Depeche Mode Czechia
Fanklub Depeche Mode pro Českou a Slovenskou republiku

Soukromá zóna


Hlavní navigace



Depeche Mode Czechia

FanShop

Podložka SPZ "Violator"

Aktuální srazy



Musicserver.cz Depeche Mode zklamali odfláknutou vizuální show.

Musicserver.cz Depeche Mode zklamali odfláknutou vizuální show.

Musicserver píše o odfláknuté vizuální show i chladnější odezvě publika. Viz níže.

https://musicserver.cz/clanek/73010/depeche-mode-o2-arena-praha-22-2-2024/


24. únor 2024 o 10:17 • Dangerous • Aktuality a novinkyDiskuze (59) •

Diskuze

Uživatel: Dave & Mart

Dave & Mart      1   24. únor 2024 o 22:26

Stotožňujem sa s touto recenziou. Ja som bol tiež na hornej tribúne a ta atmosféra tam bola veľmi studená, čo komentoval aj môj otec. Žiť to začalo až od ‘Enjoy The Silence’, ale ľudia v mojom sektore len zťažka išli “na nohy”, aby si zatancovali. U mňa to fungovalo naopak, od ETS ma premohla nuda a koncert som na nohách dotiahol zo zotrvačnosti. Tu budem voči DM jednoznačne kritický, že za celé turné v prídavku ponechali ‘Just Can’t Get Enough’, hoci majú pripravenú ‘Photographic’. Vizuál kapely som kritizoval od začiatku turné, ale na druhej strane, mne sa to písmeno M osobne páči. Čo sa mi určite nepáči je pódiový vizuál. Tu by som očakával niečo kreatívnejšie. Ešte pred turné hovoril Martin, že všetko ide až príliš rýchlo. A mal pravdu, veľa vecí sa odfláklo, resp. sa hľadalo rýchlejšie a lacnejšie riešenie. Toto je ale už na Kesslerových ramenách.


Uživatel: daniel.clark

daniel.clark      2   25. únor 2024 o 10:39

Já vím, že se to tady nebude některým líbit, ale toto je nejodfláknutější DM turné všech dob. Album na úrovni dema, pódium prázdné, písně furt dokola a projekce vykradená, nebo bez nápadu. Toto turné by se mělo jmenovat grabing hands.


Uživatel: carevičando

carevičando      3   25. únor 2024 o 11:35

Tady je to Katovna, nebo Klub náročného diváka. Chlapi, respektuju váš názor, ale proč jste něco podobného nenapsali ještě před touto recenzí? Něco se tu už i řešilo, ale nakonec se většina shodla, že právě střídmost vlastně  Depeche Mode sluší. Porovnávalo se to s bombastickým koncertem U2 v Las Vegas.


Uživatel: gonokok

gonokok      4   25. únor 2024 o 11:43

Tvl,to jsou komentáře,že by se prase poblilo.Jakože beru konstruktivní kritiku,ale ne sračky.Uznávam jen to,že jsem dřív měl problém s tím,že už mě DM nemůžou ničím překvapit.Svoje si odehrají,má to samozřejmě kvalitu,ale dech to nevyrazí.To se ale změnilo po posledním turné.Maximální nasazení,skvělá show,osobitý přístup.Co byste jako Dave&Mart;,danieli clarku chtěli?Místo abyste si užlili peckovní koncertůvky,které tady dlouho nebyly a jimiž se podle mě tímto s námi rozloučili (bohužel věřím,že po turné skončí),tak tady akorát melete ho.na!Vyse.te si voka a jděte se vycpat!!!


