FanShop
Aktuální srazy
28.12.2024 | Trnava
Depeche Mode Party
25.01.2025 | Jihlava
Depeche Mode Party For The Masses
02.02.2025 | Vsetín
Depeche Mode Violation Party vol.45
08.02.2025 | Bratislava
Depeche Mode Party
06.03.2025 | Praha
Christian Eigner: The Solo Concerts
30.06.2025 | Pezinok
Depeche Note – Symphonic Tribute na zámku
« Archiv událostí | Všechny událostí »
Nejlepší koncertní film Depeche Mode?
Zítra bude mít premiéru Live In Berlin, který z dosavadních záznamů níže se vám líbí nejvíce?
Live at Hammersmith Odeon (1982)
Live In Birmingham
Live in Hamburg (1985)
Live In London (1986)
Live in Rose Bowl (1988)
Devotional (1993)
Live in Cologne (1998)
One Night In Paris (2001)
Live In Milan (2006)
Live in Barcelona (2009/2010)
Diskuze
Beladona 2 27. říjen 2014 o 11:10
Devotional je svojí atmosférou nepřekonatelný. A 101 naprostá klasika.
martinpk 3 27. říjen 2014 o 11:19
Podla mna Devotional je naj., hlavne “silny” zvuk a samozrejme velku rolu tam ma Wilder. A potom 101.
blackhound 4 27. říjen 2014 o 11:43
Depeche Mode mají vše Nejlepší a nebudu tedy pořad dokola psát že tady to je nej a tady to je nej a poořád dokola. Všechny koncerty od Depeche Mode jsou nej a to ne jen ty co jsou tady ale všechny. To samí Skladby vše jsou Nej. A doufám že 22.11.2014 v Praze nebudou hrát 50x Enjoy the silence 50x Never a atd…. 50x
Robiner 6 27. říjen 2014 o 13:11
Každý film ma svoje…ja viem diplomatická odpoved ale aj objektívna..Ked mám vypichnút tak Hamburg 85 je proste spontánny a to sa mi páči.. a je velká škoda že nebolo sfilmované World Violation..myslím že by to bol fajn kontrast medzi For The Masses a Devotional..
little 33 7 27. říjen 2014 o 13:11
Devotional je pro mě nepříjemné. Obraz odcizení, závislosti a tušení možného rozpadu. Miluju ONIP - potvrzení kvality a skvělého výkonu bez potřeby nefajn věcí, živočišnost, super nálada a pohoda. Paris No.1 .
blackhound 9 27. říjen 2014 o 13:16
Odpovím si sám: Někde je chyba, jelikož příspěvek #4 je pod mým nickem, ale nepsal jsem ho.
Ringo 14 27. říjen 2014 o 14:43
Ty jo, takové otázky, to se odpovídá blbě, World we Live Live in Hamburg je třeba naprosto zásadní věc, 101, krásní kovoví DM s hudbou por masy v tom dobrém slova smyslu, Devotional, temnota zastřená naprosto profesionální práci všech, kteří se na tom podíleli, od kapely až po Antona. A One Night in Paris? Z hlediska záznamu a fyzického výkonu Dava, volím pro odpověď tedy tento záznam. One Night in Paris, byť mi tam kapku vadí některé věci (vokalistky, Davův někdy ne úplně ok zpěv, kapku roztahanost v pomalé části koncertu). Volil jsem jen ofiko záznamy, které vyšly na VHS nebo DVD. Bootlegové záznamy se hodnotí těžko, protože výkon kapely bomba, kvalita obrazu a zvuku ne zrovna dokonalá. Kdyby natočil Rose Bowl Anton podobně jako udělal One Night in Paris, asi bych volil 101.
Martin L. J. 15 27. říjen 2014 o 14:47
Devotional!!! Možná i proto, že to byl můj první zážitek vidět kluky živě!? Jinak souhlas s Robiner ten Violation Tour měli vydat i když se jim to video z USA nezdálo, tak myslím, že by milion fanoušků po tom záznamu skočilo a zbláznilo se radostí (včetně mě) !!!
