 2014 o 20:07

denydog: No odpoví něco ve smyslu: “Ber nebo nech ležet” grin


Uživatel: blackhound

blackhound      192   4. prosinec 2014 o 20:09

indy: ještě tam mají nějakou raritní knížku s fotkami za 50.000,- ..kdybys měl zájem smile


Uživatel: blackhound

blackhound      193   4. prosinec 2014 o 20:17

grin hořím zvědavostí


Uživatel: indy

indy      194   4. prosinec 2014 o 20:29

grin to jsou komedianti


Uživatel: Ringo

Ringo      195   5. prosinec 2014 o 9:49

aspoň je sranda:-)


Uživatel: Ringo

Ringo      196   5. prosinec 2014 o 10:26

denydog: a já tady datluji do compu a poslocuhám u toho Billyho Idola, co jsi mi dohodil:-D


Uživatel: zenstation

zenstation      197   5. prosinec 2014 o 10:45

Nemáte někdo odkaz na nějaké DM radio, jiné než co jsou rychle k odhalení na netu (ABradio,streema, dm-ru., rmf) nějaký zapikaný, já na jedno narazil pře pár týdny, ale zabudol jsem adresu a rád bych poslouchal i něco jiného než tyhle provařený. Lépeji to pak v práci utíká. Bardzo dzenkujem


Uživatel: blackhound

blackhound      198   5. prosinec 2014 o 10:58

deny: Co si z toho vzít? Že dělají z lidí debily. Už tím, že to prezentují jako nějakou raritní limitovanou sběratelskou kolekci, což je samozřejmě blud jako kráva. Další kapitola sama pro sebe je samotný, naprosto neprofesionální, styl té odpovědi. Být majitelem, a takového člověka mít na zákaznickém oddělení, tak ho okamžitě vyrazím. Ale mám z toho spíš dojem, že celý ten pochybný shop je one man show pana Jiroušky smile

Jinak co se týká tony.cz, tak to spíš vypadá, že skladem mají jen soundtrack, nikoliv ten box.


Uživatel: Ernesto

Ernesto      199   5. prosinec 2014 o 11:34

zenstation: Co tohle? http://tunein.com/search/?query=depeche mode


Uživatel: Síma XJ 600

Síma XJ 600      200   5. prosinec 2014 o 11:45

Zensation: Bardzo dobže… chlape to nevíš, že tu reklamu museli stáhnout??? Koukám, že se v práci nudíš...tak bych se chtěla mít smile


Uživatel: Ringo

Ringo      201   5. prosinec 2014 o 14:05

denydog: jo, ten Idol není špatný, pokud si teda nehraje na metál. Když je v takové te Duran Duranovské poloze, tak je to super:-) A o jiné muzice se tady vůbec nebojím mluvit, každému se něco líbí, každému co jeho jest:-) Takže strč do drivu to DVD co jsem ti přivezl a hurá na Mesh, Wolfsheim, Claudii Brucken + One Two, Stabbing Westwards atd.grin


Uživatel: Lex Barker

Lex Barker      202   5. prosinec 2014 o 15:06

B.Idol měl vždy blíže k punku než metalu, taky začínal v 70. letech v punkové kapele Generation X.


Uživatel: Ringo

Ringo      203   5. prosinec 2014 o 16:26

jj, s tím Devils Playground může jít pěkne do prdele. Ale úplně poslední album se mu povedlo hodně. Jinak mám pak nejraději první dvě, třetí jakž takž, čtvrté vesměs ne, páté, Cyberpunk, je super.


Uživatel: Ketrin

Ketrin      204   10. prosinec 2014 o 19:07

Dneska jsem byla obšťastněna poštou, už LIB dorazilo i ke mně !!! Po měsíci čekání.


Uživatel: Ringo

Ringo      205   10. prosinec 2014 o 19:19

Video shlédnuto. Krátky aport, chci říci report;-)

1. Zvuk luxuuus, děcka, to je prostě paráda.
2. Davův zpěv, luxuuus, perfektní výkon, nemá to chybu. Hmm, asi nejlépe odzpívaný live záznam koncertu od Devotional? Řekl bych že jo. Dave nezaváhal ani na konci. Hlas stále při síle. I Feel You je totálka.
3. Davova show - divočina, velice příjemná podívaná, asi ve dvou momentech jsem si sice říkal, že kašpárkuje možná moc, ale show je show, pro pobavení super. To co mu bylo vyčítáno některými, jako přehnané pohyby s odporným přívlastkem lascivní se rozhodně nekoná v nějaké přehnané míře, tak akorát, vlastně tam není žádný extrém, kdy bych si říkal, že to přehání. slovo lascivní klidně vynechme. Není tam. Pro mně decentní show s velmi divokými momenty, snad nejdivočejší otočky u Question of Time co jsem u něj zatím viděl.
4. Martin je sluníčko:-)
5. S Fletchem se nikdo nebaví:-) Nebo on se nebaví s ostatníma. Jako by tam nebyl.
6. Corbijn je bůh, udělal to zase, perfektní záběry, přesně zabráno to, na co se chce člověk dívat. Když už zrychlenější střihy, má to kontinuitu, umění změnit záběr a nevytrhnout z kontextu On to s DM umí nejlépe. Na tento záznam se budu dívat jako na mši znovu a znovu, jako jsem se dívával opakovaně do zemdlení na World We Live, Devotional a One Night in Paris. Dost možné je, že se to stane pro mně nejoblíbenějším záznamem live DM. Škarohlídi ať si říkají co chtějí. celé to video, všechny ty záběry. tohle poskládal dohromady mistr všech mistrů. Klaním se Antone, dám si asi tvůj plakát na zeď vedle plakátu DM.