Uživatel: Beladona

Beladona      5   25. únor 2024 o 11:53

To je otázka přístupu. Mně se naopak líbí tenhle minimalizmus a civilnější projev.
Pódium není prázdné. Dave má dost místa a řádí tam jako ďábel grin


Uživatel: Coch

Coch      6   25. únor 2024 o 12:51

Nevím, jestli si půjdu vysrat voko, asi spíš ne. Místo toho jedno připomenutí, které si vizuálu týká: až čtyři písničky na koncertu mají projekci buď úplně stejnou nebo velmi podobnou s oficiálním videoklipem. U Behind the wheel se tomu dá říkat milé retro, ale u těch nových tomu říkám lenost, nezlobte se. Když při Spirit tour vznikl klip z projekce k Cover me, bylo z toho veřejně divení. Dnes to kapela nabízí jako modus operandi. Tak to je můj vklad k diskusi, zda ano či ne DM jedou na prachy a z podstaty


Uživatel: Dangerous

Dangerous      7   25. únor 2024 o 12:53

Fantastická atmosféra na pódiu i v publiku. Pod pódiem jsme si to neskutečně užívali! Za mě včera jeden z nejlepších koncertů Depeche Mode co jsem zažil, a že už jsem jich zažil wink


Uživatel: Coch

Coch      8   25. únor 2024 o 12:54

A mmch Carevičando: těch, co se přiznávají, že DM mají strašně moc rádi a právě proto je tohle jejich Repete Tour uvádí do rozpaků, je od loňska vcelku dost smile to nesouvisí s tím, že si někdo dovolil místo klišé o Úžasném tanci DM se smrtí a podobných blbostí napsat svůj názor smile


Uživatel: Herrer

Herrer      9   25. únor 2024 o 12:57

Jako vizuál Tour je o (ne)vkusu, kterej je subjektivní. Anton má určitě svý nejlepší časy za sebou a druhý Devotional už se opakovat nebude. Ale upřímně, bylo by vůbec ještě uvěřitelný? Nebyla by nějaká dramatická temnota parodií na sebe samé? Pánové zmoudřeli, získali nadhled, užívají si života a dávno nekrmí jen vrstevníky, ale několik generací fans. Mainstreamovější přistup je toho logickou součástí.

Vyčítat jim při jejich formě a nasazení Grabing Hands, je chucpe. Pro mě by to bylo, kdyby místo vyčerávajícího turné udělali pár megakoncertů na obřích stadionech za raketu jen pro vyvolené. Jako U2…  A album na úrovni dema? Ale no tak…


Uživatel: Coch

Coch      10   25. únor 2024 o 12:58

Dangerous: taky jsem si to včera moc užil a taky včerejšek považuji za super koncert. Na této tour můj druhý největší zážitek po Ziggo domu, kde je holt lepší hala a nálada. S tím se nedá nic dělat. Ale to, že to bylo včera nad očekávání super, ještě neznamená, že se DM neopakují jako kolovrátek smile


Uživatel: Coch

Coch      11   25. únor 2024 o 13:02

Herrer: když se pokusím pípnout, že pořádají Grabbing hands Tour a jedou ho s mimořádným nasazením, bude to sedět líp? (A to opakuju pro jistotu znovu, nové album nad očekávání pěkné a koncert v Praze s nasazením, jaké u nich nepamatuji)


Uživatel: Herrer

Herrer      12   25. únor 2024 o 13:02

Dangi: Asi tak. Já si neskutečně užil čtvrtek a považuju ho určitě za lepší koncert než minulou O2, i než Eden 2009 například. Těžko ale srovnávat nesrovnatelný, protože vlastně každej koncert mě něčím nadchnul a pár dní jsem z něj žil. Jen v jiný životní etapě. Asi je to fakt o přístupu, jak píše Beladona. Kdo chce bejt nasranej, ať je. Nese si to břímě sám grin


Uživatel: Herrer

Herrer      13   25. únor 2024 o 13:06

Coch: Mně je to jedno, ty s tím žiješ a pocity můžeš mít jaký chceš. Já zas můžu bejt pokornej a tvdit, že mi to přijde jako kokotina. Do hlavy jim nevidíme ani jeden z nás. A víš co? Za hodně práce, hodně koláčů. Já s tím problém nemám.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      14   25. únor 2024 o 13:13

