Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

VIOLATOR – Nejsladší dokonalost nebo příklon ke komerci? (1990)

Ilustrativní: VIOLATOR – Nejsladší dokonalost nebo příklon ke komerci? (1990)

Alba Violator se prodalo již 10,000,000 kopií. Je komerčně nejúspěšnějším albem Depeche Mode. Mnoho fanoušků jej vidí jako nejlepší album vůbec, jiným na něm chybí živelnost a živočišnost, která se objevila na následujícím albu Songs Of Faith And Devotion.

Vraťme se na chvíli o 17 let zpět, do doby kdy se po 25 letech povedlo zase jedné britské skupině dobýt Spojené státy americké. Nutno podotknout, že od dob Depeche Mode se to nikomu dalšímu nepovedlo.

Zprávy News 7 - odpoledne
"Během deseti let vydali 22 singlů a teď jsou Depeche Mode pojmem progresivního techno popu. Dnes se představují na autogramiádě v prodejně desek v západním Los Angeles. To přitáhlo tisíce fanoušků, kteří chtějí vidět své idoly. Někteří zde dokonce čekali přes noc.

Zprávy News 9 - odpoledne
"Tady je slyšet kráčející fanoušky v úplně celém "Beverly Center Area" Fronta teenagerů se táhne přes 15 bloků. Omdlívají jako za Sinatry a extáze překonává doby Elvise a Fab Four. Depeche Mode jsou dnes číslo1."

TV Stanice News 9 - večer
"Nikdy jsem nic takového neviděla, děvčata pláčou, chlapci utíkají za jejich limuzínou. Policie říká, že je zde snad 15 000 mladých.

TV Action News 2 - večer
Problémy s fanoušky v západním LA

Fox News 11
Najatá bezpečnostní služba nemohla vše zvládnout, Policie situaci popisuje blízkou výtržnostem

Zprávy News 13
Policie zasahuje proti výtržnostem v Beverly Center, je několik zatčených, skupina opustila autogramiádu velmi rychle. Tak tohle jsme nezažili od dob The Beatles.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

GAHAN - to je přesně druh reklamy, kterou si nemůžeš koupit a žádná nahrávací společnost by ji nezaplatila

 

BRUCE KIRKLAND (šéf Second Vision) - Přišli s klasickou nahrávkou v pravý čas. Co říci, skutečně to bylo dokonalé.

GAHAN - vydali jsme 12ti palcový singl ("Personal Jesus") před vydáním alba a ještě před tím než šel singl do rádia, a ten singl zaznamenal obrovský úspěch, obzvlášť v Americe, Prodalo se milion kopií, což bylo obrovské množství, do té doby něco neslýchaného.

FLOOD - Měli jsme velký produkční meeting, než jsme vůbec začali pracovat. Na kterém jsme skupina, já a Daniel poslouchali Martinovi demosnímky a Personal Jesus vyčníval jak správný track, který řekne, tohle jsou Depeche Mode, ale ne takoví jaké znáte.

GAHAN - Tohle byl základ, dál jsme netušili co se stane.


Tisková konference, Spojené státy, 1990

ALAN - To nebyly skutečné výtržnosti. Řekněme jasně, bylo tam velmi mnoho lidí, nebyl tam nikdo kdo by násilí vyvolával. Několik lidí bylo zraněno, bohužel, ale všichni fanoušci se chovali velmi dobře. (Dave šeptá Alanovi).. Ano, Chelsea v neděli odpoledne to jsou výtržnosti.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

ALAN (současnost) - Moje hlavní vzpomínka na to je, jaké jsme měli štěstí, dostalo se nám obrovské publicity a nehnuli jsme ani prstem.
Měli jsme sedět na autogramiádě 4 hodiny, nakonec jsme museli zmizet po 4 minutách, vrátili jsme se do hotelu a dívali jsme se jak jsme na všech stanicích v zemi jako hlavní zpráva dne.

