FanShop
Aktuální srazy
03.12.2024 | Bratislava
koncert DEPECHE NOTE (Symphonic Tribute)
07.12.2024 | Bratislava
Black Celebration Xmas: Depeche Mode Party
07.12.2024 | Praha
Depeche Mode Weekender Night
28.12.2024 | Trnava
Depeche Mode Party
25.01.2025 | Jihlava
Depeche Mode Party For The Masses
02.02.2025 | Vsetín
Depeche Mode Violation Party vol.45
08.02.2025 | Bratislava
Depeche Mode Party
« Archiv událostí | Všechny událostí »
Praha,Eden Aréna, 24/05/2017
Depeche Mode odehrají již 10 koncert v české metropoli.
Setlist:
Intro
Going Backwards
So Much Love
Barrel Of A Gun
A Pain That I´m Used To
Corrupt
In Your Room
World In My Eyes
Cover Me
Home
A Question Of Lust
Poison Heart
Where´s The Revolution
Wrong
Everything Counts
Stripped
Enjoy The Silence
Never Let Me Down Again
Somebody
Walking In My Shoes
Heroes
I Feel You
Personal Jesus
23.5.2017
16.30: Depeche Mode přistáli v Praze a jsou na cestě do hotelu. Kapela zůstane v Praze do pátku.
Poznámka redakce: V souvislosti s útokem na koncertě Ariany Grande v Manchesteru očekáváme enormně zvýšené nároky na bezpečnost o kontrolu návštěvníků.
Diskuze
davuangel 2 22. květen 2017 o 8:33
Tak set list asi muzeme v klidu vyplnit predem no a pak si to v klidu uzit
Zdepechak 7 23. květen 2017 o 8:47
Mě je uuuuplne jedno jakej je ten stadión, už každou chvilku koukám na odpočet jak se blíží euforie
gabelogan69 8 23. květen 2017 o 9:01
Koncertní kapacita cca 30 000. Nezbývá než se těšit a věřit, že večer nebude pršet:)
BehindtheW 9 23. květen 2017 o 9:14
Nechápu to brečení nad setlistem. Budme rádi , že vubec dorazí a zdá se , že jsou pořád ve formě.
Konec tvoří notoricky známé hity, ale já si neumím představit koncert bez NLMDA a lesu rukou…..metallica taky hraje ONE, Nothing, ACDC taky hrají Highway to hell, U2 where the streets to name…jen Cure jednou v 1997 vynechali Forest, to jsem byl zklamán….
Jen se zdá , že tempo prvních skladeb je příliš pomalé a rozjezd je těžkopádný...aspon z reakci lidi z odehraných vystoupeních
Kdy sedne letadlo? Ví to někdo ?
david netuši 10 23. květen 2017 o 9:16
tak mě nedošlo , že už je to desátý koncert v Praze. Byl jsem na všech devíti a zítra jdu také. Zajímalo by mě kolik nás je co budou mít všech 10 pražských . 20 - 30 lidí maximálně ?
BehindtheW 11 23. květen 2017 o 9:34
David netuši:
Tak ja bohužel nemam první koncert. Jinak všechny + jednu Bratislavu a jednou david gahan solo
nejlepší koncert byl Devotion na Spartě a Singles v Holešovicích a poslední O2 arena v zimě
david netuši 12 23. květen 2017 o 9:38
souhlasím na letné to bzlo nesrovnatelně lepší než na Slavii, kde se točí zvuk jako zmrzlina. Stejně by mě zajímalo proč se to vrací na tu Slavii. Nikdo jim nedal negativní zpětnou vazbu , že je moc světlo, zvuk nic moc… a nebo je to mega úspěšný manažer Slavie , který jí umí nabízet a prodat ?
gabelogan69 13 23. květen 2017 o 10:45
Taky všechny kromě prvního, nedostal jsem opušťák :( A jeden Slovan Bratislava k dobru
felis sapiens 14 23. květen 2017 o 10:49
Zaujímalo by ma či teraz budú prísnejšie bezpečnostné opatrenia.
BehindtheW 16 23. květen 2017 o 11:02
Loni Lucie v Edenu a následne Iron Maiden naprosto zoufalej zvuk. Držím palce na zítra
zu 17 23. květen 2017 o 11:11
Taky všechny koncerty, krom prviho, to mám omluveno, měla jsem před porode malého “depešáčka”
1988 20 23. květen 2017 o 12:16
Behind:
To že jsou hity je v pořádku a to k velkým kapelám patří, ale něco se dá seškratat a nahradit něčím neokoukaným…
1988 25 23. květen 2017 o 13:08
aleš:
ano a ještě prosím…
https://www.youtube.com/watch?v=EUavdme6ZXo
a budu max spokojen
1988 26 23. květen 2017 o 13:09
ale takto zde můžeme psát nesplnitelné do rána…..snad se ve čtvrtek probudím a řeknu si:
díky za každé nové ráno
DeeBeeDM 27 23. květen 2017 o 13:16
BehindtheW : letadlo by mělo s Depeche Mode přistát dnes kolem 15 h
1988 28 23. květen 2017 o 13:17
Má představa a jsem při zemi, žádná vesmírná nesplnitelná přání:
Intro
Going Backwards
So Much Love
Barrel Of A Gun
Nothing’s Impossible
Corrupt
In Your Room
World In My Eyes
Cover Me
Things You Said
Somebody
Poison Heart
Where´s The Revolution
Wrong
Everything Counts
Stripped
People are People
Enjoy The Silence
A Question of Lust
Walking In My Shoes
Heroes
I Feel You
Never Let Me Down Again
Lex Barker 30 23. květen 2017 o 13:42
Tak jak spousta fanoušků vyjadřovala obavy ze zařazení Heroes do playlistu, tak se myslím obavy nenaplnily, byla to nádherná věc- jeden z vrcholů koncertu, kdo měl kromě DM rád i DB jako třeba já, tak naprosto pecka, až se draly slzy do očí....
david netuši 32 23. květen 2017 o 14:50
je to pravda, nechápu, že to nevnímají stejně. Můj sen je, že by si udělali někdy tvůrčí pauzu a udělali by B-side tour, hráli by prostě písně Z B-stran alb. Za takový lístek bych dal dvojnásobek. Kapela jejich velikosti by si to mohla dovolit. Ale jelikož to asi nikdy neudělají svědčí to o jejich částečné Malosti.
Efka Gore 33 23. květen 2017 o 15:04
...bude zverejnený aj nejaký plán štadiónu, označenie vchodov a prístup k nim z ulíc?
miXík 34 23. květen 2017 o 15:19
Bratislava byla po koncertní stránce supr,moje neoblíbené se taky objevily a celkový dojem byl nad očekávání.
Setlist u těchto pánů dávno neřeším,su rád že na ně vůbec ještě můžu zavítat
...a taky bych uvítal den před koncertem podrobnější info od pořadatelské agentury ,vstupy atd….
......a hlavně at nám neprší,co naděláme bude to zas -ten- posraný Eden za světla
1988 35 23. květen 2017 o 15:21
Aleš:
Nevěřím že ho dělají jen oni.
David:
Já básním o pár písní a ty rovnou celé B tour no to mám větší šanci já
Zbynek72 37 23. květen 2017 o 15:34
Spíš než setlist mi vadí Eden. Doprava na houby, a v deset šlus, do hajan…
miXík 38 23. květen 2017 o 15:49
...a bude to zítra!!!!!!!!
taky bych spíš než setlist řešil lepší místo než Eden
Gabriel 39 23. květen 2017 o 15:56
23.5.2017
16.30: Depeche Mode přistáli v Praze a jsou na cestě do hotelu.
T.R 77 44 23. květen 2017 o 18:03
Už se nemohu dočkat,SL neřeším hlavně aby klaplo počasí a byla skvělá atmosféra.
Mám to sice z Opavy daleko,ale co bych pro DM neudělal.
Depesak101 46 23. květen 2017 o 18:51
Ak chce niekto FOS tak zavolajte mojmu brachovi. Ma moju vstupenku kedze ja nejdem. Kupil som ju vo fan shope za 100€. Ak chcete volajte +421 902 222 344.
tomas1. 47 23. květen 2017 o 19:02
jestli v Praze funguje ten podnik Tima Simenona,tak bych se divil,kdyby se tam DM neukázali….....)........Jinak já na koncert nejdu ,ale těm co jdou přeji nezapomenutelný zážitek a při troše štěstí depešáky v Praze potkáte-)
Bechykaca 48 23. květen 2017 o 19:04
Ahoj , přátelé mám dva lístky pod podium…..nechce někdo cena stejná jako sem pořídil , nejsem překupník ..1690.-
pište hned email s telefonem zavolám zpět a domluvíme předání . vchod mám 1,2 pod podium…díky
Herrer 49 23. květen 2017 o 19:09
Acheron: Jeden lístek přebývá uživateli Federman. Tak pokud máš zájem, tak mu napiš
Acheron 51 23. květen 2017 o 19:36
Mám docela akutní dotaz, zbyl mi jeden ticket early entry, můžu k tomu dokoupit libovolný lístek FOS?
FlowyCZ 52 23. květen 2017 o 20:10
Ach ten setlist….... Nechci si stěžovat, ale tento rok je to pro mě zklamání
tomas1. 53 23. květen 2017 o 20:42
no,pokud bude další album za 4 roky,tak si moc nedokážu představit ,jak by křepčil 60ti letý Gahan po podiu a ustál by velké světové turné,jak u delta tak i spirit se nějak připravuji,že je to album poslední a tím pádem konec koncertů.............jednou to přijít musí ...
Efka Gore 54 23. květen 2017 o 20:53
tomas1. - ani nevrav… človek, keď sa na nich pozrie, tak mu ten vek nedochádza, ale keď sa to číslo napíše…uf… Veď to si nevieme ani predstaviť, že by bol definitívny koniec, žiadne vytešovanie sa na koncert, album…a predsa, ako vravíš, raz to prísť asi musí a je vždy lepšie odísť so cťou… No už teraz mi trhá srdce…
Zdepechak 55 23. květen 2017 o 21:06
Tak buďme veselý že nám zbývají už jen hodiny. 100% to bude skvělý zážitek. Neřešíme eden nezkoumáme set list (podle mě je super), pojďme si to všichni
Federman 56 23. květen 2017 o 22:17
Pratele neustale se potrebuji ,,zbavit,, FOS listku. Jestli ma nekdo zajem, muzete me kontaktovat jeste dnes vecer a nebo zitra rano. Pak uz jen pres mobil a nebo osobne pred stadionem, kde s nim budu mavat a doufat, ze mi nekdo utrhne obe ruce.
Hanz 397 57 23. květen 2017 o 23:05
Zbyl mi tady jeden lístek do FOS na zítra.
Kamarád co měl jet s náma nedostal dovolenou…
Tak jestli ještě nekdo nemá a chce…
Cenu samozřejmě domluvíme.
1988 61 24. květen 2017 o 6:37
Tomas:
A zase ty nářky jako u každé desky a tour že to bude poslední... Co to je 60?? Někdo v 40 vypadá na 70 a zahyne při výstupu do tramvaje na kolaps. David vypadá na 48 a věřím, že pro svou kondici dělá max. Navíc už nejezdí po podium jak nastřelený, ale koncert po koncertu jde stále do klidnějšího režimu a jeho otočka vzad krok vpřed tomu nasvědčují. Takže deska bude a turné zvládají daleko starší pardálové prolezlí vším, co trh nabízí.
DM Forever a okolo 12h tam jsem. U Hajka zmrzka, v jedné fotbalové hospůdce oběd a pak jen pozorování fanoušků, focení a nabírání atmošky.
davuangel 65 24. květen 2017 o 8:11
Sakra nejak se v praci nemuzu soustredit dnes tomu asi moc nedam
daniel.clark 66 24. květen 2017 o 8:13
Pro Prahu změní SL. Budou hrát Škoda lásky…...
A sponzorem je Mladá Boleslav.
daniel.clark 69 24. květen 2017 o 8:18
Berte si jen oblečení, mobil a peníze. PET lahve, deštníky, vlajky na tyči neprojdou. Já jsem kámošovi zakázal i batoh. Zbytečně nás zdrží při šacování.
SmidliDMboy 70 24. květen 2017 o 8:32
Tak tak, jak rika Daniel.Clark, lepsi nic s sebou nemit, jen to nejnutnejsi. Misto destniku plastenku. A max. vicko od PET do kapsy
davuangel 71 24. květen 2017 o 8:42
Cha cha nastesti sedim jen u PC takze snad nic nehrozi jen ten cas neutika, grrrrrr.
1988 72 24. květen 2017 o 8:49
Ano,víčko je nezbytné...
Pamatuji jak při univers když chcalo tak u brány bylo snad 200 deštníků nic takového tam nepustí.
Ploštěnka top oblek, ale pršet nebude…..
Jinak vlajka projde, není duvod aby kus hadru zakázali
Kri 74 24. květen 2017 o 9:10
Tak moje oblíbené jsou Somebody.. což asi bude.. ale pak taky https://www.youtube.com/watch?v=xT4Kw3A0pHI což je super pecka.. nikdy moc nehraná...
LÍSTEK MÁM STÁNÍ U PODIA EARLY ENTRY, TAKŽE JOJO.. jako vždy mi to dojde až tam dřív ne..ale to je tím, že už mám rodinu a jiné myšlenky:) ale po koncertě jsem vždycky nabitá energií zase na xx měsíců..uvidíme, jak dlouho vydrží oni a jak já:) jednou třeba v důchodu…
Kri 75 24. květen 2017 o 9:12
Tak moje oblíbené jsou Somebody.. což asi bude.. ale pak taky https://www.youtube.com/watch?v=xT4Kw3A0pHI což je super pecka.. nikdy moc nehraná...