Přátelé, kdybych měl hodnotit setlisty, kdybych měl hodnotit projekce, kdybych měl hodnotit invenci, tak bych byl kritický...Jenže, kdo si skutečně jde užít koncert a blízkost své milované kapely, tak je mu úplně jedno, jestli tam dal Corbijn oslíky, že nehrajou skladby z Memento Mori, které by hrát měli, že kromě Black Celebration nedokážou vymyslet nové aranže (vyjma Butcher Gordeno piano), protože ta atmosféra prostě přebije vše, a když to pod pódiem i na pódiu žije, jako včera, tak je to fantazie, možnost si užívat každou píseň (dokonce i Just Can´t Get Enough, která nemá v setlistu 30 let co dělat), možnost užívat si každý okamžik sounáležitosti kapely a publika. To je prostě dokonalá paráda. A včera to byla opravdu dokonalost. Samozřejmě chápu, že když někdo sedí v O2 pod stropem, tak to může celé vidět jinak, ale já se bavil královsky! Díky Depeche Mode, díky fans kolem…


Uživatel: Herrer

Herrer      15   25. únor 2024 o 13:24

Dangi, výborně napsáno. Taky si myslím, že je to víc o zážitku, o nějakém propojení s kapelou, o nějaké chemii, než o tom, jak skvělé jsou projekce a jak dobře to zní. Byl jsem s kámošem, který DM neřeší a byl jsem nervní i za něj, aby mi to nezkazil. No a nezkazil. Hned po koncertě mi říkal, že super a druhej den prej o tom všem vyprávěl v práci. Popravdě, pohledy lidí nezaujatých mě často baví víc. Někteří fans maj tendenci se rýpat v každém detailu, občas jsou suchý, dopředu maj všechno nastudovaný a pak se diví, že je nic nepřekvapí. Občas dokonce vědí líp, než kapela, jak by to bylo správně. Ale to není jejich kritika, oni to tak prostě mají a oni jsou to jádro, bez kterého by to nebylo ono. Jen mi vadí osočování z motivací, o kterých nemůžeme mít ani potuchy. Věřím, že kdyby kluci chtěli, najdou si dost cest, jak z menší dřiny vyždímat stejný (nebo větší) peníze.


Uživatel: gonokok

gonokok      16   25. únor 2024 o 13:31

Dangi a Herri,tomu říkám konstruktivní komentáře.Díky za ně,chlapci,palec nahoře máte oba! wink


Uživatel: Herrer

Herrer      17   25. únor 2024 o 13:33

gonokok: Díky, draku. Zato ty ses s tím opět nemazal :-D


Uživatel: gonokok

gonokok      18   25. únor 2024 o 13:37

@Herrer:Není vůbec zač,drahý příteli. wink To víš,jsem huba nevymácháná,co na srdci,to na jazyku. grin


Uživatel: Herrer

Herrer      19   25. únor 2024 o 13:39

A tak to má bejt smile


Uživatel: daveinmyhead

daveinmyhead      20   25. únor 2024 o 14:46

Ještě budeme všichni prstíčkem hrabat !
Za mě by tam ani žádná projekce být nemusela,mně stačí kapela.Jsem vděčná za každý koncert a každý si užiju jako by měl být poslední..a pořád remcat nemá smysl.


Uživatel: Coch

Coch      21   25. únor 2024 o 14:57

Komentář Dangerouse z 13:13 za mě top z této diskuse, souhlasím se vším. A nakonec, ať si každý DM užije tak, jak je mu nejlíp. Ono to nemusí dlouho trvat. Potkám se s někým 8.4. v Kölnu?


Uživatel: Dave & Mart

Dave & Mart      22   25. únor 2024 o 16:46

@gonokok:

Ty nie si “huba nevymáchaná”, ale len absolútne arogantný idiot, ale taký neškodný “pes”, čo šteká, ale nehryzie; čiže som sa nad tvojím komentárom len pousmial. Ale aspoň si sa stal Herrer-ovým hrdinom a k tomuto ti gratulujem. Inak, ako sa dajú oči “vysrať” ... atď? Viem chcel si byť drsný a ironický, možno vtipný, ale takto sa vyjadrujú 10 až 14-roční chlapci, ktorí robia v škole machrov, keď ich učitelia či rodičia nevidia.