BRUCE KIRKLAND - Jsem šťastný, že mohu říct, že to byl můj nápad. Prostě jsme přemýšlel co můžeme udělat k prezentaci toho alba. A my najednou byli ve všech zprávách ve Spojených státech den předtím než šla deska do obchodů. Tak to nemohlo být lepší.

Nejoblíbenější album Depeche Mode?

GARETH JONES - Moje nejoblíbenější Depeche album je pravděpodobně Violator, protože jsem se na něm nepodílel...vážně, myslím, že je opravdu skvělé.

ANDY FRANKS - Myslím, že Violator je moje nejoblíbenější album

TIM SIMENON - Violator bylo vyčnívající album

MARTIN ATKYNS - Violator byla úžasná deska

JÜRGEN KRAMAR - absolutně dokonalé album

DAVE BASCOMBE - Violator, samozřejmě

CHRIS CARR - Violator

ERIK VAN KASSEN - V mých očích je to nejdokonalejší album, které udělali.

DARYL BAMONTE - Musím říct to samé co Andy Franks, nesporně Violator, z mnoha důvodů

NEIL FERRIS - To bylo úžasné album, od začátku do konce, ve všech směrech. Každý song je neuvěřitelně silný. Co vybrat jako singly? Kdo ví? Protože to je prostě skvělé album, můžeš si vybrat kterýkoliv song chceš.

GORE - Do té doby jsme se cítili jako když narážíme hlavou proti zdi. Všechny naše desky se dobře prodávaly, ale všech přibližně stejný počet. A potom, náhle, se něco stalo, protože najednou jsme se dostali do Ameriky.

JÜRGEN KRAMAR - Vše začalo být uspokojivé, od tisku, ze Států, ta skupina najednou byla všude, stalo se to jako přirozená věc

DARYL BAMONTE - Martin měl napsány úžasné písně, kterých se ujal, největší světový producent, všechny hvězdy byly ve správné konstelaci.

MILLER - Chtěli jsme se zase posunout dál, od Music For The Masses. I když to bylo dobře udělané. Čerstvá krev měla zatlačit věci ještě dál. Flood se zdál jako jasná volba.

ALAN - Přesvědčili jsme se, že Flood je schopný dělat všechny ty věci, on je schopný pracovat se samplery, umí s analogovými syntezátory, byl schopný nám pomoc rozvíjet hudební myšlenky. A také něco velmi specifického, takzvanou "screwdriver work" a přitom všem se na vše mohl podívat ze zadního pohledu a být naším rádcem "To je to co potřebujete udělat, chlapci" A proto byl ve všech směrech dobrý producent.

FLOOD - Pracoval sem s oběma typy, se syntezátorovými, programovacími skupinami a také s velkými rockovými kapelami. A cítil sem, že tady bychom mohli obě dvě formy spojit, že tady by to fungovalo dohromady. Depeche Mode byli ideální skupina na práci s touto myšlenkou a metodou.

GORE - Flood byl první producent, který na nás skutečně zatlačil

GAHAN - Vše s čím přišel bylo pro nás nové

FLETCH - Flood řekl, že všechna naše předpojatost byl "náklad plný..." A jestli chceme použít kytaru, tak ať ji použijeme, chcete-li aby to dobře znělo, nesmíte se svazovat pravidly. My jsme měli pravidlo, že jsme nikdy nepoužívali stejný zvuk dvakrát, tím jsme strávili hodně času. Flood řekl, " Netrapte se tím" A to bylo od něj skvělé.