LÍSTEK MÁM STÁNÍ U PODIA EARLY ENTRY, TAKŽE JOJO.. jako vždy mi to dojde až tam dřív ne..ale to je tím, že už mám rodinu a jiné myšlenky:) ale po koncertě jsem vždycky nabitá energií zase na xx měsíců..uvidíme, jak dlouho vydrží oni a jak já:)
1988 76 24. květen 2017 o 9:14
To jsou dotázečky to jdete na koncík poprvé jasně že pirátské oko projde
Lex Barker 77 24. květen 2017 o 9:19
Jak psal 1988, taky mě před koncertem baví pozorovat fanoušky..v Blavě tipuju věkový průměr kolem 40, vyjímkou ale nebyli i 65-ti až 70-ti letí lidi, kteří šli normálně co nejblíže dopředu a tančili déšť nedéšť , parádní jsou rodinky s malými dětmi v křivácích, kterých tam bylo taky hodně.
1988 78 24. květen 2017 o 9:39
Lex:
Někdy jenale hrůza vidět jak rodič navlékne dítěti vše a chudák prcek ani ještě neumí mluvit
Pavel.Z 79 24. květen 2017 o 9:51
Už jsme v Praze a potkáváme hodně lidí v černém. Často se symboly klobás ve tvaru DM. Někdo umřel?
filik 81 24. květen 2017 o 10:13
Lex Barker: ale kdepak, tak staří fanoušci DM nemůžou být:-).
J. Škarda
1988 83 24. květen 2017 o 10:20
Zde je najednou lidiček…. A pak že je tu mrtvo. Ale ono zas bude :-(
Zvláštní, že za pár hodin opět uvidím svou kapelu, s kterou jsem měl polepen celi pokojiček
Lex Barker 84 24. květen 2017 o 10:37
To filik: Pokud se chytli hned v první polovině 80tek, kdy jim bylo kolem 30, což ještě většinu lidí hudba docela aktívně zajímá, tak proč ne. Jinak to mohli být prarodiče s vnuky, lidí co dostali lístek od svých dětí pracující někde v agenturách, médiích apod., nebo ti co znají 2 písničky z rádia a chtěli je prostě ze zvědavosti vidět.
filik 86 24. květen 2017 o 10:56
To Lex: Ahoj, já s tebou plně souhlasím, to samé jsem totiž potvrzoval před nedávnem, na vláknu Live in Glasgow, ale byl jsem “nejmenovaným” “kolegou” zpražený, že to není možné - je zajímavé, že s tebou se o to nepře:-) - jen jsem si, když jsi mi nahrál, rejpnul:-) - ať jsem byl na TOTU nebo DMT, vždycky tam byli:-).
Také mne nesmírně vždy bavilo pozorovat přicházející lidi, (i dalekohledem:-))vždycky jsem přišel na stadion dobré tři hodiny předem, vyhnul se tomu strašnému tlaku u turniketů (nikoliv securitě:-) na poslední chvíli a seděl jsem i na místech, kde jsem neměl lístek. Prošel jsem si celý stadion a pak teprve šel na své místo.
Dnes sedím doma a moc vám všem přeji, aby vám vyšlo počasí a patřičně si všichni koncert užili:-) - setlist jsem nikdy neřešil, jen mi je líto, že ze Spirit vybrali tak málo písní - na minulém DMT jich měli 7 a skvělé bylo, že začínali a končili hlavní část koncertu aktuálním albem (tak to tiž má být) - stejně jak na Devotional.
Jirka Škarda
1988 88 24. květen 2017 o 11:15
Já už jedu a pozorovat budu od 14h mekáč jako vždy bude narvanej dnes bude Mekbrejšn burger
dozi 89 24. květen 2017 o 11:36
Přeju všem dneska super zážitek!Dneska pro mě premiéra v kotli,jinak jsem byl vždycky na tribuně nebo na ploše,o to víc se těšim!Musim bejt ještě do 16 hod v práci,nejhorší je to čekání...
Zdepechak 90 24. květen 2017 o 11:48
Taky jdeme poprvé do kotle. Bude to super. Poeple bavte se…. DEPECHE MODE!!!
david netuši 91 24. květen 2017 o 12:40
nevite nekdo kdo jste bzl v Blave nebo v Budapesti jakou mají úroven trička ve fan shopu na stadioně ? stojí za nákup ? myslím nejenom design , potisk ale i kvalitu . Některý ty trička jsou kvalitou jak ze Sapy bohužel
dani garcia 94 24. květen 2017 o 16:07
A v médiích zas hovno…..to mně vždycky dokáže vytočit…...když si najde nějaká rádoby česká selebrita nového frajera, tak toho jsou plné zprávy a nikoho to nezajímá.......A PŘIJEDE NEJLEPŠÍ KAPELA NA SVĚTĚ......A NIC…..
bubak 96 24. květen 2017 o 21:17
Super super super stejne skvely jak v Bratislave, jen skoda ze to zaclo o hodinu driv nez v Blave, takze velka cast byla za svetla. A rekl bych ze Dave toho mel na konci plny kecky. No ani se nedivim predat tolik energie 30tisicovemu davu.
PainkillerCZ 103 24. květen 2017 o 23:33
Vynikající koncert po všech stránkách, takhle se to má dělat. Pochvala organizátorům a fanouškům, skvělá atmosféra, díky!
MartinP 104 24. květen 2017 o 23:45
Dnes naprosto dokonalé, děkuji kapele, fanouškům i organizátorům. V cca únoru 2018 doufejme repete…
kosíno 105 25. květen 2017 o 0:47
Není se DM co divit, že se drží tohoto setlistu, který je zkrátka výtečně sestavený a šlape jako švýcarské hodinky. Celá kapela hraje v prvotřídní formě, tohle je zkrátka ráj na Zemi! Díky moc kapele i fantastickým fanouškům! Nezapomenutelný zážitek!
harry74 106 25. květen 2017 o 1:13
Kapela super.Ze setlistu me velmi mile prekvapila Poison Heart ,Wrong,Heroes!Publikum dost chladne oproti minulym tour,ale to bude svetlem a asi uz i narustajicim vekem!
Herrer 108 25. květen 2017 o 4:44
Hlásím návrat! Skvělý výkon kapely, nelze nic vytknout. Půlka za světla je průser, ale celkově hodně hodně super
fanda 109 25. květen 2017 o 6:01
Já taky super, super. Byl jsem na nejhornější části tribuny, přímo naproti podiu a tam lidičky stáli, tancovali, zpívali. Paráda. Výkonu kapely není co vytknout. Super.
Díky nadhledu na celý stadion jsem pochopil několik věcí.
Depeche Mode nehrají pro nás, bláznivé fans, kteří znají vše nazpaměť a už jim některé věci lezou krkem. Hrají pro většinové publikum. Proto musí vždy zahrát Enjoy a podobné.
A také jedna věc, je to prostě obrovský stroj na prachy. Everything Counts.
Jinak škoda světla. Za tmy by byl zážitek ještě mnohem lepší.
Celkový dojem je skvělý.
Moc mile mě překvapilo, že lidé na tribunách většinou stáli a užívali si koncert. Jen pod námi seděl jeden otesánek, který měl založené ruce a ani netlesknul po žádné písni, hovado.
harry74 110 25. květen 2017 o 6:25
Ale jo,sedelo se pomerne malo,ale taky se malo zpivalo a na Gahanovi bylo videt ze mu to vadi.Taky jsem mel hned pod sebou jedno pako co se za celej koncert ani nepohnul az me ho vola bylo lito!Na druhou stranu jsem mel vedle sebe typka tak 60 - 65 let a ten paril jako o zivot!Pekne jsem ho strhnul sebou!
fanda 111 25. květen 2017 o 6:31
Konec home se moc nepovedl a lidi se nechytli. Tam se nějak nesladili části stadionu a pak to úplně zaniklo. Čekal jsem pořádný chorály. Revolution to samé. Gahan tam ještě, ať lidi zpívají a ono nic.
Lion- 112 25. květen 2017 o 6:44
Osobně mi přišlo, že 70% publika je jak v divadle, v celkovém mém dojmu osobně jsem si to užil, ale nejak před 4 lety, ikdyz jsem byl ještě dál, teď pod pódiem, jsem si to užil více, tedka se to táhlo s lidma okolo,. Češi mají trauma že zpěvu, špatný školský systém . Lidi se oblecou jak DM fandové a pak tam stojí. Obdiv pánovi uprostředv zadní části FOS , cca 65-70, sedovlasy vlk, na své poměry strčil všechny ty černě oděné do kapsy svou aktivitou, wrong bylo.super, a teď vím, že potřebuji na další koncert. Jo a ti co zpívali by se měli shluknout a nebýt tak roztristeni po celé ploše..
Katul 113 25. květen 2017 o 7:26
Koncert byl úžasný, škoda toho světla, ale jinak pecka jako vždy úžasná párty.
M100480 114 25. květen 2017 o 7:38
Tak souhrn a srovnáni Bratislava (FOS) a Praha (sektor 115 - stál od začátku!).
V Bratislavě se zdálo, že déšť nás všechny více semknul, nebo je to tím že Pasienky jsou menší a méně “komerční” a taky více tmy?
Jinak kluci vše na 100 %, Dave dokonce jmenoval i Fletche, což je dobře, zaslouží si to kluk jeden. Dyť i Dave o něm zmínil, jak se nyní s Martinem o písních pohádali tak, že i Andy už nevěděl, jak je zase spojit.
Jo a nahoře je chyba v setlistu, byla ZMĚNA :-D, dali přece QoL před Home :-D
Setlist souhlasím, super složený, je fakt že nemusím moc první 4 skladby, ale na rozjezd dobrý. Heroes v Dave verzi naučena nazpaměť, takže zpívána a pro mne spíše kytaristu IFY dobrý nářez.
Jo a skončili už 21:57, je vidět, že jsme málo zpívali po Home a EC.
Těším na O2, to dám opět FOS a hodně teď uvažuji o Drážďanech, nechce někdo se přidat ať zaplníme auto z Prahy?
m-dm-mode 115 25. květen 2017 o 7:47
Koncert u DM byl pro me vždy o lidech, protože fanoušci DM vždy udělají přidanou hodnotu koncertu. Včera jsem ovšem žádnou přidanou hodnotu neviděl.
Tak mrtvé stání pod pódiem jsem dosud nezažil. Jinak kapela slapala velmi dobre. No jo no, uz je asi pryč doba, kdy člověk neviděl přes les rukou nic (nejen u chvilky NLMDA), neustále tleskani, skandování.
Jestli to takto půjde dal, tak se děsím okamžiku, kdy me někdo okrikne na stání pod pódiem, abych dal ruce dolu a ztisil se.
Blackie 116 25. květen 2017 o 8:07
Jak to tu čtu tak mě přijde že jsem byla úplně na jiném koncertě či co. Podařilo se mi chytit místo v levém sektoru hned u pódia s Martinem i Davem jak na dlani a atmosféra bombastická. Nevím jak to bylo dál za námi ale u nás se sborově zpívalo a trsalo. A bylo to slyšet, já jsem dnes bez hlasu Dave se jen čepířil a měl fakt evidentně radost že se lidi chytají a zpívají i věci z nového alba. Jeden z nejlepších koncertů pro mě a to že někdo jen seděl a hleděl je jeho problém.
M100480 117 25. květen 2017 o 8:33
to Blackie - tam tek kotel jel naplno, sledoval jsem z tribuny. U mne sektor 115 hned vstal u prvni pisne, takze nikdo neprudil. Druha strana jak je ta VIP cast, tak tam se sedelo snad az do ETS.
Jinak FoS vzadu jen tak stala, a to velka cast (vyjma catwalk akci). Hodne se filmovalo a tocilo na mobily, jsem zvedav kdy misto mavani u NLMDA se bude kazdy natacet.
Nakonec do FoS pustili i hodne lidi z klasickeho stani, kdyz zacal koncert, tak nejmene petina FoS v prave casti byla uplne prazdna.
Tak velke diky za vas kotel pred Martinem, jste srdcari a je to potreba, at nas priste nevynechaji v lete, jako Dublin.
harry74 118 25. květen 2017 o 8:39
Ne,ne.Muj 7 koncert v Praze a z nich publikum vcera nejchladnejsi.A Dave i machnul rukou,ze to nema smysl!U EC neznaji jednu vetu a po Home se jich zapoji tak malo,ze se to sladit proste neda atd.!!!Proste tam chodi cim dal vic DM panicu a tohle je dan!!Na druhou stranu je diky nim stale plno!!!
PLK1988 119 25. květen 2017 o 8:41
Včera to byl nádhernej koncert, líbil se mi výběr písniček a zpěv…no všechno, fakt paráda. Akorát jsme přijeli pozdě a stáli daleko od pódia a bylo tam mrtvo :-( Nikdo s námi skoro nezpíval, netancoval, jen u těch propálených hitů...a to mi bylo strašně líto, protože tu jednotu fanoušků na tom miluju nejvíc- černý hadry, dozpívání Home, ruce při NLMDA,skandování ” DEPEŠ MOD”, a pak rychle na After party, kde se dočkáme i starších a Béčkových písniček….Kde jinde tohle zažijete? Jo a u Heroes jsem plakala…Jako skalního fanouška mě to hodně dojalo.