Za svojími slovami si stojím. Mňa teší, že chalani sú v plnom nasadení a sú uvoľnení. Tá energia je veľmi pozitívna narozdiel od “Global Spirit Tour”. Ale pre mňa nie sú bohmi, čiže počas show vnímam aj iné veci, nie len ich koncertný výkon. Layout pódia je nudný a ten minimalizmus je veľmi prehnaný. LED-stena s písmenom M sa mi ľúbi, projekcie čiastočne. Páči sa mi rovnako aj svetelný park, hoci v mnohých piesňach by to na svetelnej show chcelo pridať, napr. pri ‘Behind The Wheel’, ale chápem, že ústredným motívom je projekcia s pôvodným videoklipom. A k setlistu sa už nejdem podrobne vyjadrovať, poviem len toľko, že po rokoch mali pripravené niečo “nové”, rozumej ‘Strangelove’ a ‘Photographic’, a mrzí ma, že to nakoniec za celý čas nezaradili. Zo štvrtkového koncertu boli pre mňa najväčšie topky ‘Wagging Tongue’, ‘Policy Of Truth’, ‘Before We Drown’, ‘Ghosts Again’, ‘Behind The Wheel’ a ‘Black Celebration’.


Uživatel: Herrer

Herrer      23   25. únor 2024 o 16:57

Ty nie si “huba nevymáchaná”, ale len absolútne arogantný idiot, ale taký neškodný “pes”, čo šteká, ale nehryzie; čiže som sa nad tvojím komentárom len pousmial. Ale aspoň si sa stal Herrer-ovým hrdinom a k tomuto ti gratulujem.

Tohle všechno z toho dokážeš vyčíst? :-D


Uživatel: Herrer

Herrer      24   25. únor 2024 o 17:04

Dave & Mart: Bude to asi zbytečný, ale nedá mi to. Přečti si svůj první příspěvek. Není v něm jediná pozitivní věc, jen arogantní kritika studená jak gazpacho. Tady už ale v druhém odstavci uvádíš věci, na kterých se shodneme. Myslíš, že by “můj hrdina” reagoval takhle pobouřeně, kdybys ten původní text doplnil tímhle obsahem? Já myslím, že ne smile


Uživatel: d.stripped

d.stripped      25   25. únor 2024 o 17:28

A mě se vždycky líbí, jak sem naburaci nejakej idiot, aby tady všem vysvětlil, jak to všechno stojí za hovno, a ti, kterým se to líbí, jsou vlastně ultra idioti. Tak jo, děkujeme za příspěvek a hlavně už tahni do prdele!!!
(všem slušným fanouškům se omlouvám za použitá investovat, nicméně jsem si nemohl pomoci)


Uživatel: Dangerous

Dangerous      26   25. únor 2024 o 17:35

styl komunikace někoho kdo si říká Dave & Mart jsem původně nechtěl komentovat, ale nedá mi to: absolutně nevhodný “ficovský” styl komunikace, brrr :(


Uživatel: Dave & Mart

Dave & Mart      27   25. únor 2024 o 17:40

@Herrer:

Ak si prečítaš môj pôvodný komentár, tak vôbec nie je arogantný, len som reflektoval na článok a napísal som moje kritické dojmy, keďže jeden z bodov článku bola práve kritika. A po znovu prečítaní zistíš, že je tam aj jeden pozitívny moment (citát: “Vizuál kapely som kritizoval od začiatku turné, ale na druhej strane, mne sa to písmeno M osobne páči.”).


Uživatel: Dave & Mart

Dave & Mart      28   25. únor 2024 o 17:46

@d.stripped:

Ja som svoj komentár napísal slušne. Gonokok reagoval nielen na môj komentár hlúpo, arogantne a pejoratívne. Nemelieme hovná, ani si nevyserieme oči a ani sa nepôjdeme “vycpat”. Na takéto komentáre ani inak reagovať nebudem, len spôsobom, akým jeho pôvodný autor začal. Vieš čo myslím.