FLOOD - Dostali jsme se k práci na "World In My Eyes", začali jsme vylepšováním demosnímku, a pamatuji, že jednu noc jsme šli ven, chodili jsme společně večer docela často, no a já jsem se bavil s Davem a Alanem, a oba cítili, že je tam něco brzdící ho na té písní, že podání té písně není nejlepší. Řekl jsem,: Fajn rozumím tomu co říkáte." A Druhý den ráno přišel Mart s Fletchem za mnou a říkali úplně to samé. Proto jsem řekl:" Jestliže jsou všichni nespokojení směrem, kterým se ta skladba ubírá, fajn, tak to všechno zahodíme a zapomeneme" A potom jsem s Alanem strávil půl dne a prostě jsme zkoušeli různé nápady, basovou linku (pobrukuje si úvodní melodii World in..) Tu píseň jsme úplně změnili, no a potom přišel Dave a Martin a byl to pro ně docela šok.

GORE - Alan, měl vždy mnoho vkladů, nápadů, do té doby, ale Flood v tandemu s Alanem, to byl úžasný tým.

FLOOD - Normálně po tom co Martin přinesl dema, tak dělávali předprodukci, a začali vylepšovat demosnímky. A to byla první věc, kterou jsem chtěl změnit.

GORE - Konečný produkt, byl vždy velmi podobný demosnímku, proto mne Flood požádal, zda-li bych připravil dema v tak základní podobě jak jen to bude možné, mnohem více otevřené různým interpretacím.

FLOOD - další song bylo "Policy of Truth". Znovu jsme začali od původního snímku, ale nakonec jsme se rozhodli experimentovat, a dát tomu, ne rockový feeling, ale aby nebyl přímo syntezátorovy. Dali jsme kytarový riff dohromady s naprogramovanými bicími, a to byl velký posun v postoji všech.

GAHAN - Musím dát zásluhy Francois Kevorkianovi, který to mixoval, dostal nás na další stupeň kreativity.

ALAN - Nepamatuji si přesně kdo navrhl Francois, ale byl sem docela zaujat skutečností, že pracoval s Kraftwerk, do kterých se m byl v té době úplně ponořen. A myslel sem si, že Francois musí být pěkně dobrý, jestliže mu Kraftwerk povolili pracovat s nimi, oni měli velmi puntičkářskou reputaci. A Francois se asi po té zkušenosti stal také puntičkářem.

GORE - Francois byl tak pedantický. A to úplně ve všem co dělal. Často zmizel ve studiu, ukrytý v rohu, se sluchátky na uších a dva dny takto pracoval. A to bylo strašně frustrující, velmi, velmi hrozné, protože jsme neslyšeli co vlastně dělá. Samozřejmě, že když jsme to po těch dvou dnech slyšeli, tak bylo hned zřejmé jak hodnotné to bylo.

KEVORKIAN - Myslím, že Martin jako skladatel, upoután tím co v té písní cítí, nikoliv všemi těmi rutinními technickými věci ve studiu. On prostě chce slyšet, že to potom zní tak jak to cítil, když to psal.


Enjoy the Silence

FLOOD - Řekl sem takovou hloupou frázi jako "Dejte mi hodinu, něco s tím udělám"

MILLER - "Enjoy the Silence byla balada, nebo chcete-li pomalá píseň. Pamatuji si, ale že mi okamžitě přišlo na mysl, že tohle je klíčový okamžik jejich kariéry.

ALAN - Chtěli jsme pracovat jinak než na předchozích albech. A dostavili se výsledky a my s nimi byli spokojeni, s "Personal Jesus", s "World In My Eyes" a když jsme se dostali k "Enjoy The Silence", Martin přinesl demo, kde zněl jeho hlas a varhany, bylo jasné, že to je dobrá melodie. Ale nedostaneme z té písně to nejlepší pokud ji nepředěláme.

GAHAN - Alan a Flood měli nápad. Řekli mně, Fletchovi a Martinovi, ať je na dva dny necháme o samotě. Byli jsme v Dánsku, v PUK Studios, což bylo úplně přesně uprostřed ničeho. Tam nebylo vůbec co dělat.

ALAN - Navrhl jsem, "Mám nejasnou myšlenku jak to udělat, rychleji, téměř jako dance track, co myslíš?" Martin byl překážkou, nebyl tolik odvážný.