Příště vyjíždím prostě dřív, ať jsem mezi svýma
DM FOREVER
Acheron 120 25. květen 2017 o 9:12
Mě připadlo, že ten chabej zpěv u podia způsobily ty VIP early entry lístky, já byl v rohu mezi catwalkem a podiem a docela malo lidi tam az na stary vypalovacky zpivalo, by jsem zvyklej, ze v Praze tuhle cast zabrali core fans co zpivali vsechno a zpev jsem slysel spise za sebou a vlevo pred martinem, coz by odpovidalo tomu, kam se postavili lidi, co na FOS cekali u normalniho vchodu od poledne a kdyz se dostali na plochu, tak uz nejlepsi mista u podia byly zabrany… moc nechapu, co LiveNation k tyhle akci se spatne promovanyma VIP lupenama vedlo…
jinak show super a zpev publika docela ostuda, to me mrzelo…
PainkillerCZ 121 25. květen 2017 o 9:24
No za sebe můžu říct, že jsem skoro přišel o hlas a při té okolní teplotě propotil tričko. Sektor 201. Nejdřív tam lidi seděli, ale pak se to zvedalo a ke konci už tancovali až na vyjímky skoro všichni (kromě cca 8 leté holčičky s maminkou a jedné fanynky se sádrou na noze, ale to bych omluvil
harry74 122 25. květen 2017 o 9:36
Jo a jeste ty mobily!!!Kazdej toci jak magor a pak to tak vypada!!Ne nadarmo Dave prohlasil,ze uz ho pekne serou!!!Jo u Somebody pekny,ale jinak schovat a parit!!!Pak si prece koupim origos zaznam v plne kvalite ne!!Jo a do O2 pojedu urcite.Jednak si spravit chut a pak taky Spirit si to zaslouzi!!!
Acheron 123 25. květen 2017 o 9:41
a taky by mě zajímalo, kdy ten kretén, co natáčel pod podiem asi čtuři celý písničky a x úseků dalších na telefon, takže kvůli němu kamarádka tuhle část koncertu vůbec neviděla na podium, nahodí na youtube ..
voxík 124 25. květen 2017 o 9:58
Byl to ÚŽASNÝ koncert, byli jsme s manželkou už po několikáté, jeden z nejlepších co jsem byl, kapela si to evidentně užívala. Byli jsme před podiem na úrovni konce catchwalku, a atmosféra parádní. Škoda jen, že lidi víc nezpívali a nepařili, okolo nás to ale šlapalo, pořádně jsme to rozjeli - DÍKY skupinkám okolo nás, trochu mi bylo líto fanynek ze Slovenska, které měli early entry a zpozdil se jim vlak ale zas krásně zpívali (mimochodem velké poděkování foto za jestli čtete!).
petr101dm 125 25. květen 2017 o 9:58
Jednoznačně Blava vyhrála na Prahou. Tentokrát byla atmosféra v Praze hodně slabá.....
Acheron a harry74,naprostý souhlas.
M100480 126 25. květen 2017 o 10:05
Souhlas ty mobily. Je šílené, že nahrávají a nepaří, dyt vše je nekvalitní. Kdyby alespoň nahrávali třeba v místě od zvukařů a to ještě ruku hodně nad lidmi a třeba na ty stereo Olympusy a jen hudbu. Ale na co roztřesené nekvalitní záběry? Hlavně mne „baví“, jak jich hodně natáčí, při verších z Going :
We’re going backwards
Armed with new technology ...
a nebo
We can track it all with satellites
See it all in plain sight
Watch men die in real time
But we have nothing inside
We feel nothing inside
Tak to kluky musí bavit ... ale třeba to neřeší, nevím
Ota 127 25. květen 2017 o 10:05
Máte recht. To natáčení koncertů na mobily je asi největší současný nešvar. Taky si natočím vždy dva nebo tři 20-30 vteřinový záběry, udělám pár fotek na památku, ale proč si ty kameramani celý koncert kazí neustálým točením něčeho co bude stejně v hrozné kvalitě nevím. Bohužel ho kazí i ostatním. Je to všude ve světě a na všech interpretech stejný. Jinak Praha z mojich prvních třech koncertů letošní Spirit tour opět nejlepší. Škoda toho rozpadu při zpěvu publika po Home. To byl trapas, ale jinak super.
fanda 128 25. květen 2017 o 10:05
MOBILY : Je to legrační. Každej točí, fotí a vůbec si neužívá ten přítomný okamžik. Jejich škoda. Každopádně to strašně kazí atmošku, když každej debil místo tleskání drží mobil.
Ota 129 25. květen 2017 o 10:12
Petr101dm: asi jsme byli každý na hodně odlišných místech. Praha byla nesrovnatelně lepší ve všech možných směrech. Ale možná máš rád retro a výlet na koncert s komfortem roku 1984 se Ti líbil, nebo seš Dr. Wassermann?
fanda 130 25. květen 2017 o 10:15
Na příštím koncertu už nebudou lístky na stání. Na place budou židličky jako na Goťákovi. Ten kdo bych chtěl snad zpívat a tleskat bude vyveden za narušování pořádku.
M100480 131 25. květen 2017 o 10:18
to fanda: aby to tak nebylo! dyt na Apocalypticu bylo na sezeni, na Jarrea bylo na sezeni a ted na System of Down (!!) ma byt na sezeni!!!
Kam to speje :-D
Ota 132 25. květen 2017 o 10:23
Hele pánové já vážně myslím, že to v Praze bylo ok. Byl jsem ve druhé řadě sektoru 115 a hodně lidí včetně mě celou dobu stálo a užívalo. Ve Stockholmu jsem byl v sektoru kde nestál nikdo ani během ETS. Takže ani já jsem si nestoupnul, protože by mě snad vyvedli. V Blavě seděli taky všichni až do ETS a jen dole v první řadě a na schodech byli pařmeni.
harry74 133 25. květen 2017 o 10:29
Panove,kdyby DM slapali na miste a zustavali by jen skalni fandove,tak bysme za ty zidle byli brzy jeste radi!!!Ale alba jako Delta ci Spirit jdou s dobou a pritahuji i mladsi generaci.
M100480 134 25. květen 2017 o 10:29
to Ota: jj, 115 sektor kde jsem byl stal hned, ten byl bez problemu. ostatni sektory se mi uz nezdaly. V Blave jsem byl FoS, takze tam jsem na stadion nevidel a nemohu celkove posoudit
dyt tam odchazeli lidi uz pri Home - domu, jak spojite… Zaroven ale v Blave lide kolem mne taky zpivali, takze u mne blizke okoli spokojenost
harry74 135 25. květen 2017 o 10:33
To ota: ja jsem byl 115 rada 7 a stalo se od nastupu,ale parilo se mene nez jindy a hlavne se malo zpivalo a to hlavne kdyz se melo!!!!
M100480 136 25. květen 2017 o 10:37
to harry74 - presne! zpev na vyzvani byl rekneme, “slabsi”. Obvykle nikdy nezpivam - muj hlas je neco jako Andyho, ale ted jsem musel svuj falesny rev vytahnout ...
DanPM 137 25. květen 2017 o 10:38
Koncert super a je pravda, že fanoušci a další návštěvníci koncertu tentokrát mnohem méně zpívali, vůbec neskandovali a kromě NLMDA nemávali. To nehodnotím nějaký dílčí sektor, kde to takto možná probíhalo, ale celkový dojem ze stadionu i FOS na konci catwalku. A já se přiznám, že ačkoliv jsem přes 30 let fanoušek DM, tak jsem také mával jen na NLDA a neskandoval jsem “depeche mode depeche mode” a nebyl jsem v černém, neměl obarvenou kostku na hlavě a nezpíval všechny songy. Proč? koncert byl super, já se bavil, tancoval/podupával, co mi místo stačilo, udělal asi 4 fotky z catwalku, tleskal, ale je mi sakra 42, mám 2 děti a prostě věci, které jsem dělal před 20 lety nedělám. Můj život není jen Depeche Mode. Beru to zkrátka jako srdcovku ale střídmě a ne jako těch pár zbylých skalních, pro které je DM jediný smysl života a kteří ze zbytků vlasů modelují každé ráno kostku a oblékají si “DM oblečení”, Co je navíc vlastně DM oblečení? Bílé kalhoty a křívák,které Gahan nosil asi 2 roky za celou kariéru, nebo společenské kalhoty s lampasem, vesta, sako a stříbrné boty posázené lesklými kamínky. )) Navíc často na koncertech vidím x skalních totálně opilých/sjetých, jak sice chvíli “zpívají” nebo spíš krákají a pak zcela odpadnou. 4 roky “se těší” a pak se zlejou do němoty, když přijde jejich “čas”? To asi radši zůstanu tím typem fanouška, co jsem. Pro samotné členy DM je to navíc jejich práce - business, nikoliv koníček, který dělají pro své “fans”. Tzn. nikdy nebudou hrát B-strany singlů a málo známé věci, jak zde na diskuzi někdo navrhoval. Já bych na to šel a asi dalších 1000 také, ale těch 29.000 by nadávalo. Proto i nadále budou hrát “reklamu na novou desku” a dokola hrát ty staré hity, co 95% návštěvníků koncertu očekává. K tomu občas Gahan vezme nějaký reklamní kšeft ala reklama na nový VW Golf, kasička se naplní a na 4 roky si dají pauzu a užívají života. A pak zase do práce. To není kritika, to je prostě fakt jak dnes funguje 99% kapel. Jinak samozřejmě doufám, že tento koloběh bude i nadále pokračovat, protože za každý další koncert DM jsem rád.
Ota 138 25. květen 2017 o 10:39
to M100480: jo v Blave byl FOS asi super, aspoň jste se vzájemně v tom ceďáku zahřáli . Já byl na boční nekryté tribuně za půlkou a díky atletické dráze už tam na stage bylo prd vidět. Nevím, ale celkově, zejména pak díky úrovni organizace, dostupnosti jídla, pití, wc, atd, byla Praha versus Blava jako z jiného století. To samozřejmě nepopírá, že tam v B. byla místa kde si to fanoušek krásně užil…
Ota 139 25. květen 2017 o 10:47
Harry74, tak to je pravda. Ja si to uzil a protoze byl dole pod Tebou ve druhe rade s celou family tak moc presne nevim jak ostatni lide nad nami peli… . Ale rikam, uz to, ze nikdo neprudil at si sednu bylo paradni .
Ota 140 25. květen 2017 o 10:52
Jo dva detaily, sterace behem NLMD nejlepsi v Praze, protoze pekne kompaktni a bez deravych ostruvku. Taky po skonceni koncertu ten aplaus. Nejvice intenzivni a nejdelsi. Ja tem lidem kolem nakonec rikal ze uz muzou jit, ze je to fakt konec.
M100480 141 25. květen 2017 o 10:54
to DanPM:
Hmmm… zajímavý názor a jj, logický. Přece jen vnitřně se s ním snažím nesouhlasit, a věřit, že vše pro ně není jen kšeft, ale že přece jen si přejí mít o kladnou odezvu na sebe sama. Takže, že neberou místa koncertů jen stylem – vyprodáme to? jo, vyprodáme, tak tam zajedem, a je nám u prkýnka zda tam lidi budou jen chlastat, hlavně jde o prachy. Jo a že zpíváme Everything Counts? No však právě, vždy jde jen o kasičku a jinak je nám vše jedno a ta píseň je a je o nás a je nám to šumák. Prostě to odehrajem, dejte prachy a jedem dál.
Netvrdím že to pravda není, jen se s tím nechci smířit.
Zároveň to že jen tak jemně trsáš vůbec nevadí a plně chápu. Taky souhlas s ochlasty. Jsem na tom s věkem stejně, jen si naopak rád zapařím jak zamlada když nelije, vezmu SOFAD triko a naladím se na tu wave of nostalgia. A už v první řadě být nemusím.
Takže opakuji, máš v mnohém pravdu, Tvůj postoj je úplně srozumitelný, já v Blavě teď taky sebou nemlátil a říkal si, radši více poslouchat a hlavně nenastydnout z toho deště, jen mám jiný náhled třeba na to zpívání u Home, EC apod. To by se dalo pěkně v klidu probírat u piva
M100480 142 25. květen 2017 o 10:58
To Ota: Blava, organizace katastrofa, pivi jsem si dal v minipivoraru Komin (a chutnalo) cca 1000 m od stadionu
BTW moc zdravim pana Jilka jestli tu cte a diky ze jsem ho mohl pozdravit, je to persona mezi komentatory i bez vztahu k DM, jeho Tour de France je suprova
M100480 143 25. květen 2017 o 10:59
to Ota a Harry74 - ja byl 115 sesta rada, takze ten falesny blbec jsem byl ja, takze omluva velmi a velmi a velmi
warťas 144 25. květen 2017 o 11:00
to DanPM: Přesně takhle to mám už poslední 3 tour ... V černé teda jdu, ale nemám potřebu se prezentovat jako ten nejvíc, nejtvrdší depešák ever .. Sama vím, co cítím a je mi jedno jak to je nebo není prezentováno pro okolí. Prioritou jsou pro mě děti, nadruhou stranu miluju jejich vyrůstání na DM a jejich dotazy každé 4 roky, kdy už teda na ten koncert můžou se mnou ... Protože je to nefér že já jedu a oni ne ... Letos jsem se bohužel nedostala zatím na žádný ..
to M100480: Zaregistrovala jsem tady nabídku ohledně Drážďan ... Máš ode mě zprávu ve schránce ... Kdyby náhodou ...
gabelogan69 145 25. květen 2017 o 11:04
Koncert z hlediska kapely parádní, Dave má super formu, setlist vynikající.. Atmosféra v mém sektoru pod podiem byla dobrá, zpívalo se (nemůžu mluvit:), skákalo, tleskalo.. ale i mně celkově ten stadion oproti předchozím turné přišel nějaký mrtvý.. až mi bylo trapně, když Dave vyzýval ke zpěvu a ono skoro nic… Doufám, že si v zimní části napravíme reputaci Chtěl bych poděkovat partě děvčat ze Sokolova a okolí, která mě vzala mezi sebe (Pavel:)
M100480 146 25. květen 2017 o 11:05
to warťas: odpovězeno i s kontaktem, už by jsme byli tři, takže ještě jednoho a je auto plné
Herrer 147 25. květen 2017 o 11:06
Famózní večírek! Kapele není absolutně co vytknout. Dave i Mart ve fantastické formě, až se tomu ani nechce věřit. K tomu pohoda mezi fans… Paráda, paráda. Skvělý koncert, skvělý pokec s přáteli. Díky, DM, jste věční!
