Maros Orange:souhlas,ohledně těch meziher s jiným melodickým motivem,to ve tvorbě současných DM dost chybí (i když dovolil bych si nesouhlasit ,Little soul v 1:18 a Perfect 2:46 takové motivy obsahují).Kytara je v některých skladbách použitá násilně,na efekt.Kdysi ji používali jen jako dotváření atmosféry skladeb.S Corrupt máš taky pravdu,to je Recoil 92.V čem však vidím největší slabinu současných DM je napsat silný refrén.
Po tom vsetkom musim teda napisat ze DM uz davno nerobi hudbu na ktoru ma (niekto to nazyva vyvoj)
Agent Orange
no mně teda přijdeš ty jako fanatik, jak tam není Widler tak je všechno špatně, osobně nechápu lidi, kterým se současná tvorba DM nelíbí a pořád choději na jejich stránky, co tu takový člověk očekává??? informaci že to DM už zabalili???? nebo že přesvědčíš další, aby na nima zlomili hůl??? Nebo si jen vypustit trochu ventil zapšklosti? Mně to přijde trochu psycho..
Něco je na SOTU jiné. Včera jsem si ho poprvé pustil do éteru na kvalitnějších reproduktorech a manželka kupodivu nenadávala … ( ona je opravdu nemusí). Ležela na gauči, poslouchala a u Jezebel si skoro pohupovala nohou ?????
Také preferuji „tvrdé bicí a hutnou basovou linku“, ale zde jsem přistoupil na jejich hru s retro albem, pro mě určitý krok stranou, a v tomto kontextu se mi SOTU moc líbí. Není tu song, který bych přeskakoval, natož abych za nejlepší věc na albu považoval Martinem zpívanou baladu. Což se nadá říci o PTA, které považuji za tragédii a končím u Precious. Do budoucna doufám, že elektronicky přitvrdí a jak nad tím přemýšlím, s panem Benem to asi nepůjde.
P.S. Užijte si koncerty v Praze a Bratislavě, já bohužel nemůžu, v těchto termínech RODÍME.
Dangerous:pořád lepší,než kdyby si tady všichni honili triko,jak jsou depešáci nej.Podle mě je diskuze užitečná.Kritika je zdravá.Depešáci defakto skončili v 93, na koncertech čekají lidi na staré hity.
No ja sem nikdy neresil jestli tam byl alan nebo ne obe obdobi jsou necim zvlastni vemem to z jineho ohledu vemte si jaka byla doba tenkrat asi polovina z vas to vi a kde sme ted. DNes je spoustu druhu kapel ruzne styl a ze jich neni malo. DM byli v obdobi kdy panovalo jen par druhy stylu uspesnými s natupem novych stylu zacali trosku klopitat podle me nevedeli ceho se chitit pak prislo PTA a zacaly pomalu z lehka naslapovat PTA bylo jen odrazove prkno pro SoTU bylo take pekne. Navrat DM a najednou rok 2009 a prask mame SOTU album od ktereho uz vice cekat neslo nebot uz je dost vymaknute jo a rikat si furt dokola kdyby alan byl v kapele bylo by SOTU lepsi nebo jestli by se vubec tak menovalo kluci to je preci kravina ne. Lidi ktery likvidujou tvorbu po odchodu alana cekaj urcite jen na to aby to DM zabalili. Proc kdyz jim stesti preje. Alan to taky nezabalil pracuje na novim albu. Tak at my ty lidi co tady rikaj ze tvorba bez alana neni dobra tak at mi reknou co moate radi Depeche mode jako takovy se vsim co se u nich prihodilo nebo mate radi jenom alana myslitesi ze kdyby alan neprisel do kapely vubec ze by nebyli slavni ci co. Me se libi vsechny alba at uz ze slickem nebo bez nej nektere min nektere vic vic nc SoTU a PTA je od doby exiteru dve dobry alba kdyz bych pocital odchod alan tak bych pripocital este ultra. Exiter byl slabsi ale jako kazde album DM melo svoji jiskru. Panove vytejte v 21 stoleti nespete na vavrinech technika pokrocila a s ni i tvorba DM i kdyz pouzili stary masinky s 80 let ale pracovali na nich v duchu 21 stoleti
Dangerous:pořád lepší,než kdyby si tady všichni honili triko,jak jsou depešáci nej.Podle mě je diskuze užitečná.Kritika je zdravá.Depešáci defakto skončili v 93, na koncertech čekají lidi na staré hity.