Uživatel: Dave & Mart

Dave & Mart      29   25. únor 2024 o 17:50

@Dangerous:

Ty si ma teda prekvapil. Môj štýl komunikácie považuješ za nevhodný? Aké úsmevne. Chceš mi snáď navravieť, že komentár č. 4 a 25 je absolútne vhodný??? Ale s tým “ficovským” si ma veľmi pobavil. Palec hore.


Uživatel: Dangerous

Dangerous      30   25. únor 2024 o 18:35

ano, přesně tak…

od teď přestávám tyhle výlevy číst, škoda času


Uživatel: gonokok

gonokok      31   25. únor 2024 o 18:42

@Dave&Mart;: Nepotřebuju být ničím hrdinou,ani se někde schovávat!Kdyby se to řešilo naživo,řekl bych ti to klidně do očí,s tím nemám absolutně problém.Tvůj první příspěvek byl úplně mimo.Naopak chválím ten druhej a ve většině se s ním ztotožňuji.Měl jsi ho ale napsat hned,přesně jak to popsal Herrer.Konstruktivní kritiku beru,ale ne bláboly.Proto jsem se k tomu takto vyjádřil.Nemá to nic společného s arogancí,ani perojativem.A jestli to nejsi schopen pochopit a pobrat,tak jsi idiot ty.


Uživatel: renegade

renegade      32   25. únor 2024 o 18:45

Konstruktivní kritika je naprosto v pořádku, také mám k DM svoje výhrady, ale v téhle recenzi je tolik zbytečných blábolů, že mě fyzicky bolí to číst.

Dovolím si vyzdvihnout ty největší perly.

1) “..zklamali ale odfláknutou vizuální show. Snad i proto byla atmosféra v hale o trošku chladnější, než by se dalo čekat a než tomu bývalo na jejich dřívějších vystoupeních.”

Ano, jasně. Minimalisticky podaná stage a doprovodné projekce mají na atmosféru koncertů DM zcela zásadní vliv…tvl.. grin
Jsem schopen pochopit subjektivní pocit z vlažnosti publika u někoho, kdo vyfasoval sedadlo na samotném konci horního sektoru. Tam to prostě nebude nikdy ono, ani kdyby se dole na ploše dělo nevím co. Mám s tím svou zkušenost ze dvou jiných koncertů, a už tam nikdy nevlezu. Ale fakt by mě nenapadlo to svádět na “odfláknuté vizuály”.

2) “..naopak je dobře, že se do setlistu (kromě povinných novinek) nedostaly kousky z posledních, utahaných alb.”

Tvoje bába je utahaná... smile
Na posledních utahaných albech je spousta věcí, které by, místo několika do zblbnutí hraných songů, jistě setlist snesl ke spokojenosti mnoha fans.

3) “Stejně tak na ploše se téměř nic nedělo, chyběly vlajky zemí přítomných fans a různé transparenty, jak bývá zvykem”

Jo, být tam vlajky, mělo by to hned jinačí grády, žejo. Vlajky a transparenty patří na fotbal nebo na hokej, a já osobně jsem rád, že je ta úchylná móda pryč, a posledních X let to fakt zvykem nebývá. Díky bohu. Pardon my French, ale jako vážně někdo napíše do recenze takovou ultrapíčovinu?

Samotné projekce možná nedosahují úrovně, kterou měly před třiceti lety, ale upřímně.. Koho to zajímá? Na koncert jdu, abych si užil oblíbenou kapelu naživo a nasával atmosféru, která je holt zcela subjektivně někdy lepší a někdy o něco horší, ale byl jsem na mnoha koncertech DM a nikdy jsem nezažil vyloženě špatnou. A pódiové kreace ani polské vlajkonoše k tomu fakt nepotřebuju smile


Uživatel: gonokok

gonokok      33   25. únor 2024 o 18:56

@renegade:Tak s těma vlajkama jsi hodně pobavil. grin Ale máš pravdu samozřejmě. wink


Uživatel: Herrer

Herrer      34   25. únor 2024 o 21:48

renegade: Ani jsem tě nedočetl a už u “báby” musím afektovaně napsat, že naprosto super shrnutí! Tlesk tlesk.