Ota 148 25. květen 2017 o 11:08
M100480: v poho, nic falesneho slyset nebylo . A kdyby tak ok. Ja sam sebe slysim jen u Somebody a Home. Coz je ovsem hrozny zazitek. Vzdy pak automaticky uberu na hlasitosti:).
Stalker242 149 25. květen 2017 o 11:10
sakra, Lidovky sa s tym teda neparali ... http://www.lidovky.cz/depeche-mode-praha-recenze-099-/kultura.aspx?c=A170525_012352_ln_kultura_bez
ide vsak vzdy o to, ako si to kto uzije! A co taki novinari mozu uz vediet ....
Ota 150 25. květen 2017 o 11:16
Herri krásně jsi to napsal. Jo a teď mi švára připomněl ještě jeden detail. To dojetí v očích Dejva na konci koncertu. Také mnohem výraznější než dosud jinde. Myslím, že oni si po koncertě řekli “Prague is always great”. A po tom nezdařeném popěvku z toho udělal dobrou a přátelskou prču. Btw, přišlo mi, že když popěvek začínal u publika tak to postupně převzal celý stadion. Ale letos to rozjížděl sám Martin a vznikl chaos u paniců. Proto možná ten fail.
My spirit 151 25. květen 2017 o 11:20
Včerejší koncert byl fakt top! Ale jak už tady někdo říkal, publikum- hlavně při novějších písních bylo strašně chladný :(. Připadala jsem si jak největší outsider, když jsem jako jediná zpívala při Going Backwards, So Much Love, Cover Me a Poison Hearth text mimo refrén. Při peckách jako PJ, EC, IFY, WIMS, ETS, NLMDA se to zase rozproudilo, ale tohle mě trochu mrzelo. Vypadá to, že někteří se zasekli před Exciterem a odmítají “postoupit dál”.
Mimochodem…měl jste někdo z vás před sebou taky “tvrdý y”, který jenom čučeli, párkrát zamávali pří NLMDA a ještě si v průběhu koncertu zapálii?
M100480 152 25. květen 2017 o 11:22
to Ota: díky a hlavně že jste vstali, tak jsme mohli i my a nebáli se prudičů a zejména taky, že za námi tím pádem nebyla třeba osmiletá holčička jak tu kdosi psal. To bych ji snad dal sám na ramena ať vidí ...
Ota 154 25. květen 2017 o 11:26
My spirit: sorry jako, ale to je přeci na každé tour, že majorita zná jen starší pecky a nové album jen skalní fans. U SOTU a DELTY to bylo ješte horší. Letos znali aspon Revoluci.
Herrer 155 25. květen 2017 o 11:28
Oto, velký souhlas se stěračema… Nemám rád, když některým stěrače stírají už od začátku, hodně to kazí efekt. Tentokrát se to prakticky nedělo a Praha si moc hezky počkala…
My spirit 156 25. květen 2017 o 11:30
Oto: já byla přece jenom včera poprvé, bohužel, a očekávala jsem prostě něco víc. Nemění to nic na tom, že jsem si to nesmírně užila a řvala tam lidem do uší, ale prostě tohle člověka mrzí.
M100480 157 25. květen 2017 o 11:37
To Ota a i Herrer a hlavně organizátorům Bratislava busu: ty “stěrače” mi připoměli náš fanbus na Bratislava koncert, jak nešel stěrač a bylo i potřeba přepnout na topení v buse. Vůbec nevadí, právě naopak tímto chci MOC PODĚKOVAT za organizování celého zájezdu na koncert a i za to že jsme busem mohli být až úplně před stadionem.
Vážně díky všem, co se o to starali.
Lex Barker 158 25. květen 2017 o 11:44
Více než to, že mainstreem zpívá a paří vždy jen na nejznámější“rádiové” věci mě překvapí, že týpci, vypadající jako totálně skalní( účes, oblečení, věk) mezi 40-50 léty kolikrát leží úplně našrot, navalení jak dynama, nejčastěji pod nohama lidem( okopaní, špinaví). To neunesli velikost okamžiku ? Celková cena koncertu- lístek, cestování, jídlo kalba je určitě stojí docela peněz a pak to prospí ? To probuzení po koncertě, že vše promrhali musí být hrozné )
Ota 159 25. květen 2017 o 11:55
My spirit: jo, to Ti rozumim. My vsichni tady jsme si tim prosli. Rikas si jak je mozne, ze to ostatni neznaji a pritom Tebou to clouma a nuti zpivat a tancit. Bylo tady uz milionkrat napsano po vsech prazskych koncertech, jak vetsina jde na koncert DM, protoze je z toho kultovni znacka a oni chteji byt pri tom, ale znaji jen par hitu. Na druhou stranu plati take to, ze diky nim je plny fotbalovy stadion a diky tomu maji DM velky duvod pokracovat…
1988 160 25. květen 2017 o 12:03
Dobré ráno.
Pouze krátce:
Plus, že jsem opět viděl své koně a nakonec SL jsem bral tak,jakej je. Hero pecka!!!!
Mínus, že mě začíná čím víc drtit natáčení na telefony, protože z 10 lidi točí osm a tleská jeden.
Zvuj jako vždy v edenu průměr, něco super, něco zadunělo.
Atmosféra , no žádná bouře, fakt nejklidnější sešlost na dm kterou jsem kdy viděl.
Jinak jsem rád, že jsem byl,viděl, ale že bych dnes nedýchal a všem říkal že jsem tam byl, to zase ne. Prostě klídeček,pohoda,relax
DM díky!!
Ota 161 25. květen 2017 o 12:11
1988: Ty se mas, ze vstavas v poledne . Jinak ve stredu jedu do Kodane, pak Dresden a pak Roma. Ale uz ted vim, ze Praha byla TOP!
1988 162 25. květen 2017 o 12:27
Ota:
Tak to máš místo dovolené. Myslím, že budeš mít milijardu fotek
kosíno 163 25. květen 2017 o 12:36
Já musím říct, že v sektoru 124 se lidi dobře bavili, tancovalo se na schodech… Já sám jsem zpíval u všech písní, půlku koncertu mě sice zlobil močový měchýř, ale vydržel jsem, abych o nic nepřišel, moc jsem jsi užil pecky ze Spirit, SOTU i klasické hity jako EC nebo Stripped, odskočil jsem si až při ETS, ale stejně jsem byl zpátky na tribuně na její větší část. To, že někdo čuměl jako puk, natáčel na mobil nebo nezpíval je samozřejmě jeho problém, ale celkově si myslím, že atmosféra byla k tomu perfektnímu koncertu důstojná.
harry74 164 25. květen 2017 o 12:39
Tak jsem shlidnul ze 2 videa na YT od tech radoby filmaru ze vcerejska a musim rict ze jsem v soku!!! I pod stage drzi kazda kunda(pardon)mobil v ruce!!!To se pak nemuzem divit,ze to byla slabota!!!Okamzite zakaz mobilu na vsechny koncerty,protoze to pry neni jen na Depeche mode,ale uz vsude!!!Uz se tam divat nebudu,abych tu zdegerenovanou dobu jeste nepodporoval!!!!Techto lidi je mne fakt lito!!No nic,ja sice nemam v mobilu nic,ale zato me boli v krku,ruce i nohy!A jsem zato rad!!Ja si to na rozdil od nich uzil!!!
cessna 165 25. květen 2017 o 12:39
Četli jste recenzi na Lidovky.cz?
http://www.lidovky.cz/depeche-mode-praha-recenze-099-/kultura.aspx?c=A170525_012352_ln_kultura_bez
Článek mě rozlítil a rožhavil do běla. Mám chuť autorovi napsat něco hodně nelichotivého. Přinejmenším to, že klame lidi a z jeho recenze je zřejmé, že je buď slepý a nebo tam nebyl. Doporučuji mu pod článek něco napsat, alespoň uvidí, jak moc skalní jsou fanoušci Depeche Mode.
Koncert byl skvělý, byla jsem spokojená a pořádně jsem si to užila, i když jsem toho prakticky moc neviděla (předemnou stála zeď asi pěti vysokých vazounů ). Ještě že tam byly ty plazmy
fanda 166 25. květen 2017 o 12:46
No v těch lidovkách se to čte se skřípěním zubů, ale je to prostě pohled, možná nezaujatého pozorovatele. Vždycky vítám odlišný pohled a jiný názor.Když to porovnáme s našimi pocity skalních fanoušků, tak pravda bude někde uprostřed. Koncert DM už není ortodoxní černo černá mše a fanatický zážitek rovnající se božskému, ale je to prostě zábava pro široké publikum, které bohužel, chce být baveno.
.
1988 167 25. květen 2017 o 12:51
Ces:
Četl jsem ale je to jen názor a to co napsal tak z 80% souhlasím.
Především se trefil že černá oslava to už prostě není, já tam viděl stovky lidí v modrých kaťátech a červeném,modrém, zeleném triku a bylo mě to jedno,což má opět pravdu, že v 88 by to bylo nemyslitelné a další věci, co píše, tak prostě jsem viděl stejně.
Naprosto v poho názor a jen proto,že jde o dm tak nebudu za každou cenu jen hladit, ale chci i trošku pohlavkovat prostě je to jen názor.
1988 169 25. květen 2017 o 12:54
Byla doba, že fotoaparát mohl být první tři písně, kdo překročil, tak Axlík Rosů skočil, dal pěstí a zpíval dál
harry74 170 25. květen 2017 o 12:59
To cessna: recenze k publiku je trefna,ke kapele mimo misu!!!Muj nazor.
Acheron 171 25. květen 2017 o 13:00
Ještě bych se teda chtěl ohradit proti poměrně blbému názoru, že věk a děti jsou nějakým vysvětlením toho, že si koupím lístek FOS, nacpu se pod podium a pak koukám a nechci si to užít tancováním a zpíváním, protože mi prostě už není dvacet a nejsem skalní fanda s kostkou na hlavně. Co to je proboha za kravinu a blbou sebeomluvu? Pokud si chci koncert vychutnat tím, že stojím a koukám nebo nahrávám na mobil, abych se mohl doma chlubit návětšvám nebo kamarádům v hospoděm, tak mám jít před zvukaře nebo na sezení a necpát se pod podium. Já mám děti tři, nejsem taky už nejmladší a stejně jako další si kupuju lístky pod podium, abych si s kapelou zapařil a zazpíval. Myslím, že na tomhle není nic k nepochopení!
Acheron 172 25. květen 2017 o 13:01
Jo a to nejsem skalní fanda, DM nejsou můj život a nemám kostku na hlavě, kdyby to chtěl náhodou někdo vytahovat :D
Koukola Petr 173 25. květen 2017 o 13:05
Zdravím všechny, byl jsem na DM po šesté a za sebe můžu říct, že chlapci zrají jako víno, čím starší, tím lepší. Poprvé jsem byli celá rodina, moje všechny holky si to užili hrozně moc, takže super,super…
1988 174 25. květen 2017 o 13:07
Hele čtu ti recenzi asi 3x a fakt tam není něco, co by mě pohoršovalo…
Lex Barker 175 25. květen 2017 o 13:12
Stejný recenzent před časem taky “sepsul” album Spirit, nemám nic proti objektívním a s nadhledem vedeným recenzím, ale tento mi příjde, že DM nikdy nemusel, je docela zaujatý a že jede na úplně jiné vlně. Ostatní recenze na novinkách, idnes či musicserver jsou mnohem vyváženější a nepsali je devotees.
Herrer 176 25. květen 2017 o 13:14
Lexi, naprostý souhlas. Z toho typka negace úplně sala. Takoví mají hotovo už před akcí...
Sydney 177 25. květen 2017 o 13:15
Přátelé, to jsou teda diskuse a já se do ní ani pouštět nechci, jen pár slov. Je mi téměř 52 let, byl to můj asi 30 koncert, poslouchám je 35 let a nerozumím tomu, co všechno tady řešíte. Skalní, neskalní, pravověrní apod. Hlavní je koncert si užít bez ohledu na ostatní. Nemám ke včerejšku jedinou výtku, krom toho, že se hrálo za světla, bylo mi ctí být s vámi a hlavně s DM na koncertě. Strašně si vážím, že DM ještě vůbec hrají a vystupují a ať si natáčejí a hrají na koncertech co chtějí. Hlavní je, že jsme u toho a pro mne je nejdůležitější, že jsou u toho i dvě depešandy, které jsem vychoval . Praha byla lepší než Blava, stejná jako Stockholm, Ještě mě čeká Milán a New York a pak snad zimní turné. Všechny zdravím a užívejte Depeche
warťas 178 25. květen 2017 o 13:16
Acheron: na koncertech (nejen DM) miluju právě to, že je v ten moment úplně jedno kolik mi je a že jsem máma od dětí .. Je mi znovu 20, pařím, křičím, pištím, nefotím (byť fotografování je můj druhý job), ale “jen” užívám. A takhle to už funguje 20 let, zapomenout na věk a veškerý stresy a problémy každodenního života.
Mobily se bohužel asi zakázat nedají, ale je to děsná pruda. Mě to vytáčí do nepříčetna, nedokážu si představit, jak to musí vadit interpertům.