Jedině tak staré konzervy…
A kde byli ti fanoušci v roce 93? Na prázdné Letné? za “slavného” Devotional Tour?? s Alíkem za “rockovýma” bicíma??? Já si 93 dobře pamatuji, a také vím jak spousta fanouškům DM z 80.let lezlo SOFAD krkem, že radši nepřišli ani na koncert, bylo nás tam 5 a půl…to byl trapas, Metallica pár týdnů před DM na Letné dostala do Brna 40.000 lidí a “směšní” rockeři DM sotva 15.000 ...
Osobně bych byl rád, aby na Tour of the Universe DM hráli jen nové a málo hrané skladby, žádné petshopboysácké Enjoy, žádný Personal, ani uspávací Walking…Ale aspoň 10 písní z Universe éry+Barrel+Freestate+Rush+Black celebration+New Dress+Strange Love+To have and to hold+The Things you said+Lie to me (!!!)+Stories of Old+Clean+Sweetest perfection…
Dangerous ja som SOFAD v 1993 nekriticky zozral aj s navijakom, bol som pubertak a DM som mal plnu hlavu, doslova som nic ine nepocuval len DM. Dnes po rokoch som nastastie z toho vytriezvel a mam od tych albumov odstup. Som rad ze SOTU dopadlo aspon takto, velmi sa tesim na koncert - pri PTA vobec - ale stale sa jednoducho pytam preco v 1998 na Headstar nahodili tvrde bicie a basu - ta piesen je neskutocna a odvtedy nic. Preco ked nieco robim 10 rokov, ma to uspech a je to moja charakteristika, prestanem to robit ? Mne osobne to velmi chyba.
A kde byli ti fanoušci v roce 93? Na prázdné Letné? za “slavného” Devotional Tour?? s Alíkem za “rockovýma” bicíma??? Já si 93 dobře pamatuji, a také vím jak spousta fanouškům DM z 80.let lezlo SOFAD krkem, že radši nepřišli ani na koncert, bylo nás tam 5 a půl…to byl trapas, Metallica pár týdnů před DM na Letné dostala do Brna 40.000 lidí a “směšní” rockeři DM sotva 15.000 ...
Já si myslím,že to bylo i tím,že spousta lidí nedovedla přijmout proměnu Dave Gahana z roztančeného uhlazeného hocha v “tvrdého” rockera,který má dlouhé vlasy,bradku a bere drogy (jako správná hvězda).Muselo to být s ním tehda peklo.
Včera večer jsem se konečně dostal k tomu si pustit SOTU z DVD, které mi přišlo tento týden z DM shopu. Oproti MP3 SOTU, které jsem měl z auta naposlouchané to byl o třídu větší zážitek. V autě mám velmi dobré audio od BOSE, ale tenhle prostorový poslech na skvělé aparatuře je nepopsatelný. Dokonce se mi zalíbilo i Hole to Feed, Comeback, které jsem jako jediné dvě skladby ze SOTU zatím nepřijal za své. Raději bych tam místo nich měl bonusové Oh well a Ghost. Ale jinak fakt bomba. Jsem za to album moc rád ikdyž jsem se ho po prvních reakcích depešáků bál…
Teď jsem koukal na anketu a zase se mi potvrdilo, že co člověk to názor. Nikdy bych neřekl, že Comeback může být třetí nejoblíběnější skladba alba. Možná za to může kult Dava G. Já jsem Comebacku dal ve svém PC jen dvě hvězdičky. In Chains, Wrong, Peace, Perfect, Jezebel a Oh Well mají po pěti hvězdách…
Možná je blbé, že to píšu na compu z práce, ale od chvíle co mám SOTU se těším na příjem balíků nebo úklid skladu, protože i když jsem ty věci dříve nesnášela a snažila jsem se je fakt dělat jen mlhavě, poslední dobou jsem ve skladu aspoň s mp3 na uších docela často a to jen proto, abych při debordelizaci mohla poslouchat…. V životě jsem něměla ve skladu tak uklizeno…. taková moje hole to feed
Když jsem SOTU slyšel poprvé,byl jsem sklamaný a tak trochu v šoku.Mám radší tvrdší alba DM Songs of faith and devotion,Playing the angel. Když vyšel Wrong,byl jsem u vytržení,zbytek alba trochu sklamání.Ten návrát k starým analogovím sytezátorům trochu přepískli.Tři ,čtyři písně z alba tak udělat by bylo fajn,ale celá album je škoda na potenciál ,který v těch písních je.Škoda také ,že se na album nedostala píseň Ghost.Mé nej songy Wrong,Perfect,Hole to feed,Jezabel,Ghost.