FanShop
Aktuální srazy
07.12.2024 | Bratislava
Black Celebration Xmas: Depeche Mode Party
07.12.2024 | Praha
Depeche Mode Weekender Night
28.12.2024 | Trnava
Depeche Mode Party
25.01.2025 | Jihlava
Depeche Mode Party For The Masses
02.02.2025 | Vsetín
Depeche Mode Violation Party vol.45
08.02.2025 | Bratislava
Depeche Mode Party
« Archiv událostí | Všechny událostí »
Christian Eigner dnes slaví 44. narozeniny
Dlouholetý parťák Depeche Mode, bubeník a producent Christian Eigner, se narodil 3.3.1971 ve Vídni.
Depeche Mode doprovází Eigner od roku 1997. Spolupodílel se také na písních Davea Gahana pro alba Playing The Angel, Sounds Of The Universe a sólovku Hourglass.
Diskuze
Síma XJ 600 3 3. březen 2015 o 23:37
Robiner: Ahoj, nejen pro tebe je členem, bicí mám ráda a když to někdo zvládá v takové parádě jako Eigner, tak je to prostě pecka!!!
Marek Raška 5 4. březen 2015 o 6:38
Člověk na svém místě. Sledovat, jak to za těmi bubny rozjede, je prostě nádhera. Pevně doufám, že u další desky DM dostane možnost ukázat své producentské schopnosti. Určitě by přispěl dobrými nápady při nahrávání a o to víc by nám fanouškům dokázal, že je třeba ho brát jako člena kapely:-)
Mimochodem, jeho práce, jako producenta, jde vidět na poslední desce Kataríny Knechtové:-)
indy 6 4. březen 2015 o 7:27
Když se člověk podívá, jak se ještě během Single Tour “nesměle” krčil vzadu a nyní dává koncertům tu pravou šťávu… pořád mi ale připadá na podiu trochu zapadlý - pro příští tour navrhuji zvýšený piedestal
Až k nevíře, že jak Christian tak Peter provázejí DM skoro 20 let. Není až tak podstatné, že nejsou oficiálními členy kapely - ta by už měla dle mého navždy zůstat trojicí (jediné co připustím aby se stala staronovou čtveřicí). Každopádně si bez nich už koncert jaksi nedokážu přestavit.
Tady Christian i Peter
https://www.youtube.com/watch?v=cwcneKzRUdM
Herrer 7 4. březen 2015 o 8:52
Pamatuju si, jak jsem ve Sportovní hale 1998 koukal, co dělaj na pódiu ty bicí... No, opodstatnění si teda určitě našly Osobně bych Christianovi s Peterem klidně popustil uzdu, ať i ve studiu ukážou, co v nich je. Zas by to mohl být pro kapelu nový impuls… Ale přiznám se, že vařím z vody, vůbec nevím, co ti dva umějí...
Robiner 8 4. březen 2015 o 10:55
Ahoj Indy..Pozám tú pecku “Let me down” dobre ale neviete niekto koho to je počin? či je to len nejaký cover.? a koho?..Vobec o tej skladbe nič bližšie neviem tak budem rád ked sa niekto nájde a zodpovie moju otázku..predom díky..
indy 9 4. březen 2015 o 12:07
To: Robiner
Tak co jsem tak dohledal a snad pochopil tak se jedná o projekt OPIEN, hudebníka a producenta Niko Stoessla (který měl spolupracovat i na Gahanově desce Hourglas) a ta písnička je z alba Atlanta.
Cituji z jejich internetové stránky: “OPIEN’s upcoming album “Atlanta” is a collaboration of Niko Stoessl and Christian Eigner which brilliantly reminisces the past 1980’s era while also entertaining the notion of future decades to come. These different dynamics correspond in mood as well as articulation to build a soundscape that appeals to a wide range of audience. On “Atlanta” Stoessl and Eigner pay tribute to artists they are influenced by and incorporate their own unique style of sound to create a pure and distinct vibe without incorporating digital components or pre-recorded tracks.”