Sydney 179 25. květen 2017 o 13:18
A ještě jeden dotaz. Chystá se někdo prosím Vás do Londýna ? Já koupil, zaplatil na oficiálním britském Ticketmasteru lístky pro dcery a vůbec mi zatím nedošli. Psali mi, že dojdou těsně před koncertem a už jsem mírně nervózní, za týden se letí. Nemůžu se na Ticketmaster ani domailovat, dovolat, lístky níkde a on-line se stáhnout nedají. Má s tím někdo zkušenosti ? Díky.
Herrer 180 25. květen 2017 o 13:23
harry: No vidíš, já mám v mobilu asi deset fotek a jedno 30 s video a ruce mě bolí taky a hlasem bych taky zdi nebořil Netřeba být takhle negativní. Digitální zapalovače byly vlastně dost fajn
dani garcia 181 25. květen 2017 o 13:26
No nezlobte se na mně, ale souhlasit s recenzí toho blázna z Lidovek…...to nemyslíte vážně....Black celebration jako v roce 1988 už to nebude nikdy…..logisch…...ale přirovnat Davea jako sňatkového podvodníka z béčkového westernu (nebo jak to ten debil napsal)
to je vrchol…....radši už nic nečtu…..jsem vytočený do běla…....
cessna 182 25. květen 2017 o 13:27
Mě moc objektivní ta recenze nepřijde. Asi to beru z jiného pohledu.
1) Bylo tam hodně mladých lidí, rozhodně DM nejsou kapela bez mladých fans. Razantně odmítám, že je to kapela pro staré.
2) Výkon kapely mi přišel skvělý. Nevím co by autor chtěl? Aby se skupina před náma rozkrájela? Dave předváděl opět “psí kusy”.
3) Kultovnost asi hodnotím z jiného pohledu než vy. Já nezažila éru 80. a 90 let. Nicméně bych těžko hledala kapelu, která má takový fanklub a kde se takhle dodržuje dress code. I když zde byli lidi oblečení “barevně” převažovala pořád černá. Koncerty z 80-90 let se prostě nedají srovnávat s dneškem…pokud to děláte srovnáváte nesrovnatelné.
Souhlasím že publikum se zrovna moc nevycajchnovalo, ale pokud bych to měla porovnat s koncerty jiných kapel…byli jsme na tom ještě dobře…
fanda 183 25. květen 2017 o 13:30
Jasně, kdyby v 93 někdo přišel na letnou na Depešáky k modrých kraťasech a v zeleným tričku, tak je za ubožáka, depešáckýho analfabeta a úplnýho neznaboha. Prostě doba je jiná, my jsme jiný, depešáci jsou jiní a pochopitelně je neortodoxní atmosféra i daň za obrovský byznys, který z depešáků je. Kdyby byl koncert pro 5 000 depeš lidiček, tak věřím, že to bude depešácký kotlík jako kráva. Ve 30 tisícovém davu se to prostě rozplyne.
Přál bych vám vidět to oteklý selátko přede mnou. Dřepěl, žral, chlastal, ani jednou nezatleskal a depešáci, bavte mě. Tak jsme mu aspoň klepali cigára za výstřih. Zážitek ale skvělej, mě se koncert líbil i s přihlédnutím k tomu, co už není jak bývalo.
cessna 184 25. květen 2017 o 13:33
Lex Barker a Herrer: Přesně, taky mi z toho sálá zaujatost.
Byl tam se mnou i můj přítel, který může mít objektivnější pohled než já, protože DM zas tak často neposlouchá a i jemu přišla ta recenze úplně mimo…
harry74 185 25. květen 2017 o 13:36
Herrer: Ano,vytahnul jsem DM panice(teda pannu) svagrovou a tohle mela povoleno.Max 10 fotek a jedno kratky video!Jinak pujde mobil na opravu! Proti tomu nic nemam,ale co se tam dnes deje,to je hruza!!!Za sebe rikam,jestli to bude pokracovat,tak s koncertama koncim!
Herrer 186 25. květen 2017 o 13:38
Tvl, tohle nepochopím. Co jste, vy kritici, jako čekail? Byli jste tam vůbec? Já teda viděl devět z deseti lidí v černém i když teda řetězy, kladiva a kostky neměli, ale to beru rozhodně spíš jako pozitivum. Do prdele, doba je jinde a čekat nějaký retro, to můžou asi fakt jen ti, co mají plnou hubu keců, že Spirit není dost elektronický nebo dost “depeš”. Já viděl kolem sebe kvanta super naladěných lidí a rozhodně to nebyla ani žádná geronto show. Objektivně můžu říct, že ta recenze v Lidovkách, je sračka
Herrer 189 25. květen 2017 o 13:57
Manželka když mě viděla, jak se tvářím po probuzení, říká s úsměvem jen “vidím, že to bylo super” Škoda, že není DM pozitivní, ale videa z YouTube si se mnou ráda přetrpěla
1988 190 25. květen 2017 o 14:01
Ces:
Jak říkám, je to jen názor, nic víc…
To co pak píšeš tak právě přirovnáváš k jiným kapelám, ale ten mudrc píše o dm.
S hraním tak nějak s tebou souhlas, ale je fakt, že někdy to duc duc bylo strašný, ale je to právě pruser eden a to vždy a při každém koncertu a záleží, kde jsi a jestli mudrc byl na blbém místě, tak proto o zvuku a celkovém projevu psal takto.
Je to žvást, nic důležité k tématu jedeme dál
1988 192 25. květen 2017 o 14:05
Dani:
Vem to s úsměvem, vytoč se při čtení Ku..Komárkove, to je recenze k nasraní, ale tohle ne navíc David fakt vypadá jak sňatkovej podvodník když ho vidím na některých nových fotkách
Lex Barker 193 25. květen 2017 o 14:15
Nepřipadá mi od recenzenta moc profesionální při hudební recenzi z koncertu hodnotit vzhled učinkujících, navíc docela dehonestujícím způsobem, sám by byl rád kdyby v 55 vypadal alespoň přibližně dobře jak Dave.
cessna 194 25. květen 2017 o 14:17
1988 - No jo… v tom se asi neshodnem. Já taky píšu o DM, ale když někdo tvrdí, jak je něco špatný tak mě zajímá, kde bere to měřítko, podle kterého tak soudí. Proto to přirovnání. Ok, končím, řekla jsem svý.
Kri 195 25. květen 2017 o 14:17
Stála jsem ve druhé řadě u catwolku před Davem.. úžasný jako vždy, ty emoce, ta atmosféra, mi jsme zpívali, fandili, prostě zážitek…připadá mi, že jsou čím dál tím lepší - Dave zazpíval snad všechno, hlas prostě úžasnej…komik taky.. jediný co bylo šílený druhá předskupina, to jsem myslela že mi vybuchne mozek…no, teď mám zážitek zase na xx měsíců, a doufám, že budou ještě dlouho zpívat, abych tam mohla vzít mojí dceru - aktuálně 5 let
Kri 196 25. květen 2017 o 14:20
Stála jsem ve druhé řadě u catwolku před Davem.. úžasný jako vždy, ty emoce, ta atmosféra, mi jsme zpívali, fandili, prostě zážitek…připadá mi, že jsou čím dál tím lepší - Dave zazpíval snad všechno, hlas prostě úžasnej…komik taky.. jediný co bylo šílený druhá předskupina, to jsem myslela že mi vybuchne mozek…no, teď mám zážitek zase na xx měsíců, a doufám, že budou ještě dlouho zpívat, abych tam mohla vzít mojí dceru - aktuálně 5 let
Kri 197 25. květen 2017 o 14:22
jo, a i když mi za rok bude 40:) tak jsem spala v tričku s DM, prostě prožívám co je a je mi jedno, kdo co říká..
Ota 198 25. květen 2017 o 14:24
Jo, nenechte si kazit skvělý koncert jednou trapnou recenzí. Mimochodem jsem četl recenze na novinkach, idnes a ireportu. Vsechny vicemene velmi pozitivni.
terezavra 200 25. květen 2017 o 15:41
Nedá mi to a musím napsat také pár svých dojmů. Okolo sebe bohužel nemám žádné nadšené fanoušky a rodinu a kamarády už ty moje nadšené výlevy nebaví :D
Patřím k mladším Depešákům. Tohle byl můj 5. koncert (1x Sotu,2x Delta a 2x Spirit). Budiž mi omluvou, že jsem se narodila stejně jako album Violator ) Trochu mě mrzí, že jsem nemohla zažít tu pravou depešáckou dobu, jak o ní tady dost často píšete .. ale opravdu jen trochu. Co jsem slyšela a přečetla si, tak byl stejně velký problém se na první koncert vůbec dostat a na mnoho lidí se se vstupenkama vůbec nedostalo.
Letos poprvé jsem si dala dva koncerty hned po sobě. Bratislavu a Prahu a tak se nabízí srovnání a z toho mi Praha vychází, jako jasný vítěz. Bála jsem se Edenu a denního světla, ale včerejší koncert byl neskutečný a byl důkazem, že to jde i tam! Za mě to byl jejich nejlepší koncert, na kterém jsem byla. Atmosféra z mého místa skvěla. Přišlo mi, že i Dave to tak vnímá. Nevím, je to asi fakt hodně subjektivní. Ale třeba u takové Poison heart jsem slyšela pořádný chorál a i Dave vypadal nadšený, že to lidi znají a přitom je to novinka. V Bratislavě byla o dost slabší. Naopak EC mi přišla zase lépe na konci zazpívaná v Blavě, ale Home vyšla líp v Praze. Závěrečný potlesk byl taky mnohem výraznější v Praze. V Blavě se to hned utlo, rozsvítili se světla a lidi utíkali domů. Ale to bylo nejspíš tím deštěm.
K těm mobilům a foťákům - jsem sice z té “mobilní” generace, ale taky už nenatáčím. Přišla jsem na to, že na ty videa stejně pak doma nekoukám a opět okolí to moc nezajímá, protože DM nijak nežerou :D :D Ale zase mi to přišlo horší v Blavě, tam se při úvodní Going zvedla vlna mobilů a nešlo skoro vidět!
A k té fanouškovské základně - určitě to není tak jako kdysi, ale pořád je to ohromné. Navštěvuju hodně koncertů a nikde jsem nezažila tak oddanou fanouškovskou základnu. Žádné jiné fanoušky není v den koncertu tak vidět, jako Depešáky a to už včera ráno v Ostravě, v Olomouci .. jako vím, že se to nedá moc srovnávat, ale když jsem šla na U2, Coldplay, Muse, The Cure tak to nikdy nebylo tak vidět a hlavně je tam pár skalních, kteří zpívají a pak většina publika se chytá jen na největší hity. To u DM neznám.
Na závěr - Doufám, že budu mít ještě pár příležitostí zažít podobný večer, jako včera. Bylo to neskutečné. Klobouk dolů před kapelou, která umí po 30 letech pořád vydávat alba, která mají sílu a váhu (SoTu, Detlu a Spirit považuju za výborná alba). A hlavně je to pořád baví nebo aspoň u toho vypadají, že je to baví. Dejte pokoj 27 let hrát Enjoy the silence a pořád se u toho smát a vydávat ze sebe maximum. To narážím na the Cure, u kterých bylo podle mě znát, že ty své “povinné songy” už hrajou jen z nutnosti.
Už v polovině koncertu jsem si říkala, že je to neskutečné a recenze to musí 100% vychválit, když bratislavský tisk byl tak nadšený a tohle bylo ještě lepší, ale asi jsme tady víc rozmlsaní.
Omlouvám se .. trochu se mi to natáhlo, ale jsem plná dojmů. A díky DM fanoušci!! Osobně Vás sice neznám (nejsem moc společenský typ), ale před koncerty vždycky nadšeně poslouchám Vaše vyprávění a historky z dřívějších dob!
T.R 77 201 25. květen 2017 o 15:59
Koncert se myslím hodně povedl,akorát to světlo poněkud degradovalo celkový pocit,stejně jako mobilisté a pivní skauti,ktěří si místo potlesku,zpěvu,tance,oslav kapely raději zajdou na 10.v kelímku za pul kila.
Jel jsem z Opavy skoro 400 km ale rozhodně to za to stálo a klobouček dolu před kapelou a hlavně Gahanem,který je i v 55 letech neskutečný.BRAVO.
Jinak mě hodně mile překvapil Heroes.
1988 203 25. květen 2017 o 16:06
Dost lidí na Hero mělo řeči a doat tvrdou kritiku, já to hodnotí na 1* a to už jsem psal po prvním koncertu .