Tu recenzi psal prostě takovej ten salónní kokot, kterej není schopen podat smysluplnej obsah, zato pevně věří, že to ve svym naftalínem nasmrádlym roláku zachrání aspoň formou. Jenže vůbec grin


Uživatel: Herrer

Herrer      35   25. únor 2024 o 21:50

Btw, ve čtvrtek byla v první řadě vlajka Ekvádoru. Asi Preciadova ségra. Takže já jsem spokojen i v tomto ohledu grin


Uživatel: Herrer

Herrer      36   25. únor 2024 o 21:52

A po znovu prečítaní zistíš, že je tam aj jeden pozitívny moment (citát: “Vizuál kapely som kritizoval od začiatku turné, ale na druhej strane, mne sa to písmeno M osobne páči.”).

Jo, omlouvám se, to pozitivně vnímané “M” jsem ti neprávem neuznal smile


Uživatel: Hanz 397

Hanz 397      37   25. únor 2024 o 22:24

Za mě: byl jsem poprvé v životě na tribuně (sektor 112). Doteď jen FOS, nebo stání... Netušil jsem, do čeho jdu, ale víte co? Užil jsem si to nejvíc od legendárního 98’ ve Sportovce. Neskutečná šlupka…


Uživatel: Herrer

Herrer      38   25. únor 2024 o 22:27

Hanz 397: Krásný. Já byl na obyčejnym stání a vlastně taky můžu říct, že nejlepší od 98, kdy jsem byl na tribuně. Ono se to ale strašně blbě porovnává...


Uživatel: Coch

Coch      39   25. únor 2024 o 23:34

Tak vlajek bylo dost i v sobotu, namátkou irská a německá. Úplně “top” byl ale démon, který stál asi čtyři metry od catwalku s cedulí, na které měl dvě fotky, jedna byla Fletch a druhá nevím jistě, možná Wilder. A kdykoliv Dave doběhl až na pravou stranu konce výběhu, tak mu to ukazoval :(( měl jsem místo v sektoru 110, tak jsem plno těch cedulí dobře viděl.


Uživatel: renegade

renegade      40   26. únor 2024 o 7:36

Jo, pár vlajek a pár cedulí u podia tam bylo, ale nikdo s nimi zběsile nemával jak na demošce, jako tomu bylo kdysi. Proto je taky pan recenzent od toho stropu neviděl.


Uživatel: Coch

Coch      41   26. únor 2024 o 8:47

Renegade: viděl, neviděl… To není o vzdálenosti od pódia, ale o nastavení pohledu. Recenzent nejde na koncert tancovat, ale pozorovat, což je velký rozdíl. Mám tuhle nemoc z povolání (bohužel) taky a proto si to troufnu napsat. I hokej si užiju jinak, když jdu se synem, vsadíme si na střelce gólů, dáme si pivo a fandíme, než když jdu s počítačem a chce se po mně článek. Proto se fanoušek a recenzent tak často neshodnou, protože oba vidí něco úplně jiného! Však si pamatuju sám, jak na přímo tomto webu vyšel text o startu Spirit tour ve Stockholmu, jak byl chladný. Nesouhlasil jsem, z FOS v euforii z verze In your room, tehdy nového začátku Everything counts a z toho, že jsem měl Gahana na dva metry při Cover me, jsem si cvrkl. Tak jak to, že chladné? smile Za sebe ti můžu říct, že mi slabá z tohoto pohledu přijde zde vychvalovaná recenze na idnesu, kde je vypsané pořadí písniček, fráze, jak měla kapela publikum v hrsti, a jinak nic. Já se raději dočtu názor, byť bych měl nesouhlasit.


Uživatel: fanda

fanda      42   26. únor 2024 o 9:46

Ano, vizuální stránka tohoto turné není některak vyšperkovaná, ale Depeche Mode nejsou kapela, která by se o vizuální stránku opírala. Řešit tedy hned v nadpisu článku vizuální stránku je trochu mimo. Depeche Mode nepotřebují zaujmout vizualizací, Depeche Mode mají Gahana a mnohem více


Uživatel: Herrer

Herrer      43   26. únor 2024 o 12:13

Coch: Souhlasím a přidávám, že tam hraje klíčovou roli i redaktorův vztah ke kapele, momentální nastavení, určitě i něco jako očekávání. Pro mě je u podobných akcí nejlepší nastavení, když nevíš, do čeho jdeš. A to se v dnešní době stává málo.