Beladona 17 27. říjen 2014 o 15:21
blackhound • 27.10.2014 o 15:03 • #16
4 je moje
Ok, ale my nevíme, který jsi ty
blackhound 18 27. říjen 2014 o 16:22
blackhound • 27.10.2014 o 15:03 • #16
4 je moje
A jak se ti povedlo se přihlásit na mě?
Předsedooo dělej něco
Michaela 146 23 27. říjen 2014 o 21:12
Záludná otázka…já mám ráda skoro celou jejich tvorbu, je to také o tom jak se DM vyvíjeli, jak stárli, hodně velkou roli v tom hraje právě dané období nedá se srovnávat např. rok 1982 a současnost, vážně nedá...
Líbí: 1. 101
2. Hamburg (1985)
3.London (1986)
4.Paris (2001)....
Petr80 24 27. říjen 2014 o 22:48
Mám rád záznam z 98’
Nemám rád Barcelonu, možná je to tím fullHD, depešákům sluší zrno v obraze
Peppa 25 27. říjen 2014 o 23:29
Hamburg byl první a na to se nezapomíná.
101 je klasika.
Devotional bylo přelomové, ale Dave byl už dost mimo.
Paris se mi moc nelíbí.
Milan se mi líbí velmi.
Barcelona je nevýrazná.
Berlin to, věřím, vše překoná.
Marek Raška 26 28. říjen 2014 o 9:16
Pro mne jednoznačně Devotional. Když člověk opomene v jakém rozpoložení tam byl Dave, tak ten zbytek byl luxus. Scéna, vizualizace, zvuk, aranže, atmosféra. Prostě paráda na druhou:-)
RadekH 27 28. říjen 2014 o 9:32
Sakra.Těžko vybrat ale srdeční záležitost je pro mne Hamburg 84.Neskutečná německá euforie.Pekelná jízda Mr.Gahana a ti 3 hrdinové za klávesy.Neskutečné množství luxusních momentu.Momentálně mě napadá ta závěrečná pasáž při Leave in silence kdy Al pokaždé zaimprovizoval svým pověstným solíčkem.No a pak 2 přídavek s názvem Shout.Co k tomu dodat.Kapela prostě v přídavku zahraje tohle nadčasové béčko.Ani se to dnes nechce věřit.DM prostě tuhle béčkovou věc hodně hráli.To turné atakovalo kapelu do nebeských výšin.
Jan Růžička 28 28. říjen 2014 o 9:53
Kdysi jsem na ČSFD prohlásil, že Devotional je nejlepší hudební DVD všech dob…Dodnes si za tím stojím, ale rád se nechám překvapit Berlínem, turné Delta bylo zkrátka dokonalé.
Ringo 29 28. říjen 2014 o 10:27
Radku, s Berlínem máš naprostou pravdu, klíčové momenty tam byly navíc dost věci z jejich ranné ne ještě až tak uznávané tvorby. Photographic ze Speak and Spell a Leave in Silence z A Broken Frame. Samozřejmě ten Shout ze S&S a u závěrečné JCGE se Dave taky parádně předvedl. A naprosto famózní je Told You So.
RadekH 30 28. říjen 2014 o 12:01
Přesně tak Ringo.Bavili jsme se o tom spolu.Ten živák je naprosto zásadní a klíčový v jejich tvorbě.Nedám na něj dopustit.Ano Told you so nebo legendární Photographic,to jsou nadčasové songy.U TYS mám pocit že snad vypustil duši.To je neskutečné co ten chlap tam předvádí.Moc se mi líbí i If you want ten vyšperkovaný závěr s utržky samplu master and servant.Co k tomu dodat to je neskutečná nádhera.
Mr.D 31 28. říjen 2014 o 13:32
Prostě Rose Bowl, Pasadena. To byl první živák, kterej jsem viděl a slyšel v roce 98, když jsem jako sedmiletej capartík poprvé proniknul do Infinite World of Depeche Mode. Je to pro mě srdcovka.