Herrer 204 25. květen 2017 o 16:06
Stane se ze mě dnes asi recenzent příspěvků... Milé ash.vra ode mě jasných 10/10
1988 205 25. květen 2017 o 16:12
Tedka na Nově říkali, že dm včera zahráli polovinu koncertu z nové desky ( to znamená celou)
DanPM 206 25. květen 2017 o 16:25
To Acheron: Počítám, že Tvůj komentář je reakcí na můj. No asi bych jen tak nedokázal říci, že něčí názor je blbý, když je jiný než ten Tvůj. Nevím podle čeho si myslíš, že pro toho, kdo si koupí FOS, je povinnost např. zpívat a pokud nezpívá, tak tam nemá co dělat a neužívá si koncert. Jestli je pro Tebe návštěva koncertu spojená vždy s tím, že zpíváš všechny písně, tak zpívej. Nikdo Ti v tom nebrání. Na druhou stranu, ale neposílej ty, co nezpívají pryč. Jinak si nepochopil tu moji poznámku o věku. To není jen o dětech a věku, ale o tom, že člověk dospěl a prostě nebudu stát před stadioném 8 hodin před koncertem a hodiny skandovat Depeche Depeche a hystericky křičet kdykoliv okolo projde bedňák od Depeche Mode. Počítám, že 50-letá fanynka taky už nechodí pištět pod okna hotelu a nehází své spodní prádlo na podium. To ale neznamená, že má DM méně ráda než když byla mladší. No a co se týká Tvé poznámky, jak se někdo pak chlubí návštěvám nebo v hospodě, že byl na koncertu DM, tak asi žiju ve špatném městě. Neznám žádnou hospodu, kde bych návštěvou koncertu DM vzbudil nějaké obdivné reakce. DM poslouchám jen kvůli sobě, ne kvůli okolí. Ono taky 99,9% běžného okolí ani skoro netuší, že DM vůbec ještě hrají a existují, případně mladší generace ani neví, kdo to DM vlastně je. Pár písniček znají z rádia aniž by tušili, kdo to vlastně hraje. A to je prostě realita. každá dekáda rodí své idoly a jejich fanoušky. A ti nemládnou. Ve spoustě míst už DM nehrají před kotlem, ale jen před sedícími lidmi. Jako v divadle. Pak budeš ještě rád vzpomínat na jednoho fanouška, který si ve FOS jen drze tancuje a skoro vůbec nezpívá.
fanda 207 25. květen 2017 o 16:35
Ted mi psal kamarád, který je občasný posluchač DM a včera byl na DM. je to objektivní pozorovatel. Cituji. Výkon kapely skvělý. Gahan a jeho pohybové schopnosti, včetně zpěvu, jedinečné. Obrovská energie sršící z podia směrem k publiku. Hudební zážitek perfektní. Publikum a atmosféra ??? Poslední koncert Black Sabath, by si s ní mohl směle vytřít anál. Konec citace.
1988 208 25. květen 2017 o 16:42
Dan:
Taky dobrej názor a někdy mám raději trošku zdravé kritiky, než samé chlácholání a lezení do zadku, jak ten a ten to napsal úžasně
Prostě když je někde něco super, snažím se tam najít malinko záporných věcí a třeba i proto, a bych je mohl příště odstranit, samo jestli jsem toho schopen. Tím, že koncert při světle ztrácí svou sílu nedokážu odstranit a opravdu se hrát v tmě, tak to má jiné grády, tak to znamená, že nebudu šťastný jen zato že vůbec ještě hrajou a ať si toho vážím, takovej žvást…a proto řeknu, bylo to fajn, ale v tmě by to bylo mega fajn
Jinak jak píše Dan, tak můj….... Je velký fanda kapely…......a přijde, sedne, dá si piva, buřty,brouká si písně a v klidu zatleská. O kapele ví více než celá hala, od prvního singlu, setkání atd atd.a jak se říká, má všechny u pr a jen on sám ví, že tam není větší fanda prostě i tak může vypadat fanoušek nějaké kapely. Tak tak
tomin101 209 25. květen 2017 o 16:45
Ma reakce na clanek na lidovkach: Dobry den preji. Dovolte mi vyjadrit svuj nazor k clanku recenze koncertu Depeche Mode, ktery sepsal redaktor Ondrej Bezr. Strucne receno hodnotim tento clanek za velice neprofesionalni a neobjektivni. Z recenze jsem se nedozvedel temer nic o kvalite vykonu kapely, ale pouze o nazorech pana redaktora, ktere me uprimne zvedly ze zidle. Ocekavam priste profesionalnejsi pristup k recenzovani koncertu, nez jen ubohy vylev nazoru redaktora, ktere nikoho nezajimaji. Dekuji za pozornost, (podpis)
1988 210 25. květen 2017 o 16:49
Fanda:
A zase názor, a já to beru tak, že člověk, nezaujatý, třeba zase neodhadne, co je dobrý a co špatný já jit na nějakou metalovou kapelu tak mohu říct že to byl nářez a sto ultra fandů mě řekne, že jsem trouba protože to bylo slabé
Hele ale že se tu řeší bobky a proto! bylo to skvělé!!!! A vždy stejně jako vše to mohlo bejt ještě lepší
Ota 211 25. květen 2017 o 16:56
Ash.vra: ja se uz vracel z vojny kdyz si se spolu s Violatorem klubala na svet, ale nazor mas stejny jako bys byla muj DM vrstevnik a usudek o vcerejsim koncertu jako bys vymetala velke koncerty pravidelne. Jako Herrer davam 10/10.
Fanda: Ja na poslednim koncertu Black Sabath nebyl, protoze jsem na nich a Ozzym s predkapelou Korn, byl pred X lety v O2 a to fakt neslo. Ozzy byl jak retardovany zoufalec a velka cast publika umasteny manicky, ktere hulily a chlastali v hledisti haly jako by byli ve IV cenovy na nadrazi. Ja jim tu jejich subkulturu vubec neberu, ale kritika od nich je jako by mi Etiopan rikal, ze jim sushi ze spatne japonske keramiky.
Herrer 212 25. květen 2017 o 16:56
To lezení do zadku bylo na mě, pane 1988? hlavně opatrně, abych na vás neposlal PČR…
Melete dlouhodobě strašné, ale opravdu strašné bláboly Jenom Vy jste tak výtečný řečník, že si ne v jednom příspěvku, ale dokonce v jedné větě, dokážete popřít, to co jste před pár vteřinami napsal. To svede málokdo. Kdyby byla hodnocena performance diskutérů na základě internetových příspěvků, byl byste pro diskusní fóra tím, čím byl Edward D. Wood, Jr. pro svět filmu
Herrer 213 25. květen 2017 o 16:58
Ať žije chlácholání! :-D Ano, kontrolo pravopisu, rozhodně to chci takhle napsat
1988 214 25. květen 2017 o 17:12
To bylo mířeno na mudrce co psal články, tak tím bych bral naší komunikaci za uzavřenou, protože reagovat na vás, tak mě bouchne fon v ruce díky
1988 215 25. květen 2017 o 17:14
Nikdo zde na nikoho nic nepíše, nikdo nikomu neříká nic špatného, tak se toho prosím drž také. Prudků zde bylo dříve dost….
1984 218 25. květen 2017 o 18:28
Na idnesu vyšla recenze, kde autor dal koncertu pěkných 85%. idnes Měl by si jí přečíst hlavně autor z lidovek a nad sebou resp. svou prací se trochu zamyslet.
Dnešní doba mobilů bohužel kazí celkový dojem z koncertů (všeobecně). Dostáváme se do stádia, kdy právě probíhající okamžik si řádně neužijeme na úkor focení a natáčení na mobily. Jsme jak Japonci, kteří stále fotí a až doma podle fotek zjistí, kde byli a jaké krásy viděli.
Osobně DM poslouchám od r.1984, ale nikdy jsem se nenaučil nějaký text a to jakékoli písně. Nejsem tak schopen zpívat s publikem a myslím, že nás bude takových nemalá skupina. Z toho pramení i zdání, že je publikum “chladné”.
Osobně jsem si koncert velmi užil a souhlasím s autorem z Idnesu, že jediné co jde koncertu vytknout je, že valná část byla za denního světla.
fanda 220 25. květen 2017 o 18:43
Ve mě vyvolává hudba Depeche Mode obrovské emoce a tyto emoce ve mě vyvolávají touhu pohybu, o to více, když ji vidím a slyším živě. Proto ze svého sobecky, subjektivního náhledu myslím a doufám, že to tak musí mít každý. Je tudíž pro mě až nepřijatelné, že někdo na koncertě sedí a popíjí pivko. V tomhle nějak neumím respektovat názor druhého. V dospívání jsem asi depešáky hodně lidem nutil a nechápal, že to nežerou jako já. To ve mě asi nějak zůstalo. Jaký se vám zdál zvuk ?? Mě docela v pohodě, až na nějaký produnění. Ta předkapela mi teda trhala uši. Joooooooooooo byla sranda zhora sledovat nekonečnou frontu na pivo u stánku na place a o pár kroků dál bylo asi deset stolů s pípami, které byly úplně prázdné.
fanda 221 25. květen 2017 o 18:53
Vyjádřeno procentuálně, dal bych také 75%. 95% kapela a publikum bylo slabší. Zvýšil bych, kdyby publikum odzpívalo pořádně konce Home a Revolution. Před příchodem DM by neuškodilo trocha skandování Depeche Mode,,,,,,,, Pochopitelně denní světlo je špatně, ale za to nikdo z kapely, ani publika nemůže.
kosíno 222 25. květen 2017 o 19:11
K tomu sténání na denním světlem mám je to, že podle mě projekce vynikly jak měly i z toho důvodu, že bylo takové polo zataženo a nesvítilo ostré slunce, tudíž mě to světlo nerušilo, ačkoliv je jasné, že pro koncert je vhodná tma.
daveinmyhead 223 25. květen 2017 o 19:14
Tak já jsem jako první četla recenzi na Novinky.cz ,ale musím říct,že po tomto jsem se lámala v pase (a to jsem na kritiku Gahana velice citlivá). Ale tohle mi přišlo fakt vtipný.
Depeche Mode ve středu v Praze zahráli už podesáté, poprvé to přitom bylo už před 29 lety. Léta už se na gentlemanech z Basildonu viditelně podepisují, ale jako by jim s přibývajícími vráskami rostlo charisma. Těžko říct, jak to ten Dave Gahan dělá. S vizáží bodrého prodejce ojetých volkswagenů odněkud z předměstí Mnichova předvádí na pódiu v několika variacích slavnou pantomimickou etudu Slepice mima Jaroslava Čejky, ale přesto na něj člověk zírá a říká si, jaký je to borec.
fanda 224 25. květen 2017 o 19:45
To jsem se taky hodně zasmál. Gahan, ať udělá cokoliv, tak jeho charisma je natolik silné, že to bude vypadat dobře. Jo takovej Gahan je jen jeden.
daveinmyhead 225 25. květen 2017 o 20:07
fanda : přesně tak !
jinak ta recenze mi přišla celkově trefná. Byla jsem v Blavě ve FOS a v Praze na tribuně ,ale nemůžu říct,co bylo lepší.Blava měla svoje kouzlo ,bylo to taky deštěm a Praha byla taky perfektní.Strašně jsem se bála světla,ale zase tak moc mi to nakonec nevadilo.Zajímalo by mě,jak to působí na kapelu,si říkám,jestli to pro ně nakonec není lepší,když aspoň vidí pro koho hrají
Federman 226 25. květen 2017 o 20:08
Vcera jsem opet poznaval kapelu. Poznaval stare hity i nove pisne, ktere maji pocencial zaradit se jednoho mezi elitni. Myslim, ze vcera predvedla kapela heroicky vykon. Byla v neskutecne forme a jela s plynovym pedalem u podlahy. Setlist byl podle meho nazoru dokonaly, bez hluchych mist a sestaven s velkym citem. Ani na okamzik jsem nemel pocit, ze tu jejich jizdu po dalnici neco drzuje. Jedinej loudal v levem pruhu, zadne prezdjizdeni zprava, ani prudke zmeny smeru a presto bylo mysleno na odpocinek bez nudy. Jednim slovem profesionalita. Bravo Depeche Mode !!
To vsechno jsem vcera naplno poznaval az na jedine. Nepoznaval jsem nas. Nas fanousky, kteri by meli byt vdecny za dalsi koncert kapely, kterou mame radi i kdyz ji obcas za neco kritizujeme. To je myslim i v poradku a je to vice nez legitimni.
Co se to ale s nami deje posledni ty roky ? To uz nevydrzime dve hodiny v klidu stat a uzivat si takove divadlo, na ktere se nota bene tesime dlouha leta a desime se kazdeho pomysleni z jejich konce ? To nevydrzime 120 minut bez piva ? Je skutecne nutne vybavit domaci videoteku nahravkou s vlastniho mobilu ?
Je jasne ze se nevydari kazdy koncert. Ne vzdy plane ohen, ale tech jisker pro jeho vzniceni bylo ze strany kapely vice nez dost a jestli nekdo muze za to, ze to v publiku nehorelo, tak pouze my sami.
Chceme ale do toho ohne jeste vubec foukat a nebo jen hledet a byt baveni, ptal jsem se sam sebe. Kapela starne jako my, ale dech neztraci, na rozdil od nas. My uz ani nezvladneme 90 minut denniho svetla. Jestli je tohle prekazka, tak amen s nami. Mozna to pisu moc pateticky a propadak to urcite nebyl. Jenom si myslim, ze se menime vice nez kapela a k lepsimu to neni.
Barbucha 227 25. květen 2017 o 21:23
Federman 226: Napsal jsi to naprosto trefně! Mrzí mě to vůči kapele, protože je na nich stále vidět, že je to baví a hlavně Dave tam vždycky nechá ze sebe vše a jede min. na 110 % (aspoň já to tak vidím). Stála jsem na straně Fletche v cca 2/3 catwalku ve 4 řadě od hrazení. Ze začátku mne “iritoval” kluk, který stál za mnou a zpíval fakt hodně na hlas (a trošku i falešně:) ). Po nějaké době jsem za něj ale byla fakt vděčná, protože mi přišlo, že jsme tam byli jedni z mála, co tam pařili, zpívali (a to fakt neumím) a snažili se to rozhýbat. Taky jsem si udělala cca 5 fotek (Dave na catwalku, při Walking a Heroes), ale to neustálé focení a natáčení je fakt děs a přijde mi to až trapné vůči kapele a myslím, že na Daveovi bylo vidět, jak ho to štve.
Klukům ale musím dát 105 %, nic neodflákli a Dave je prostě The King! Jenom u DM se mi stává, že mám slzy v očích a že jich včera zase bylo, jak při samotném koncertu, tak po jeho skončení na hotelu. Byla jsem na 3 koncertech U2 a u nich se mi to nikdy nestalo.