Uživatel: Federman

Federman      44   26. únor 2024 o 13:00

Řešit vizuál je jak stěžovat si že na českých dálnicí jsou ne všechny sloupky stejně bílé. Dokazuje to jen to jak dobře na tom Depeche Mode je. Brokendoby kdy jim podle mě kompletně hudebně hráblo jsou už dávno za námi a i po smrti kamaráda srší životem a novou mízou. Buďme rádi, že kdo vyhořel a skutečně zestárnul je jen ten co nám má před očima blikat a odlákávat pozornost od skutečných průserů, viď Hilliere.

Mně se naopak vizuál moc líbí. Není ho moc, ale raději lebky než pejsky. Kapele rozhodně smrt sluší.


Uživatel: lynx

lynx      45   26. únor 2024 o 14:11

První dva komentáře…chlapci, nebyli jste na nějakém jiném koncertu? A kritizovat vizuál, který byl známý už dlouho před koncertem je teda úplně mimózní. Škoda, že jste se na to nevysr…a nenechali lístky někomu, pro koho by to byl splněný sen.


Uživatel: lynx

lynx      46   26. únor 2024 o 14:12

Já bych jim odpustila i kdyby hráli potmě. grin


Uživatel: renegade

renegade      47   26. únor 2024 o 17:48

@Coch #41
A já snad něco z toho rozporuju?
Jak říkám, konstruktivní kritika je zcela ok, po nikom nechci, aby jen vychvaloval do nebes, ale ta recenze je plná zbytečně hloupých keců, které si mohl autor úplně klidně odpustit.


Uživatel: Hanz 397

Hanz 397      48   26. únor 2024 o 19:44

Koukám, že se tu dost řeší vizuál turné... Já jsem si v létě, nebo vlastně v době, kdy se teprve ohlašovalo tour, řekl, že nebudu na internetu vůbec sledovat žádné zprávy o něm. Nic. Fotky, videa, recenze, perličky… Dokonce jsem prosil adminy tady na stránkách aby označovali témata, kde se bude objevovat setlist. Prostě jsem si to těsnění se na koncert, tu dobu, po kterou jsem měl vstupenku (to je jediné, co jsem řešil přes net) chtěl užít, jako v dobách SOFAD… A povedlo se mi to. Do Letňan jsem šel, jako panic. Nevěděl jsem co budou hrát, neskutečně mě překvapilo to M na scéně, neznal jsem předkapely, netušil jsem, jakou peckou budou končit a když se Dave začal po PJ loučit, byl jsem taky překvapenej. A věřte mi, že mě všechno překvapilo mile. A po tom, co jsem odjel z Letňan jsem do tohohle módu naskočil znova a výsledkem byl úžasný zážitek ze sobotní O2… Chci tím říct, že pokud by to všichni, co kritizují to, nebo ono, jeli tenhle mód taky, tak by nehledali mouchy a ne úplně vydařené detaily, ale užívali by si to, jako prase… Takže díky Dave, díky Marte, udělali jste mi obrovskou radost, že které budu čerpat ještě dlouho…


Uživatel: renegade

renegade      49   26. únor 2024 o 20:17

Respekt, Hanzi. Já bych tohle nedal, protože ty informace jsou prostě všude, valí se to na člověka jako lavina, a zvědavost je silnější než já grin
93 a 98 byly v tomto ohledu krásné časy, kdy fakt člověk bez nějaké větší snahy vůbec nevěděl, jak bude vypadat stage, co budou hrát, jak to bude znít… A taky tomu odpovídaly reakce publika. Není to o odfláknutých vizuálech, jak se autor zmiňované recenze mylně domnívá. Během Singles Tour byla stage podobně minimalistická, včetně ještě minimalističtějších projekcí, a hala burácela po celou dobu koncertu, jak kdyby nemělo být žádné zítra. Nevím, kdy byl dotyčný na DM naposledy, ale časy se zkrátka mění...