Herrer 33 28. říjen 2014 o 16:24
Devotional. Napsal bych, že hlavně kvůli vizuálu, ale nebylo by to spravedlivý a to i přesto, že Corbijnův vliv je tam nepopiratelnej. Nevím čím to je, že něco tak dokonalýho vzniklo v tak temný době... Že by koncerty byly tím ventilem, kde se uvolňovalo vzájemný napětí? Nebo proto, že vystupování byla jediná věc, která tenkrát kapelu spojovala? Nebo prostě jen “dvouhodinový odhvězdění” a ukázka obrovský profesionality? Každopádně pro mě vrchol.
Robiner 34 28. říjen 2014 o 16:40
Ringo a RadekH…Naprostý súhlas s vami páni.. strhujúci Hamburg je ta pravá oldschool klasika od DM..
tyson101 35 28. říjen 2014 o 19:59
Skoda, ze tu dm v roce 1990 nemeli zastavku :((((((... Jasne , ze violation tour byl nejlepsi. Hlavne i hudebne. Skoda ,ze uz to nezopakovali. Pisen E.C naprosta bomba!
DoMunug 36 28. říjen 2014 o 21:39
Za pár minut končí v Německu předpremiéra Live In Berlin. Jsem nedočkavý na první dojmy diváků z kina
Doufám, že tam má DM.cz svého agenta
Irena74 40 29. říjen 2014 o 8:46
Za me bud 101, je to nostalgie z 88, kdy jsem je videla v Praze nazivo poprve, nebo Paris, dycha z toho strasna pohoda, souzneni.
smidak101 41 29. říjen 2014 o 20:36
Co mám napsat já?Zatím 101, Devotional, ONIP.A hlavně The Singles Tour 86-98 Praha.
Pavel.Z 42 31. říjen 2014 o 5:02
Zrovna včera jsem poslouchal v autě záznam totu, když to pustim po 101 tak v některých skladbách mi vychází totu jako parodie sebe sama. U nových skladeb to tak nevnímám, ale u starších, bohužel.
Ringo 43 31. říjen 2014 o 8:46
Pavel.Z: např?
Já si taky někdy říkám, že ty koncerty nejsou teď tak strojově dokonalé jako kdysi, ale řekl bych, že je to dáno tím, že si to možná na druhou stranu tak nějak více užívají a vyblbují se na pódiu. Když koukám na 101, tak dokonalost sama, až si říkám, jestli tam není trochu křeče z toho napětí, že hrají před tolika lidmi. Samozřejmě to zní pak naprosto dokonale, zatímco u I Feel you a NLMDA z posledních tour si říkám, jestli už Davovi přeci jen kapánek nedochází dech. což mu nevyčítám, mně by po tom, co předvádí na pódiu dnes, došel, i kdyby mi bylo dvacet:-)
ale určitě bych to nenazval parodií. Parodii předvedl Dave naštěstí jen 2x. Při písni Condemnation na One Night in Paris a pak při své Paper Monsters Tour. Počínaje Touring the angel bych řekl, že je konečně zase všechno v naprostém pořádku:-)
Mimochodem taky hodně záleží, z jakého koncertu máš daný záznam. Já slyšel třeba ze slavné Devotional tour pár záznamů, u kterých jsem se chytal za hlavu. třeba ta Condemnation, kde Dave naprosto ztratil hlas a znělo to jako vytí vězně před popravou. To jsem si říkal, ty bláho, doufám, že tohle moc lidí neslyšelo, to měl raději Dave dělat, že chce nechat zpívat publikum a nastavit mikrofon na něj a Martin by to nenápadně odzpíval jako že s publikem.
Pavel.Z 44 31. říjen 2014 o 13:01
Ringo mám zvuk vytáhlý z DVD Barcelony a např. Qot. Mám obavu, že z Berlína tak bude působit i Black celebration. A je to dáno Eignerem a Daveho stárnutím.