S nadějí vyhlížím koncerty v zimě a doufám, že jako fans si napravíme reputaci (no a teď mě klidně někteří sežerte, ale musela jsem to ze sebe dostat
MARTIN BORTL 228 25. květen 2017 o 21:39
Můj 9 koncert v Praze.Pořádně jsem si koncert užil(sektor 114)!!!Pro mě je ČEST a jsem moc HRDÝ,že
harry74 229 25. květen 2017 o 21:46
Federman: 100% vystizeno!!! Ja jsem mobil nevytahl z kapsy,pivko jsem si dal pouze pred zacatkem,na wc se mne chtelo uz u 3 songu,ale vydrzel jsem! a paril jsem jako kdyby mne bylo 16!!!Ale uz nas proste ubyva!A s vekem to nema co docineni!!Vek je jenom cislo!!!!
MARTIN BORTL 230 25. květen 2017 o 21:47
jsem fanouškem DM(mimochodem 30 let)!!!!!Muj prvnì koncert byl BERLIN 1.11.1990 WVT.Jsem vždy
MARTIN BORTL 231 25. květen 2017 o 21:53
ŠŤASTNÝ a NADŠENÝ,kdy mohu znovu zažìt koncert mé MILOVANÉ kapely DEPECHE MODE!!!!!!!!!!
Federman 232 25. květen 2017 o 21:53
Daves lady : Jestli jsi ta blondska co na mych deviti hodinach protancovala cely koncert a byla neustale v pohybu na trech metrech ctverecnich, tak klobouk dolu. Takovychto prikladnych fans bylo ale vice i na sesti hodinach. Minimalne dva. Toho norka na trech bych ale nejradeji poslal nekam.
MARTIN BORTL 233 25. květen 2017 o 21:58
Ješte jednou THANK YOU SO MUCH DEPECHE MODE za album SPIRIT!!!!!!!!!!!!!!!
DippyKate 234 25. květen 2017 o 22:30
Zdravím vás všechny! (předem se omlouvám, možná to bude trochu delší)
Jak vy tady píšete, jsem jeden z těch “paniců” nebo spíš “pannen”, abych byla přesnější Narodila jsem se rok před Ultra (které mi maminka pouštěla už jak jsem byla malé mimčo), a proto snad prominete mou (dosavadní) neznalost všech alb DM od jejich vzniku.
Že naprosto miluju DM jsem si připomněla až minulý rok v listopadu, kdy jsem se dověděla o chystaném turné. Zůstaly ve mě střípky vzpomínek z poslouchání Ultra, mozek mi sepl a došlo mi, že musím na koncert. Od té doby jsem se toho snažila dohnat co nejvíc, včetně starých pecek jako I just can´t get enough (což jsem si moc přála, aby zahráli), Shake the desease atd., a hrozně jsem si to znovuobjevování užívala.
Moc vám všem závidím těch několik desítek koncertů, které jste mohli vidět, mě to bohužel minulo, ale o to víc jsem byla natěšená na středeční koncert - byla jsem ráda, že se mi podařilo ukořistit lístek.
Stála jsem s mamkou a sestrou u zábrany oddělující “jen” stání od stání pod podiem. Druhá předkapela se mi moc nelíbila, jejich hudba mi přišla poměrně prvoplánová, třeba mé vstevníky to chytlo, mě moc ne, subjektivní věc. Zvuk měli hrozně přebuřený, docela jsem trpěla při každé hlasitější pasáži.
DM hráli skvěle, sem tam jsem moc neslyšela klávesy, které mohly být hlasitější, ale jinak nemám výtky.
Obdivuju na Daveovi tu jeho fyzičku a jeho taneční kreace, to je radost pohledět, já bych tohle ve svých 21 letech teda nedala, ostuda A pěvecký výkon, tak to ani nemluvím. Je vidět, že si každý koncert hrozně užívá - co jsem viděla z youtube záznamů z jiných zemí, které jsme s mamkou pečlivě sledovaly. Gore zpíval s procítěním a já jsem byla z každé pomalé písničky dojatá. Taky bylo hrozně hezké vidět, jaký mají mezi sebou Dave a Gore pěkný vztah. Mrzí mě jen, že kamera téměř vůbec nenatáčela Andyho, jen zezačátku tam bylo něco něco málo záběrů a pak už vůbec.
Setlist mi úplně vyhovoval. Četla jsem tady příspěvky několik dní předem, jak tu skoro každý psal, že je otrávený z neměnícího se playlistu, snažila jsem se to ale ignorovat - mě osobně na tom nemá co štvát a nemůžu to posoudit, protože nemám zkušenost s jejich jinými koncerty Potěšila mě WIMS, EC a Barrel of a gun s Home. Ještě bych přidala z Ultra Insight - podle mě hrozně nedoceněná skladba, která má úžasnou atmosféru , gradaci i text. No jo, Ultra člověk A Heroes od Bowieho… Bowie je můj nejoblíbenější sólový zpěvák, takže jsem to hodně ocenila, ukápla slzička. Podle mě pěkné gesto od kapely.
Z koncertu jsem celkově nadšená! Snažila jsem se od toho moc neočekávat, ale opravdu nemám slov, jak se to podařilo. Že jsme nedozpívali Home, no to je toho, tak příště Chápu, že už to má nějakou tradici, co se při těch a těch písničkách dělá a očekává, ale je třeba to brát s nadhledem Kapela si podle mě koncert taky dost užívala. Ale to už bych opakovala to, co bylo již řečeno.
Přestože jsem z té iPhonové generace, tahle technická horečka mě míjí a patřím mezi ty, kteří by na koncertech zakázali mobily. Lidé kvůli tomu nevidí na podium, nemám to ráda.
Těším se na snad příští koncert v 02 Areně, DM mě hrozně baví a pořád budu mít co na nich objevovat
Pavla D. 235 25. květen 2017 o 22:33
Můj 4. koncert DM a nestačím se divit, kolik mají kluci pořád energie! Byla jsem v sektoru 227 hned v 1.řadě, o tom, co se dělo za mnou, jsem neměla moc přehled, jen jsem měla dojem, že je tam trochu mrtvo. Navzdory svým několikrát operovaným a sešroubeným zádům se snažím stát a pařit, co to, v rámci mých možností, jde. Letos jsme s mou věrnou DM parťačkou přibraly pár kamarádů, co chtěli DM moc vidět.Výsledek nevalný- jeden většinu koncertu natáčel a když mě kamarádka asi po 3. písní oznámila, že přez mě nevidí, protože sedí, tak mě až píchlo u srdce. Příště asi lupnu něco na bolest, seženu nějakého většího chlapa a půjdu si stoupnout dolů. Potěšil mě ale prostor pro invalidy pode mnou, kde pan při ETS vstal z vozíku
Ota 236 25. květen 2017 o 22:58
DippyKate a Pavla D.: děvčata Vy jste mne dokonale dojala.
První svou mladistvou čistotou, se kterou přistoupila ke kultu a hlavně hudbě DM, která se Tě dotkla v kolébce. Je to úžasné jak jsi popsala své rozhodnutí proniknout do kompletní tvorby DM před návštěvou jejich koncertu a jak jsi tomu propadla a díky tomu si ho i dokonale užila. Takové fanynky jsou snem nás starých vypelichaných depešáků, protože máme pocit, že nejsme out .
Druhá má podobně silný příběh. Moje manželka (také Pavla) byla 2x na operaci páteře a tak vím, že to Tvé odhodlání si příště raději zobnout analgetikum a jít si užít pravou chuť koncertu do kotle, je úžasné.
Jitka 237 26. květen 2017 o 5:44
To Cessna: Po přečtení “recenze” od pana Bezra jsem měla naprosto stejné pocity!!
Silně uvažuji, že mu napíšu pár upřímných řádků . Nejvíce mě rozlítilo hodnocení tzv. vyžilosti a přirovnání ke sňatkovému podvodníkovi!!
Jinak koncert skvělý i díky skvělým lidem v našem sektoru 115/2.řada. Stálo, zpívalo a prostě se pařilo hned od prvních tónů!!! Poprvé nás nikdo neokřikoval, že stojíme!!Dave,, celá kapela ve skvělé formě, samý úsměv a energie, kterou nám pánové předali, úžasná!
Do O2 se nesmírně těším, přeci jen halové vystoupení je intimnější:-)
P.S. Mobil jsem poprvé nechala doma a koncert si vychutnala mnohonásobně víc. ..
1988 238 26. květen 2017 o 6:39
Že vás ty recenze vytočí...... Vždy byli,jsou a budou recenze dobré, průměrné a špatné.
Psal jen svůj pohled, nic víc…
Dej si raději dobrou snídani, pust si něco parádního při pátku ( Black Day) a užívej letního čáska
fanda 239 26. květen 2017 o 6:54
Federman : To jsi napsal opravdu moc krásně. Koncert má být svátkem, vyvrcholením a někteří z nás to pojmou, jako když jsou do hospody. Je to člověku líto. Mobily prostě nechápu. Přítomný okamžik prožitý civěním do mobilu, asi v doufání, že když si to pak pustím na mobilu, že ten zážitek bude lepší. By se Gahan mohl trošku odvázat a říci, zahoďte ty krámy a pojďte si to dneska všichni přítomně užít, a jestli neschováte mobily, tak nehrajeme.
1113david 240 26. květen 2017 o 7:28
Myslím, že recenze vyzněly celkově dobře až na pár vyjímek. Navzdory všemu byl pro mě koncert naprosto fantastickej, navíc poprvé pod pódiem. Všichni jsme zpívali a v rámci prostorových možností i tančili :D
Zvuk byl parádní, zpěv byl famózní, Cover me podle očekávání všechny překvapila…..myslím, že Spirit je fantastik album a tento koncert byl nejlepší co jsem viděl.
K předchozím příběhům DippyKate a Pavly D. musím napsat, že toto se velmi dobře čte.
Herrer 241 26. květen 2017 o 8:21
Ota to napsal směrem k holkám krásně. Klobouček i ode mě
Fedovo hodnocení se dá taky zcela podepsat. Já teda jsem v pohledu na smart-people a beer tourists tak nějak smířlivější. Holt když už musí cestovat napříč stadionem pro ten ne úplně pitelný mok, udělám tak nějak podvědomě krok zpátky, abych jim uvolnil cestu… Pokud je tedy kam ten krok udělat, nevadí mi to. Ne, že bych z nich měl radost, ale zároveň přiznávám, že mě to ze soustředění na koncert nijak zvlášť nevytrhává. Druhá věc je, že je to vyjádření určité neúcty ke kapele, to je mnohem horší. Asi bych to spíš chápal někde na fesťáku, kde zrovna hraje kapela, co nemusím a tak jdu svlažit hrdlo, abych se pak vyřval na své oblíbence. Ale u vystoupení DM…? Navíc mnozí z těch cestovatelů vypadají jako hardcore fans… Škoda.
A Bezr? Jenom výkřik přestárlého baťůžkáře. Tihle lidi, jak se probudí s PMS, bývá zle
Herrer 242 26. květen 2017 o 8:25
Btw, jsou prosím někde k dohledání nějaká oficiální čísla ohledně návštěvnosti? Ty odhady 20 tisíc a míň, se mi moc nezdají, když na Delta Tour, byla uváděna čísla spíš ke 30ti tisícům. Jak jsem to po očku sledoval, tak bych řekl, že bylo o něco méně lidí, než v roce 2013, ale že by o tolik, to se mi nezdá...
Herrer 243 26. květen 2017 o 8:31
1113david : Taky jsem byl poprvé pod pódiem i když teda docela daleko. Vlastně mě překvapilo, jak moc je ten sektor rozlehlý. Možná až moc, ale nechci se rouhat. Mým cílem bylo nemačkat se a to se podařilo líp, než bych čekal. Když slyším od přátel, jaké to bylo ve FOS na Spartě 93, to muselo být peklo. Energie nespoutaného mládí, k tomu divoká raná devadesátá léta, dekadentní atmosféra Devotional - jo, to muselo být pošušňáníčko jen pro otrlé
stalker69 244 26. květen 2017 o 8:40
“Stěrače” mě pobavili. I když logicky by spíš pasovali k Fly on the windscreen
ironmike 246 26. květen 2017 o 8:48
Za mě výborný koncert (tuším, že 6.), bál jsem se první půlky setlistu, ale zbytečně. Pro mě osobně první vrchol World in my eyes, což je vždy osobní. Na Vánoce 1990 jsem ve svých 13ti dostal prvního walkmana, bez jakékoliv kazety a kámoš mi pár dní před Silvestrem 1990 nahrál kazetu od starší ségry s tím, že “je to prej dobrý.”
Bylo. Je. A navždy asi i bude.
První píseň kterou jsem od DM kdy slyšel tak byla WIME a ta vzpomínka naskočí vždy když ji slyším a od té doby oblékám nejradši černou.
Je skvělé, v jaké kondici se kluci drží a rozhodně nemůžeme čekat, že až do 70 budou schopní hrát jednu rychlou vypalovačku za druhou (viz.absence QOT), spíše čekám, že to bude turné od turné pomalejší a houpavější. Jako byla i první půlka. A třeba moje žena, která není dm fans, tak byla nadšená a dle ní, to byl nejlepší koncert co jsme byli.
david netuši 247 26. květen 2017 o 9:33
svuj desátý koncert v Praze jsem si sice užil, ale asi naposledy. Ten setlist mě nebavil, ani ne tak skladbami ale dynamikou. První třetina bylatak utahaná jak když dojíš býka, a žádné mléko neteče. Tlačil jsem to očima aby už pustili jakoukoliv písničku rychlou , vypalovací. Jak nemohlo být FOS chladné , když to bylo jak ve Smetanově síni. A rovněž pokrok v audiovizuální technice za světla také nepomáhá. Já nechci vidět tak detailně jak jsou staří, já to chci vidět rozmazané, takhle jsem se zděsil jak Martin už je dědoušek, Dave to je lepší , ale navíc jak přidal ty Kachní pohyby herce Čejky, to jsem se skoro styděl… poslední třetina ve tmě se mi líbila nejvíce.