Tady jsou ukázky z toho alba:
https://soundcloud.com/opien/sets/atlanta-preview
Robiner 10 4. březen 2015 o 12:26
To Indy:
Ooo Díky díky…kurna znie to ale inak fantasticky..škoda toho projektu že to nejako vyšumelo resp: sa to nedostalo nejako viac do podvedomia ludí...Má to dobrý sound presne ako Let me down…
Našiel som aj ja niečo…
https://www.youtube.com/watch?v=m9aGtaCBgIw
https://www.youtube.com/watch?v=nPZZ-l0YjSU
Robiner 14 4. březen 2015 o 16:57
Tak bicí automat super vec…To ale nemáš rád potom všetky posledné albumy lebo všetky sú nahrávané s live bicími.. Za seba má to svoje kúzlo pred dekádou ale aj teraz…Neviem si to celkom predstavit s automatom aj ked tam trošku je..
Dangerous 15 4. březen 2015 o 17:15
to Robi: to vůbec není tak, že by to nahrávali s živými bicími…
Soutěžní otázka…pro jakou skladbu či skladby na Sounds Of The Universe nahrál Eigner živé bicí ve svém studiu ve Vídni?
Robiner 17 4. březen 2015 o 17:43
Hole to Feed,Come Back,Miles Away / The Truth Is… Bol u nich..to je celkom dost ale samotné bicie u seba nahrával len u Hole to Feed…To neznamená ale že nemohol kdekolvek inde..
mp 18 4. březen 2015 o 17:55
je nenahraditelný.......automat tohle nikdy nedokáže.posunul DM k “opravdovým kapelám”.
Aleš Rada 19 4. březen 2015 o 18:08
mp: tak to asi ne :-D
Automat to je zvuk z kterýho má člověk husí kuži
Třeba při never let my down pust si 101 tan začátek graduje to a pak prásk mazec
Ale pust si třeba barcelonu tam u never let my down prostě jsou ty bubny nevýrazný
Ještě na devotionalu mněli výrazný zvuk když seděl za bubny wilder
A taky u stripped jsou živé bicí nepřijatelný, kdyžbych ji rád slyšel live
Ringo 21 4. březen 2015 o 19:42
Eignera si taky velice vážím, ano, posunul DM k velkým koncertním kapelám a budou i díky tomuhle vyprodávat 30 000 stadióny, ale určitě bych neřekl, že díky bicím automatům DM nebyli opravdovou kapelou, ja stále před živými nástroji, včetně bicích, upřednostňuji průmyslové údery a strojové beaty. Mám to prostě radši.
smidak101 22 4. březen 2015 o 21:26
Ringo • 4.3.2015 o 19:42 : Ano, ale ten chlap umí ovládat, dle videí, nástroj, kterej by mohl ještě podle všeho rozjet na koncertech.Tahle videa jsem taky viděl poprvé a Christian má tempo a smysl pro rytmus.Tady by se dalo hodně pracovat s jeho potenciálem na koncertech.
OU751DER 23 4. březen 2015 o 22:57
Samozřejmě, že Eigner je v tom nevině, ale pro mě je ztělesněním nulové koncertní kreativity DM. Přitom i s živými nástroji je možné ctít své elektronické kořeny, což by bylo od opravdových legend tohoto stylu moc pěkné. Bohužel v současnosti je v tomto ohledu nutné se spokojit jen s jejich následovníky. Např: https://www.youtube.com/watch?v=CXBiYFoHsOg
OU751DER 25 5. březen 2015 o 0:00
Pro někoho je to co a jak Eigner hraje na koncertech důvodem zařadit DM k “opravdovým kapelám”. Pro mě to je vzdalování DM od jejich elektronické podstaty k rockovému, a teď to trochu přeženu, mainstreamu. Ironii je jak zajímavě dokáže pracovat ten samý člověk ve studiu, viz píseň večera…
Ota 26 5. březen 2015 o 0:20
To jsem taky nepochopil. Nulová koncertní kreativita DM? Rád navštěvuji koncerty a to nejen v Praze, kde jsem se snažil aby mi neutekl žádný z velkých koncertů. Můžu tedy trochu srovnávat a vůbec nevím co tím chce outsider říct. DM určitě nemají tak výpravné koncerty jako jsou teď běžné u popových hvězd ala Katy Perry, Pink, atd. Ale o nulové kreativitě se kvůli tomu nedá mluvit ani náhodou. Jediný smysluplný spor může být o těch bicích. My co jsme začali poslouchat DM v první polovině osmdesátých let jsme si museli na živé bicí chvilku zvykat. Mně na koncertech nevadí, ale u studiových nahrávek bych i nadále držel původní automaty. Ovšem ta hláška, že jsou DM diky živému bubeníkovi posunuti k opravdovým kapelám je snad nějaká provokace. Co tu dělá “fanoušek”, který nepovažuje DM za opravdovou kapelu?