GORE - Ten song se jmenoval "užij si ticho" to bylo v naprostém kontrastu k tanečnímu tracku.

GAHAN - Ale oni to udělali, a potom, když jsme se vrátili a Flood dal zahrát Martinovi tu kytarovou linku z konce skladby, tak sem začal spontánně zpívat

FLETCH - během hodinky jsme měli masivní hit


World Violation Tour

TISKOVÁ KONFERENCE, Spojené státy, 1990

NOVINÁŘKA - v předchozím interview byl Martin Gore citován, jak říká, že Dodger Stadium byla jednorázová záležitost a že už nikdy neuděláte znovu koncert na velkém stadionu.

DAVE, MARTIN (současně) - Myslíte Rose Bowl?!

NOVINÁŘKA - Ano

MARTIN - Pravděpodobně jsem lhal (Gahan vybuchuje smíchy)

KIRKLAND - nechci použít slovo "zaplacená" na práci, kterou jsme udělali, ale tohle byl vrchol pro skupinu dostat se tohoto bodu. Kde můžete udělat, takovýhle business? Kdo to dokáže, U2?

ATKYNS - Byl sem unesen tím, jak to Depeche Mode zlomili, jak prorazili nejvíc ze všech anglických skupin v Spojených státech. Přitom se hudba Depeche Mode nezdá předurčená k úspěchu v amerických rockových marketech.


Tisková konference, Spojené státy, 1990

ALAN - budovali jsme a budovali v předchozích 10 let, našimi live koncerty, prostřednictvím alternativních rádií. Bereme na turné megawatty. Ale někde máme tak hlasité publikum, třeba v Montrealu, bylo publikum neskutečně hlasité, také v Salt Lake City bylo velmi hlučné.

----------------------------------------------------------------------------------

ALAN (současnost) - Bylo šílené počasí, nemohli jsme hrát, byl to venkovní koncert, jenže byla veliká bouře bylo příliš nebezpečné jít ven. Ale náš agent, přehodil koncert na další den do zastřešené Areny, která se jmenovala The Cowhed nebo tak nějak. Byli jsme rozčarovaní, že jsme den předtím ten koncert nemohli odehrát a a to samé jsme čekali od publika, jenže ti lidé byli úžasní, byli tak nadšení, že to byl jeden z nejlepších koncertů vůbec. Další koncert kde bylo fantastické publikum bylo v Chile. Měli jsme hrozný den, jeli jsme na koncert v náklaďáku, který neměl okna, ten řidič s ním honil psy a nás tím vezl na show, potom promotér prodal reklamní práva snad 10x, na ulici se střílelo, o kousek dál, jsme viděli výtržnosti fotbalových fanoušků, ulice byly v plamenech. Říkali jsme: Chceme rychle pryč z tohohle města" bylo to strašné. Jenže pak jsme odehráli koncert, který byl nejúžasnější ze všech co jsme kdy odehráli, Publikum bylo úplně bláznivé.

KIRKLAND - Hraní na stadionech bylo velkou výzvou, kdo si to může v Americe dovoli, Bruce Springsteen, Bon Jovi, ale ne přece Depeche Mode. Proto považuji za další velký milník, 2 noci na Doder Stadium. Můžete spočítat na prstech jedné ruky skupiny, které by to dokázali.

FLOOD - Vždy si budu pamatovat Playback Session u alba Violator, protože do té doby jsem tu desku neslyšel pohromadě a v přesném pořadí. A přesně si pamatuji, že když jsme skončili s poslechem, tak sem se otočil na Daniela a vyměnili jsme si pohled, který jasně říkal, že tohle je skutečně, skutečně..skutečně dobré album. Vždy poznáš, když se povede něco výjimečného.

GORE - Ano, když se ohlédnu za všemi našimi alby, tak musím vybrat právě Violator jako moje nejoblíbenější...