Barbucha 248 26. květen 2017 o 9:42
Federman: “blondýna” jsem, ale těžko říct, jestli jsem to byla já
A rozhodla jsem se, že už příště nebudu ta slušně vychovaná (a zakřiknutá) dívka a budu posílat kuřáky (s)prostě do patřičných míst. Nejspíš to nebude mít žádný efekt, ale aspoň si ulevím
Federman 249 26. květen 2017 o 10:58
Dave sLady: No ta blondyna slusna byla, ale slusnejch blondyn tam bylo vic !
Federman 250 26. květen 2017 o 11:09
1988:
Zvuj jako vždy v edenu průměr, něco super, něco zadunělo.
JJo, Eden je tim znamy. Tam co jsem stal ja to bylo, ale docela v pohode. Kde jsi byl Ty ?
WestEndGirl 251 26. květen 2017 o 11:40
Dave´s Lady: a to ti není líto těch chudáků, co se s tebou zadarmo podělí o cigaretku? Oni za to zaplatili nemalé peníze a jsou ták nezištní... A teď vážně: nesnáším to! Chodím ve svých představách tak daleko, že to dotyčnému típám mezi oči. Tohle se prostě nedělá. Stejně jako věčné uhýbání couračům pro pivo. A ti, kterým zůstal utajen deodorant a sprcha, o to pilněji natáčí na mobil a nabídnou týden propocené podpaždí až pod nos…já vím , jsem potížistka. Ale zas mám ten deodorant
Barbucha 252 26. květen 2017 o 11:56
WestEndGirl: kdybych měla postavu jako Lady Brienne (GoT), tak tu tvou představu začnu snad i uvádět do praxe :D
Radek2233 253 26. květen 2017 o 12:11
Publikum ožilo až při Where´s The Revolution , do té doby bylo mrtvo. Ale kapela to poctivě odehrála a odzpívala. Snad jen při i feel you byl ten zvuk příliš hutný.
Devotional12 254 26. květen 2017 o 12:15
Kamarádka mojí mamky byla na koncertu v Bratislavě. Říkala, že příšerný, Dave se prý nějak kroutil mimo rytmus, bylo na nich vidět, že jsou už staří a že by měli skončit. Nechtělo se mi věřit tomu že to opravdu řekla. Nevěřila jsem tomu.
Po příjezdu do Prahy jsme se odebrali s taťkou na stadion a tam jsme čekali až koncert začne. Pak začal a já absolutně nechápala, jak to ta kamarádka mohla říct. Dave a zbytek skupiny byli skvělí! Měl tu svoji typickou vestičku, kterou na něm úplně žeru. Měl krásný hlas a musím říct, že vůbec nezestárnul, Dave spíš zraje jako víno. Byl to nejlepší koncert z těch 3 na kterých jsem byla. Moc jsem si to užila a je to nezapomenutelný zážitek.
PS. jediný mínus koncertu byly ty projekce, to bylo fakt dost mimo (např. u Walking a Enjoy)
WestEndGirl 255 26. květen 2017 o 12:23
Dave´s Lady: ano, to bych brala…sice bych se asi nevdala, ale zas by mi to ulehčilo ve spoustě životních situací...
Herrer 256 26. květen 2017 o 12:40
Mně se projekce moc líbily.
Cover Me - naprostá špička, jedna z vůbec nejlepších vizuálních prací DM/Corbijna, nebo kdo to měl na svědomí.
IYR - vkusný, nádherný barvy, nápad fajn, atmosféra taky.
ETS - paráda, ta nasvícená domácí ZOO se mi líbila a sledoval jsem ji se zaujetím a zároveň s úsměvem
WIMS - tady je to o vkusu každého soudruha, ale atmosféru to rozhodně mělo a k náladě i textu písně trefné. Ptakoženy jsou samozřejmě nepřekonatelné, ale aby tomu chlápkovi ke vší té proměně nakonec ještě narostl zobák, to bych asi taky nechtěl…
felis sapiens 258 26. květen 2017 o 13:25
A teraz ak dovolíte ja. Sektor 225, v rohu, hore,proti pódiu z Martinovej strany. FOS si užijem v zime. Vzal som si ďalekohľad a pokiaľ som ho používal,tak som sa zameriaval hlavne na Andyho. No, vyzaralo to že hrá jak divý -tým slovom som vôbec nechcel naraziť na Wildera:). Raz hralo nejaké arpeggio a Andy prstami po klávesnici doslova lietal, ale pochybujem. V každom prípade sa neulieval, mačkal si svoje knoflíky a točil knoby a často normálne hral Ja ho mám rád. A bojím sa o neho, vôbec nevyzerá dobre, pochudnutá tvár, hruškovité brucho, neusmeje sa, tvári sa furt vážne jak exkrement. Výkon kapely celkovo vynikajúci. Len ten Eigner. Chrisi, my vieme že si dobrý bubeník, fakt nemusíš tak exhibovať. Štvú ma totiž tie jeho komplikované vyumelkované prechody. Môj sektor bol inak poloprázdny. Časť ľudí sedela, časť stála, nietkorí -vlastne niektoré aj tancovali (prítomní chlapi okrem mňa nie) , no a vreskot a spev bol len na mne-až sa za mnou niektorí otáčali,že kto tu ruší našu kráľovskú driemotu. Bohužiaľ sa nekonal žiaden zborový spev, ani skandovanie-aspoň u mňa nebolo nič také počuť, áno atmosféra trochu slabšia, ale to je subjektívne. Dosť som sa sústredil na samotnú hudbu ako takú a najpríjemnejšie ma prekvapila aranž In your room. Na druhej strane zlý dojem z inštrumentálne plochej WIMS. k prevedeniu ostatných skladieb žiadne výhrady, aj Heroes v poho. Gahanove mačacie pohyby som si užíval,ja mačky milujem. A projekcie k ETS tiež beriem,tie zvieratá sú úžasne krásne.Že som sa vďaka koncertu stretol po ix rokoch s bývalým kolegom a kolegyňou čo prišli z Brna je len bonus naviac,mali sme z toho nádherný pocit ako nás DM znovu spojili. Celkový dojem jednoznačne kladný, aj ked´nerád to hovorím ale zažil som aj lepšie DM koncerty, lenže toto nebola chyba kapely.
zenstation 259 26. květen 2017 o 13:55
Koncert jedním slovem parádní, kapela šlape od začátku do konce, setlist, byť jsem k němu byl hodně skeptický, nakonec velmi dobře složen. Za mě měl dvě hluchá místa a sice “Poison a IFY”, Poison mi tam prostě nepasuje a IFY… nevim, prostě nemá to kouzlo, ikdyž generál si to nemyslí. Naopak velké + Wrong, EC, ETS, Somebody, atd…, a Bowieho Heroes, klidně to tam mohlo skončit…. Sektor 115, vyšší řady, my od začátku na nohou, spolu s námi každý třetí a postupně šli na nohy všichni a dobře se bavili, dokonce i ti, do kterých bych to na pohled neřekl. Pohled ze shora na les rukou při NLMDA, nádherná podívaná. U nás se zpívalo vše co šlo a co kdo znal a jestli to někde dřelo ...., taky nemládnem a všichni jsou pohodlnější než dřív. Jen musím souhlasit s tím, že oděv depešáka nedělá. U nás aktivnější byli většinou ti, kteří zas až tolik nedávali na odiv jak moc jsou fanoušci. Já měl na triku podobiznu PM jako vzpomínku a aby tam symbolicky byl s námi. Nezbývá než popřát našim Heroes ať jim vydrží síly a těšit se na zimní část, za tmy a lepšího zvuku.
voxík 260 26. květen 2017 o 14:03
postupně se pročítám příspěvky, jsem cca u 200 je to zajímavý čtení
č.137 Pan PM: zajímavě si to vystihnul
já už jsem taky téměř 30let fanouškem, co chodím od 1993 na koncerty, musím říct, že i když jsem si koncert maximálně užil a myslímže i kapela, ta atmosféra bývala dříve intenzivnější a byl prostě větší hukot. Jak publikum řekl bych stárne, tak ten odvaz není takovej.. :( Já ve svých 40ti pro změnu skanduju furt depeche mode, rozhicovávám davy, zpívám skoro všechno, číro teda nenosim (to jsem nenosil ani předtím), ale za to si i někdy namaluju nehty (letos ne) ale pařim na max, (asi jsem byl pro někoho blázen). Věřím tomu že to ještě DM dělaj i z lásky nejenom k těm penězům Jinak mě pardon sere že Gahan se tenkrát nacpal do toho kšeftu s VW to myslím nemá zapotřebí...
MARTIN BORTL 261 26. květen 2017 o 19:08
DippyKate:Krásně napsané(od srdce).Dávám ti palec nahoru.Vìtám tě v DM Family…..
DippyKate 262 26. květen 2017 o 23:14
Hrozně moc děkuju všem za tak milé přivítání!
Je radost pohledět na to, jak se tady všichni navzájem respektují a reagují na sebe, bez zbytečných konfliktů apod., to se jen tak nevidí.
Mezi vámi mi tu bude dobře
xinef 266 27. květen 2017 o 20:16
Můj druhý koncert. Mrzelo mě jediné, musela jsem jet sama. A jako introvert, prostě pařit neumím. Neumím se odvázat. Zásadně netančím. Zpívat - můj hlas je tak nevýrazný, že snadno zanikne mezi šumem větru. Navíc při stání pod pódiem mě tak utiskovali, že ani nebylo jak rozhýbat boky. Ale snažila jsem se.
Přiznávám se, že jsem si je musela taky zvěčnit na mobilu, jako důkaz, že jsem tam skutečně byla. Denní světlo mi nevadilo, aspoň jsem je dobře viděla. Přiznávám, že nemám jen jedno, ale hned pět videí. Vesměs to byly ale novější skladby z první půlky koncertu a rozhodně ne celé, na to bych se vykašlala, musím si to i nějak užít a vychutnat. Taky nesnáším focení a kamerování. To člověk pak neprožije, jako by tam ani nebyl.
Emocím jsem téměř podlehla při Cover Me. Jednu dobu jsem měla snad i pocit, že se mi chce brečet. To byla jediná skladba, při které ze mě nechtěl vyjít hlas. To je tak pěkná písnička. Nutí mě prostě k mlčení a hloubání. A vůbec nevím, čím to je. V autě ji zpívám jak o život.
Moc mě potěšila Corrupt. Mám ji strašně ráda a je bezvadné, že ji zařadili do playlistu.
Setlist není třeba řešit, já jsem ráda, že vůbec k nám zamíří a co zahrají je čistě jejich věc, my to žádným způsobem neovlivníme. Takže věci co neovlivním, neřeším, já jsem v zásadě nenáročný jedinec. A navíc nezáleží ani na skladbě jako na tom, v jaké úpravě ji zahrají na koncertě, protože špatným aranžmá můžou zkazit i NLMDA.
Ke konci jsem to přestala řešit. Měla jsem splněno. Viděla jsem je, tak jsem se vzdálila pro jedno pivo, a to mi vehnalo do žil novou energii, anebo za to mohl ten prostor kolem mě, abych se konečně rozjela. Bezva nářez závěrečná část koncertu. (Nepoznávala jsem se.) Kdybych nebyla sama, určitě by mě společník strhl sebou dřív, možná to chtělo jen ten prostor - nesnáším davy a exhibionismus, já se raději mačkám v koutku neviděna.
Taky jsem potkala holku, co byla zřejmě na úplně jiném koncertu. Snad ani jednou netleskla, nezazpívala, neudělala jediný taneční pohyb… Ufff, kde ta holka myslí vůbec byla? No, já se kolem sebe moc nedívala, ale tahle byla přímo přede mnou.
Předkapely mě zaujaly. Duc duc duc se mi svým způsobem líbí. Pak jsem ale zjistila, že mě od každé zaujala jen jedna skladba. Zvuk byl u předkapel strašný, ale u DM mi přišlo všechno v pohodě, takže já jsem se zvukem i zpěvem spokojená, písničky měly dobré aranže. Zvukově lepší než Eden 2009, ale tehdy mi přišlo, že jsme měli celou dobu ruce nahoře, teď mi to přišlo vlažnější, ale možná jsem byla jen v nesprávné části stadionu.
Strašně bych si přála zimní tour.
borlin101 267 27. květen 2017 o 20:30
Ahoj všichni DM fandové, ke středečnímu koncertu v Edenu mám jen tolik: Jsem moc rád, že jsem tam mohl být i se svojí 14-ti letou dcerou, která je už od svých 9-ti řádně nakažená “modevirem” dále jsem neskonale vděčný za to, že DM do Prahy vůbec přijeli a že jim to pořád tak dobře hraje, pevně doufám a věřím, že budou kluci hrát ještě dlouho a hlavně jim přeji hodně zdraví a energie na další alba i turné, myslím, že to je to nejdůležitější.
Herrer 269 30. květen 2017 o 12:29
Georgia: Ano, až na ten stadion… Kung-paisté jsou po titulu tak rozjívený, že nebudou vymýšlet zatahovací střechu, jak jim správně nabízel Federman, ale spíš to rovnou “poženou vo štok”. Na Tvrdíkově (největší odborník na práci s cizími penězi) Twitteru snad proběhlo i něco o tom, že snad plejerům zařídil soukromý koncert Rammstein Podle mě jsou to strašný kecy, ale i kdyby ne - pýcha předchází pád a že oni jsou na tohle odborníci JS!!!
Komentáře mohou přidávat jenom registrovaní a přihlášeni uživatelé.
vypadá to jak stadion pro 100 000 People