Robiner 27 5. březen 2015 o 0:36
Ota:...Moja reč..!! presne..všetko..Ja som tiež skor myslel na produkciu v štúdiových nahrávkach na automat ale live si to teda neviem predstavit..tam musia byt živé bicie a Christian to robí ani neviem ako to povedat..proste posúva hranice ktoré aj ja mám v uchu nejako nastavené a on ich ešte vylepší...jednoducho super…
Ringo 28 5. březen 2015 o 7:35
Dave potřebuje bubeníka, oba se vybičovávají k lepšímu fyzickému výkonu na pódiu. To je už nerozlučná dvojka.
smidak101 29 5. březen 2015 o 21:57
Taky to tak vidím.Věřím tomu, že kdyby dali DM ke svolení Christianovi k větší improvizaci mna koncertech, tak by jsme byli překvapení a myslím i co se týče úprav písní.
mp 30 6. březen 2015 o 15:41
to: Ota…..ne nepovažuje to jsem neřekl ,ale posunuje o level nahoru,to jen tak na xysvětlenou Jsem ortodoxní fanoušek a live mám raději..jestli se to teda smí Ale v mých letech už asi jo ne? ....vlastně stejně jako Eigner
Přeji černý den.
Ringo 31 6. březen 2015 o 21:08
mp: zajímavé, já jsem naopak vždycky považoval za to, že když kapela od akustické kytary a bubnů sáhla k elektronice, že se posunula výše. Tím nechci snížit práci Eignera, jen se bytostně neztotožňuji s názoram, že ty živé bicí jsou nějaký level up oproti tomu, když ty živé bubny tam neměli. To ani náhodou.
OU751DER 32 8. březen 2015 o 11:00
Ringo • 6.3.2015 o 21:08: Výše nebo níže tak bych to asi neposuzoval, důležité je jinam. A to DM na koncertech už od toho inkriminovaného roku 1998 nedělají. Do té doby to byl neustálý progres. Netvrdím, že by měli Eignera nevyužit, ale mohli by ho využit jinak. Vždyť řádění u monstrózně metalové bicí soupravy se hodí k pár skladbám (Personal Jesus, A Question Of Time namátkou). A jiné skladby (Policy Of Truth, Behind The Wheel…) by mohl obsloužit u skromnějších ale zvukově pestřejších padů. Mart by mohl vytáhnout nějaký starý analogový synťák a vykroutit na něm luxusní sólo, jako to už v 70. letech dělal Brian Eno u Roxy Music. Taky Gordeno by se mohl chopit baskytary častěji a i Fletchovi by mohli vedle synťáku postavit nějaké ty pady ať jeho máchání rukama má nějaký cíl. Myslím, že i pak by pořád šlo o kapelu na 30 000 stadiony…
little 33 34 9. březen 2015 o 23:00
Sympaťák jako hrom. Skromný a umí. Takže…sice opožděně, ale přece…vše nejlepší, mistře !
Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.
Je skvělej a díky za něj…
https://www.youtube.com/watch?v=x7Z1tux5Ab8