 

 

1. březen 2014 o 8:05 • Dangerous • Články

Diskuze

Uživatel: VirusTi-SBH

VirusTi-SBH      1   1. březen 2014 o 8:51

Super článek, stejně jako super album.


Uživatel: smidak101

smidak101      2   1. březen 2014 o 12:07

Violator nadpozemský album.Všech 9 písní si zaslouží poklonu.Violator mi přijde jako ze říše snů, co píseň to skvost.USA manie při vydání tohoto alba to dokládá.Pamatuju jak jsme dali s kámošem na parapet od oken bedny a pouštěli na plný kule tohle album a šli hrát pod barák na hřiště tenis.No z tenisu nebylo nic.Jen jsme si pinkali a poslouchali Violator.


Uživatel: Ringo

Ringo      3   1. březen 2014 o 13:32

Violator - nejlepší album všech dob, nejlepší nejen v rámci tvorby DM, ale nejlepší vůbec. Nenií skupina, která by měla lepší album.


Uživatel: smidak101

smidak101      4   1. březen 2014 o 20:00

Blue Dress z O2 je super.Už sis ten záznam poslech Ringo?


Uživatel: Ringo

Ringo      5   1. březen 2014 o 20:53

smidak101: nene, pořád moc čerstvé, zlehka se osměluji a v autě poslouchávám staré alba od A Broken Frame až do Ultra. Živákům se zatím vyhýbám:-)


Uživatel: smidak101

smidak101      6   1. březen 2014 o 21:05

Jdi do toho.Je to včetně DJ setu a pak koncert a ve velice dobré kvalitě, myslím.Jako bych tam opět byl.


Uživatel: Marek Raška

Marek Raška      7   2. březen 2014 o 9:29

Nádherné album, které ze všech 13 alb zní nejkompaktněji. V mém osobním žebříčku je o malinký kousíček na druhém místě za SOFAD. Zcela objektivně musím ale uznat, že je to nejlepší album od DM, které už nebude nikdy překonáno. Ale na SOFAD mám hodně emotivní vzpomínky, které odsunují Violator na druhé místo.


Uživatel: Ringo

Ringo      8   2. březen 2014 o 9:50

Marek: u mně kvůli emocím válčí takhle Violator s Music for the Masses. Je to zvláštní, první seznámení s DM pro mně byl Personal Jesus a pak album SGR, nicméně kdy jsem si skupoval alba od DM a dostalo se mi do ruky Music For The Masses, úplně mně polel takový ten nostalgický mráz, vysvětluji si to tak, že jsem musel některé ty písně jako dítě zaslechnout z rádia a něco to ve mně zanechalo, možná jsem jse slyšel zrovna v momentě, kdy jsem jako dítě zažíval nějaké štěstí a zůstalo to ve mně vryto. Violator je pro mně nejlepší, ale co se týče emocí, asi vede Music for the Massess.


Uživatel: Marek Raška

Marek Raška      9   2. březen 2014 o 10:31

Ringo: já mám ty emoce se SOFAD spjaté s tím co jsem v té době prožil. Takže při každém poslechu téhle desky to ve mě vyvolává vzpomínky a přiznám se, že to působí jako nějaká droga. Nejvíc pak One Caress.
Ale zpět k Violatoru. Největší devízou tohoto alba je podle mě to, že ať ukážeš na kterýkoliv song, tak ho můžeš použít jako singl. Luxusní záležitost.


Uživatel: Ringo

Ringo      10   2. březen 2014 o 10:40

Marek: a to včetně B stran. Na Violatoru byla asi odvedena nejpreciznější práce, do posledního detailu, není tam ani tón ani jediný zvuk, o kterém ys mohl říct, že by tam být nemusel nebo měl být udělán kapku jinak. Všechno dokonale sedí. Už při poslechi první písně World In My Eyes jsem si říkal, že jsem snad preciznější song promakaný do posledního detailu ještě neslyšel. Navíc u DM je dokonalá i ta hra s hlasem. Prostě Dae nepříjde jen tak a standardně nezazpívá. Tam je v tom hlase cítit, že je promakaný každý moment, každá změna barvy toho hlasu je promyšlena. V tomhle je Dave geniální zpěvák. Podobně precizní práci s hlasem lze slyšet v písni Useless z Ultra. A vlastně nejen v této písni.