7. sedmý bod, no nechal jsem si jej na negativum technického rázu. Rozlišení videa je fakt tragické, místy jsou tam ostré záběry, které se po chvíli začnou rozkostičkovávat. Místy jsou zřetelné pixely. Tohle je fakt škoda. Sice to asi zakrývá aktérům na pódiu letokruhy na obličeji, ale ty ksotičky tomu teda moc nepřidají. Budu se tedy těšit na Blue-Ray a dávám za pravdu těm, kteří kritizovali nepřítomnost Blue-Ray. Je tady fakt potřeba. Pokud máte jako já uhlopříčku 72 cm, tak můžete počítat, kolik pixelů maá Martin na nose při záběru z boku.

8. Osmý bod je pikantní třešnička na dortu. Martin se zapomněl oholit pod paží a teda co mi občas i při těch pixelech bilo do očí byl jeho porost pod paží, mohl by tam mít pomalu upletené copánky:-)

Závěrem, tři krát bombááá, kdo váhá s vyzvedáváním z pošty kvůli zpoždění a nepřítomnosti Blue-Ray, vykašlete se na trucováni, a makejte si pro to na poštu:-)


Uživatel: miXík

miXík      206   10. prosinec 2014 o 19:25

perfektně napsané


Uživatel: blackhound

blackhound      207   10. prosinec 2014 o 20:24

Ringo: Ty jsi rozený reportér grin BTW já věděl, že od tebe bude reakce vesměs kladná. Co se týká rozlišení obrazu, to je holt kapitola sama pro sebe. Mám úhlopříčku 107, takže vím, o čem zhruba mluvíš grin


Uživatel: Ringo

Ringo      208   10. prosinec 2014 o 21:18

blackhound: ten záznam se prostě fakt povedl, tohle je podle mých představ. Jako ztratil jsem absolutní důvod se koukat ještě nekdy na Barcelonu a dost možná i Milan. Berlin je nejlepší záznam novodobých DM od Exciteru. One Night in Paris hraje do plusu to, že jsou ještě docela mladí, Berlinu hraje do plusu to, že tam Dave o několik levelů zpíva lépe než na One Night in Paris. A vypadají pořád skvěle a svěže. Co se týče vizualizace, záběrů, střihů, tak je to maestro Corbijn bez chybičky (teda až na jeden podivný moment, kdyj e v APTIUT na pár sekund záběr na lidi, ale převrácený do boku, skoro to vypada na to, že korektoři nechytili jednoho šotka:-) Pokud tomu někdo říká ONIP 2, tak je to ta nejlepší reklama.


Uživatel: smidak101

smidak101      209   10. prosinec 2014 o 22:04

Tušil jsem to.ONIP 2, ale s úctou.


Uživatel: blackhound

blackhound      210   10. prosinec 2014 o 22:23

Ringo: Souhlasím. Je to prostě čistá práce s Toníkovým rukopisem. Dave je v luxusní formě, o tom žádná. A Fletch je tam klasik, jako vždy smile Ten první moment A Pain taky nechápu, ale třeba je to záměr grin


Uživatel: Ringo

Ringo      211   10. prosinec 2014 o 22:29

jinak obsah deluxe verze mně v podstatě ničím nezklamal, těším se, až zkusím 5.1 Deltu, je fajn, že ta mvtěsnali všechny songy včetně těch z druhého disku alba. 2 audio CD se sáznamem koncertu taky super. Prostě spousta materiálu od DM, který si můžeme užívat. V bonusech možná měly být projekce, ale naštěstí jsou ty stěžejní dobře zachyceny na koncertě samotném. To že je krabička malá je docela praktické, kdyby to bylo ve velikosti SOTU deluxe, tak by se to blbě někam ukládalo a pak zase vytahovalo. Booklet s fotečkami pěkný.


Uživatel: Síma XJ 600

Síma XJ 600      212   10. prosinec 2014 o 23:33

...jsem smutná houba… Ale ono to určitě dorazí, když né zítra, tak v pátek určitě, když mám ten svátek…no pak jedině na Vánoce a nebo 25., to mám narozeniny, ale to zas nemaká pošta….ach jo, ale Ringo díky, věřím Ti, že je to dobrý!!!! To zas budou koledy, jak se patří!!! Manželovi jsem nafasovala špunty do uší a děcka strejdu Davea milujou, takže….si k tomu obleču ještě to tričko, který přijde s LIB a udělám si pěknou pohodičku…


Uživatel: Síma XJ 600

Síma XJ 600      213   10. prosinec 2014 o 23:44

to Zenstation: Zlatíčko jsi veliké, až se budeš nudit, můžem zajít na kávičku grin,díkuji za nabídku, ale oni mi to pošlou…Jinak se opatruj a pa . Jo mimochodem, kdyby Deny vytvořil nějakou zajímavou letní párty a chtěl si jet, tak pojedem spolu…vezmu tě a dálniční známku radši koupím, ale od doby koncertu jsem jela načerno asi 101x!!!


Uživatel: Dangerous

Dangerous      214   11. prosinec 2014 o 7:11

Ringo: parádní report, parádní! wink


Uživatel: Síma XJ 600

Síma XJ 600      215   11. prosinec 2014 o 9:05

JUPÍÍÍ, pošťačka byla ráda, že mám radost!!!
Deny: neznáme se, v hospůdce jsem se jen mihla, po koncíku jsem vezla Zenstation do Hradce, tak jsme tam měli rande, abychom se poznali….Ale vlastně nevím, protože v Praze jsem žila zhruba 4 roky a jestli si chodil na Hvězdu?? Ono už je to dávno a s léty se hromadí nejen vrásky, kilča a kruhy pod očima….Ale to proberem v létě, protože teď nemám čas, jdu se soustředit na LIB!!!!


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.