Uživatel: Hanz 397

Hanz 397      50   26. únor 2024 o 23:07

@Renegade: Nebylo to lehký... Jak píšeš, ty informace si tě najdou v téhle době samy a musíš se jim vyloženě vyhýbat. Já jsem třeba v podstatě přestal chodit na tyhle stránky (prostě silné pokušení se podívat). Ale opravdu byl pro mě výsledek takový, jak jsi psal… Fakt, i kdyby hráli jen při jednom světle a já bych celý koncert stal na jedné noze a to ještě ne na své (jak jsem to měl třeba v tom 98’),tak by to byl nepřekonatelný zážitek… A ještě k té recenzi na MS… Tak nějak jsem pochopil, že autor seděl až úplně nahoře na té nejvyšší tribuně... Já tam seděl předloni na podzim na the Cure. A pravdou je, že jsem jednak ani neměl nějak chuť pařit, jednak jsem v tom v těch místech nebyl rozhodně sám… Myslím si, že je to tím, že je tam člověk opravdu odříznutej od atmosféry “tam dole”. Že ji nevnímá, není její součástí a tím pádem ji nemůže absolutně hodnotit. Nemluvě o tom, že stage je odsud fakt mrňavá a třeba na těch Cure tam byl i příšernej zvuk, kterej byl ke konci až takovej, že jsem měl pocit, že se tam kutálí basová koule, ze které občas nesměle vykoukla říznější kytara, nebo Robertův výkřik…


Uživatel: AHSHOTEL

AHSHOTEL      51   26. únor 2024 o 23:29

Tomu chlapovi, co to psal, se muselo stat neco vazneho, ani radsi nebudu psat co. Priste at nevisi pod stropem, asi mu kapalo na karbid. Zapomnel si urco kukatko a nevidel, co vsechno se delo na plose atd. Tipuji, ze sam byl utahany, tak to hodil do textu. Vlajky vsude mi nechybely, muze si je strcit do dupy.

V oba dny jsem mela perfektni vyhled a lidi sileli festovne. Zadnou chladnou atmosferu jsem tam nevidela a uz vubec necitila. Cumela jsem hlavne na naše dva energicke kluky a kritizovany vizual sel v podstate stranou.

Tentokrat jsem si to uzila double nejvic. Jo a k tomu hrdinovi a drakovi, ten je muj!


Uživatel: Coch

Coch      52   27. únor 2024 o 8:13

Hanz: jsem rád, že jsem nebyl sám, kdo nevěděl “ani ťuk” do okamžiku svého prvního koncertu na tomto turné. Vyplatilo se to a ten první zážitek byl intenzivní! Ty jsi to povýšil na úplnou dokonalost, jestli jsi od loňska tohle turné až do minulého týdne nesledoval, o to už jsem pravda zájem neměl smile už jsem to tu psal, mě tak nadchla Sister of night a Speak to me, že jsem si je pak pouštěl často, koncertů jsem v Evropě objel víc a tudíž už ta znalost byla detailní. Nicméně i tak jsem si musel říct, že setlist jsem doufal, že bude bohatší i písničky, které nehráli při Spiritu, takový je prostě můj subjektivní názor. Stejně tak když čtyři videoprojekce de facto kopírují oficiální klip, další projekce opakuje tančící dvojici a ty rozpité barvy jako doplněk k přídavku se taky podobají projekci při Spiritu, tak to holt za odbyté považuji, proč to neříct? (pamatujete zde někdo Kománkovou a její recenzi Devotional na Letné? Doporučuji dohledat, a budete mít rázem pocit, že současné kritické články k vystoupení DM jsou vlastně takové laskavé pohlazení)


Uživatel: renegade

renegade      53   27. únor 2024 o 18:59

Tak dávat sem jako příklad Kománkovou je už trochu extrém smile

Ano, projekce mohly být rozhodně kreativnější, nápaditější a nevím co ještě, ale prostě si konečně přiznej, že je ta recenze celkově dost mimo grin


Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.