Uživatel: blackhound

blackhound      11   2. březen 2014 o 10:46

Marek: Co se týká SOFAD, mám to úplně stejně. Včetně One Caress smile Byly to krásný časy. Všechno jsem měl totálně na salámu a jediný co mě zajímalo bylo kdy DM přijedou grin


Uživatel: Marek Raška

Marek Raška      12   2. březen 2014 o 10:53

blackhound: móóóóc krásný časy:-) Nejhorší je, že už na to vzpomínám jako nějaky seilní důchodce grin


Uživatel: Marek Raška

Marek Raška      13   2. březen 2014 o 10:57

Ringo: “V tomhle je Dave geniální zpěvák” tak pod to se podepisuju. Asi jsem magor, ale on je pro mě bůh:-)


Uživatel: Marek Raška

Marek Raška      14   2. březen 2014 o 11:04

Nejvíc se mi ta práce s hlasem líbí u Clean.


Uživatel: Ringo

Ringo      15   2. březen 2014 o 11:57

Marek: je to bůh, taky jsem v tomto magor:-)

Jinak mně by zajímalo, jak vlastně dojdou k tomu, že to Dave zazpíva takhle. Třeba u té Clean, tam Dave dělá takové zvláštní nádechy jako by přes zaťaté zuby. Jako kde na tohle příjdou, fakt v tom musí být nějaká dávka geniality. Nebo kdy zvolit takovou tu řezavou hloubku a kdy to zazpívá takovou tou čistou formou. Kdy zpívat jako v Personal Jesus a kdy jako třeba v Love Thieves. Kolik hlasových poloh Dave použil třeba už v Told You So na CTA albu. Fakt jedinečný zpěvák. Pořád nějak nechápu, že jej svět v tomto nějak výrazně neocenil.


Uživatel: Marek Raška

Marek Raška      16   2. březen 2014 o 12:10

Hlavně, že to oceníme my magoři:-)
Nejkrásnější polohu hlasu má pro mě v Sister of night, to je balzám na duši. A třeba v Broken se s tím vyloženě mazlí. Jak to dokáže nagradovat, a ty máš pocit, že nechceš aby to skončilo a gradovalo to stále dál dál.


Uživatel: Ringo

Ringo      17   2. březen 2014 o 17:51

eternal: schizofrenik, jehož druhé já žije alternativní život v 80. letech a všechnu tu hudbu DM znal a žral v době, kdy mé druhé já bylo ještě dítětem a poslouchalo Roxette:-D


Uživatel: Marek Raška

Marek Raška      18   2. březen 2014 o 18:31

A nebo magor grin


Uživatel: Dangerous

Dangerous      19   2. březen 2014 o 18:39

SEVIGNY: Na kapelu, co se líbí vyvrhelům, jste prodali strašně moc desek
GAHAN: Na světě je také strašně moc šílenců (oba se smějí)


Uživatel: Beladona

Beladona      20   2. březen 2014 o 18:59

Taky si myslím, že Dave je bůh. Ale jinde než tady to radši neříkám grin
On je víc než geniální zpěvák grin


Uživatel: Dangerous

Dangerous      21   2. březen 2014 o 19:05

Pro mě je bůh Martin L. God, Dave je ale jediný, kdo dokáže jeho myšlenky předat nám obyčejným smrtelníkům.
Ano, Chocholouška už jsem volal. smile


Uživatel: Beladona

Beladona      22   2. březen 2014 o 19:06

Já si zas myslím, že Martin je mimozemšťan grin


Uživatel: Petulka

Petulka      23   2. březen 2014 o 19:11

Dave je jednoznacne buh! Lord Jesus Christ himself.
Obcas mi to teda unikne i doma, ale uz si zvykli…
A Martin je nejlepsi hudebni skladatel na svete.
Amen!