Ringo 45 31. říjen 2014 o 14:44
Pavel.Z: no, stárnutím, přitom bych řekl, že má Dave hlas teď luxusní a nové písně jsou pecka v současném podání. Takže je to možná tím, že tyhle staré pecky se už na současné pódium a způsob provedení moc nehodí. A nebo to Dave prostě bere už jako starý profláklý hit, do kterého nemusí dávat to všechno, aby lidi přesvědčil. Přesvědčování si nechává na nové písně, staré jsou už jen jeden obrovský mejdan pro lidi:-)
Beladona 46 31. říjen 2014 o 15:06
Souhlasím s Pavlem.Z. Eigner je stylově úplně mimo. Dave je ve formě, ale v jeho věku už má příliš velký nadhled, aby žil pro svoje umění.
Ringo 47 31. říjen 2014 o 15:56
Eigner je dobrý, jenom by možná neměl bubnovat do písní, které jsou stavěny na čisté elektronice a měl by se občas tedy postavit za klávesy:-)
Pavel.Z 48 31. říjen 2014 o 16:41
Tak jest Ringo. Sice to tu probirame furt dokola, ale ja stal doted v hnoji, ktery jsem zapravoval do vinice. Ted jsem si sedl na chvili s mobilem v ruce a zdejsi dohady, sice taky obcas o tom hnoji jsou mi prijemnym rozptylenim.
Jeste navrhuji probrat Gordena!!!
Pavel.Z 50 31. říjen 2014 o 19:05
Mě osobně Gordeno nevadí, ani jeho mezihry. V podstatě by mi nevadil ani Eigner, kdyby si šel v některých skladbách odpočinout. Ale dost o hnoji !
Aleš Rada 51 31. říjen 2014 o 19:12
U a question of time V braceloně mi přišlo že nemá ten tak ryzí zvuk jako třeba na 101 ale nedokážu si koncert bez question of time představit bez točení deava a závěrečné tleskání.
chajavin 52 31. říjen 2014 o 20:21
Ahoj….tohle byl výborný nápad…to jsem tady zase strávil spoustu času:)..Ale bylo to krásný!!!!!Všechno jsem si to poslechl a na všechno se díval…pozorně.. Lidi, to je paráda!!!!!Nemohu žádný vybrat jako nejlepší.Můžeme a jsme určitě ovlivněni kvalitou záznamu, jsme ovlivněni i tím, že už DM hrají takovou dobu a na staré trochu zazpomínáme..ale lidi, škoda že jsem neměl štěstí být na prvních vystoupeních DM. Všechno je to krása a velká radost v DM srdci:). Nedá se snad nic více vyzdvihnout. .Děkuju za tuhle přehlídku naší dvorní kapely:) Všechny Vás zadravím. Jarda.
Ringo 53 1. listopad 2014 o 11:43
Pavel.Z: mně teda Gordeno vadí hodně, ale chvíle, kdy vylezl na pódiu s basovkou byla pro mně takovým šokem, že jsem si říkal, že se ten chlap snad polepšil. Ale ty jeho tragické piánové hry mně bohužel fakt neberou, zabíjí tím ty Martinovky, které kdyby zazněly v plné elektronické palbě jako Higher Love v podání Martina v Praze, tak se vznáším v oblacích. Takhle mi ale ty zpomalené Martinové pasáže přijdou jako intermezzo na odpočinek, samozřejmě neodcházím na pivo, protože nekoukat na největši skladatelskou ikonu všech dob jak zpívá na pódiu je i tak zážitek.
Jinak Radek DJ Agent Orange říká Gordenovi velice trefně Genzer:-)
Mercy 54 2. listopad 2014 o 11:09
Ringo • 1.11.2014 o 11:43: přesně, plná palba, to je prostě neskutečná nádhera. Ale i tak je to zážitek. A ta podoba s Geňou - není to jeho brácha?
margot 55 2. listopad 2014 o 19:15
Tak Genzer mě pobavil, podoba je tam zjevná
Jinak jsem právě mrkla na Live at Hammersmith Odeon (1982) a náladu mi zvedly Davovy taneční kreace, hlavně na začátku Tora! Tora! Tora! (čas 23:10) :-D
Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.
Váhám mezi Devotional a ONIP….
A tak jo, jsem stará pasta, volím DEVOTIONAL!