Uživatel: blackhound

blackhound      24   2. březen 2014 o 19:24

Beladona 23: Souhlas. Já si totiž myslím, že DM jsou jasným důkazem toho, že lidstvo je genetický pokus nějaké mimozemské civilizace grin


Uživatel: indy

indy      25   2. březen 2014 o 19:49

Clean - toť naprosto vrcholově nostalgii vzbuzující záležitost!


Uživatel: michal K

michal K      26   2. březen 2014 o 20:27

prvni podezreni,ze Martin je mimozemstan jsem mel v roce 1988,dnes uz davno vim,ze je to pravda!!!


Uživatel: gabca76

gabca76      27   2. březen 2014 o 21:38

Dave má pro mě neskutečně sexy hlas.Neznám nikoho jinýho,kdo by ve mě tohle vzbuzoval a Clean to je fakt něco úžasnýho.


Uživatel: Jan Růžička

Jan Růžička      28   6. březen 2014 o 7:13

Clean je skutečně nadčasová a temná záležitost…Zajímalo by mne, jak byl vytvořen a nasamplován ten začátek skladby ? Víte, co myslím, takové to cvrlikání, jako by vichr z polární bouře…:-)


Uživatel: Herrer

Herrer      29   10. březen 2014 o 14:33

Violator byl mimo jiné výjimečný tím, že zněl skvěle snad na všech chraplácích, kterým jste ho podtrčili wink


Uživatel: little 33

little 33      30   10. březen 2014 o 15:01

Ringo, Marek: mám to podobně. SGR a Violator byly mé první alba.

Kdysi na táboře v Orlických horách pod stanem nějaká Petra (měla luxusní květák na hlavě jako Mart) nutila všechny kolem s kazeťákem v ruce poslouchat prý “to nejlepší na světě”. Trpělivě a neodbytně navštěvovala stan za stanem a snažila se o poledním klidu roznášet hudební osvětu. Většina ji odpálkovala ihned, ostatní po první m songu. Mě taky navštívila ve stanu a úpěnlivě prosila, ať jí věnuju chviličku. No, výmluvu jsem nenašla :-D. Nalila do mě Strangelove (teď už to vím!) a hned několikrát.

Poprvé...“Hele, že je to skvělá písnička?” “Nooo, víš, ale jo, pěkná...” “Nééééé! To jsi špatně poslouchala, pustím ti to ještě jednou!” “Noooo, ano, teď už se mi to líbí víc grin.” “Víííc? To je málo, soustřeď se, líp poslouchej, je to báječné! Pustím ti to ještě jednou.” “No TEĎ už to slyším, je to fakt super!” (booože, ať už vypadne!) “Nene, myslím, že to ještě nemáš naposlouchané, z toho musíš být úplně mimo, tak skvělé to je”. Lidi, já to tehdy dostala nalito to hlavy asi 10x, už jsem skoro brečela bezmocí, že ta šílená holka nevypadne ze stanu. Pak, po 4 měsících, první návštěva “novodobé burzy”, tam změť hudby a prodavačů kazet. A najednou mě zasáhly tóny a blesk té PODIVNÉ LÁSKY, zůstala jsem bez dechu, do očí se draly slzy. Byly to příznaky nakažení doživotní krásnou nemocí...

Tomuto příběhu je 24 let. Děkuju, Petro Gore.


Uživatel: Logic1

Logic1      31   20. březen 2014 o 20:56

Violator, jedným slovom neskutočná nádhera. ULTRA je diamant a DELTA skvost. Moje tri najoblubenejsšie albumy.


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.